0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ποια είναι τα κριτήρια με τα οποία προηγούμαστε στην επιλογή περιοχών. Ξέρω ότι πρώτα επιλέγουν αυτοί που θα διοριστούν με το 40% και μετά εμείς του ΑΣΕΠ. Όσον αφορά σε εμάς που είμαστε από ΑΣΕΠ θα προηγηθούμε στην επιλογή περιοχών με βάση τη σειρά στον πίνακα των διοριστέων του ΑΣΕΠ ή μετράνε και άλλα πράγματα, π.χ. αν έχεις παιδί ή αν έχεις μόρια από προηγούμενο ΑΣΕΠ, αν έχεις μόρια από προϋπηρεσία κτλ;
Καλημέρα και συγχαρητήρια σε όλους για το διορισμό!!!Παιδιά από προσωπική πείρα (και με άπειρο ψάξιμο που είχα κάνει πριν διοριστώ,ας είναι καλά ο malliaros και το pde) θα σας συμβούλευα να μη φοβάστε τον Έβρο.Αν κάποιος έχει παιδάκια, ο Βόρειος Έβρος( Β και Γ) είναι ό,τι καλύτερο.Τα δυσπρόσιτα δεν είναι πλέον δυσπρόσιτα γιατί οι δρόμοι είναι καλοί.Μπορείς να μένεις στην Ορεστιάδα ή στο Διδυμότειχο και να έχεις πρόσβαση σε νοσοκομείο ή σε κέντρο υγείας αμέσως.Ξέρω ότι εμείς από Αττική φοβόμαστε την απόσταση...αλλά σκεφτείτε πως και η Δ Δωδεκανήσου χειρότερο απέχει.Για τους Θεσσαλονικείς δε...με την Εγνατία φτάνουν σε χρόνο dt.Για όσους λοιπόν είναι διοριστέοι τέλος τέλος,αφού εξαντλήσουν τις επιλογές τους, ας το βάλουν πριν το ναι σε όλα .Ειδικά στην δική μου ειδικότητα έχει πάντα θέσεις για νεοδιόριστους.Από νησιά, πολύ καλή η Ρόδος αλλά μόνο 1-2 σχολεία δίνουν μόρια και είναι ρίσκο.Η Κρήτη κούκλα, αλλά πάλι δεν είναι βέβαιο ότι θα πετύχεις σχολείο με μόρια.Για γονείς λοιπόν που θα πάρουν παιδάκια μαζί, προτιμώ στεριά.
να θέσω πάλι το ζήτημα των περιοχών. σκέφτομαι να δηλώσω νησιά. όμως αυτό που με προβληματίζει είναι η μετακίνηση μέσα στο νησί. (δεν έχω δίπλωμα οδήγησης). όποιος έχει εμπειρία από ζωή σε νησί χωρίς αμάξι, ας βοηθήσει.
Κι εγώ δεν έχω αμάξι, για τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας είναι απλά τα πράγματα, πηγαίνουμε σε 5δες ή 4δες. Για την πρωτοβάθμια που είναι λίγοι, δεν ξέρω ακριβώς πως τα κανονίζουν αλλά δεν νομίζω να έχουν κι εκείνοι πρόβλημα.
Μπράβο, βρε Μάγδα! Να η λύση. Στο σχολείο που τελειώσα εγώ το λύκειο (όπου ήταν πέρασμα πρωτοδιόριστων) έτσι έκαναν οι καθηγητές! Μάλιστα, με αυτό τον τρόπο γίνονταν και γνωριμίες