*

Αποστολέας Θέμα: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση  (Αναγνώστηκε 78833 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος papaki79

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 210
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #56 στις: Ιούλιος 30, 2013, 11:57:38 πμ »
δυστυχώς έτσι πρέπει να είναι. αν και είναι πολύ περίεργο να ενισχύεται η κοινωνιολογία και το δίκαιο. πάντως δεν μπορώ να βρω άνθρωπο από το σύλλογο. στείλατε το μειλ;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:41:42 »

Αποσυνδεδεμένος gvardal

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #57 στις: Ιούλιος 30, 2013, 12:39:06 μμ »

το μάθημα "Πολιτική Παιδεία" (αν ισχύσει ό,τι και στα ΕΠΑΛ), θα το έχουν 1η ανάθεση οι ΠΕ 13 και δεύτερη ανάθεση κατά προτεραιότητα οι ΠΕ 10. Ακολουθούν οι ΠΕ 09. Δηλαδή ΧΑΝΟΥΜΕ τις Αρχές Οικονομίας. Αν προσθέσουμε και την "Οργάνωση και Λειτουργία της Πολιτείας" που θα είναι 1η ανάθεση στους ΠΕ 13, είμαστε πλέον τελειωμένοι. Αν περάσει το νομοσχέδιο είμαστε χαμένοι

δυστυχώς έτσι πρέπει να είναι. αν και είναι πολύ περίεργο να ενισχύεται η κοινωνιολογία και το δίκαιο. πάντως δεν μπορώ να βρω άνθρωπο από το σύλλογο. στείλατε το μειλ;

Ναι αλλά σε αυτό δεν περιλαμβάνεται ο όρος οικονομία. Γιαυτό εικάζω ότι θα το έχουμε και εμείς πρώτη ανάθεση. Το οργάνωση και λειτουργία της πολιτείας και η κοινωνιολογία καταλαβαίνω ότι θα είναι εναλλακτική του δικού μας καλαθιού μαθημάτων. Άρα κοινωνιολόγοι και νομικοί παίρνουν αθροιστικά όσες ώρες θα έχουμε οι οικονομολόγοι στην Γ' Λυκείου. Που ακριβώς βλέπετε ότι αναβαθμίζονται η Κοινωνιολογία και το Δίκαιο; Όσο με ενοχλεί να ακούω ότι ευνοούμαστε σαν κλάδος επειδή υπήρχε ένα κομματόσκυλο οικονομολόγος στο σχεδιασμό του τεχνικού λυκείου χωρίς αυτό να προκύπτει από πουθενά(λες και αυτοί οι άνθρωποι νοιάζονται για οτιδήποτε άλλο εκτός από το ατομικό τους βόλεμα), το ίδιο με ενοχλεί και το να βλέπουμε φαντάσματα κοινωνιολόγων και νομικών που απεργάζονται νυχθημερόν το κακό μας.


Αποσυνδεδεμένος papaki79

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 210
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #58 στις: Ιούλιος 30, 2013, 01:41:20 μμ »
σορυ. δεν κατάλαβες πως το λέω. λέω ότι  η οικονομία ήταν πανελλαδικώς εξεταζόμενο ενώ τα άλλα όχι. αν τώρα μπαίνουν και τα άλλα δε πρέπει να εξετάζονται και αυτά; αυτό δε υπήρχε παλιά. το θέμα είναι ότι δεν έχουμε καταλάβει και πρέπει ν πάρουμε τηλέφωνο. πάντως μακρια από εμένα η λογική κατηγορώ κλάδους κλπ. 

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #59 στις: Ιούλιος 30, 2013, 02:10:38 μμ »
οι ΠΕ09, ΠΕ10, και ΠΕ13 καλά θα κάνουμε αντί να τρωγόμαστε μεταξύ μας να είμαστε ενωμένοι γιατί είναι πολύ εύκολο να μας πετάξουν όλους μα όλους εκτός παιχνιδιού. Είμαστε λίγοι σχετικά αλλά εύκολα μπορούμε να γίνουμε "πολλοί" και να περισσεύουμε ....όλοι μαζί συμπληρώνουμε ένα "μαγικό" αριθμό περι τους 3.836
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 30, 2013, 02:12:25 μμ από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:41:42 »

Αποσυνδεδεμένος cthulhu

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 152
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #60 στις: Ιούλιος 30, 2013, 02:32:34 μμ »

το μάθημα "Πολιτική Παιδεία" (αν ισχύσει ό,τι και στα ΕΠΑΛ), θα το έχουν 1η ανάθεση οι ΠΕ 13 και δεύτερη ανάθεση κατά προτεραιότητα οι ΠΕ 10. Ακολουθούν οι ΠΕ 09. Δηλαδή ΧΑΝΟΥΜΕ τις Αρχές Οικονομίας. Αν προσθέσουμε και την "Οργάνωση και Λειτουργία της Πολιτείας" που θα είναι 1η ανάθεση στους ΠΕ 13, είμαστε πλέον τελειωμένοι. Αν περάσει το νομοσχέδιο είμαστε χαμένοι

δυστυχώς έτσι πρέπει να είναι. αν και είναι πολύ περίεργο να ενισχύεται η κοινωνιολογία και το δίκαιο. πάντως δεν μπορώ να βρω άνθρωπο από το σύλλογο. στείλατε το μειλ;

Ναι αλλά σε αυτό δεν περιλαμβάνεται ο όρος οικονομία. Γιαυτό εικάζω ότι θα το έχουμε και εμείς πρώτη ανάθεση. Το οργάνωση και λειτουργία της πολιτείας και η κοινωνιολογία καταλαβαίνω ότι θα είναι εναλλακτική του δικού μας καλαθιού μαθημάτων. Άρα κοινωνιολόγοι και νομικοί παίρνουν αθροιστικά όσες ώρες θα έχουμε οι οικονομολόγοι στην Γ' Λυκείου. Που ακριβώς βλέπετε ότι αναβαθμίζονται η Κοινωνιολογία και το Δίκαιο; Όσο με ενοχλεί να ακούω ότι ευνοούμαστε σαν κλάδος επειδή υπήρχε ένα κομματόσκυλο οικονομολόγος στο σχεδιασμό του τεχνικού λυκείου χωρίς αυτό να προκύπτει από πουθενά(λες και αυτοί οι άνθρωποι νοιάζονται για οτιδήποτε άλλο εκτός από το ατομικό τους βόλεμα), το ίδιο με ενοχλεί και το να βλέπουμε φαντάσματα κοινωνιολόγων και νομικών που απεργάζονται νυχθημερόν το κακό μας.

μα και έτσι να είναι, εκεί που είχαμε πρώτη ανάθεση στην Α λυκείου το μάθημα, τώρα θα το έχουμε και με άλλη μία ειδικότητα. Το οργάνωση και λειτουργία της πολιτείας δεν θα είναι εναλλακτική του δικού μας καλαθιού. Θα είναι ξεχωριστό μάθημα της τρίτης κατεύθυνσης. Το άλλο θα είναι Οικονομία ή Ιστορία. Τεράστια υποβάθμιση. Όσο για τους Νομικούς και Κοινωνιολόγους, σίγουρα δεν "απεργάζονται το κακό μας", εργάζονται όμως για το δικό τους καλό κάτι που δεν κάνουμε εμείς. Συνεπώς, συνέχισε εσύ να στενοχωριέσαι και να ενοχλείσαι με τη στάση ορισμένων μας, και όταν βρεθείς υπεράριθμος (αν είσαι μόνιμος) ή αν δεν ξαναπροσληφθείς αναπληρωτής θα είναι αργά.

Αποσυνδεδεμένος gvardal

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #61 στις: Ιούλιος 30, 2013, 04:47:28 μμ »

μα και έτσι να είναι, εκεί που είχαμε πρώτη ανάθεση στην Α λυκείου το μάθημα, τώρα θα το έχουμε και με άλλη μία ειδικότητα

Διάβασε τι γράφω παραπάνω. Είχαμε ένα μάθημα μόνοι μας, παίρνουμε δύο τρεις ειδικότητες, άρα χάνουμε. 

Παράθεση
Το οργάνωση και λειτουργία της πολιτείας δεν θα είναι εναλλακτική του δικού μας καλαθιού. Θα είναι ξεχωριστό μάθημα της τρίτης κατεύθυνσης. Το άλλο θα είναι Οικονομία ή Ιστορία.


Εγώ το αντιλαμβάνομαι αλλιώς και το έχω εξηγήσει.

Από το πρώτο πινακάκι (οι νέες ομάδες μαθημάτων):
Γλώσσα, μαθηματικά, οικονομία, ιστορία ή φυσική (1ο καλάθι 3ου κύκλου)
Γλώσσα, μαθηματικά, οικονομία ή ιστορία, οργάνωση και λειτουργία της πολιτείας (2ο καλάθι 3ου κύκλου).
Δώσε σημασία στο / στην παρουσίαση των μαθημάτων του 3ου κύκλου

Στο δεύτερο πινακάκι αν πρόσεξες (σε ποια μαθήματα θα εξετάζονται οι υποψήφιοι) από τις σχολές του 5ου πεδίου λείπουν τελείως οι οικονομικές σχολές. Λες να καταργήθηκαν(βέβαια ποτέ δεν ξέρεις  ;)); Εκτιμώ απλά ότι ο δημοσιογράφος, που απλά μεταφέρει ότι του ψιθύρισαν, τις ξέχασε. Και ότι για αυτές οι μαθητές θα δίνουν  αντίστοιχα τα μαθήματα του 1ου καλαθιού (που έχει οικονομία και μάλιστα παραπάνω από 2ωρο). Αντίθετα όσοι θέλουν τμήματα κοινωνιολογία ή πολιτικών επιστημών θα δίνουν τα μαθήματα του 2ου καλαθιού (που έχουν σαν εναλλακτική την οικονομία). Για να καταλήξω μετά από πολύ κόπο στο παραπάνω συμπέρασμα συνδύασα και την άλλη παλαιότερη διαρροή που δίνω παραπάνω. Γιαυτό επιμένω ότι όλα θα εξαρτηθούν από το πόσοι θα διαλέγουν 3ο κύκλο. Επιπλέον δεν μας λέει τπτ για το τι θα δίνουν όσοι θέλουν να μπουν στρατιωτικές και αστυνομικές σχολές. Γιαυτό σκούζω πάνω ότι προσπαθούμε να ερμηνεύσουμε το χρησμό της Πυθείας.


Παράθεση
Όσο για τους Νομικούς και Κοινωνιολόγους, σίγουρα δεν "απεργάζονται το κακό μας", εργάζονται όμως για το δικό τους καλό κάτι που δεν κάνουμε εμείς. Συνεπώς, συνέχισε εσύ να στενοχωριέσαι και να ενοχλείσαι με τη στάση ορισμένων μας, και όταν βρεθείς υπεράριθμος (αν είσαι μόνιμος) ή αν δεν ξαναπροσληφθείς αναπληρωτής θα είναι αργά.

Μόνιμος είμαι και ήδη υπεράριθμος (τεχνητά γιατί στην πραγματικότητα έτρεχα σε δύο σχολεία). Προτιμώ όμως την ενέργειά μου να τη διαθέτω σε πιο ουσιαστικές διεκδικήσεις και να μην κυνηγάω φαντάσματα. Στο να μη γίνουν άλλες απολύσεις και να αυξηθεί ο αριθμός των αναπληρωτών για παράδειγμα. Γιατί με 2.500 χιλιάδες πιστώσεις και 50 ώρες να πάρουμε δε θα προσληφθεί κανένας.
 

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #62 στις: Ιούλιος 30, 2013, 04:52:09 μμ »
 Αν δεν βγει κάτι επίσημα, θα αναλωνόμαστε σε εικασίες...
  

Αποσυνδεδεμένος cthulhu

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 152
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #63 στις: Ιούλιος 30, 2013, 06:21:42 μμ »

μα και έτσι να είναι, εκεί που είχαμε πρώτη ανάθεση στην Α λυκείου το μάθημα, τώρα θα το έχουμε και με άλλη μία ειδικότητα

Διάβασε τι γράφω παραπάνω. Είχαμε ένα μάθημα μόνοι μας, παίρνουμε δύο τρεις ειδικότητες, άρα χάνουμε. 

Παράθεση
Το οργάνωση και λειτουργία της πολιτείας δεν θα είναι εναλλακτική του δικού μας καλαθιού. Θα είναι ξεχωριστό μάθημα της τρίτης κατεύθυνσης. Το άλλο θα είναι Οικονομία ή Ιστορία.


Εγώ το αντιλαμβάνομαι αλλιώς και το έχω εξηγήσει.

Από το πρώτο πινακάκι (οι νέες ομάδες μαθημάτων):
Γλώσσα, μαθηματικά, οικονομία, ιστορία ή φυσική (1ο καλάθι 3ου κύκλου)
Γλώσσα, μαθηματικά, οικονομία ή ιστορία, οργάνωση και λειτουργία της πολιτείας (2ο καλάθι 3ου κύκλου).
Δώσε σημασία στο / στην παρουσίαση των μαθημάτων του 3ου κύκλου

Στο δεύτερο πινακάκι αν πρόσεξες (σε ποια μαθήματα θα εξετάζονται οι υποψήφιοι) από τις σχολές του 5ου πεδίου λείπουν τελείως οι οικονομικές σχολές. Λες να καταργήθηκαν(βέβαια ποτέ δεν ξέρεις  ;)); Εκτιμώ απλά ότι ο δημοσιογράφος, που απλά μεταφέρει ότι του ψιθύρισαν, τις ξέχασε. Και ότι για αυτές οι μαθητές θα δίνουν  αντίστοιχα τα μαθήματα του 1ου καλαθιού (που έχει οικονομία και μάλιστα παραπάνω από 2ωρο). Αντίθετα όσοι θέλουν τμήματα κοινωνιολογία ή πολιτικών επιστημών θα δίνουν τα μαθήματα του 2ου καλαθιού (που έχουν σαν εναλλακτική την οικονομία). Για να καταλήξω μετά από πολύ κόπο στο παραπάνω συμπέρασμα συνδύασα και την άλλη παλαιότερη διαρροή που δίνω παραπάνω. Γιαυτό επιμένω ότι όλα θα εξαρτηθούν από το πόσοι θα διαλέγουν 3ο κύκλο. Επιπλέον δεν μας λέει τπτ για το τι θα δίνουν όσοι θέλουν να μπουν στρατιωτικές και αστυνομικές σχολές. Γιαυτό σκούζω πάνω ότι προσπαθούμε να ερμηνεύσουμε το χρησμό της Πυθείας.


Παράθεση
Όσο για τους Νομικούς και Κοινωνιολόγους, σίγουρα δεν "απεργάζονται το κακό μας", εργάζονται όμως για το δικό τους καλό κάτι που δεν κάνουμε εμείς. Συνεπώς, συνέχισε εσύ να στενοχωριέσαι και να ενοχλείσαι με τη στάση ορισμένων μας, και όταν βρεθείς υπεράριθμος (αν είσαι μόνιμος) ή αν δεν ξαναπροσληφθείς αναπληρωτής θα είναι αργά.

Μόνιμος είμαι και ήδη υπεράριθμος (τεχνητά γιατί στην πραγματικότητα έτρεχα σε δύο σχολεία). Προτιμώ όμως την ενέργειά μου να τη διαθέτω σε πιο ουσιαστικές διεκδικήσεις και να μην κυνηγάω φαντάσματα. Στο να μη γίνουν άλλες απολύσεις και να αυξηθεί ο αριθμός των αναπληρωτών για παράδειγμα. Γιατί με 2.500 χιλιάδες πιστώσεις και 50 ώρες να πάρουμε δε θα προσληφθεί κανένας.

OK μένει να δούμε τι θα γίνει. Μακάρι να μην βγούμε ζημιωμένοι.

Αποσυνδεδεμένος mariloumarilou2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 250
  • Λατρεύω την παιδεία
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #64 στις: Ιούλιος 30, 2013, 10:27:27 μμ »
Δειτε το παρακάτω και αν ακομα νομιζετε οτι κυνηγαμε φαντασματα και βλεπουμε παντου εχθρους, ε , τι να πω....!!!!

Καταλάβετέ το, εμεις κοιμομαστε και άλλοι δουλεύουν υπέρ τους με αμεση συνεπεια την δική μας εξαφανιση!!!!!


Akis Katsoylas > ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ
πριν από 14 λεπτά κοντά σε Athens
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

ΑΘΗΝΑ 30-7-2013

Αγαπητοί Συνάδελφοι…
Αντιλαμβανόμαστε την ανησυχία σας , σχετικά με τις εξελίξεις στην εκπαίδευση, τα διάφορα δημοσιεύματα σε εφημερίδες, για την θέση της κοινωνιολογίας και των κοινωνιολόγων.
Βέβαια οφείλουμε να πούμε, ότι τα ζητήματα στην εκπαίδευση, αλλά και γενικά (πολυνομοσχέδιο, διαθεσιμότητες, απολύσεις, μετακινήσεις), απασχόλησαν το τελευταίο διάστημα (με μεγάλο κόστος προσωπικό, χρόνου) μέλη του Συλλόγου που συμμετέχουν σε συλλογικά όργανα (ΟΛΜΕ, ΕΛΜΕ, Δ.Σ. του ΣΕΚ). Δυστυχώς ελάχιστα μέλη του συλλόγου (εκπαιδευτικοί) ανταποκρίθηκαν στις συνεχόμενες κινητοποιήσεις σε όλη την Ελλάδα για τις 2.500 διαθεσιμότητες των συναδέλφων τους (άλλων ειδικοτήτων) «μακαρίζοντας» την τύχη τους που δεν ήταν μέσα σε αυτούς. Αυτό είναι όμως τραγικό λάθος, αφού διαθεσιμότητες, απολύσεις, μετακινήσεις, αφορούν τους πάντες και μόνο οι μαζικές κινητοποιήσεις, αντιδράσεις κ.α. μπορούν να τους σταματήσουν.
Πέρα από αυτά , σχεδόν καθημερινά επικοινωνούμε με το υπουργείο και το Ι.Ε.Π για τα ζητήματα αυτά.
Πήγαμε στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, στην Δ/νση Β/μιας,στο ΙΕΠ και με επικοινωνία με τους σχολικόυς Σύμβουλους , και θέσαμε τα άμεσα ζητήματα… ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ , ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ, στα οποία δεν είχαμε καμία συγκεκριμένη δέσμευση.
Ως προς τις πρωτοβουλίες του συλλόγου, έχουν κατατεθεί υπομνήματα, έχουν γίνει τηλεφωνικές και προσωπικές παρεμβάσεις, έχουν ενημερωθεί βουλή βουλευτές, έχουν γίνει επερωτήσεις.
Έχει σταλεί συνοπτικό υπόμνημα και στο γραφείο του κ. Υφυπουργού Κεδίκογλου. Το Δ.Σ. (η Πρόεδρος ο Γεν. Γραμματέας και μέλη του ΣΕΚ) θα φροντίσουν για προσωπική συνάντηση. Έχει γίνει αίτημα στον ίδιο.
Υ.Σ να μην δίνετε και πολύ σημασία στα δημοσιεύματα. Στελέχη του Υπουργείου, διαρρέουν προσωπικές τους θέσεις για να προλάβουν άλλους…

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΙΣ ΕΛΜΕ κ.α ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΕΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ (ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ- ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ- ΑΙΧΜΕΣ)

ΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΛΑΣ
ΓΕΝ. ΓΡΑΜ του ΣΕΚ

1.Πολλοί συνάδελφοι επικοινωνούν με τον Σύλλογο και εκφράζουν την ανησυχία τους για τις εξελίξεις στην εκπαίδευση…
2.Υπάρχουν συνάδελφοι που ανησυχούν για την οργανική τους θέση και την υπεράριθμα.
3.Παρόλο που το ζήτημα των τοποθετήσεων υπεράριθμων κ.α. διοικητικών θεμάτων δεν είναι ζήτημα του ΣΕΚ, αλλά αφορά το σύνολο των εκπαιδευτικών, άρα η αντιμετώπιση τους είναι ζήτημα του εκπαιδευτικού κινήματος (ΟΛΜΕ, ΕΛΜΕ, αιρετών του κλάδου ΠΥΣΔΕ) ο ΣΕΚ μέσω του δικτύου των συνδικαλιστών του στην εκπαίδευση καταβάλει κάθε προσπάθεια για την προστασία των συναδέλφων. Προτροπή προς τους Συναδέλφους είναι η συμμετοχή τους στις Γενικές Συνελεύσεις και η επαφή τους με τις κατά τόπο ΕΛΜΕ
4.Ο Σύλλογος Κοινωνιολόγων Βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με το Υπουργείο Παιδείας και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για το Ζήτημα του Νέου Λυκείου, Τεχνολογικού Λυκείου και για τις αναθέσεις.
5.Σχεδόν καθημερινά επικοινωνούμε με το υπουργείο και το Ι.Ε.Π για τα ζητήματα αυτά.
6.Το τελευταίο διάστημα έχει προκύψει θέμα σχετικά με τις αναθέσεις και ειδικά με την ανάθεση της ιστορίας.
7.Ισχύουν οι Βασικές Θέσεις του ΣΕΚ για τις αναθέσεις, την εισαγωγή μαθημάτων στα Γενική και ΕΠΑΛ, Γυμνάσια, όπως έχουν διατυπωθεί στα Υπόμνημα μας και έχουν σταλεί στο Υπουργείο από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Τα ίδια ισχύουν και στις ερωτήσεις πολιτικών κομμάτων στην βουλή που έχουν γίνει με πρωτοβουλία του ΣΕΚ
9.Με βάση αυτά επικοινωνούμε και παρεμβαίνουμε στο Υπουργείο. Στηρίξω μας αποτελούν οι Σχολικοί Σύμβουλοι μας, αρκετοί συνάδελφοι κοινωνιολόγοι εκπαιδευτικοί, τα παραρτήματα μας, ενώ απέχουν δυστυχώς τα Πανεπιστημιακά τμήματα και οι φοιτητές μας…
10.Τέλος οι παρεμβάσεις μας στο Υπουργείο συνεχίζονται, προσπαθούμε να κάνουμε μια ημερίδα ενημερώσεις και καλούμε τους συναδέλφους σε επαγρύπνηση…
11.Η επικοινωνεί μας μπορεί να γίνεται μέσω του F/B (υπάρχουν όμως θέματα που δεν μπορούν να γραφούν) και μέσω κυρίως του επίσημου emai του ΣΕΚ sek@sociology.gr… Προσπαθούμε και για άλλες δυνατότητες επικοινωνίας… Google grups , Forum κ.α

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΩΝ
Πλατ. Άγιων Θεοδώρων 3 Τ.Θ. 4239
Email: sek@sociology.gr τηλ. 210 3255521

ΑΘΗΝΑ 26-7-2013
ΠΡΟΣ:
ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
- Συμεών Κεδίκοκογλου
ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ:1) Υπόμνημα 2)βιβλίο «κοινωνιολογία της εργασίας-εργασιακές σχέσεις»

Αγαπητέ κ. Υφυπουργέ
Για ενημέρωση σας, σας αποστέλλουμε το υπόμνημα (συνοπτικό και πλήρες) του Συλλόγου Ελλήνων Κοινωνιολόγων, που είχαμε καταθέσει την πολιτική ηγεσία, του Υπουργείου στις 17-9-2013.
Το υπόμνημα μας, βρίσκεται για γνωμοδότηση (ειδικά ως προς τις αναθέσεις μαθημάτων) στο Ι.Ε.Π.
Όπως μαθαίνουμε, το Υπουργείο, πρόκειται τις επόμενες μέρες να καταθέσει το σχέδιο νόμου για το «Νέο Λύκειο» και το «Νέο Τεχνολογικό Λύκειο».
Από το σύνολο των προτάσεων μας, θα θέλαμε από την πλευρά σας, να προωθήσετε άμεσα τις παρακάτω προτάσεις.
1ο. Για τις αναθέσεις
Απόδοση των μαθημάτων Α΄ ανάθεσης καθενός από τους κλάδους ΠΕ 9, ΠΕ 10, ΠΕ 13, σε όλους τους υπόλοιπους κλάδους της ίδιας ομάδας, ως δεύτερη ανάθεση. Πρόκειται για κλάδους των κοινωνικών επιστημών και η λύση αυτή διευκολύνει τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς να συμπληρώνουν το ωράριο τους, χωρίς να παρουσιάζεται πρόβλημα και ανάγκη πρόσληψης άλλου εκπαιδευτικού.
Συμπερίληψη των εκπαιδευτικών ΠΕ10 στις ειδικότητες που διδάσκουν με Α΄ ανάθεση τα μαθήματα Ιστορία και Τοπική Ιστορία (μέχρι σήμερα παραδόξως δεν προβλέπεται ούτε Β΄ ανάθεση), Οικιακή Οικονομία, Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός, Βιωματική δράση «Σχολική και Κοινωνική Ζωή», .

2ο. Για τα μαθήματα
Διατήρηση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας ως γενικής παιδείας, αλλά και υποχρεωτικά εξεταζόμενου για εισαγωγή στα Πανεπιστημιακά Τμήματα κοινωνικών, νομικών και παιδαγωγικών επιστημών.
Εισαγωγή μαθήματος «κοινωνιολογία της εργασίας-εργασιακές σχέσεις» στο Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο (υπάρχει έτοιμο βιβλίο που διδασκόταν στα ΕΠΑΛ- Σας το διαβιβάζουμε ως συνημμένο). Στις σημερινές συνθήκες, υπάρχει απόλυτη αναγκαιότητα, ο μαθητής να έχει γνώσεις τόσο της εργασίας, των συνθηκών και της ένταξης του στην αγορά εργασίας

Με εκτίμηση
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΩΝ
ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ Γ. ΚΑΤΣΟΥΛΑΣ

Αποσυνδεδεμένος gvardal

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #65 στις: Ιούλιος 31, 2013, 01:15:32 μμ »
mariloumarilou2
1ον θα σε παρακαλούσα να αλλάξεις ύφος. Δεν απευθύνεσαι σε κουτορνήθια που κοιμούνται όρθια και εσύ είσαι η μόνη ξύπνια.
2ον διάβαζε πιο προσεκτικά και τα δημοσιεύματα και τα κείμενα που παραθέτεις.

Παράθεση
Απόδοση των μαθημάτων Α΄ ανάθεσης καθενός από τους κλάδους ΠΕ 9, ΠΕ 10, ΠΕ 13, σε όλους τους υπόλοιπους κλάδους της ίδιας ομάδας, ως δεύτερη ανάθεση. Πρόκειται για κλάδους των κοινωνικών επιστημών και η λύση αυτή διευκολύνει τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς να συμπληρώνουν το ωράριο τους, χωρίς να παρουσιάζεται πρόβλημα και ανάγκη πρόσληψης άλλου εκπαιδευτικού.

Αυτό καταρχήν ισχύει ήδη οπότε δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το ζητάνε. Μόνο το ΑΟΔΕ δεν έχουν δεύτερη ανάθεση, αλλά αυτό όπως φαίνεται πάει έτσι και αλλιώς για κατάργηση. Αλλά όπως και να έχει το να διευρυνθούν οι δεύτερες αναθέσεις πως ακριβώς σε θίγει;

Παράθεση
Συμπερίληψη των εκπαιδευτικών ΠΕ10 στις ειδικότητες που διδάσκουν με Α΄ ανάθεση τα μαθήματα Ιστορία και Τοπική Ιστορία (μέχρι σήμερα παραδόξως δεν προβλέπεται ούτε Β΄ ανάθεση), Οικιακή Οικονομία, Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός, Βιωματική δράση «Σχολική και Κοινωνική Ζωή»

Αυτά θα έπρεπε αν τα διεκδικούμε και εμείς. Ειδικά την Οικιακή Οικονομία που δεν την έχουμε καν σα δεύτερη ανάθεση. Το ΣΕΠ το έχουν όλες οι ειδικότητες Α' ανάθεση άρα και εδώ έχει λάθος ο συντάκτης της ανακοίνωσης.

Παράθεση
Διατήρηση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας ως γενικής παιδείας, αλλά και υποχρεωτικά εξεταζόμενου για εισαγωγή στα Πανεπιστημιακά Τμήματα κοινωνικών, νομικών και παιδαγωγικών επιστημών.
Εισαγωγή μαθήματος «κοινωνιολογία της εργασίας-εργασιακές σχέσεις» στο Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο (υπάρχει έτοιμο βιβλίο που διδασκόταν στα ΕΠΑΛ- Σας το διαβιβάζουμε ως συνημμένο).

Δε νομίζω ότι χρειάζεται να σου εξηγήσω γιατί σε συμφέρει να παραμείνει ένα μάθημα που το έχεις δεύτερη ανάθεση ή να μπει ένα άλλο που θα το έχεις δεύτερη ή ακόμα και πρώτη(η κοινωνιολογία της εργασίας σχετίζεται άμεσα με τα οικονομικά της εργασίας και τη βιομηχανική οργάνωση). Έτσι;

Παράθεση
Δειτε το παρακάτω και αν ακομα νομιζετε οτι κυνηγαμε φαντασματα και βλεπουμε παντου εχθρους, ε , τι να πω....!!!!

Καταλάβετέ το, εμεις κοιμομαστε και άλλοι δουλεύουν υπέρ τους με αμεση συνεπεια την δική μας εξαφανιση!!!!!

Κατά συνέπεια όχι μόνο κυνηγάτε φαντάσματα ορισμένοι, έχετε και εμμονές που θολώνουν την κρίση σας.

Αποσυνδεδεμένος mariloumarilou2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 250
  • Λατρεύω την παιδεία
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #66 στις: Ιούλιος 31, 2013, 01:46:33 μμ »
mariloumarilou2
1ον θα σε παρακαλούσα να αλλάξεις ύφος. Δεν απευθύνεσαι σε κουτορνήθια που κοιμούνται όρθια και εσύ είσαι η μόνη ξύπνια.
2ον διάβαζε πιο προσεκτικά και τα δημοσιεύματα και τα κείμενα που παραθέτεις.

Παράθεση
Απόδοση των μαθημάτων Α΄ ανάθεσης καθενός από τους κλάδους ΠΕ 9, ΠΕ 10, ΠΕ 13, σε όλους τους υπόλοιπους κλάδους της ίδιας ομάδας, ως δεύτερη ανάθεση. Πρόκειται για κλάδους των κοινωνικών επιστημών και η λύση αυτή διευκολύνει τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς να συμπληρώνουν το ωράριο τους, χωρίς να παρουσιάζεται πρόβλημα και ανάγκη πρόσληψης άλλου εκπαιδευτικού.

Αυτό καταρχήν ισχύει ήδη οπότε δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το ζητάνε. Μόνο το ΑΟΔΕ δεν έχουν δεύτερη ανάθεση, αλλά αυτό όπως φαίνεται πάει έτσι και αλλιώς για κατάργηση. Αλλά όπως και να έχει το να διευρυνθούν οι δεύτερες αναθέσεις πως ακριβώς σε θίγει;

Παράθεση
Συμπερίληψη των εκπαιδευτικών ΠΕ10 στις ειδικότητες που διδάσκουν με Α΄ ανάθεση τα μαθήματα Ιστορία και Τοπική Ιστορία (μέχρι σήμερα παραδόξως δεν προβλέπεται ούτε Β΄ ανάθεση), Οικιακή Οικονομία, Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός, Βιωματική δράση «Σχολική και Κοινωνική Ζωή»

Αυτά θα έπρεπε αν τα διεκδικούμε και εμείς. Ειδικά την Οικιακή Οικονομία που δεν την έχουμε καν σα δεύτερη ανάθεση. Το ΣΕΠ το έχουν όλες οι ειδικότητες Α' ανάθεση άρα και εδώ έχει λάθος ο συντάκτης της ανακοίνωσης.

Παράθεση
Διατήρηση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας ως γενικής παιδείας, αλλά και υποχρεωτικά εξεταζόμενου για εισαγωγή στα Πανεπιστημιακά Τμήματα κοινωνικών, νομικών και παιδαγωγικών επιστημών.
Εισαγωγή μαθήματος «κοινωνιολογία της εργασίας-εργασιακές σχέσεις» στο Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο (υπάρχει έτοιμο βιβλίο που διδασκόταν στα ΕΠΑΛ- Σας το διαβιβάζουμε ως συνημμένο).

Δε νομίζω ότι χρειάζεται να σου εξηγήσω γιατί σε συμφέρει να παραμείνει ένα μάθημα που το έχεις δεύτερη ανάθεση ή να μπει ένα άλλο που θα το έχεις δεύτερη ή ακόμα και πρώτη(η κοινωνιολογία της εργασίας σχετίζεται άμεσα με τα οικονομικά της εργασίας και τη βιομηχανική οργάνωση). Έτσι;

Παράθεση
Δειτε το παρακάτω και αν ακομα νομιζετε οτι κυνηγαμε φαντασματα και βλεπουμε παντου εχθρους, ε , τι να πω....!!!!

Καταλάβετέ το, εμεις κοιμομαστε και άλλοι δουλεύουν υπέρ τους με αμεση συνεπεια την δική μας εξαφανιση!!!!!

Κατά συνέπεια όχι μόνο κυνηγάτε φαντάσματα ορισμένοι, έχετε και εμμονές που θολώνουν την κρίση σας.


Μιλησα σε πρωτο πληθυντικο προσωπο και αρα εβαλα και τον εαυτο μου μεσα στο οτι κοιμομαστε. Επισης δεν με θεωρω καθολου εξυπνη, αλλα αντιθετως με θεωρω βλακα που προσπαθω να δωσω πληροφοριες τη στιγμη που υπαρχει μια "ηρεμια" αδικαιολογητη στον κλαδο.
γνωριζω πολυ καλα τι παραθετω και το γνωριζω γιατι δεν μενω μονο σε οσα διαβαζω και τα αναρτώ εδω προς ενημερωση και των υπολοιπων συναδελφων μου, αλλα συναμα τρεχω μαζι με αλλους, οπως αλλωστε εκανα και περυσι, αν θυμασαι!

Συναδελφε αν θιχτηκες σε κατι θα μπορουσες πολυ κοσμια και μονο με τα επιχειρηματα που εσυ πιστευεις οτι ειναι σωστα καθως τα παρεθεσες  να με/μας πεισεις, αλλα δυστυχως το αντιθετο καταφερνεις γιατι γινεσαι επιθετικος και μαλιστα το κανεις προσωπικο το ζητημα! Ειλικρινα καμια διαθεση δεν εχω να αντιπαρατεθω ουτε μαζι σου, ουτε με κανεναν αλλον συναδελφο παρα μονο να συστησω επαγρύπνηση!

Αυτα για το παραπανω θεμα και θα το κλεισω εδω! Αλλωστε ο σκοπος της συζητησης δεν ειναι η οποια κοντρα μεταξυ κανενος, αλλα το να κινηθουμε.  Συναδελφε δεν εισαι υποχρεωμενος ουτε να μας στηριξεις, αλλα ουτε και να συμφωνησεις σε τιποτα απο οσα λεμε. Παρακαλω λοιπον να πεσουν οι τονοι που κανενα νοημα δεν βρισκω σε αυτους! Σεβομαι την αποψη σου αλλα δεν σημαινει οτι συμφωνω κιολας!

Συναδελφοι να σας πω μονο οτι εγιναν καποιες κινησεις και μεσα στις επομενες μερες θα γινουν και αλλες για να μαθουμε επιτελους τι συμβαινει με τα μαθηματα μας.
Σας ευχαριστω!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 31, 2013, 01:51:49 μμ από mariloumarilou2 »

Αποσυνδεδεμένος cthulhu

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 152
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος cthulhu

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 152
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #68 στις: Ιούλιος 31, 2013, 02:22:35 μμ »
παρατηρείται μία χλιαρή αντίδραση από κάποιους αλλά δεν νομίζω ότι αρκεί. Η Συντονιστική Ομάδα Αναπληρωτών Οικονομολόγων, έχει ήδη ξεκινήσει κινήσεις προς διάφορους φορείς.

Αποσυνδεδεμένος gvardal

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #69 στις: Ιούλιος 31, 2013, 02:34:43 μμ »
1. Το φόρουμ είναι για να ανταλλάσσουμε απόψεις. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να συμφωνούμε. Η διαφωνία πολλές φορές είναι υγεία.
2. Το ύφος σου με έθιξε γιατί το βρήκα πατερναλιστικό και γιατί είμαι ο μόνος οικονομολόγος που εξέφρασε την προτροπή προς ηρεμία και την άποψη ότι δε μας πήραν τη μπουκιά από το στόμα κοινωνιολόγοι και νομικοί με βάση το πως φαίνεται να διαμορφώνεται το Νέο Λύκειο. Άρα το θεώρησα ως κριτική επί του προσωπικού έστω και αν δε μου απευθύνθηκε άμεσα.
3. Ότι γράφω προσπαθώ να το τεκμηριώνω όσο το δυνατόν περισσότερο. Γιατί πιστεύω ότι αυτό βοηθάει στο να βγάζουμε σωστά και όχι εύκολα συμπεράσματα. Και επίσης θεωρώ ότι η ανθρωποφαγία, ο κανιβαλισμός και η διάσπαση είναι αυτά που πάνε πίσω τον κλάδο (των εκπαιδευτικών συνολικά) και όπου τα βλέπω να ξεπετάγονται. Ειδικά χωρίς λόγο.
4. Δεν προτρέπω γενικά σε ηρεμία. Διάβασε αν θες τι γράφω στο θέμα "οικονομολόγοι που πλεονάζουν" και πόσο μαύρο βλέπω το μέλλον του κλάδου. Και έχω προτείνει και πράγματα που πρέπει να διεκδικήσουμε(οργανικές σε ΚΥ, διευθύνσεις, μετατάξεις σε άλλα υπουργεία όπως το οικονομικών, κ.α.).
5. Εκτιμώ την αγωνιστικότητά σου, αλλά θεωρώ ότι στρέφεται σε λάθος στόχο. Το σταματάω λοιπόν και εγώ και όπως λέμε και στην κρήτη: ότι είπαμε νερό και αλάτι...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160550
  • Σύνολο θεμάτων: 19220
  • Σε σύνδεση σήμερα: 926
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 822
Σύνολο: 833

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.