*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2035860 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος oti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
    • Προφίλ
Όταν με 400 ευρώ αγοράζεις μία πιστοποίηση?
Όταν με 6000 παίρνεις ένα μεταπτυχιακό από το καναπέ του σπιτιού σου σε 12 μήνες?

Χωρίς να γνωρίζω το θέμα, να δεχτώ ότι ο ΑΣΕΠ είναι αποστήθηση.
Για τα πιο πάνω ποια η γνώμη σου? Και πώς εξασφαλίζουν την αντικειμενικότητα?
Δεν μιλάει κανείς για τις πιστοποιήσεις της πλάκας που όντως είναι μια εισπρακτική φάμπρικά.

Αν υπάρχουν μεταπτυχιακά που τα αγοράζεις από τον καναπέ του σπιτιού σου κατήγγειλέ το. Δουλειά των αρμοδίων είναι να μην αναγνωρίζονται τα εν λόγω. Δεν θα ακυρώσουμε το παγκόσμιο σύστημα εκπαίδευσης επειδή κάποιοι είναι απατεώνες...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δεν μιλάει κανείς για τις πιστοποιήσεις της πλάκας που όντως είναι μια εισπρακτική φάμπρικά.

Αν υπάρχουν μεταπτυχιακά που τα αγοράζεις από τον καναπέ του σπιτιού σου κατήγγειλέ το. Δουλειά των αρμοδίων είναι να μην αναγνωρίζονται τα εν λόγω. Δεν θα ακυρώσουμε το παγκόσμιο σύστημα εκπαίδευσης επειδή κάποιοι είναι απατεώνες...

Δεν με νοιάζει να τα καταγγείλω. Τα γνωρίζω από πρώτο χέρι ότι γίνονται όμως.
Εσύ πρώτη φορά τα ακούς? Δεν γνωρίζεις για αγορασμένες πτυχιακές? Κάνε ένα γκουγκλάρισμα.

Επειδή μίλησες για αντικειμενικότητα τα αναφέρω.
Πώς εξασφαλίζεται η αντικειμενικότητα λοιπόν?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 04, 2016, 01:13:16 πμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος oti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
    • Προφίλ
Επειδή μίλησες για αντικειμενικότητα τα αναφέρω.
Πώς εξασφαλίζεται η αντικειμενικότητα λοιπόν?

Για να εξασφαλιζόταν κάτι θα έπρεπε να υπήρχε μια ολοκληρωμένη διαδικασία επιλογής προσωπικού όπως υπάρχει στον ιδιωτικό τομέα.
Δηλαδή εξειδικευμένο προσωπικό ανθρώπινου δυναμικού, πρώτο ξεκαθάρισμα με βάση τίτλους σπουδων, προϋπηρεσίες λοιπά προσόντα, δεύτερο ξεκαθάρισμα με συνέντευξη και εν τέλει δοκιμαστική περίοδος εργασίας.
Αυτά στο δημόσιο δεν γίνονται λόγω αναξιοκρατίας, καχυποψίας και των διαφόρων κόμπλεξ του δημοσίου τομέα.

Γι αυτό λοιπόν η επιλογή γίνεται με τα αντικειμενικά κριτήρια, που δεν θα σου εξασφαλίσουν ποτέ το επίπεδο ενός ιδιωτικού σχολείου που θα πάρει τους καλύτερους που μπορεί μέσω μιας ολοκληρωμένης διαδικασίας, αλλά θα έχεις ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.
Και το καλό αποτέλεσμα φαίνεται στην πράξη, από τις δομές της εκπαίδευσης που το ακολουθούν χρόνια, όπως η εκπαίδευση ενηλίκων.

Δηλαδή επειδή δεν μπορείς να αξιοποιήσεις όλα τα εργαλεία των σύγχρονων τάσεων στην επιλογή προσωπικού, δεν σημαίνει ότι θα πας στην χειρότερη επιλογή, τον στείρο διαγωνισμό - κακέκτυπο των πανελληνίων...

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4015
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ

Για να εξασφαλιζόταν κάτι θα έπρεπε να υπήρχε μια ολοκληρωμένη διαδικασία επιλογής προσωπικού όπως υπάρχει στον ιδιωτικό τομέα.
Δηλαδή εξειδικευμένο προσωπικό ανθρώπινου δυναμικού, πρώτο ξεκαθάρισμα με βάση τίτλους σπουδων, προϋπηρεσίες λοιπά προσόντα, δεύτερο ξεκαθάρισμα με συνέντευξη και εν τέλει δοκιμαστική περίοδος εργασίας.
Αυτά στο δημόσιο δεν γίνονται λόγω αναξιοκρατίας, καχυποψίας και των διαφόρων κόμπλεξ του δημοσίου τομέα.

Γι αυτό λοιπόν η επιλογή γίνεται με τα αντικειμενικά κριτήρια, που δεν θα σου εξασφαλίσουν ποτέ το επίπεδο ενός ιδιωτικού σχολείου που θα πάρει τους καλύτερους που μπορεί μέσω μιας ολοκληρωμένης διαδικασίας, αλλά θα έχεις ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.
Και το καλό αποτέλεσμα φαίνεται στην πράξη, από τις δομές της εκπαίδευσης που το ακολουθούν χρόνια, όπως η εκπαίδευση ενηλίκων.

Δηλαδή επειδή δεν μπορείς να αξιοποιήσεις όλα τα εργαλεία των σύγχρονων τάσεων στην επιλογή προσωπικού, δεν σημαίνει ότι θα πας στην χειρότερη επιλογή, τον στείρο διαγωνισμό - κακέκτυπο των πανελληνίων...

Μου συγκρίνεις το αποτέλεσμα στην εκπαίδευση ενηλίκων, σε μια δομή που δεν έχει να κάνει ούτε με παιδιά, ούτε με εφήβους, αλλά με ενήλικες, συνειδητοποιημένους που έρχονται από επιλογή τους να μορφωθούν, με την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια...

Εδώ δεν έχουν σχεδόν καμία σχέση τα εσπερινά σχολεία με τα ημερήσια...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Για να εξασφαλιζόταν κάτι θα έπρεπε να υπήρχε μια ολοκληρωμένη διαδικασία επιλογής προσωπικού όπως υπάρχει στον ιδιωτικό τομέα.
Δηλαδή εξειδικευμένο προσωπικό ανθρώπινου δυναμικού, πρώτο ξεκαθάρισμα με βάση τίτλους σπουδων, προϋπηρεσίες λοιπά προσόντα, δεύτερο ξεκαθάρισμα με συνέντευξη και εν τέλει δοκιμαστική περίοδος εργασίας.
Αυτά στο δημόσιο δεν γίνονται λόγω αναξιοκρατίας, καχυποψίας και των διαφόρων κόμπλεξ του δημοσίου τομέα.

Γι αυτό λοιπόν η επιλογή γίνεται με τα αντικειμενικά κριτήρια, που δεν θα σου εξασφαλίσουν ποτέ το επίπεδο ενός ιδιωτικού σχολείου που θα πάρει τους καλύτερους που μπορεί μέσω μιας ολοκληρωμένης διαδικασίας, αλλά θα έχεις ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.
Και το καλό αποτέλεσμα φαίνεται στην πράξη, από τις δομές της εκπαίδευσης που το ακολουθούν χρόνια, όπως η εκπαίδευση ενηλίκων.

Δηλαδή επειδή δεν μπορείς να αξιοποιήσεις όλα τα εργαλεία των σύγχρονων τάσεων στην επιλογή προσωπικού, δεν σημαίνει ότι θα πας στην χειρότερη επιλογή, τον στείρο διαγωνισμό - κακέκτυπο των πανελληνίων...

Χμμμμ πριν μίλησες για αντικειμενικότητα, τώρα δεν είσαι τόσο απόλυτος.
Λες απλά ότι είναι καλύτερο από έναν στείρο διαγωνισμό. Πριν μίλησες για μέρα με τη νύχτα.

Όσο για το καλό αποτέλεσμα που λες, έχω την ειλικρινή απορία πού το είδες το καλό αποτέλεσμα.
Στα ΙΕΚ ίσως? Στα ΚΕΚ? Δεν νομίζω ότι το αποτέλεσμα είναι τόσο καλό όσο λες.

Αποσυνδεδεμένος oti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
    • Προφίλ
Μου συγκρίνεις το αποτέλεσμα στην εκπαίδευση ενηλίκων, σε μια δομή που δεν έχει να κάνει ούτε με παιδιά, ούτε με εφήβους, αλλά με ενήλικες, συνειδητοποιημένους που έρχονται από επιλογή τους να μορφωθούν, με την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια...

Εδώ δεν έχουν σχεδόν καμία σχέση τα εσπερινά σχολεία με τα ημερήσια...
Δεν συγκρίνω τις δομές. Συγκρίνω το επίπεδο των εκπαιδευτικών που έχουν αντληθεί από την ίδια δεξαμενή, αλλά έχουν επιλεγεί με διαφορετικές διαδικασίες. ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ.

Χμμμμ πριν μίλησες για αντικειμενικότητα, τώρα δεν είσαι τόσο απόλυτος.
Λες απλά ότι είναι καλύτερο από έναν στείρο διαγωνισμό. Πριν μίλησες για μέρα με τη νύχτα.
Υπάρχουν 3 επιλογές:
1. Η ιδανική επιλογή: H ολοκληρωμένη διαδικασία (με συνεντεύξεις κτλ) που μπορεί να ακολουθήσει ένα ιδιωτικό σχολείο.
2. H καλή επιλογή: Χρησιμοποιώντας μέρος της ολοκληρωμένης διαδικασίας (δηλαδή αντικειμενικά κριτήρια)
3. Η χειρότερη επιλογή: αποστήθιση, φροντιστήριο, sosάρες κτλ
Η διαφορά ανάμεσα στο 2 και το 3 είναι ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ.

Δε γίνεται να στο κάνω πιο απλό φίλε sorry  :-X

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Υπάρχουν 3 επιλογές:
1. Η ιδανική επιλογή: H ολοκληρωμένη διαδικασία (με συνεντεύξεις κτλ) που μπορεί να ακολουθήσει ένα ιδιωτικό σχολείο.
2. H καλή επιλογή: Χρησιμοποιώντας μέρος της ολοκληρωμένης διαδικασίας (δηλαδή αντικειμενικά κριτήρια)
3. Η χειρότερη επιλογή: αποστήθιση, φροντιστήριο, sosάρες κτλ
Η διαφορά ανάμεσα στο 2 και το 3 είναι ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ.

Δε γίνεται να στο κάνω πιο απλό φίλε sorry  :-X

Αν και με συμφέρει να συμφωνήσω μαζί σου, νομίζω η θεωρία σου μπάζει από πολλά μέρη.
Κάθε άλλο παρά αντικειμενικά είναι τα κριτήρια που αναφέρεις ως αντικειμενικά. Για τους λόγους που σου είπα.
Και αυτό ακριβώς σου λέω. Δεν υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια.
Ούτε ο ΑΣΕΠ, αλλά ούτε και όσα λες. Ίσως θα έπρεπε να προσμετρώνται όλα ώστε να μετριάζονται οι αδικίες.

Και αν θεωρείς ως καλό αποτέλεσμα την τραγική κατάσταση των ΙΕΚ και το πανηγύρι των ΚΕΚ, οκ, αποψή σου.

Διαφωνώ με όσους θεωρούν ότι οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ αποτελούν τους σούπερ εξελιγμένους καθηγητές που δικαιούνται τα πάντα και οι υπόλοιποι τίποτα, αλλά νομίζω εσύ το πήγες στο άλλο άκρο. 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 04, 2016, 02:05:01 πμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4015
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Δεν συγκρίνω τις δομές. Συγκρίνω το επίπεδο των εκπαιδευτικών που έχουν αντληθεί από την ίδια δεξαμενή, αλλά έχουν επιλεγεί με διαφορετικές διαδικασίες. ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ.
Υπάρχουν 3 επιλογές:
1. Η ιδανική επιλογή: H ολοκληρωμένη διαδικασία (με συνεντεύξεις κτλ) που μπορεί να ακολουθήσει ένα ιδιωτικό σχολείο.
2. H καλή επιλογή: Χρησιμοποιώντας μέρος της ολοκληρωμένης διαδικασίας (δηλαδή αντικειμενικά κριτήρια)
3. Η χειρότερη επιλογή: αποστήθιση, φροντιστήριο, sosάρες κτλ
Η διαφορά ανάμεσα στο 2 και το 3 είναι ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ.

Δε γίνεται να στο κάνω πιο απλό φίλε sorry  :-X

Πολύ βέβαιο σε βλέπω για το επίπεδο των εκπαιδευτικών που επιτυγχάνουν στον ΑΣΕΠ. Υπάρχουν πολλοί ξες με μεταπτυχιακά και διδακτορικά κι εκεί. Δε ξέρω από πού πηγάζει η βεβαιότητα σου ότι το επίπεδο (ακαδημαϊκών προσόντων) στα δημόσια σχολεία είναι πολύ χαμηλό. Και εσύ ο ίδιος μίλησες για αποτελέσματα. Εμείς τα δικά σου λεγόμενα σχολιάζουμε. Σε μια δομή λοιπόν όπως η εκπαίδευση ενηλίκων, ο παιδαγωγικός ρόλος του εκπαιδευτικού περνά σε δεύτερο ρόλο και πρωταρχική γίνεται η επιστημονική του κατάρτιση πάνω στο αντικείμενο του. Είναι αρκετά πιο εύκολο να αποδώσει ένα καλά δομημένο μάθημα σε ενήλικες από ότι σε παιδιά. Εκεί είναι εξίσου σημαντικός και ο παιδαγωγικός ρόλος. Και αυτός δεν αποκτάται, ούτε αποδεικνύεται μέσω της διατριβής πάνω στη σύγκρουση του νετρίνου με το μεσόνιο όπως ανέφερε και ένας συνάδελφος πριν...

Αποσυνδεδεμένος oti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
    • Προφίλ
Διαφωνώ με όσους θεωρούν ότι οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ αποτελούν τους σούπερ εξελιγμένους καθηγητές που δικαιούνται τα πάντα και οι υπόλοιποι τίποτα, αλλά νομίζω εσύ το πήγες στο άλλο άκρο.

Άκου. Αν έρθουν ποτέ να σου ζητήσουν δουλειά δασκάλου ένας:
- που μιλάει 3 γλώσσες, έχει μεταπτυχιακό, διδακτορικό, 30 επιστημονικές δημοσιεύσεις, είναι εξοικειωμένος με τους υπολογιστές και έχει 10 χρόνια προϋπηρεσία και ένας άλλος
- που πήρε πτυχίο (αλλά εκρεμμεί η ορκωμοσία βεβαίως βεβαίως ;D ), δεν έχει ξαναμπεί σε τάξη, ξεχωρίζει με το ζόρι ένα laptop από μια τοστιέρα (δικαιολογημένα αφού και τα δύο προς τα πάνω ανοίγουν), και μιλάει αγγλικά κάτι μεταξύ Τσίπρα και Γαρδέλη

δώστους ύλη, διώξτους και πές τους να περάσουν την άλλη εβδομάδα να διαγωνιστούν σε διαγωνισμό παπαγαλίας-ασκησιομαχίας για να αποφασίσεις ποιον θα προσλάβεις!  :o

Αυτό είναι ο ΑΣΕΠ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 04, 2016, 02:14:21 πμ από oti »

Αποσυνδεδεμένος oti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
    • Προφίλ
Διπλο post
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 04, 2016, 02:13:56 πμ από oti »

Αποσυνδεδεμένος spiritus asper

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 881
  • Εκλεκτός διορισΘΕΙΣ-Έτος αποφιαλωσης 2016
    • Προφίλ
Αυτος ο πολυπροσοντουχος θα τον''εχει'' τοτε για πλακα τον γραπτο ΑΣΕΠ,σιγουρα θα περασει.
''One man here has made 17 attempted escapes!
 Group Captain,this is close to insanity!''

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Άκου. Αν έρθουν ποτέ να σου ζητήσουν δουλειά δασκάλου ένας:
- που μιλάει 3 γλώσσες, έχει μεταπτυχιακό, διδακτορικό, 30 επιστημονικές δημοσιεύσεις, είναι εξοικειωμένος με τους υπολογιστές και έχει 10 χρόνια προϋπηρεσία και ένας άλλος
- που πήρε πτυχίο (αλλά εκρεμμεί η ορκωμοσία βεβαίως βεβαίως ;D ), δεν έχει ξαναμπεί σε τάξη, ξεχωρίζει με το ζόρι ένα laptop από μια τοστιέρα (δικαιολογημένα αφού και τα δύο προς τα πάνω ανοίγουν), και μιλάει αγγλικά κάτι μεταξύ Τσίπρα και Γαρδέλη

δώστους ύλη, διώξτους και πές τους να περάσουν την άλλη εβδομάδα να διαγωνιστούν σε διαγωνισμό παπαγαλίας-ασκησιομαχίας για να αποφασίσεις ποιον θα προσλάβεις!  :o

Δεν θα μου έκανε καθόλου εντύπωση αν αυτός που δεν μπορεί να ξεχωρίσει το laptop από την τοστιέρα έχει 2 πτυχία, 4 μεταπτυχιακά στην πληροφορική και 15 πιστοποιήσεις.
Κυκλοφορεί πολύ χρήμα στην εκπαίδευση φίλε μου.
Ειδικά την τελευταία δεκαετία. Μεγάλο εμπόριο. Ξέρω τι σου λέω. Και μαύρο και άσπρο.
Ούτε οι επιστημονικές δημοσιεύσεις μου λένε κάτι. Έχω κάνει και γνωρίζω πώς τις έχουν πετύχει κάποιοι άλλοι.
Μία δημοσίευση, πέντε ονόματα. Τι σχέση έχουν άλλωστε οι δημοσιεύσεις με την ικανότητα διδασκαλίας;

Δεν τα μηδενίζω, αλλά γνωρίζω "πολυπροσοντούχους" που δεν ξέρουν την τύφλα τους.
Δυστυχώς, ακόμη και μεγάλες ικανότητες να μην έχει κάποιος, αν διαθέσει χρήμα, τα προσόντα αποκτώνται...
Να μετράνε φυσικά, αλλά δεν τα θεωρώ το απόλυτα αντικειμενικό κριτήριο.
Και δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι πραγματικά αντικειμενικό.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 04, 2016, 03:49:52 πμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος pr0

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • ΕλΑλέξανδρος
    • Προφίλ
Επετηρίδα με δόκιμη περίοδο μερικών χρόνων (με μειωμένο μισθό), κι όποιος θέλει να'ρθει ας έλθει, όποιος θέλει να φύγει θα φεύγει. Θα υπάρχει διαρκώς ροή και το κυριότερο, με προβλέψιμο κι απολύτως μη αμφισβητίσιμο τρόπο. Αλλά ξέχασα, οι διορισμοί πάγωσαν. Ας αλληλοπλακωθούν οι υποψήφιοι ποιος και πώς θα βγάλει μισό μόριο παραπάνω για μια θέση, κάποτε, στο πουθενά. Μπαχ!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 04, 2016, 07:57:34 πμ από pr0 »

anemona

  • Επισκέπτης
Μην μιλάμε για αξιοκρατία στη χώρα αυτή.Θα κάνω εμετό.Ιδιωτικά σχολεία, στη χώρα μας,θα προσλάβουν τους καλύτερους;Χα,χα.Ανέκδοτο.Καιρό είχα να γελάσω.Διδακτορικά,μεταπτυχιακά αξιοκρατικά;Που ζει όποιος το λέει αυτό;Μια ματιά στα μεταπτυχιακά και διδακτορικά σε Βουλγαρία και άλλες χώρες,όπου ο υποψήφιος μέσω γραφείου αγοράζει τα πάντα και του κάνουν τα πάντα άλλοι,θα σας πείσει .Χρήμα μόνο χρειάζεται και αρκετό ώστε να κάνει άλλος το διδακτορικό και συ να μην πατήσεις το πόδι σου και κουραστείς το καημένο.Χα,χα,χα.Μην τα πάρω με τα αντικειμενικά κριτήρια. Συνεντεύξεις και ανοησίες.Αν μιλάμε για άλλη χώρα να πω καλώς τα λέτε,διαφορετικά δείτε το θέμα εκ νέου.Κάποτε σε μια παρέα γνώρισα έναν 45αρη που είχε δύο μεταπτυχιακά,δύο διδακτορικά και μια δεύτερη σχολή.Μας σύστησε μια συμφοιτήτριά μου στο μεταπτυχιακό.Καθώς μιλούσαμε μας τόνισε πως ο ΑΣΕΠ είναι το χειρότερο σύστημα και πως αδυνατεί να θέσει τον εαυτό του σε τέτοια δοκιμασία. Έπρεπε το κράτος να τον είχε ήδη διορίσει με τόσα προσόντα είπε. Τον ρωτώ που εργάζεται και απαντά πως ετοιμάζεται για τρίτο διδακτορικό στην ψυχολογία και πως οι γονείς του τον συντηρούν.Τα συμπεράσματα δικά σας.Δεν θεωρώ πως τα παραπάνω προσόντα κάνουν τον καθηγητή καλύτερο αλλά πολλά άλλα στοιχεία που νομίζω τα γνωρίζετε.Όσο για τα μεταπτυχιακά -διδακτορικά όποτε θέλει κάποιος,ακόμα και διορισμένος,τα αποκτά.Όρεξη να υπάρχει.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 04, 2016, 08:39:28 πμ από anemona »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160053
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 469
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 448
Σύνολο: 448

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.112 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.