0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ παιδιά για να αποφύγω το ζάλισμα από άσχετους στις αγγελίες, εχω και δεύτερο νούμερο τηλεφώνου που το χρησιμοποιώ αποκλειστικά για αυτό το λόγο. Αυτό το έκανα μετά από πάθημα.
γνωστοί, ΝΑΙ - συγγενείς ΟΧΙ
Τι παιζει δηλαδη με τους συγγενεις; Σου φορτωνονται παραπανω απο τους υπολοιπους για τα παιδια τους η ζηταν σχεδον τζαμπα μαθηματα; Ακομα δεν μου εχει τυχει με συγγενη, αλλα και εγω φανταζομαι οτι επειδη θα εχουν περισσοτερη οικειοτητα θα σε πρηζουν καθε τρεις και λιγο... Ομως απο την αλλη αν στο ζητησει να αναλαβεις το παιδι του τι πρεπει να πεις αν θες να το αποφυγεις;
Όλα μου τα ιδιαίτερα 8 χρόνια που δουλεύω τα έχω βρει με την μέθοδο από στόμα σε στόμα και από παλιούς μαθητές που με συστήνουν σε φίλους,γνωστούς κτλ!Εννοείται πως οι γονείς μου, οι αδερφές μου και οι φίλοι μου έχουν μπει στο κόπο να με διαφημίσουν επίσης!Απλά αυτή η μέθοδος θέλει να έχεις υπομονή και φυσικά να είσαι καλός στη δουλειά σου για να σε συστήνουν συνεχώς!Δεν αποδίδει πάντα από τον πρώτο χρόνο αλλά στη συνέχεια έχει αποδειχτεί αλάνθαστη! Βέβαια μιλάω για μάθημα Αγγλικών που μπορεί να έχεις μια σχέση χρόνων με τον μαθητή σου αλλά και με τους γονείς των μαθητών σου οπότε αναπτύσσεται μεγαλύτερη οικειότητα!Πάντως στα ιδιαίτερα που κάνετε φροντίστε να κρατάτε μια καλή σχέση με τους γονείς αλλά και με τους ίδιους τους μαθητές!Μετράει πολύ στις συστάσεις να πει ο άλλος ότι η τάδε είναι πολύ καλό κορίτσι ή ο δείνα εξαιρετικό παιδί!Μη κάνετε απλά το μάθημα και φεύγετε!Μιλήστε μαζί τους και μοιραστείτε πράγματα ως έναν βαθμό φυσικά! Αποκτήστε πρόσωπο και προσωπικότητα και μην γίνεστε απλά η καλή καθηγήτρια της έκθεσης αλλά η καλή κοπέλα και σούπερ φιλόλογος! Όλα αυτά τα λέω από προσωπική εμπειρία!
Προσωπικα οταν μου εδιναν τα χρηματα των μαθηματων του μηνα και πηγαινα να τους δωσω τα ρεστα μου ελεγαν "κρατα τα" (οκ μεχρι 5 ευρω.. αλλα καλα ειναι και αυτα!!!) γιατι οχι μονο προσπαθουσα σαν καθηγητρια για το παιδι αλλα και σαν ανθρωπος γενικοτερα συζητουσα και με αυτο αλλα και με τους γονεις ο,τι τους απασχολουσε. Βεβαια το μυστικο ειναι να μην πεις " ναι θελει οπωσδηποτε το παιδι ακομα 2 ωρες αρχαια για να τα βγαλει περα" αλλα να προτεινεις αρχικα μεθοδους μελετης ετσι ωστε να τα βγαλει περα μονο του, συνηθως δεν μπορει και δεν προλαβαινει οποτε παιζει να σου δωσουν και παραπανω ωρες χωρις να τις ζητησεις.. αλλιως νομιζω φαινεται σ' αυτους οτι ψαχνεις το κερδος... (και σε μενα δηλαδη το ιδιο θα φαινονταν)