0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και κάτι άλλο, το οποίο συχνά ξεχνάμε: Ο υποτακτικό λόγος διδάσκεται αναλυτικά στη γ΄ γυμνασίου. Εγώ έφτυσα αίμα για να καταλάβει ο γιος μου τι εστί τρόπος σύνδεσης προτάσεων, δευτερεύουσες προτάσεις, πώς τις διακρίνουμε κτλ. Πιστεύετε ότι στο λύκειο έχει τη δυνατότητα ένας εκπαιδευτικός να επιμείνει τόσο πολύ σε κάτι που διδάχτηκε μια ολόκληρη χρονιά κάποιος; Τι να πρωτοκάνεις, δηλαδή, να διδάξεις θέματα, περίληψη, μεθοδολογία συγγραφής έκθεσης, να καλύψεις κενά; Τι από όλα αυτά; Δηλαδή, με το που θα θυμίσεις στους μαθητές του λυκείου τα είδη της σύνδεσης των προτάσεων, νομίζετε ότι αυτά είναι ικανά να εντοπίζουν και τον υποτακτικό λόγο; Ο ΟΕΦΕ δε χαρακτηρίσε, πιστεύω, αδίκως τα θέματα απαιτητικά.
Επιτέλους και ένας νορμάλ. Οι υπόλοιποι συνελθετε. Μεταξύ μας υπάρχουν μαθητές που διαβάζουν και πολλοί που δεν το πραττουν. Μια ζωή αυτό συμβαίνει.Άλλωστε οι καθηγητές- εμείς, στόχο πρέπει να έχουμε την απελευθερωτικη και όχι συντηρητική μάθηση. Δηλαδή ο μαθητής να μας ξεπεράσει και να αυτονομηθει. Αν δεν το πραξαμε μην ζητάμε ευθύνες. Και για την υποτακτικη και παρατακτικη...... μαθητής μου της γ λυκείου θετική ήθελε το άριστα και ζήτησε κάθε λεπτομέρεια.... Και μια χαρά τα δίδαξα. Το θέμα είναι του μαθητή σε συνδυασμό με τον καθηγητή. Αν του πει ότι αυτό είναι σημαντικό ακόμα και ο μετριος θα το μάθει. Μην λέμε αερολογιες.Εκτος και αν όλοι που μιλάτε,συγγνώμη κιόλας, είστε του δημοσίου και κάποιοι που δεν έχετε διδάξει χρόνια. Δύο κατηγορίες βλέπω. Και κάτι ξέρω.