PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
’δειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων
(Συντονιστές:
ioanna89
,
MARKOS
,
AntreaEirini
)
επ.πρ. 'εκπαίδευση και διά βίου μάθηση'
Τελευταία νέα
ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ - Πρόσκληση εκπαιδευτικών προς υποβολή αιτήσεων απόσπασης στη Γενική Διεύθυνση Σπουδών ΠΕ & ΔΕ για το σχολικό έτος 2024-2025
Πρόσκληση εκπαιδευτικών προς υποβολή αιτήσεων απόσπασης στη Γενική Διεύθυνση Σπουδών ΠΕ & ΔΕ για το σχολικό έτος 2024-2025
Συμπληρωματική μετάθεση, ανακλήσεις μετάθεσης και διορθώσεις μονάδων μετάθεσης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης, έτους 2024
Tοποθέτηση εκπαιδευτικών με διετή θητεία σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία Δ.Ε για τα σχολικά έτη 2024-2025 και 2025-2026
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην περιοχή τοποθέτησής τους
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: επ.πρ. 'εκπαίδευση και διά βίου μάθηση' (Αναγνώστηκε 1028 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
τυχερούλα2
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 908
επ.πρ. 'εκπαίδευση και διά βίου μάθηση'
«
στις:
Σεπτέμβριος 21, 2011, 09:21:28 πμ »
Tweet
Το Πρόγραμμα με μια ματιά
Η νέα διευρυμένη στοχοθεσία του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου (ΕΚΤ) επιτρέπει την ανάδειξη συγκεκριμένων στρατηγικών στόχων ώστε η υλοποίηση των σχετικών δράσεων να έχει ως αποτέλεσμα, στη λήξη της προγραμματικής περιόδου 2007-2013, την επίτευξη απτών ποσοτικοποιημένων δεικτών και ποιοτικών χαρακτηριστικών του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος.
Στρατηγική Στοχοθεσία για τον τομέα της Παιδείας
Το Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» επικεντρώνεται στους παρακάτω τέσσερις (4) Στρατηγικούς Στόχους:
ΣΣ1) Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθησης της κοινωνικής ενσωμάτωσης. Διαβάστε περισσότερα.
ΣΣ2) Αναβάθμιση επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής εκπαίδευσης και σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας. Διαβάστε περισσότερα.
ΣΣ3) Ενίσχυση της Δια Βίου Εκπαίδευσης ενηλίκων. Διαβάστε περισσότερα.
ΣΣ4) Ενίσχυση του ανθρώπινου κεφαλαίου για την προαγωγή της έρευνας και της καινοτομίας. Διαβάστε περισσότερα.
Κάθε Στρατηγικός Στόχος (Σ.Σ.) αντιστοιχεί σε τρεις (3) θεματικούς ’ξονες Προτεραιότητας (Α.Π.) του Επιχειρησιακού Προγράμματος. Κάθε θεματικός ’ξονας Προτεραιότητας αντιστοιχεί σε μια κατηγορία Περιφερειών (Σύγκλισης, Σταδιακής Εξόδου και Σταδιακής Εισόδου) και συμπεριλαμβανομένων και τριών Αξόνων για την υποστήριξη του Προγράμματος (Τεχνική Υποστήριξη Εφαρμογής), οι ’ξονες Προτεραιότητας είναι 15.
Οι ’ξονες Προτεραιότητας του Επιχειρησιακού Προγράμματος (οι γενικοί και ειδικοί στόχοι) ουσιαστικά το εξειδικεύουν και περιγράφουν τον τρόπο με τον οποίο θα επιτευχθούν οι στρατηγικοί του στόχοι. Οι κυριότερες πληροφορίες κάθε ’ξονα Προτεραιότητας αναφέρονται:
στη διατύπωση του γενικού στόχου του άξονα και ανάλυση στους ειδικούς του στόχους, στη συνοπτική αναφορά-περιγραφή των κυριότερων παρεμβάσεων
στην ποσοτικοποίηση των στόχων και στην βασική στόχευση σε όρους ωφελούμενων-ομάδων στόχου περιοχών τομέων
στα θέματα εφαρμογής εφόσον κρίνεται απαραίτητο
στα αναμενόμενα αποτελέσματα επιπτώσεις κλπ
Επιπρόσθετα, για τον κάθε ’ξονα Προτεραιότητας είναι εμφανής (από την ονομασία του) η κατηγορία Περιφερειών (Σύγκλισης, Σταδιακής Εξόδου, Σταδιακής Εισόδου) που καλύπτει.
Δείτε στον πίνακα που ακολουθεί την κωδικοποιημένη δομή του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»
Αρίθμηση Τίτλος ’ξονα Προτεραιότητας
Α.Π.1 Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης στις 8 Περιφέρειες Σύγκλισης
Α.Π.2 Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης στις 3 Περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου
Α.Π.3 Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης στις 2 Περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου
Α.Π.4 Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής εκπαίδευσης και σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας στις 8 Περιφέρειες Σύγκλισης
Α.Π.5 Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής εκπαίδευσης και σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας στις 3 Περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου
Α.Π.6 Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής εκπαίδευσης και σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας στις 2 Περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου
Α.Π.7 Ενίσχυση της δια βίου εκπαίδευσης ενηλίκων στις 8 Περιφέρειες Σύγκλισης
Α.Π.8 Ενίσχυση της δια βίου εκπαίδευσης ενηλίκων στις 3 Περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου
Α.Π.9 Ενίσχυση της δια βίου εκπαίδευσης ενηλίκων στις 2 Περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου
Α.Π.10 Ενίσχυση του ανθρώπινου κεφαλαίου για την προαγωγή της έρευνας και της καινοτομίας στις 8 Περιφέρειες Σύγκλισης
Α.Π.11 Ενίσχυση του ανθρώπινου κεφαλαίου για την προαγωγή της έρευνας και της καινοτομίας στις 3 Περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου
Α.Π.12 Ενίσχυση του ανθρώπινου κεφαλαίου για την προαγωγή της έρευνας και της καινοτομίας στις 2 Περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου
Α.Π.13 Τεχνική Υποστήριξη Εφαρμογής στις 8 Περιφέρειες Σύγκλισης
Α.Π.14 Τεχνική Υποστήριξη Εφαρμογής στις 3 Περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου
Α.Π.15 Τεχνική Υποστήριξη Εφαρμογής στις 2 Περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου
Περιφερειακή διάσταση του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»
Κατά τη νέα προγραμματική περίοδο 2007-2013 οι παρεμβάσεις τις εκπαίδευσης αφορούν το σύνολο της χώρας.
Επομένως, η επιλέξιμη γεωγραφική περιοχή για το νέο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα είναι το σύνολο της επικράτειας και ο στρατηγικός στόχος του Προγράμματος απευθύνεται και στις τρεις κατηγορίες περιφερειών (Σύγκλισης, Σταδιακής Εξόδου, Σταδιακής Εισόδου) που αναφέρονται στο ΕΣΠΑ (Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς). Οι προβλεπόμενοι στόχοι και οι παρεμβάσεις δεν εμφανίζουν χωρική διάσταση (σύνολο επικράτειας), δηλαδή ανά κατηγορία περιφερειών είναι ίδιοι, με την μόνη διαφορά ότι διαφέρουν ως προς την έντασή τους ανάλογα με το ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κάθε επιλέξιμης κατηγορίας περιφερειών.
Το Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» είναι ένα από τα 3 Πολυστοχικά Τομεακά Ε.Π. (multi-objective programmes) με βάση τη σχετική πρόβλεψη του Γενικού Κανονισμού (ΕΚ) 1083/2006. Προς τούτο, περιλαμβάνει παρεμβάσεις που αφορούν τις Περιφέρειες που εμπίπτουν και στους δύο Στόχους, δηλαδή τον Στόχο της «Σύγκλισης» και τον Στόχο της «Περιφερειακής ανταγωνιστικότητας και απασχόλησης». Οι περιφέρειες με επιλεξιμότητα του Στόχου «Σύγκλισης» είναι οι 8 περιφέρειες Σύγκλισης και οι 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και με επιλεξιμότητα του Στόχου «Περιφερειακής Ανταγωνιστικότητας & Απασχόλησης» είναι οι 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου.
Η επιλογή το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» να είναι ενιαίο Πρόγραμμα δύο στόχων εδράζεται στα ακόλουθα:
στο γεγονός ότι οι παρεμβάσεις που αφορούν το εκπαιδευτικό σύστημα συνιστούν μια συνεκτική εθνική στρατηγική για το σύνολο της χώρας. Ειδικότερα:
◦η εθνική πολιτική για την εκπαίδευση είναι ενιαία για το γεωγραφικό σύνολο της χώρας και συνεπώς η υποστήριξη από ένα ενιαίο Πρόγραμμα διευκολύνει το σχεδιασμό και την εφαρμογή της
◦υπάρχουν Περιφέρειες που με βάση οικονομικά κριτήρια κατατάσσονται σε κάποιο στόχο π.χ. ανταγωνιστικότητας, αλλά με βάση εκπαιδευτικά κριτήρια φαίνεται να υστερούν δηλ. δεν υπάρχει πάντα αντιστοίχηση μεταξύ οικονομικής και εκπαιδευτικής προόδου. Αυτό σημαίνει ότι ένα ενιαίο Πρόγραμμα συμβάλλει στην ομογενοποίηση πολιτικών σε περιφέρειες διαφορετικών οικονομικών και εκπαιδευτικών χαρακτηριστικών
στο γεγονός ότι ενδεχόμενη δημιουργία δύο Επιχειρησιακών Προγραμμάτων συγχρηματοδοτούμενων από το Ευρωπαϊκό Κοινοτικό Ταμείο (ΕΚΤ) ανά στόχο θα συνέβαλλε στη διαχειριστική πολυπλοκότητα του συστήματος, ενώ με τη δημιουργία ενός ενιαίου Επιχειρησιακού Προγράμματος (ΕΠ) και για τους δύο στόχους επέρχεται διαχειριστική απλοποίηση.
Στο παρακάτω πίνακα αναφέρονται οι γεωγραφικές περιοχές που αντιστοιχούν στις τρεις κατηγορίες επιλέξιμων Περιφερειών.
Στόχος 1 «Σύγκλισης»
Κατηγορία Περιφερειών Κατηγορία Επιλέξιμων Περιφερειών Περιφέρειες
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΥΓΚΛΙΣΗΣ Αν. Μακεδονίας & Θράκης, Θεσσαλίας,
Ηπείρου, Ιονίων Νήσων, Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου, Βορείου Αιγαίου, Κρήτης
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΤΑΔΙΑΚΗΣ ΕΞΟΔΟΥ Κεντρικής Μακεδονίας, ∆υτικής Μακεδονίας, Αττικής
Στόχος 2 «Περιφερειακής Ανταγωνιστικότητας & Απασχόλησης»
Κατηγορία Περιφερειών Κατηγορία Επιλέξιμων Περιφερειών Περιφέρειες
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΤΑ∆ΙΑΚΗΣ ΕΙΣΟ∆ΟΥ Στερεάς Ελλάδας, Νοτίου Αιγαίου
http://www.edulll.gr/oldversion/default.asp?siteID=1&pageid=4&langid=1
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων
(Συντονιστές:
ioanna89
,
MARKOS
,
AntreaEirini
)
επ.πρ. 'εκπαίδευση και διά βίου μάθηση'