0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σκοπός είναι να αποφοιτήσουν από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα ικανές παραγωγικές μονάδες, όχι άνθρωποι. Πάντως, αν και θεολόγος από επιλογή, εκ των υστέρων κατάλαβα ότι είναι κρίμα που δεν συνεχίσαμε στην Γ΄Λυκείου τη Φυσική, Χημεία, κλπ. Αντιλαμβάνομαι τώρα, με αφορμή τη διδασκαλία, ότι είναι μια σοβαρή έλλειψη.
τώρα για τα θρησκευτικά αν δεν ήταν μάθημα "κατηχητικού" θα είχαν αρκετό ενδιαφέρον π.χ σχετικά με την ιστορία και την εξέλιξη του χριστιανισμού και των υπολοίπων θρησκειών, π.χ η εικονομαχία έχει και μεγάλο ιστορικό ενδιαφέρον.
Παράθεση από: stargate στις Απρίλιος 07, 2011, 09:13:41 μμτώρα για τα θρησκευτικά αν δεν ήταν μάθημα "κατηχητικού" θα είχαν αρκετό ενδιαφέρον π.χ σχετικά με την ιστορία και την εξέλιξη του χριστιανισμού και των υπολοίπων θρησκειών, π.χ η εικονομαχία έχει και μεγάλο ιστορικό ενδιαφέρον.με την ίδια λογική, τα μαθηματικά και οι φυσικές επιστήμες, όπως και η πληροφορική έχουν ιστορική εξέλιξη και θα είχε μεγάλο ιστορικό ενδιαφέρον αν αντί για τα ίδια τα μαθήματα διδάσκονταν η ιστορία τους. Μόνο;
Διπλές Πανελλαδικές στη Β και τη Γ Λυκείου - Ενεργοποιείται πάλι η διακομματική επιτροπή για την παιδείαΠΗΓΗ http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=50882μήπως είναι μια ευκαιρία να ξανασυζητήσουμε και το μάθημα των θρησκευτικών και να το σώσουμε;