*

Αποστολέας Θέμα: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική  (Αναγνώστηκε 20865 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος afro ΠΕ60

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εducation prescolaire
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 06, 2009, 02:56:50 μμ »
Εγώ έγραψα 79% τη δεύτερη ημέρα και πιστεύω ότι έχασα βαθμούς από την ερώτηση στο ΔΕΠΠΣ όπου δεν έκανα αρνητική κριτική.

Στη δραστηριότητα έγραψα ολοκληρωμένη θεματική προσέγγιση (με μπούσουλα τον οδηγό) έχοντας στο μυαλό μου τις δραστηριότητες από το βιβλίο του κ.Ραβάνη αλλά δεν χρησιμοποίησα μόνο επιστημονική τεκμηρίωση από γνωστούς παιδαγωγούς (Bruner, Vygotsky, Piaget, Bernstein κ.α), αλλά και από θεωρητικούς ψυχογλωσσολόγους (Cummins, Baker) αφού το θέμα ήθελε προσέγγιση σε δύο επίπεδα (διγλωσσία, φυσικές επιστήμες ή ο,τι άλλο)


Από ότι βλέπω πάντως οι περισσότεροι είχαν σοβαρό πρόβλημα με το χρόνο.
 Εγώ πρώτη φορά έδινα, αλλά νομίζω ότι την προηγούμενη φορά οι υποψήφιοι κατάφεραν να διαχειριστούν το χρόνο πολύ καλύτερα από εμάς.....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 06, 2009, 03:07:00 μμ από afro 2 »
Δια βίου Εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #15 στις: Ιούλιος 06, 2009, 03:18:29 μμ »
Κορίτσια σε πρώτη φάση θα ήθελα να πώ πολλά συγχαρήτήρια σε όλους, διοριστέους και μη. Σας αξίζουν τα καλύτερα, πραγματικά!
Κατα δεύτερον θα ήθελα κι εγώ να καταθέσω την εμπειρία μου. Διορίζομαι με την πρώτη φουρνιά οπότε ίσως βοηθήσω να κατανοήσουμε τι περίπου ζητούν οι εξεταστές..
Η δραστηριότητά μου (πείραμα) είχε την εξής δομή + σημεία κλειδιά:

-Αφόρμηση: Αναφορά στην μεταγωγική σκέψη του παιδιού, που κινείται απο το μερικό στο μερικό. Ενα παιδί μπορεί να πεί : " Κυρία είναι βράδυ τώρα, γιατί νυστάζω". Η πρόταση αυτή προκαλεί αντιδράσεις των άλλων παιδιών και συζήτηση σχετικά με τη μέρα και τη νύχτα.."νύχτα έχουμε όταν σκοτεινιάζει"..κτλ.

-Προετοιμασία: Η εκπαιδευτικός αφού βεβαιωθεί για το ενδιαφέρον των παιδιών σχετικά με το θέμα, προετοιμάζει την δραστηριότητα. Εδώ αναφέρω ότι προέρχεται απο την Μελέτη Φυσικού Περιβάλλοντος με Βασική Επιδίωξη: Να συμμετέχουν σε διερευνητικές διαδικασίες, να κατανοούν τη σημασία της απο κοινού ανακάλυψης. Μαθησιακή Επιδίωξη: Να διευρύνουν τις γνώσεις τους για την εναλλαγή της μέρας με τη νύχτα. Επίσης αναφέρω: Φάκελος ενημέρωσης νηπιαγωγού και παιδιών (εντυπο υλικό, οπτικά και οπτικοακουστικά μέσα, σημασία αυτών των μέσων ως παιδαγωγικού υλικού, τη συμβολή τους και τη μορφωτική τους αξία), υλικά που θα χρησιμοποιηθούν για την εκτέλεση του πειράματος. Χώρος: πιθανή αναδιαμόρφωσή του για τις λειτουργικές ανάγκες της δραστηριότητας.  
Επιστημονική τεκμηρίωση, γιατί επέλεξα να κάνω πείραμα:
Piaget, "τα παιδιά μαθαίνουν όταν πειραματίζονται με πραγματικά αντικείμενα και παρατηρούν τις αντιδράσεις τους κτλ"
Εκέλεση: Ξεκινάμε μ''ενα βίντεο (ντοκυμαντέρ) σχετικά με την εναλλαγή. Έπειτα χωρισμός σε ομάδες (αναφορά στον Vygotsky για τη σημασία των ανομοιογενών ομάδων, πως θα βοηθήσουν τα αλβανόφωνα παιδιά να ενταχθούν και να συμμετάσχουν όπως εκείνα μπορούν, μέθοδος σκαλωσιάς κτλ.) Ακριβή περιγραφή τι θα κάνει η κάθε ομάδα (κάποιοι εκτελούν το πείραμα, άλλοι τραβούν φωτογραφίες, άλλοι βιντεοσκοπούν, άλλοι κρατούν "σημειώσεις" κ.ο.κ.).
Στη συνέχεια αναφέρω πως τα παιδιά ξεκινώντας το πείραμα βρίσκονται αντιμέτωπα μ'ένα πρόβλημα. Είχαν δεί στο βίντεο ότι η γή κινείται γύρω απο τον εαυτό της και γύρω απο τον ήλιο. Τα ίδια όμως δυσκολεύονταν να κινούν την υδρόγειο με το στήριγμά της γύρω απο τον φακό-ήλιο. Εδώ λοιπόν εντάσσω τα μαθηματικά ( αναφέρω στόχο: π.χ να μετρούν ) και επικεντρώνομαι στη σημασία που έχουν τα μαθημ. ως εργαλεία που λύνουν απλά καθημερινά προβλήματα( Όταν προκύπτουν ως αναγκαιότητα, τα παιδιά κατανοούν την πρακτική χρησιμότητά τους και αποκτούν κίνητρα για να ασχοληθούν με αυτά). Τα παιδιά προτείνουν λύσεις και ψηφίζουν χωριζόμενα σε ομάδες. Η λύση που συγκεντρώνει τα περισσότερα παιδιά - ψήφους κερδίζει ( τα παιδιά επιλέγουν να συνεχίσουν το πείραμα με μια απλή μπάλα και απορρίπτουν την υδρόγειο).

-Περιγραφή πειράματος, περιληπτικά, χρησιμοποιώντας εκφράσεις όπως :  τα παιδιά διατυπώνουν ερωτήσεις, κάνουν προβλέψεις, παρατηρούν, επαληθευουν , αναθεωρούν, βγάζουν συμπεράσματα κτλ.

-Δραστηριότητες που προκύπτουν για την επεξεργασία των δεδομένων του πειράματος: ->Ζωγραφική (στόχοι απο παιδί και δημιουργική έξφραση + αναφορά στη συμβολή της συμβολικής αναπαράστασης γενικότερα αλλά και κυρίως στα αλβανόφωνα παιδιά, αποτελεί εξαιρετικό μέσο έκφρασης, βοηθά τα παιδιά να ξαναθυμηθούν αυτά που έζησαν, να εμπεδώσουν όσα έμαθαν, μας βοηθά να κατανοήσουμε τις σκέψεις τους, τις μεχρι τώρα γνώσεις τους κ.ο.κ. Επίσης μπορεί να συνδιαστεί με δρ. προφορικού λόγου -> περιγραφή ζωγραφιάς κτλ.)
->Επεξεργασία φωτογραφιών στον υπολογιστή (στόχος απο παιδί και νέες τεχνολογίες ) , προσθήκη λεζάντων που περιγράφουν τι κάνουν στις φωτογραφίες + ξαναθυμούνται τα στάδια του πειράματος. (αναφορά στη χρησιμότητα του γραπτού λόγου, μας βοηθά να επικοινωνούμε με τους άλλους, να περιγράφουμε και να διευκρινίζουμε όσα δεν μπορεί να πεί η εικόνα κτλ.)
->Εκτύπωση φωτογραφιών, σύγκριση έντυπης και χειρόγραφης γραφής, συζήτηση ( διαφορές-ομοιότητες)
->Τελική συζήτηση-αξιολόγηση με τα παιδιά για όσα έκαναν, τι έμαθαν, τι τους άρεσε περισσότερο κτλ. (στόχοι απο προφορική επικοινωνία)

-Πιθανές προεκτάσεις: ->Επίσκεψη στο πλανητάριο. -> Απο τη Μελέτη του Ανθρωπογενούς περιβάλλοντος , μια διαπολιτσιμική δραστηριότητα στην οποία μπορούν να συμμετέχουν οι γονείς των αλβανόφωνων παιδιών και να συζητησουν με τα παιδιά για τις δραστηριότητες των ανθρώπων κατα τη διάρκεια της ημέρας και της νύχτας.

-Αξιολόγηση : Αναφορά σε όλους τους στόχους, τους αρχικούς αλλά και όσους προέκυψαν, υλικά, συμμετοχή παιδιών, συνεργασία μεταξύ τους και με την εκπαιδευτικό, πως αντιμετώπισαν τα προβλήματα που προέκυψαν κτλ.)
-Αυτοαξιολόγηση : Προσωπικοί στόχοι, ρόλος της εκπαιδευτικού κτλ.

Όσο για το Δεππς, αναφέρθηκα αρχικά στη διαθεματικότητα. Επειτα ανέλυσα τα βασικά χαρακτηριστικά (με δικά μου λόγια, δεν θυμόμουν καν ποιες ήταν οι περίφημες 17 αρχές ) και έκανα παραλληλισμούς με τις θεωρίες των Piaget, Gardner, Vygotsky, πως δηλαδή φαίνεται η επιρροή τους στη συγγραφή του νέου αναλυτικού. Επίσης έκανα μια πολύ περιληπτική σύγκριση με το προηγούμενο αναλυτικό και τέλος την κριτική μου που ήταν κυρίως θετική.
Δεν ξέρω αν έχει κάποια σημασία απλά να αναφέρω ότι έγραψα 7 σελίδες στην δραστηριότητα (σε 2 ώρες) και 5 σελίδες στο Δεππς (σε 1:30 ώρα). Μου πήρε μισή ώρα να συγκεντρώσω τη σκέψη μου. Αυτά, ελπίζω να βοήθησα και κυρίως να μην σας κούρασα.  ;)

Αυτα που υπογραμμισα τα εγραψα και εγω.....
στην κριτικη του ΔΕΠΠΣ Αφου μιλατε και γι αυτη........
 ξεκινησα με μια εισαγωγη για το ποτε εφαρμοστηκε. για το γεγονος οτι ειναι ενιαιο. Μετα μιλησα για τις θεωριες που το υποστηριζουν: η γνωση σπειροειδης(Bruner) , για τη γνωση ως ολοτητα (Μορφολογικη ψυχολογια) για τη Βιωματική μαθηση, Dewey, για την ενεργητικη μαθηση συμφωνα με τον Piaget.
Στη συνεχεια μιλησα για τη φιλοσοφια του:μαθητης στο κεντρο, αυτενεργος μαθηση, αναληψη πρωτοβουλιων απο μαθητες, μαθητες- ερευνητες, ο ρολος του εκπαιδευτικου ειναι φθινων καθοδηγητικος, για την αξιολογηση, το portfolio που ειναι καινοτομια για την εκπαιδευση, για τις Ν/Τ που εισαγονται στο νηπιαγωγειο
Αρνητικα: το νεο προγραμμα απαιτει μεγαλυτερη προετοιμασια απο τον εκπαιδευτικο, για το αν και κατα ποσο αξιολογηθηκε σαν προγραμμα, επιμορφωση και υλικοτεχνικη υποδομη.
Δεν εμαθα τπτ απέξω ουτε καν τον σκοπο συμφωνα με το ΔΕΠΠΣ...και σιγουρα παιζει ρολο το πως θα τα γραψεις! αν τα εγραφα οπως σας τα παραθετω εδω σιγουρα θα ήμουν αποτυχουσα...ααα, μετα τα αρνητικα εγραψα κατι σαν....δεν μειώνουν σε καμία περίπτωση την αξία του ΔΕΠΠΣ αλλα δειχνουν το ενδιαφερονα μας για την παρεχόμενη εκπαιδευση μπλα μπλα
επισης αυτο που με βοηθησε εμενα ήταν οτι ειχα ήδη ενα προσχεδιο στο μυαλο μου για τον τροπο που θα γραψω τη δραστηριοτητα και τα έγραφα(βεβαια εξαιτιας αυτου εδινα εχοντας παθει τενοντιτιδα) όμως δν εχασα λεπτο να αναλωνομαι σε σκεψεις όπως: να γραψω υλικα? να βαλω χώρο? κτλ
Ελπιζω να βοήθησα... :-\
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 06, 2009, 03:23:49 μμ από walse »
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #16 στις: Ιούλιος 06, 2009, 03:30:20 μμ »
Ναι, κι εγώ το θέμα με το χρόνο θα το προσέξω πολύ την επόμενη χρονιά. Ένα σχεδιάγραμμα κάθε ερώτησης στο πρόχειρό για κανα μισάωρο και πολύ είναι. Εγώ άρχισα να γράφω στο καθαρό μετά τις δύο πρώτες ώρες.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος vasouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 207
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Life is wooondeeerfuuul..
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #17 στις: Ιούλιος 06, 2009, 03:43:09 μμ »
Καλησπέρα!Αρχικά θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλες κ' όλους(αν υπάρχουν!) για την ανταπόκριση στο θέμα και να τονίσω πόσο σημαντική είναι για μένα, ώστε να κατανοήσω κάποια πράγματα και να μη ξανακάνω τα ίδια λάθη..Διαβάζοντας τις απαντήσεις σας ακόμη απορώ πως ήμουν έστω κ' επιτυχούσα, κάποιο λάθος πρέπει να 'γινε, θα κάνω ένσταση να με κόψουν...(λίγο χιούμορ δε κάνει κακό, χαχα ;D) αν κ' ομολογώ πως είναι πράγματα που οι περισσότεροι τα χαμε διαβάσει κ' τα χαμε ξαναδιαβάσει, εκείνη την ώρα προσωπικά δε μπορούσα να σκεφτώ τίποτα απολύτως...Εύχομαι σε όσους τα κατάφεραν συγχαρητήρια κ' μια καλή σταδιοδρομία στο καινούργιο τους ξεκίνημα γιατί το αξίζουν πραγματικά, αλλά κ' όσους δε τα κατάφεραν να μη το βάζουν κάτω γιατί αυτοί που αξίζουν πραγματικά κ' θέλουν κάτι τόσο πολύ δε χάνονται, ακόμη κι αν δεν είναι πάντα τόσο εύκολο να το προσεγγίσουν.. ;)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #18 στις: Ιούλιος 06, 2009, 05:05:17 μμ »
Εγώ έγραψα 79% τη δεύτερη ημέρα και πιστεύω ότι έχασα βαθμούς από την ερώτηση στο ΔΕΠΠΣ όπου δεν έκανα αρνητική κριτική.

Στη δραστηριότητα έγραψα ολοκληρωμένη θεματική προσέγγιση (με μπούσουλα τον οδηγό) έχοντας στο μυαλό μου τις δραστηριότητες από το βιβλίο του κ.Ραβάνη αλλά δεν χρησιμοποίησα μόνο επιστημονική τεκμηρίωση από γνωστούς παιδαγωγούς (Bruner, Vygotsky, Piaget, Bernstein κ.α), αλλά και από θεωρητικούς ψυχογλωσσολόγους (Cummins, Baker) αφού το θέμα ήθελε προσέγγιση σε δύο επίπεδα (διγλωσσία, φυσικές επιστήμες ή ο,τι άλλο)


Από ότι βλέπω πάντως οι περισσότεροι είχαν σοβαρό πρόβλημα με το χρόνο.
 Εγώ πρώτη φορά έδινα, αλλά νομίζω ότι την προηγούμενη φορά οι υποψήφιοι κατάφεραν να διαχειριστούν το χρόνο πολύ καλύτερα από εμάς.....


ζητουσε ΜΙΑ δραστηριοτητα εκανες θεματικη(!!!) πηρες 79? κι εγω που εγραψα μια δραστηριοτητα με τα παντα ολα(που θα λεγε κι ο αλεφαντος) αφορμηση , στοχους , υλικα ....κτλ πηρα 55.5 και πηρες 79 ενω εγραψες ολοκληρη θεματικη προσεγγιση ?? αυτο ειλικρινα δν το καταλαβαινω και δν τα βαζω με σενα αλλα κανονικα εισαι εκτος θεματος ειλικρινα δν καταλαβαινω......


Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος Effie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση και τα παιδιά (ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #19 στις: Ιούλιος 06, 2009, 05:30:19 μμ »
MairyLiscious εξαρτάται από τη διατύπωση και το αντικείμενο για το αν θα κάνεις μία δραστηριότητα ή project ή θεματική.
Πρέπει να κοιτάξω τις σημειώσεις μου τώρα για να σου πω πότε γράφεις μόνο μία δραστηριότητα και τώρα δεν τις έχω μαζί μου. Νομίζω όταν σου ζητάει συγκεκριμένα μία δραστηριότητα γλώσσας ή μαθηματικών....όπως ήταν την προηγούμενη φορά το θέμα με τη Χιονάτη. Ελπίζω να θυμάμαι καλά...
Στις φυσικές επιστήμες πάντως, αν θυμάμαι καλά, δεν είναι απαραίτητο να είναι μία δραστηριότητα κι ας σου ζητάει μία.
 ;)
Don't worry! Be happy!!!!!!!! ;)

Αποσυνδεδεμένος elleni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 213
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #20 στις: Ιούλιος 06, 2009, 05:36:09 μμ »
Παράθεση
αυτο ειλικρινα δν το καταλαβαινω και δν τα βαζω με σενα αλλα κανονικα εισαι εκτος θεματος ειλικρινα δν καταλαβαινω......

MairyLiscious, σε καμία περίπτωση δεν ήταν εκτός θέματος -απλά τη δραστηριότητά της την ενέταξε μέσα σε μία θεματική προσέγγιση. Αυτό ίσως να ήταν πιο χρονοβόρο, αλλά προφανώς έκανε μία ολοκληρωμένη δραστηριότητα στην οποία υπολόγισε όλες τις παραμέτρους που μας έδωσαν και την τεκμηρίωσε όπως έπρεπε παίρνοντας το πολυπόθητο 79!
Α, και sorry, μπορεί να μην τα βάζεις μαζί της, αλλά το ύφος σου είναι επιθετικό...

Αποσυνδεδεμένος lena!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 467
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #21 στις: Ιούλιος 06, 2009, 05:55:53 μμ »
Αυτο εκανα και εγω εγραψα μια δραστηριοτητα αλλα την ενταξα στη θεματικη"Διαστημα". Δεν εκανα κατι παραπανω απλα εγραψα οτι την συγκεκριμενη δραστηριοτητα θα την εκανα στα πλαισια της συγκεκριμενης θεματικης.

Αποσυνδεδεμένος julie21

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #22 στις: Ιούλιος 06, 2009, 05:59:07 μμ »
MairyLiscious  και εγώ αυτό ακριβώς έκανα θεματική...και πήρα 70% ... Συνάδελφος έγραψε μόνο 1 δραστηριότητα και πήρε 63%...

Τι να πούμε παραπάνω για το σύστημα του ασεπ;Αφού είναι γνωστό ότι τα γραπτά μας τα διορθώνουν άσχετοι με το αντικείμενο, εκτός λίγων περιπτώσεων...

Ακόμα δεν έχω καταλάβει τι έπρεπε να γράψω, ακούω τη μια που έγραψε κάτι θεωρητικά σωστό και δεν πέρασε καν τη βάση, την άλλη εκτός θέματος και γράφει καλό βαθμό...

Άρα ποιος είναι σωστός;

Αποσυνδεδεμένος lena!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 467
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #23 στις: Ιούλιος 06, 2009, 06:06:54 μμ »
Να σας πω και γω με τη σειρα μ τι εγραψα, αν και εχω κανει και γω delete και δεν θυμαμαι πολλα πραγματα. :P
Ξεκινησα με θεωρητικη τεκμηριωση, εγραψα λιγα λογια για την εννοια, την δυσκολια που αντιμετωπιζουν τα παιδια στην κατανοηση αυτης, εγραψα οτι ειναι δραστηριοτητα φισικης , τους στοχους, αλλα και οτι καλυπτει στοχους και απο αλλους τομεις.

Στην συνεχεια ηθελα να ξεκινησω(αφορμηση) με κουκλοθεατρο, αλλα επειδη δεν μ εβγαινε εκανα παρουσιαση με εικονων και βιντεο, συζητηση και μετα τις δραστηριοτητες του Ραβανη. Μεσα στις δραστηριοτητες διευκρινησα τα διαπολιτισμικα στοιχεια πχ χωρισμος σε ομαδες για να διευκολυνουν τα ξενογλωσσα παιδια.

Επειτα αξιολογηση...

Αυτα θυμαμαι σιγουρα εχω γραψει και αλλα, αλλά τωρα δεν θυμαμαι.
Μου πηρε παντως πολυ ωρα για να την γραψω, σχεδον μονο 3 τεταρτα μου ειχαν μεινει για να γραψω για το ΔΕΠΠΣ >:(.
Εγραψα 78.

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #24 στις: Ιούλιος 06, 2009, 06:07:15 μμ »
julie21 και αυτο πιστευω ειναι το ''παραπονο'' μας που δεν ξερουμε τι ακριβως επρεπε να γραψουμε για να τους αρεσει !
και τι ακριβως σε αυτο που γραψαμε ηταν λαθος ???
κανεις δεν θα μας το απαντησει.....
και ενσταση εστειλα και το γραπτο θα παω να δω αλλα δεν θα κερδισω κατι ουσιαστικο με αυτα !
το μονο που καταλαβα μετα  απο αυτο τον ασεπ ειναι οτι δεν ξανα- δινω τοση μεγαλη σημασια για αυτο το διαγωνισμο !  
κοπος και χρονος χαμενα....βεβαια τιποτα δν παει χαμενο γιατι κερδισμενη και καλυτερη βγηκα απο ολο αυτο αλλα ακομα ειναι πολυ προσφατο και δυσκολο να το δεχτω!
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος Effie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση και τα παιδιά (ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #25 στις: Ιούλιος 06, 2009, 06:19:06 μμ »
Βρε κορίτσια...κατά τη γνώμη μου δε μετράει τόσο αν έγραψες θεωρητικούς ή όχι, κτλ...
Σαφέστατα μετράνε κι αυτά, αλλά το παν πιστεύω είναι το ΠΩΣ τα γράφεις. Μπορεί εγώ να έχω γράψει για χίλιους θεωρητικούς και χίλιες δυό πρωτότυπες ιδέες για δραστηριότητες.
Αν αυτά δε τα υποστηρίξω σωστά και δε φανεί μέσα απ'όλα όσα γράφω ότι ενισχύω την αυτενέργεια,τη βιωματικότητα, τη δημιουργικότητα κτλ...τότε έχω κάνει μια τρύπα στο νερό.
Αν δεν έχουμε εικόνα του κάθε γραπτού είναι δύσκολο να πούμε το τι είναι σωστό και τι όχι.
Γνώμη μου πάντα.
Don't worry! Be happy!!!!!!!! ;)

Αποσυνδεδεμένος elleni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 213
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #26 στις: Ιούλιος 06, 2009, 06:24:50 μμ »
Παράθεση
Βρε κορίτσια...κατά τη γνώμη μου δε μετράει τόσο αν έγραψες θεωρητικούς ή όχι, κτλ...
Σαφέστατα μετράνε κι αυτά, αλλά το παν πιστεύω είναι το ΠΩΣ τα γράφεις. Μπορεί εγώ να έχω γράψει για χίλιους θεωρητικούς και χίλιες δυό πρωτότυπες ιδέες για δραστηριότητες.
Αν αυτά δε τα υποστηρίξω σωστά και δε φανεί μέσα απ'όλα όσα γράφω ότι ενισχύω την αυτενέργεια,τη βιωματικότητα, τη δημιουργικότητα κτλ...τότε έχω κάνει μια τρύπα στο νερό.
Αν δεν έχουμε εικόνα του κάθε γραπτού είναι δύσκολο να πούμε το τι είναι σωστό και τι όχι.
Γνώμη μου πάντα.

Συμφωνώ απόλυτα. Ό,τι και να λέμε πως γράψαμε, αν δε διαβάσει ο άλλος το γραπτό μας δε μπορεί να έχει ολοκληρωμένη άποψη.

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #27 στις: Ιούλιος 06, 2009, 06:45:54 μμ »

Τι να πούμε παραπάνω για το σύστημα του ασεπ;Αφού είναι γνωστό ότι τα γραπτά μας τα διορθώνουν άσχετοι με το αντικείμενο, εκτός λίγων περιπτώσεων...


     Επειδή, απογοητεύτηκαν μερικά άτομα δεν σημαίνει ότι πρέπει να αφορίσουμε ολόκληρο το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ και των Πανελληνίων εξετάσεων είναι οι πλέον αξιοκρατικοί διαγωνισμοί της χώρας, επειδή διεξάγονται με το ίδιο αδιάβλητο σύστημα, με τους υπόλοιπους να ακολουθούν από μακριά και λαχανιασμένοι.
     Όσο γι' αυτούς που διορθώνουν τα γραπτά. Όλοι τους κατέχουν διδακτορικό δίπλωμα. Οι περισσότροι εργάζονται ως διδάσκοντες σε πανεπιστήμια προσχολικής αγωγής ανά την Ελλάδα, στα οποία όλες σπουδάσαμε. Οπότε από πού προκείπτει ότι οι περισσότεροι είναι άσχετοι εκτός λίγων περιπτώσεων; Δηλαδή, εμείς που έχουμε ένα πτυχίο ξέρουμε περισσότερα απ' αυτούς που έχουν πτυχίο, μεταπτυχιακό και διδακτορικό; Εγώ πάντως, μιλώντας για τον εαυτό μου, δεν πιστεύω ότι αφότου πάρω ένα μεταπτυχιακό κι ένα διδακτορικό στον κλάδο μου θα ξέρω τα ίδια πράγματα.
     Τέλος, προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι όταν ένας εξεταστής είναι πιο αυστηρός, είναι και πιο καταρτησμένος. Κρίνοντας κι από τη σχολή μου, οι καθηγήτριες των παιδαγωγικών που είχαν πολλά χρόνια σπουδών και είχαν σπουδάσει σε χώρες με ιστορία στην παιδαγωγική (π.χ. Γαλλία) ήταν πιο αυστηρές και τελειωμανείς από άλλες που μόλις είχαν τελειώσει το διδακτορικό τους στην Ελλάδα και δούλευαν στο πανεπιστήμιο ως βοηθητικό προσωπικό.
ΠΕ60

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32301
  • Τελευταία: Almanaki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160352
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 786
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 400
Σύνολο: 412

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.115 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.