0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4535339&ct=2«Δεν πιστεύω πως μπορεί κανείς να πάρει έναν μέτριο δάσκαλο, να του δώσει περισσότερα χρήματα και να τον κάνει σπουδαίο», λέει ο Βάντερχεκ. «Ούτε πως ένας σπουδαίος δάσκαλος γίνεται λιγότερο καλός αν τον πληρώσεις λιγότερο. Ο καλός μισθός, όμως, λέει στον δάσκαλο πως αναγνωρίζεις την αξία του. Προσελκύει λοιπόν ανθρώπους που θέλουν να αναγνωρίζεται η αξία τους, καθιστώντας την εκπαίδευση ανταγωνιστική ως προς τα άλλα επαγγέλματα... Πέραν αυτών, όμως, τα χρήματα είναι και ένας τρόπος να κρατήσεις τους καλούς εκπαιδευτικούς. Ένας 25άρης δεν θα καθίσει να σκεφτεί πως με τον μισθό που παίρνει δεν μπορεί να συντηρήσει οικογένεια, ένας 30άρης όμως θα το σκεφτεί και πιθανότατα θα αποφασίσει να κάνει κάτι άλλο».
Εδώ είναι η ουσία και το μήνυμα του κειμένου και της όλης έρευνας...Οδάσκαλος δε θα αλλάξει τίποτα απολύτως,σε κανέναν τομέα.Και εγώ πιστεύω πως η διδακτική του,ο τρόπος που αντιμετωπίζει τους μαθητές,η παιδαγωγική του επάρκεια,οι γνώσεις του,η γενικότερη κατάρτισή του δε θα αλλάξουν καθόλου.Το μόνο που θα αλλάξει θα είναι ίσως το μεγαλύτερο χαμόγελό του στο τέλος του μηνός που θα πληρώνετα
Είναι ένα ενδιαφέρον πείραμα και περιμένω τα αποτελεσματα του
Αν ξεραν ότι δε θα αλλάξει όπως περίπου ντετερμινιστικά προεξοφλείς δε θα έκαναν το πείραμα..
Παράθεση από: Mixanikos_HY στις Σεπτέμβριος 09, 2009, 08:04:27 μμΑν ξεραν ότι δε θα αλλάξει όπως περίπου ντετερμινιστικά προεξοφλείς δε θα έκαναν το πείραμα..Σιγά μην κάνω και βουντού για να δω τα αποτελέματα του πειράματος...Κοίτα,αυτοί πειραματίζονται και καλά κάνουν.Δικαίωμά τους να θίγουν το θέμα των απολαβών των δασκάλων και πάνω σε αυτό να βασίζουν τις επιδόσεις τους εντός τάξης.Εγώ μιλάω για την επιθυμία να μπεις στην τάξη χωρίς να περιμένεις το τέλος του μήνα να πάρεις τα φράγκα σου και να πας στο σπιτάκι σου.Μιλάω για εκείνους που γουστάρουν το δασκαλίκι.Από κει και πέρα,δε μπορείς εκ προοιμίου να θέτεις δήθεν βάσεις για να αποδείξεις ότι αν θα πληρωθούν περισσότερο θα βελτιωθεί και η επαγγελματική τους επάρκεια.Αν ήταν έτσι,αν παίρναμε περισσότερα φράγκα αυτομάτως θα γινόμασταν και καλύτεροι εκπαιδευτικοί ή έστω θα γνωρίζαμε περισσότερο το γνωστικό αντικέιμενο με το οποίο ασχοληθήκαμε ως σπουδάζοντες-ζουσες.Και αν ίσχυε αυτή η αναλογία(μεγαλύτεροι μισθοί-καλύτερες διδασκαλικές επιδόσεις)θα είμασταν όλοι και όλες αξιόλογοι δάσκαλοι-δε θα βαριόμασταν καθόλου και ποτέ-θα ασχολούμασταν πολύ περισσότερο με τους μαθητές μας κλπ.Αλλά,όπως λέει και το παραπάνω κείμενο από τη rozygr είμαστε από τους πιό καλοπληρωμένους από τις αναπτυσόμενες χώρες,αλλά παρόλ'αυτά εγώ δε βλέπω καμιά ποιοτική αναβάθμιση της διδασκαλίας...Τέλος πάντων,δε θέλω να το παίζω έξυπνη ούτε να προκαταβάλλω τα αποτελέσματα του πειράματος.Απλά λέω ό,τι βλέπω τόσα χρόνια.Αν το γουστάρεις,το κάνεις όπως και να χει.Φυσικά,οι καλύτερες απολαβές δε θα "χάλαγαν" κανέναν.Ανταμοιβή και ευόδωση των κόπων και των προσπαθειών και απολύτως θεμιτό.Μακάρι να μη μας καθορίζει πάντως ως δασκάλους το ποσό που παίρνουμε κάθε μήνα.Χοντρή ξεφτίλα θα ταν!Οψώμεθα...
ΕΜΜΑΚΙ ξανακοιτα 5-6 γραμμη σου εφιστω την προσοχη
Ακόμα, αν το θέλετε, ο μεγαλύτερος μισθός μπορεί να τον βοηθήσει και πρακτικά στη χώρα μας να κ΄λανει καλύτερο μάθημα.
Σιγά μην κάνω και βουντού για να δω τα αποτελέματα του πειράματος...Κοίτα,αυτοί πειραματίζονται και καλά κάνουν.Δικαίωμά τους να θίγουν το θέμα των απολαβών των δασκάλων και πάνω σε αυτό να βασίζουν τις επιδόσεις τους εντός τάξης.Εγώ μιλάω για την επιθυμία να μπεις στην τάξη χωρίς να περιμένεις το τέλος του μήνα να πάρεις τα φράγκα σου και να πας στο σπιτάκι σου.Μιλάω για εκείνους που γουστάρουν το δασκαλίκι.