*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 1390987 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1260 στις: Ιούνιος 30, 2013, 12:57:19 μμ »
Όντως... καθόλου καλά τα πράγματα...
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=63850076.

Ωραία τα λέμε... ωραία τα ακούμε... ωραία τα συζητάμε... καμία αντίδραση δεν βλέπω... και μόνον στο άκουσμα τέτοιων μέτρων θα έπρεπε να ξεχυθούν πλήθη κόσμου στους δρόμους... Ρε σεις όντως μας ψεκάζουν... με ΧΑΖΟΞΟΛ...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2013, 01:13:51 μμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:50:59 »

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1261 στις: Ιούνιος 30, 2013, 01:32:55 μμ »
Τις δυο μέρες που ήμουν απών από το κλεινόν άστυ έκανα κάποιες σκέψεις. Πριν από μερικούς μήνες ακούγαμε για αύξηση ωραρίου στην εκπαίδευση (γενικά). Τελικά, το ωράριο αυξήθηκε μόνο στη β'θμια. Θα ήθελα ν' ακούσω τις απόψεις των συναδέλφων γι' αυτό, γιατί, δηλαδή, το ωράριο αυξήθηκε μόνο στη μία βαθμίδα εκπαίδευσης. Κάποιος θ' απαντούσε ότι οι δάσκαλοι έχουν ήδη παραπάνω ώρες από τους καθηγητές. Είναι όμως τόσο απλή η απάντηση; Επιπλέον, η α'θμια δε φαίνεται να αγγίζεται καθόλου από τον... κακό χαμό που γίνεται περί κινητικότητας-διαθεσιμότητας στην εκπαίδευση.
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος mariacurie

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 151
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1262 στις: Ιούνιος 30, 2013, 01:38:02 μμ »
Την πρωτοβάθμια θα την "κτυπήσουν" διαφορετικά προωθούν τις πρώτες τάξεις να γίνουν 25 ατόμων τμήματα σε βάθος 2-3 χρόνων πόσες οργανικές θα χαθούν.

Αποσυνδεδεμένος alexel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60 Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1263 στις: Ιούνιος 30, 2013, 01:51:50 μμ »
Επιπλέον, η α'θμια δε φαίνεται να αγγίζεται καθόλου από τον... κακό χαμό που γίνεται περί κινητικότητας-διαθεσιμότητας στην εκπαίδευση.
Η Πρωτοβάθμια όχι μόνο δεν έχει υπεραριθμίες, αλλά μετά τις τελευταίες συγχωνεύσεις-καταργήσεις σχολείων έχουν καταγραφεί 533 οργανικά κενά δασκάλων και 492 οργανικά  κενά νηπιαγωγών.Προφανώς τόσα χρόνια οι διορισμοί γίνονταν με ποιο συνετό τρόπο.Σου παραθέτω και σχετικό link.

Δημήτρης Μπράτης
-Τα παιδιά δεν μαθαίνουν από τα παραμύθια πως υπάρχουν δράκοι.Από τα παραμύθια μαθαίνουν πως οι δράκοι μπορούν να νικηθούν. Σκωτ Φιτζέραλντ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:50:59 »

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1264 στις: Ιούνιος 30, 2013, 01:54:01 μμ »
Μπορεί να είναι η απάντηση αυτή, μπορεί όμως να υπάρχει και κάποια άλλη κρυφή ατζέντα στα σχέδια του υπουργείου. Επιτρέψτε μου να παραθέσω ορισμένες σκέψεις, οι οποίες, μέχρι στιγμής, περισσότερο μοιάζουν με σενάρια επιστημονικής φαντασίας.

1. Κατά καιρούς έχει ακουστεί ως σενάριο -επαναλαμβάνω- η εισαγωγή ειδικοτήτων, ακόμα και πρώτης... γραμμής (φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί κτλ) και στην α'θμια εκπαίδευση,
2. Όπως βλέπουμε, η τρόικα διαρρηγνύει τα ιμάτιά της ότι η κινητικότητα πρέπει να εφαρμοστεί άμεσα, βάζοντας το μαχαίρι στο λαιμό των δικών μας. Αν λάβουμε ως δεδομένο ότι ο απελθών υπουργός διοικ. μεταρρύθμισης δεν έχει κάνει τίποτα, ή σχεδόν τίποτα, στον τομέα της σταχυολόγησης συγκεκριμένων ονομάτων και υπαλλήλων, ως πιθανών στόχων για ένταξη στο mobility scheme, μήπως μια εύκολη λύση θα ήταν να μεταταγούν μαζικά στην α'θμια οι ειδικότητες που περισσεύουν (είναι σύμπτωση ότι οι ειδικότητες που βρίσκονται στη διακεκαυμένη ζώνη βρίσκουν δουλειά και στις δυο βαθμίδες;) και να ισχυριστεί η κυβέρνηση: 'κινητικότητα δε θέλατε κύριοι; Ορίστε, εμείς μετακινήσαμε πλεονασματικούς υπαλλήλους σε κενές θέσεις, και μάλιστα στα πλαίσια του ίδιου υπουργείου.
3. Να θυμίσω, επίσης, ότι στη συνέντευξη που έδωσε η Χριστοφιλοπούλου στο ραδιόφωνο του Σκάι, είπε, στο περίπου, ότι είναι αρμοδιότητα του υπουργείου παιδείας πως θα διαχειριστεί το πλεονάζον προσωπικό του.
4. Ακόμα μια απορία: γιατί δε δόθηκε δυνατότητα σε όλες τις ειδικότητες που βρίσκουν δουλειά και στις δυο βαθμίδες εκπαίδευσης να κάνουν αίτηση μετάταξης, παρά μόνο σε συγκεκριμένες;

Μήπως, τελικά, η νηνεμία που επικρατεί στην α'θμια προμηνύει κάτι που αν το δούμε, θα μείνουμε όλοι με το στόμα ανοιχτό;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2013, 01:58:38 μμ από nikitas »
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1265 στις: Ιούνιος 30, 2013, 01:56:59 μμ »
Επιπλέον, η α'θμια δε φαίνεται να αγγίζεται καθόλου από τον... κακό χαμό που γίνεται περί κινητικότητας-διαθεσιμότητας στην εκπαίδευση.
Η Πρωτοβάθμια όχι μόνο δεν έχει υπεραριθμίες, αλλά μετά τις τελευταίες συγχωνεύσεις-καταργήσεις σχολείων έχουν καταγραφεί 533 οργανικά κενά δασκάλων και 492 οργανικά  κενά νηπιαγωγών.Προφανώς τόσα χρόνια οι διορισμοί γίνονταν με ποιο συνετό τρόπο.Σου παραθέτω και σχετικό link.

Δημήτρης Μπράτης

Η προσωπική μου εμπειρία λέει ότι οι διορισμοί δε γίνονταν με καθόλου συνετό τρόπο. Θυμάμαι χρονιές που οι χιλιάδες διοριστέοι δάσκαλοι του ΑΣΕΠ δεν έφταναν και προσλαμβάνονταν πολλές χιλιάδες από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών.
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος alexel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60 Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1266 στις: Ιούνιος 30, 2013, 02:12:03 μμ »

Η προσωπική μου εμπειρία λέει ότι οι διορισμοί δε γίνονταν με καθόλου συνετό τρόπο. Θυμάμαι χρονιές που οι χιλιάδες διοριστέοι δάσκαλοι του ΑΣΕΠ δεν έφταναν και προσλαμβάνονταν πολλές χιλιάδες από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών.
Θα το διατυπώσω διαφορετικά για να συννενοηθούμε.
Οι διορισμοί στην πρωτοβάθμια γίνονταν τόσα χρόνια με τέτοιο τρόπο, ώστε σήμερα όχι μόνο δεν καταγράφονται υπεραριθμίες και πλεονάσματα, αλλά ελλείψεις και κενά, οπότε σε καμία περίπτωση με τα υπάρχοντα δεδομένα δεν μπορούμε καν να συζητάμε για κινητικότητα στην πρωτοβάθμια.

-Τα παιδιά δεν μαθαίνουν από τα παραμύθια πως υπάρχουν δράκοι.Από τα παραμύθια μαθαίνουν πως οι δράκοι μπορούν να νικηθούν. Σκωτ Φιτζέραλντ.

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1267 στις: Ιούνιος 30, 2013, 02:20:07 μμ »

Η προσωπική μου εμπειρία λέει ότι οι διορισμοί δε γίνονταν με καθόλου συνετό τρόπο. Θυμάμαι χρονιές που οι χιλιάδες διοριστέοι δάσκαλοι του ΑΣΕΠ δεν έφταναν και προσλαμβάνονταν πολλές χιλιάδες από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών.
Θα το διατυπώσω διαφορετικά για να συννενοηθούμε.
Οι διορισμοί στην πρωτοβάθμια γίνονταν τόσα χρόνια με τέτοιο τρόπο, ώστε σήμερα όχι μόνο δεν καταγράφονται υπεραριθμίες και πλεονάσματα, αλλά ελλείψεις και κενά, οπότε σε καμία περίπτωση με τα υπάρχοντα δεδομένα δεν μπορούμε καν να συζητάμε για κινητικότητα στην πρωτοβάθμια.

Αν διάβασες το κομμάτι που έγραψα παραπάνω, ούτε εγώ μιλάω για κινητικότητα στην α'θμια, τουλάχιστον όχι με την κλασσική έννοια του όρου, αλλά για κινητικότητα σε συνδυασμό με τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων που φαίνεται να πλεονάζουν στη β'θμια. Και μια ερώτηση ακόμα; Τα σχολεία που συγχωνεύονται στη β'θμια είναι αυτά τα ελάχιστα που είδα στο alfavita ή είναι μόνο η πρώτη δόση;
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1268 στις: Ιούνιος 30, 2013, 02:26:03 μμ »
Κι ένα σχολιάκι για την τρόικα. Αφού οι δανειστές μας 'κόπτονται' για τη γενικότερη αναμόρφωση του ελληνικού κράτους, κι όχι μόνο για να βγαίνουν τα... νούμερα, έτσι ώστε να μπορούμε ν' αποπληρώνουμε τη 'δανειάρα' των πολλών δισεκατομμυρίων που μας χορήγησαν για να μας... σώσουν, τότε γιατί φαίνονται τόσο αρνητικοί στο ενδεχόμενο παράτασης για την εφαρμογή της κινητικότητας με οργανωμένο και αξιοκρατικό τρόπο; Τροφή για σκέψη.
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος alexel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60 Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1269 στις: Ιούνιος 30, 2013, 02:27:30 μμ »
nikitas, άλλο κατάλαβα, συγνώμη!Το μήνυμά σου όμως εύκολα μπορεί να δημιουργήσει παρανοήσεις. :)
-Τα παιδιά δεν μαθαίνουν από τα παραμύθια πως υπάρχουν δράκοι.Από τα παραμύθια μαθαίνουν πως οι δράκοι μπορούν να νικηθούν. Σκωτ Φιτζέραλντ.

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1270 στις: Ιούνιος 30, 2013, 03:41:55 μμ »
Διάβασε κανείς το άρθρο της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας; Από που στα κομμάτια προκύπτουν αυτά τα νούμερα; Πάνε να μας τρελάνουν; Τι σόι μαθηματικά είναι αυτά; Υπάρχουν σε ολόκληρη τη β'θμια εκπαίδευση 7.000 καθηγητές πληροφορικής;
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος gallika

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 59
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1271 στις: Ιούνιος 30, 2013, 04:05:02 μμ »
Οι 8000 που λέγεται ότι θα μπουν σε διαθεσιμότητα-απόλυση μέχρι τις 8 Ιουλίου ή μέσα στο καλοκαίρι με ποια κριτήρια θα μπουν? Οι υπεράριθμοι είναι πολλοί περισσότεροι...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1272 στις: Ιούνιος 30, 2013, 06:48:01 μμ »
Κι ένα σχολιάκι για την τρόικα. Αφού οι δανειστές μας 'κόπτονται' για τη γενικότερη αναμόρφωση του ελληνικού κράτους, κι όχι μόνο για να βγαίνουν τα... νούμερα, έτσι ώστε να μπορούμε ν' αποπληρώνουμε τη 'δανειάρα' των πολλών δισεκατομμυρίων που μας χορήγησαν για να μας... σώσουν, τότε γιατί φαίνονται τόσο αρνητικοί στο ενδεχόμενο παράτασης για την εφαρμογή της κινητικότητας με οργανωμένο και αξιοκρατικό τρόπο; Τροφή για σκέψη.

Το είχαν εξ αρχης ζητήσει.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1273 στις: Ιούνιος 30, 2013, 06:52:24 μμ »
Κι ένα σχολιάκι για την τρόικα. Αφού οι δανειστές μας 'κόπτονται' για τη γενικότερη αναμόρφωση του ελληνικού κράτους, κι όχι μόνο για να βγαίνουν τα... νούμερα, έτσι ώστε να μπορούμε ν' αποπληρώνουμε τη 'δανειάρα' των πολλών δισεκατομμυρίων που μας χορήγησαν για να μας... σώσουν, τότε γιατί φαίνονται τόσο αρνητικοί στο ενδεχόμενο παράτασης για την εφαρμογή της κινητικότητας με οργανωμένο και αξιοκρατικό τρόπο; Τροφή για σκέψη.

Και μερικές δικές μου απορίες συνάδελφε:

Αφού εμείς "κοπτόμαστε" για την γενικότερη αναμόρφωση του ελληνικού κράτους ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, τότε γιατί δεν φροντίσαμε να οργανώσουμε αυτά τα 3 χρόνια την εφαρμογή της κινητικότητας με οργανωμένο και αξιοκρατικό τρόπο?
Εμείς δεν υποτίθεται ότι ενδιαφερόμαστε για την οργανωμένη και αξιοκρατική αναμόρφωση του δικού μας κράτους?
Εμείς δεν έχουμε ξεκαθαρίσει ότι ανεξαρτήτως του μνημονίου πρέπει να υλοποιήσουμε κάποιες μεταβολές έτσι ώστε να μετατρέψουμε το κράτος μας σε παράγοντα ανανέωσης και προόδου από χώρο δράσεως κομματικών πυρήνων που είναι τώρα?
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160708
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 394
Σύνολο: 408

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.136 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.