0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ναι έτσι γίνεται πάντα. την τελευταία στιγμή.για να μην ανοίγω νέο θέμα, ξέρετε αν και στις ενδοσχολικές εξετασεις αυτοί που εξετάζονται προφορικά έχουν το δικαίωμα να εξαντλήσουν το 2ωρο και μετα να εξεταστούν προφορικά ; (όπως στις πανελλήνιες που μπορεί να εξαντλήσει το 3ωρο)
ευχαριστώ. Μια διευκρίνηση για τις πανελλήνιες αν γνωρίζετε: Αφού ο μαθητής προσέλθει για προφορική εξέταση, έχει δικαίωμα να συνεχίσει να γράφει απαντήσεις στο τετράδιο; δηλαδη να συνεχίσει να συμπληρώσει κάποιο θέμα για το οποίο του ήρθε εκείνη η ώρα η ιδέα πως να το λύσει. ή θα πρέπει να εξεταστεί προφορικά μόνο πάνω σε όσα έχει γράψει στο τετράδιο? Το ρωτάω γιατί τα τετράδια των μαθητών όταν προσέρχονταν για προφορική εξέταση ήταν υπογεγραμμένα από τους επιτηρητές, δηλαδή δήλωναν το σημείο όπου ο μαθητής τελείωνε. Έχει δικαίωμα ο μαθητής εκείνη την ώρα να γράψει και να συμπληρώσει το υπόλοιπο ενός θέματος ή και ολόκληρο θέμα; εγώ ξέρω με σιγουριά ότι ο μαθητής έχει το δικαίωμα να μην γράψει καθόλου ένα θέμα στις απαντήσεις και να δηλώσει ότι θέλει να το πει όλο προφορικά. Όπως έχει και το δικαίωμα να γράψει ένα θέμα και να δηλώσει ότι θέλει να εξεταστεί σε αυτό γραπτά χωρίς δηλαδή να υποβληθεί σε προφορική διαδικασία εξέτασης. Αυτό που ρωτάω είναι μια ενδιάμεση κατάσταση: ο μαθητής έχει απαντήσει μισό ένα θέμα, ή κατά τη διάρκεια της προφορικής διαδικασίας ανακαλύπτει τον σωστό τρόπο απάντησης και πως θα έπρεπε να το είχε λύσει, και ρωτάω αν έχει δικαίωμα τότε να συνεχίσει να γράφει, και αν ναι που ( αφού υπέγραψαν οι επιτηρητές το ΤΕΛΟΣ. ή αν αυτό απαγορεύεται και η προφορική εξέταση πρέπει να γίνεται μόνο σε ότι έχει γράψει ο μαθητής και όχι σε αναπάντητα ερωτήματα.
[...]Πάντως όπως και να έχει το θέμα μια προφορική-γραπτή εξέταση ενός φυσικώς αδύνατου μαθητή είναι πολύ πιο ευνοική έναντι των υπολοίπων μαθητών. Το γεγονός ότι δεν στα γράφει όλα, ή και καθόλου, και τα λέει προφορικά, και γίνεται μια συζήτηση με τον εξεταστή σίγουρα βοηθάει. Μέσα από τον διάλογο μαθητή-εξεταστή μπορεί να αποκαλυφθούν κάποια σημεία λύσης της άσκησης. Άποψή μου είναι ότι θα έπρεπε να υπήρχει ξεχωριστό ποσοστό θέσεων για αυτούς τους μαθητές και να μην τρώνε θέσεις από τους άλλους. Δεν υπάρχουν ακριβή πλαίσια του πως να γίνει η εξέταση ειδικά στα Μαθηματικά, Φυσική κλπ όπου το προφορικο είναι πολύ σχετικό. Η εξέταση αυτή είναι προφορικά μεν, γραπτά δε, και με έναν διάλογο λύνουμε την άσκηση. Κάπου έιναι θολα τα νερά....
[...]Πάντως όπως και να έχει το θέμα μια προφορική-γραπτή εξέταση ενός φυσικώς αδύνατου μαθητή είναι πολύ πιο ευνοική έναντι των υπολοίπων μαθητών. [...]Άποψή μου είναι ότι θα έπρεπε να υπήρχει ξεχωριστό ποσοστό θέσεων για αυτούς τους μαθητές και να μην τρώνε θέσεις από τους άλλους.
Μπορεί όμως σε αυτή την περίπτωση που ξέχασε ή δεν πρόλαβε να αναπτύξει ένα ερώτημα να το παίξει μάγκας και να "κλέψει" τη διαδικασία, και να δηλώσει, όπως του δίνει δικαίωμα ο κανονισμός, ότι επιθυμεί αυτό το ερώτημα ή το υποερωτημα να το απαντήσει προφορικά!!!Εμας μας διάβασαν τον κανονισμό πριν, και έχει αυτό το δικαίωμα. Μάλιστα σε αυτή την περίπτωση μας είπαν γράφει ο καθηγητής και ο μαθητής απλά τα λέει προφορικά!! Οι οδηγίες σε αυτό το σημείο αναφέρουν ότι ο καθηγητής γράφει στο πρόχειρο ή στον πίνακα με κιμωλία αφού το τετράδιο έχει κλείσει όπως πολύ σωστά είπες, προκειμένου να μπορεί να τον παρακολουθήσει (γιατί μαθηματικά στον αέρα και με λόγια δεν λύνονται).