Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - leonidass

Σελίδες: 123 ... 6
1
Καλό θα ήταν αν θελουμε να διασωθεί κάτι να σταματήσουν οι αλληλοσπαραγμοί.

Αδιάβλητη αξιολόγηση στο Ελλάντα αποκλείεται να υπάρξει πλην Πανελληνίων και ΑΣΕΠ απαντώντας στον ΡΑ και στον χωρό του. Εν τω μεταξύ το αυτομαστίγωμα πλέον θεωρώ οτι γίνεται εκ του πονηρού όταν δεν υπάρχουν προτάσεις. Αυτός ο μίτος που ανοιξα γιατί είναι ανενεργός τόσες μέρες?http://www.pde.gr/index.php?topic=29123.0. Ισως επειδή δεν προάγει την επαναστατική γυμναστική, το αυτομαστίγωμα ή τις αλληλοκατηγορίες.
Αξιολόγηση στο Ελλάντα θα γίνει ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ και με στόχο τις απολύσεις.

Η δική μου προσωπική εμπειρία είναι οτι συγχωραω τα πεθαμένα του Πεπονή διοτι χαρη σε αυτόν τρώω ψωμάκι.
Κανένας δεν μου έδινε ούτε μια ώρα πρόσθετης σε αντίθεση με κάποιους συμφοιτητές που είχαν τελειώσει στα 6 και 7 χρόνια τη σχολή τους ή είχαν αποφοιτήσει χρόνια μετά από εμένα.Γι' αυτό τα περι οργώματος της επαρχίας και μορίων κερδισμένων με αίμα απλά με εξοργίζουν (τη στιγμή μάλιστα που βρίσκομαι μακρυα από το σπίτι μου δέκα χρόνια και βάλε). Δε γενικευω πάντως γιατι πράγματα που συνέβαιναν με τη δική μου ειδικότητα σε συγκεκριμένη περιοχή και χρονική περίοδο θεωρώ οτι δεν αφορούν τους πάντες.

Έχοντας πει αυτά (που ως προσωπικές εμπειρίες δεν μπορεί να με μεταπείσει κανείς) επειδή όντας μέσα στα σχολεία γνωρισα συναδέλφους απο την επετηρίδα , νεους παλιούς, φιλότιμους κτλ εχω να πω οτι δεν περισσέυει κανείς. 

2
ο Σεπτέμβριος πλησιάζει και εγώ όπως πολλοί ενώ έχουμε πρόθεση θα σκεφτούμε διπλά αν θα απεργήσουμε εν μέσω αφασίας χωρίς σαφείς στόχους.
Οπότε επιμένω έστω και μοναχικά για έναν κλάδο που μάλλον δεν αξίζει τίποτα τιποτα καλύτερο από αυτά που του επιβάλλουν.


Οι φιλοκυβερνητικές παρατάξεις σιωπούν και συναινούν, προτείνοντας που και που μονοήμερες απεργίες ή απεργίες διαρκείας σε άκαιρες στιγμές τις οποίες δεν κηρύσσουν ποτέ. Οι αντικυβερνητικές παρατάξεις λένε συνήθως όχι σε όλα, χωρίς αντιπροτάσεις για τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Όλες μαζί προτάσσουν προς τα έξω, προς το υπουργείο, τα ΜΜΕ και την κοινή γνώμη κλαδικά αιτήματα (μισθοί, ωράριο, όχι στις απολύσεις κλπ), ενώ τα αιτήματα τους θα έπρεπε να είναι πρώτα από όλα αιτήματα γονέων που έχουν παιδιά σε σχολεία, αιτήματα ατόμων που έχουν ξαδέλφια, ανήψια κλπ σε σχολεία και θέλουν αυτά να τύχουν καλύτερης μόρφωσης. Αποτυγχάνοντας να πάρουν τους γονείς, τους συγγενείς των μαθητών με το μέρος τους η κατάσταση δε βελτιώνεται. Δεν λες ποτέ όχι στις απολύσεις Δ.Υ. στην κοινή γνώμη και το 1.500.000 ανέργων που δεν έχουν φαγητό ή ρεύμα ή πετρέλαιο ή ίντερνετ. Λες 20 μαθητές στην τάξη και 2 καθηγητές στα εργαστήρια, πλήθος μαθημάτων επιλογής βασισμένα στα ενδιαφέροντα τις κλίσεις των μαθητών και τις ανάγκες της αγοράς εργασίας, σύγχρονες υποδομές κλπ απευθυνόμενος κυρίως σε αυτούς και όχι στο υπουργείο, ώστε το παιδί του ανέργου που δεν έχει χρήματα να πληρώσει ιδιωτικά σχολεία, ΙΕΚ, κολέγια, πανεπιστήμια να τύχει καλής εκπαίδευσης στο δημόσιο σχολείο για να έχει καλύτερες προοπτικές στο μέλλον. Ζητάς λοιπόν όλα αυτά ώστε ο μαθητής που θα τελειώνει το σχολείο να μην προστίθεται στο 1.500.000. Πάρε μαζί σου τους ανέργους, τους γονείς, τους μαθητές και τους συγγενείς τους και τότε και μόνο τότε έχεις ελπίδα να μην προστεθείς και εσύ στο 1.500.000, αλλά και να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο σε αυτόν τον τόπο. Αν μάλιστα παραθέσεις και επιχειρήματα για το που θα βρεθούν τα χρήματα για όλα αυτά τότε έχεις κερδίσει το παιχνίδι. Κάνουμε λοιπόν την αυτοκριτική μας για το παρελθόν, τελειώνουμε με την εσωστρέφεια και απευθυνόμαστε στους γονείς και τους μαθητές μας και όχι στους υπουργούς και τους παρατρεχάμενους τους - όσο υπάρχει ακόμα χρόνος.

ΥΓ2. Η ΟΛΜΕ, οι κυβερνήσεις κλπ δεν είναι κάτι άοριστο. Είναι σχηματισμοί ανθρώπων που κάποιοι από εμάς τους αναδείξαμε τις δεκαετίες που πέρασαν. Οι πρόεδροι τους δεν είχαν κληρονομικά δικαιώματα, εκλεγμένοι από εμάς ήταν. Ας μην ρίχνουμε το φταίξιμο σε αυτούς για να νιώθουμε ανακούφιση πετώντας αλλού τις ευθύνες. Τα λάθη μας πληρώνουμε. Όσο δεν κάνουμε την αυτοκριτική μας δεν πρόκειται να ξημερώσει κάτι καλύτερο. Όταν αλλάξουμε στάση εμείς, θα αλλάξει και η ευρύτερη αντιμετώπιση της κατάστασης.


Αυτό μαζί με την ακύρωση των διαθεσιμοτήτων  πιστευω πρέπει να είναι τα δυο θεμελιώδη αιτήματα του κλάδου.
"20 μαθητές στην τάξη και 2 καθηγητές στα εργαστήρια, πλήθος μαθημάτων επιλογής"


  Αν μάλιστα παραθέσεις και επιχειρήματα για το που θα βρεθούν τα χρήματα για όλα αυτά τότε έχεις κερδίσει το παιχνίδι.
Πως όμως μπορεί να γίνει αυτό πέρα απο εθελοντική μείωση αποδοχών μας έξυπνα ?

3
Παράθεση
Αυτός ο συνάδελφος θα πάρει τον φανταστικό βαθμό 98/100 γιατί είναι πολύ καλός στην δουλειά του.... το πρόβλημα είναι ότι οι άλλοι που δεν είναι σαν αυτόν θα πάρουν 99/100, αρίστευσαν όλοι... μαντέψτε ποιος θα φύγει.

Δυστυχώς συμφωνώ. Βλέπω καθημερινά τέτοιο γλείψιμο και συκοφαντία, χωρίς καν να υπάρχει το διακύβευμα της αξιολόγησης, φαντάσου να πραγματοποιηθεί...

+++++++++ (ασύστολο γλύψιμο μιας ολόκληρη χρονιάς για να γλυτώσει του στιλ μια ώρα επιτήρησης στο τέλος :()
όσο για το ποιός θα αξιολογεί. Εδω δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε σε ΕΝΑΝ τρόπο διορισμού

4

εχετε διανοηθει ποτε ρε , πως θα ειναι αυτο το πραγμα ? μιλαμε  για αξιολογηση απο  ανθρωπους που  δεν ειναι στα καλα τους που θελουν αριθμους εκπαιδευτικων  !! 

.... ενω ολοι οι εκπαιδευτικοι ειναι καθηγηταράδες .....
Πως ξερεις οτι δεν ειναι στα καλά τους? Με αυτο το σκεπτικό φιλε, ποτε δεν θα βρεθει ακρη,...και οι όποιες αποφασεις θα εχουν την κοινη γνωμη με το μερους τους...


ωραια το αν είναι στα καλά τους είναι υποκειμενικό και δε σου κάνει.
το οτι έχουν λιγότερα τυπικά προσόντα από αυτούς που αξιολογούν σου κάνει?
το οτι είναι "εμποτισμένοι" δημοσιοσχετίστες και βυσματούχοι σου κάνει?

5
Δεν υπάρχει καμία λύση και δεν έχω να κάνω καμία πρόταση.
Μόνος δρόμος είναι η πτώση της κατοχικής κυβέρνησης.
Όποιος ελπίζει σε διάλογο με τους βιαστές μας, τους οποίους εκβίασαν οι κατακτητές για 100 διαθέσιμους,
δεν έχει καταλάβει τι γίνεται στη χώρα τα τελευταία χρόνια, ούτε τι έρχεται...

Σωστότατος
Πολιτική ανατροπή- εκλογές και μετά συζητάμε ότι θέλετε ,αρκεί να τσακιστούν να φύγουν και αρκεί να έχουμε πάρει πρώτα μονάχα 2 ανάσες αέρα ελευθερίας

Δεν ξέρουμε πως θα μυρίζει ο αέρας μετά τις εκλογές εκτός αν είμαστε προφήτες.

παίζουν τρεις πιθανότητες.
1)τρομοκρατία απο εσωτερικό εξωτερικό μεχρι θερμού επεισοδίου και επανεκλογή των ίδιων με βασική ατζεντα reforming του δημοσίου. ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΜΕΤΑ
2α)Τσιπρας και συνενετικό διαζύγιο με τους έξω οπότε λίγο πολύ συνεχίζει να εφαρμόζεται ένα λίγο πιο ήπιο μνημόνιο μετά από διαπραγμάτευση
2β) Τσίπρας σε σύγκρουση με τους έξω. Αναζητείται αφορμή από τους έξω για : οικονομικός αποκλεισμός, θερμό επεισόδιο. ΠΕΙΝΑ.

Σε όλα τα σενάρια ενδυνάμωση της ΧΑ για να χρησιμοποιηθεί καταλλήλως όταν χρειασθεί.

Τα σενάρια που εξυπηρετούν τους έξω είναι το 1 και 2α οπότε ρεαλιστικά περιμένετε από μικρή αλλαγή εως καμιά μεταβολή στη σύσταση του αέρα.


Η παρακάτω εικόνα πως μπορεί να διορθωθεί?
Διορισθεοι με γραπτό,πολύτεκνοι,μόρια,μεταπτυχιακά,παιδαγωγικά ,παλιοί νέοι,βασικές ειδικότητες ,δεύτερες ειδικότητες,άλλοι κάνουν μαθημα-άλλοι όχι,μεταθέσεις δικαιες -μεταθέσεις αβαβα,άλλοι μέχρι τις 2 σχολείο -άλλοι στις 11 για καφέ,θεολόγος πληροφορικός,σεμινάρια αγωγής,άλλος 10 ώρες μαθημα-άλλος 22,αναπληρωτής-μονιμος-ωρομίσθιος στο ιδιο σχολείο....
Κύριοι είναι μαγαζί γωνία αυτό;αυτή είναι η εκπαίδευση που θελετε για τους μαθητές;
Χιλιάδες κατηγορίες,αδικίες,ο χαμός πουθενά μια τάξη στο χώρο!
το υπουργειο της πλάκας έστησε μια εκπαίδευση ασοβαρη....
Και στην ώρα την δύσκολη παιζει με τα αρνητικά της κάθε κατηγορίας!
Άμα ρωτήσετε έναν γονιό που είναι εκτός χώρου θα ήθελε να φύγει από την τάξη ο κακός εκπαιδευτικός...δεν τον ενδιαφέρουν τα αλλά!
Στο δημόσιο σχολείο 2 κατηγορίες έπρεπε να υπάρχουν,καλοί και κακοί...
Και να φεύγουν οι κακοί...
Αυτό ποτέ θα γινει στην ελλαδα;



6
Συνάδελφοι,όπως έχω ξαναπεί,τον Σεπτέμβριο δεν αναμένεται να τεθούν σε διαθεσιμότητα εκπαιδευτικοί,πλην εκείνων που ενέχονται σε πειθαρχικά παραπτώματα ή έχουν πλαστά πτυχία.Το επαναλαμβάνω πως το υπουργείο δεν θα αγγίξει ξανά ολόκληρες ειδικότητες γιατί δεν θέλει σε καμία περίπτωση να τεθεί σε γενικότερη βάση θέμα ασεπ.Η στόχευση αναφέρεται σε δύο συγκεκριμένες περιπτώσεις,οι οποίες μαζί με τους επίορκους και τους έχοντες πλαστά πτυχία φτάνουν τον αριθμό 3000 απολύσεων.Συνολικά απο το υπουργείο Παιδείας θα απολύθουν 3500 εκπαιδευτικοί(500 τώρα+3000 τον Δεκέμβρη) και 1000 διοικητικοί(όχι εκπαιδευτικοί αποσπασμένοι σε διοικητικές θέσεις,καθαρά διοικητικοί υπάλληλοι).Το Παιδείας με 197.000 υπαλλήλους θα συνεισφέρει αναλογικά τους περισσότερους προς απόλυση.Τέλος,να ξεκαθαρίσω πως στα παραπάνω δεν υπολογίζονται οι συμβασιούχοι του Παιδείας(διοικητικοί+εκπαιδευτικοί)με συμβάσεις ορισμένου χρόνου,παρά μόνοι οι μόνιμοι και οι αορίστου χρόνου.

το ξαναπαραθέτω όλο γιατι είναι σημαντικό.
Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση περι του σχεδιασμού του Υπουργείου. Για να δούμε αν και η Τροικα θα συμφωνήσει με αυτά
Σε παρακαλώ να περνάς για ενημέρωση τακτικά γιατι υπάρχει πολύ ράδιο αρβύλα.
Σε ευχαριστούμε.

Εξοργιστικός ο θάνατος της συναδέλφου.
Πρέπει άμεσα  να φτιάξουμε ταμείο και να σπρώξουμε την ΟΛΜΕ για δικαστικούς αγώνες.

7
Στην πραγματικότητα πολύ λιγοι γνωρίζουν τι θα συμβει. Και σιγουρα δεν αρθρογραφουν σε blogs

εγώ πάλι αντίθετα πιστευω οτι ελέγχουν πλήρως τον συμβατικό τύπο και κάνουν στοχευμένες διαρροές σε blogs.

8

Σε περίπτωση που θα καταργηθούν οργανικές πρέπει να αξιολογηθεί ολοκληρος ο κλάδος για να ενταχθούν άτομα σε διαθεσιμότητα. Και μετά θα ξαναμοιραστούν οι ήδη υπάρχουσες;; Δεν ειναι εφικτό. Κάποιος μπορεί να έχει πολλά μόρια κ ν είναι κολλημένος στο κιλκις κ άτομα στην θεσσαλονίκη να έχουν καντζωσει οργανικές κ ν έχουν λιγότερα. Πιο εφικτή είναι η λύση κατάργησης κλάδου όπως κ έγινε
ΝΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΗΤΑΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ!
ΑΥΤΗΝ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΟΥΜΕ...
Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!

Έτσι.
Δεν ´εχουμε πρόβλημα με τις απολύσεις. αρκει να γίνουν αξιοκρατικά (ωστε να γλιτώσει το τομαρακι μας που το αξίζει άλωστε)

9
Η προπαγάνδα συνεχίζεται...
http://news247.gr/eidiseis/koinonia/paideia/alaloum_apo_ta_roysfetia_toy_dhmosioy_dekaepta_gymnastes_gia_oktw_mathhtes.2350025.html?utm_source=news247home&utm_medium=impnews&utm_content=tab1&utm_campaign=HW

Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αυτό, είναι και η νέα μου "υπογραφή" στο forum από εδώ και πέρα.
Ας ρωτήσουμε όμως και τους εκπροσώπους του επίσημου συνδικαλιστικού μας οργάνου... Θυμούνται τίποτε για όλα αυτά?... ή πως και δεν μιλάγανε εδώ και τόσα χρόνια?...την πασίγνωστη ΟΛΜΕ που πάσχει από αμνησία... και έβαλε περίτεχνα βούτυρο στο ψωμάκι τους για όλα όσα συμβαίνουν τώρα...


αφήστε τα τωρα αυτά τα αυτομαστιγώματα και ελάτε στον άλλο μίτο και γραψτε τιποτα εποικοδομητικό
http://www.pde.gr/index.php?topic=29123.0

10
θα σας παρακαλούσα επίσης να με βοηθήσετε στη διατύπωση σχετικά με
1) το παράδοξο της απόλυσης συναδέλφων και την δια στόματος υπουργού διαβεβαίωση περι πρόσληψής τους ως ορομισθίων ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Γεγονός που θα ισχύει για όλες τις ειδικότητες εάν και όταν γενικευθούν οι απολύσεις.

2)τις φετεινές μεταθέσεις σε νομούς που υπάρχουν υπεράριθμοι. Ευθύνες σχεδιασμού - νομιμότητα κτλ

το ξέρω οτι από το να κλαιγόμαστε για τις απολύσεις και να τσακωνόμαστε αυτη η προσπάθεια θα ενοχλήσει πολλούς (και από όλες τις πλευρές, συνδικαλιστικά και υπηρεσιακά).
Αν συμφωνείτε μην μείνετε παθητικοί αναγνώστες. Αφού η ΟΛΜΕ δε θέλει ας βρούμε αιτήματα που μας αντιπροσωπευουν όλους και ας τους σύρουμε στα αιτήματα αυτά.


ΥΓ αν διαβάζουν πρωην αναπληρωτές νυν ανεργοι :( παρακαλώ να συνεισφέρουν

11
Με το 11 συμφωνώ και μάλιστα μια πρόταση είναι το αποτέλεσμα των εξετάσεων να παίζει ρόλο στην αξιολόγηση.
Εμείς διοργανώνουμε πανελλήνιες . Δεν  μπορούμε να διοργανώσουμε αδιάβλητες εξετάσεις ?
Να το προσθέσω εκτός αν διαφωνείς με μια ΑΔΙΑΒΛΗΤΗ αξιολόγηση που δεν θα συνδέεται με απολύσεις.

Το 10 νομίζω είναι αλληλένδετο με το 1 αλλά αφού κάποιοι ενοχλούνται από το οκτάωρο θα μείνει ξεχωριστά.

Με το 13 πάλι υπερθεματίζω αλλα ίσως είναι αργα τώρα. ειδικά εαν μπούμε σε απεργίες από το Σεπτέμβριο (κάτι που πιστευω οτι δε θα γίνει)


υγ εγιναν οι απαραίτητες προσθήκες στο αρχικό μήνυμα. Δεκτές επιπλέον προτάσεις αλλαγές.

12
6 ΜΕΙΩΣΗ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΑΝΤΙ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ (οι συνταξιοδοτήσεις των επόμενων χρόνων, τα κενά, οι ανάγκες σε αναπληρωτές κάθε χρονιά, οι ελλείψεις, ανήκουν στην επιχειρηματολογία αυτής της πρότασης ) Αυξηση αποδοχών σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, ιδιαίτερα για τους νέους. Εισαγωγικός μισθός 1000 ευρώ καθαρά. Επιδότηση των νέων ανέργων για να απεγκλωβιστούν από τον μπαμπά και τη μαμά και να ζήσουν μόνοι τους.

θα παρακαλούσα μόνο όσους ενστερνίζονται την παραπάνω άποψη να τοποθετηθούν ως προς το ποσό ωστε η πρόταση να αντιπροσωπευει όσο δυνατόν περισσότερους διοτι παλιότερα ακουγόταν έντονα το ποσο 1400 ευρώ καθαρά για εισαγωγικό μισθό

ευχαριστώ.

edit
θα κάνω διδοχικά edit στο αρχικό μου ποστ ωστε να αναπτύσσω το σκεπτικό των προτάσεων και να προσθέτω και άλλες
επίσης δεν είναι ανάγκη ούτε έχουμε αυταπάτες οτι θα τα λύσουμε από το πληκτρολόγιο εδώ όλα αλλά ίσως είναι μια καλή αρχή πριν βγούμε στους δρόμους

13
perastikos_kav
ευχαριστώ για τη συμετοχή σου
θα βάλω στην τελική ψηφοφορία (μαζί με αυτά τα αιτήματα παρωδία που αρχικά ανάρτησα εγω)

σχετικά με τον προβληματισμό για το χώρο  που απαιτείται ωστε να γίνει εφικτή η οκτάωρη παρουσία συμφωνώ και γι' αυτό έγραψα οτι πρέπει να συνδεθεί με τις υποδομές.

λιθοσφαιριστή δεν μιλάω για λύση. και προσυπογράφω το μνμά σου. Αλλά η σύγκρουση πρέπει να γίνει με αιτία και ΣΥΝΟΧΗ σε ένα μίνιμουμ απαιτήσεων από μέρους μας

14
λοιπόν

εφτιαξα ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ μια ψηφοφορία
εχετε δικαίωμα να δώσετε 5 ψήφους. Μπορείτε να δώσετε και τους 5 στην ίδια πρόταση
το λινκ είναι: http://www.dotvoting.org/#vote31120021w4hn8k04pl5j

θα παρακαλούσα για προτάσεις και επι του τρόπου της ψηφοφορίας (αριθμός ψήφων κτλ)

η ψηφοφορία είναι δοκιμαστική. ψηφίστε ότι θέλετε.
Εάν ο μίτος έχει ανταπόκριση θα φτιάξουμε μια κανονική.

τα αποτελέσματα φαίνονται εδώ
http://www.dotvoting.org/#result3110002701z0riaqgqp

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160776
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 436
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 311
Σύνολο: 311

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.