0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: fragy στις Μάιος 06, 2010, 12:46:59 μμEmmaki, σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο σε αυτά που λές, οτι αφού είσαι νηπιαγωγός γιατί πας σε λημέρια άλλου; Αλλά, εσύ απο οτι φαίνεται έχεις ένα οικονομικό backround για να μπορέσεις να αποκτήσεις όλα αυτά τα προσόντα και να κέρδισες με το σπαθί σου μια θέση στο δημόσιο ως νηπιαγωγός. Στα ΚΕΔΔΥ έκανες την μάχη σου έχοντας σίγουρη την θέση σου, απλά διεκδίκησες αυτά που έπρεπε και καλά έκανες αφού υπάρχουν ειδικοί για τα παιδιά του δημοτικού. Αν δεν υπήρχαν τι θα έκανες; Επίσης, σκέψου όμως οτι πρώτον σε όλη την Ευρώπη πρώτη και δευτέρα δημοτικού εντάσσονται στο νηπιαγωγείο. Συνεπώς δεν είμαστε άσχετοι με το αντικείμενο. Σίγουρα δεν είμαστε δάσκαλοι αλλά δεν είμαστε και απο άλλο πλανήτη. Δεύτερον, στα ιδιωτικά δεν υπήρχαν δάσκαλοι, ποιός θα έκανε μάθημα; Γιατί να μη κάνει ο αμέσως λιγότερο αρμόδιος; Επίσης, υπάρχει και ο οικονομικός λόγος. Γιατί να δουλεύεις σε super market ή οπουδήποτε αλλού ή να διαβάζεις παιδάκια για ένα χαρτζιλίκι όταν μπορείς να δουλέψεις σε κάτι πολύ σχετικό με το επάγγελμά σου; Δεν θεωρώ οτι θα έπρεπε κάποιος να προτιμήσει την ανεργία απο το να δουλέψει ως δάσκαλος. Ίσως, όσοι την δυνατότητα να το κάνουν μπορούν να κάνουν μεταπτυχιακά και διδακτορικά και να διεκδικήσουν καλύτερες θέσεις όμως αυτό δεν είναι εφικτό για τον καθένα. Στα ιδιωτικά όσο υπάρχουν δάσκαλοι δεν θα μας πάρουν και είναι λογικό,αυτό που ζητά η Κατερίνα Μπ. γιατί απλά ζητάει το νόμιμο. Δηλαδή το να διοριστείς στο ιδιωτικό και να παίρνεις κανονικό μισθό και όλα τα extra και όχι να δουλεύεις με 500 ευρώ. Έτσι και αλλιώς δεν μετριέται σαν προϋπηρεσία για το δημόσιο. Είναι μια νόμιμη δουλειά. Τίποτα παραπάνω. Έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον.Για να μην γίνομαι κακιά ούτε εγώ σου λέω οτι και εγώ τελειώνω το μεταπτυχιακό μου και σε λίγο θα αρχίσω το διδακτορικό μου. Παράλληλα όμως θέλω και μια δουλειά στην εκπαίδευση. Σε ιδιωτικό νηπιαγωγείο δύσκολα θα με πάρουν και όταν βλέπουν μεταπτυχιακό σε παίρνουν ακόμα δυσκολότερα (είναι γεγονός), πες μου έναν λόγο λοιπόν να μην θέλω να δουλέψω στην Α και Β δημοτικού αφού ξέρω οτι θα μπορέσω να ανταπεξέλθω και δεν θα χαντακώσω τα παιδάκια; Έτσι και αλλιώς και να μη δουλέψω στο σχολείο, παιδάκια του δημοτικού θα διαβάζω ή πωλήτρια ή σε κάποια καφετέρια θα είμαι. Μην νομίζεις πάντως οτι κάποια νηπιαγωγός θα προτιμούσε να δουλέψει στο δημοτικό και οχι στο νηπιαγωγείο..αλλά είμαιστε 9.000 άνεργοι και το καλοκαίρι θα γίνουμε ακόμα περισσότεροι..που θα πάμε όλοι εμείς; Γιατί στο δημόσιο δεν θα πάμε σίγουρα Σας κούρασα, ε;Κοίτα, καταρχήν οικονομικό background δεν έχω,αλλά για να κάνω το μεταπτυχικό μου στην Αγγλία δούλευα σε 2 δουλειές και παράλληλα σπούδαζα! Τώρα που κάνω το διδακτορικό, έχω εκπαιδευτική άδεια και πάλι ζορίζομαι υποερβολικά οικονομικά, γιατί δεν με πληρώνουν.Όσον αφορά το ΚΕΔΔΥ και τη σουλειά μου εκεί, κάνεςι λάθος αν νομίζεις ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί που πάνε στα ΚΕΔΔΥ. Ήδη στο δικό μου γραφείο από πέρυσι που πήρα εγώ άδεια δενυπάρχει νηπιαγωγός και όσο για δάσκαλο...μία κοπέλα που πηγαίνει υπερωριακά για 5 ώρες την εβδομάδα! Δηλαδή, θέλω να πω ότι δεν υπάρχουν ειδικοί για τα παιδιά του δημοτικού, αλλά πάλι εγώ δεν δέχτηκα να κάνω τη δουλειά τους!Όσο για όλα τα υπόλοιπα που λες...αν τα δω από συναισθηματική πλέυρά ναι συμφωνώ! Αλλά αν τα δεις λογικά και πε΄ρα από συναισθηματισμούς, διαφωνώ κάθετα. Γιατί όπως είπα και σε άλλο θέμα, δεν μπορούμε να διαφωνούμε για την είσοδο φιλολόγων, μαθηματικών και λοιπών ειδικοτήτων στα δημοτικά σχολεία, και την ίδια στιγμή να λέμε ότι οι νηπιαγωγοί μπορούν να κάνουν τη δουλειά των δασκάλων! Δενμπορούμε να λέμε ότι τα παιδιά της Α και Β Δημοτικού δεν διαφέρουν πολύ από τα νήπια και ταυτόχρονα να λέμε ότι τα παιδιά της Στ διαφέρουν από τα παιδιά του Γυμνασίου! Ο καθενας σε αυτό που σπούδασε! Είμαι κάθετη σε αυτό και δεν το λέω έχοντας την ασφάλεια της διορισμένης, γιατί και πριν διοριστώ και γω στην ίδια θέση με σένα ήμουν, αλλά και στη δουλειά μου το αντιμετώπισα (και θα το αντιμετωπίσω όταν επιστρέψω) με "κίνδυνο" να με στείλουν σε σχολείο, δηλαδή να μην με αφήσουν να κάνω τη δουλειά που μου αρέσει (γιατί έτσι προβλέπεται στο νόμο, αν δεν έχεις αντικείεμνο σε στέλνουν σε σχολείο, άσχετα αν εγώ θα έχω αντικέιμενο γιατί τα παιδιά είναι πολλά)!
Emmaki, σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο σε αυτά που λές, οτι αφού είσαι νηπιαγωγός γιατί πας σε λημέρια άλλου; Αλλά, εσύ απο οτι φαίνεται έχεις ένα οικονομικό backround για να μπορέσεις να αποκτήσεις όλα αυτά τα προσόντα και να κέρδισες με το σπαθί σου μια θέση στο δημόσιο ως νηπιαγωγός. Στα ΚΕΔΔΥ έκανες την μάχη σου έχοντας σίγουρη την θέση σου, απλά διεκδίκησες αυτά που έπρεπε και καλά έκανες αφού υπάρχουν ειδικοί για τα παιδιά του δημοτικού. Αν δεν υπήρχαν τι θα έκανες; Επίσης, σκέψου όμως οτι πρώτον σε όλη την Ευρώπη πρώτη και δευτέρα δημοτικού εντάσσονται στο νηπιαγωγείο. Συνεπώς δεν είμαστε άσχετοι με το αντικείμενο. Σίγουρα δεν είμαστε δάσκαλοι αλλά δεν είμαστε και απο άλλο πλανήτη. Δεύτερον, στα ιδιωτικά δεν υπήρχαν δάσκαλοι, ποιός θα έκανε μάθημα; Γιατί να μη κάνει ο αμέσως λιγότερο αρμόδιος; Επίσης, υπάρχει και ο οικονομικός λόγος. Γιατί να δουλεύεις σε super market ή οπουδήποτε αλλού ή να διαβάζεις παιδάκια για ένα χαρτζιλίκι όταν μπορείς να δουλέψεις σε κάτι πολύ σχετικό με το επάγγελμά σου; Δεν θεωρώ οτι θα έπρεπε κάποιος να προτιμήσει την ανεργία απο το να δουλέψει ως δάσκαλος. Ίσως, όσοι την δυνατότητα να το κάνουν μπορούν να κάνουν μεταπτυχιακά και διδακτορικά και να διεκδικήσουν καλύτερες θέσεις όμως αυτό δεν είναι εφικτό για τον καθένα. Στα ιδιωτικά όσο υπάρχουν δάσκαλοι δεν θα μας πάρουν και είναι λογικό,αυτό που ζητά η Κατερίνα Μπ. γιατί απλά ζητάει το νόμιμο. Δηλαδή το να διοριστείς στο ιδιωτικό και να παίρνεις κανονικό μισθό και όλα τα extra και όχι να δουλεύεις με 500 ευρώ. Έτσι και αλλιώς δεν μετριέται σαν προϋπηρεσία για το δημόσιο. Είναι μια νόμιμη δουλειά. Τίποτα παραπάνω. Έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον.Για να μην γίνομαι κακιά ούτε εγώ σου λέω οτι και εγώ τελειώνω το μεταπτυχιακό μου και σε λίγο θα αρχίσω το διδακτορικό μου. Παράλληλα όμως θέλω και μια δουλειά στην εκπαίδευση. Σε ιδιωτικό νηπιαγωγείο δύσκολα θα με πάρουν και όταν βλέπουν μεταπτυχιακό σε παίρνουν ακόμα δυσκολότερα (είναι γεγονός), πες μου έναν λόγο λοιπόν να μην θέλω να δουλέψω στην Α και Β δημοτικού αφού ξέρω οτι θα μπορέσω να ανταπεξέλθω και δεν θα χαντακώσω τα παιδάκια; Έτσι και αλλιώς και να μη δουλέψω στο σχολείο, παιδάκια του δημοτικού θα διαβάζω ή πωλήτρια ή σε κάποια καφετέρια θα είμαι. Μην νομίζεις πάντως οτι κάποια νηπιαγωγός θα προτιμούσε να δουλέψει στο δημοτικό και οχι στο νηπιαγωγείο..αλλά είμαιστε 9.000 άνεργοι και το καλοκαίρι θα γίνουμε ακόμα περισσότεροι..που θα πάμε όλοι εμείς; Γιατί στο δημόσιο δεν θα πάμε σίγουρα Σας κούρασα, ε;
Παράθεση από: emmaki στις Μάιος 06, 2010, 01:33:09 μμΠαράθεση από: fragy στις Μάιος 06, 2010, 12:46:59 μμEmmaki, σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο σε αυτά που λές, οτι αφού είσαι νηπιαγωγός γιατί πας σε λημέρια άλλου; Αλλά, εσύ απο οτι φαίνεται έχεις ένα οικονομικό backround για να μπορέσεις να αποκτήσεις όλα αυτά τα προσόντα και να κέρδισες με το σπαθί σου μια θέση στο δημόσιο ως νηπιαγωγός. Στα ΚΕΔΔΥ έκανες την μάχη σου έχοντας σίγουρη την θέση σου, απλά διεκδίκησες αυτά που έπρεπε και καλά έκανες αφού υπάρχουν ειδικοί για τα παιδιά του δημοτικού. Αν δεν υπήρχαν τι θα έκανες; Επίσης, σκέψου όμως οτι πρώτον σε όλη την Ευρώπη πρώτη και δευτέρα δημοτικού εντάσσονται στο νηπιαγωγείο. Συνεπώς δεν είμαστε άσχετοι με το αντικείμενο. Σίγουρα δεν είμαστε δάσκαλοι αλλά δεν είμαστε και απο άλλο πλανήτη. Δεύτερον, στα ιδιωτικά δεν υπήρχαν δάσκαλοι, ποιός θα έκανε μάθημα; Γιατί να μη κάνει ο αμέσως λιγότερο αρμόδιος; Επίσης, υπάρχει και ο οικονομικός λόγος. Γιατί να δουλεύεις σε super market ή οπουδήποτε αλλού ή να διαβάζεις παιδάκια για ένα χαρτζιλίκι όταν μπορείς να δουλέψεις σε κάτι πολύ σχετικό με το επάγγελμά σου; Δεν θεωρώ οτι θα έπρεπε κάποιος να προτιμήσει την ανεργία απο το να δουλέψει ως δάσκαλος. Ίσως, όσοι την δυνατότητα να το κάνουν μπορούν να κάνουν μεταπτυχιακά και διδακτορικά και να διεκδικήσουν καλύτερες θέσεις όμως αυτό δεν είναι εφικτό για τον καθένα. Στα ιδιωτικά όσο υπάρχουν δάσκαλοι δεν θα μας πάρουν και είναι λογικό,αυτό που ζητά η Κατερίνα Μπ. γιατί απλά ζητάει το νόμιμο. Δηλαδή το να διοριστείς στο ιδιωτικό και να παίρνεις κανονικό μισθό και όλα τα extra και όχι να δουλεύεις με 500 ευρώ. Έτσι και αλλιώς δεν μετριέται σαν προϋπηρεσία για το δημόσιο. Είναι μια νόμιμη δουλειά. Τίποτα παραπάνω. Έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον.Για να μην γίνομαι κακιά ούτε εγώ σου λέω οτι και εγώ τελειώνω το μεταπτυχιακό μου και σε λίγο θα αρχίσω το διδακτορικό μου. Παράλληλα όμως θέλω και μια δουλειά στην εκπαίδευση. Σε ιδιωτικό νηπιαγωγείο δύσκολα θα με πάρουν και όταν βλέπουν μεταπτυχιακό σε παίρνουν ακόμα δυσκολότερα (είναι γεγονός), πες μου έναν λόγο λοιπόν να μην θέλω να δουλέψω στην Α και Β δημοτικού αφού ξέρω οτι θα μπορέσω να ανταπεξέλθω και δεν θα χαντακώσω τα παιδάκια; Έτσι και αλλιώς και να μη δουλέψω στο σχολείο, παιδάκια του δημοτικού θα διαβάζω ή πωλήτρια ή σε κάποια καφετέρια θα είμαι. Μην νομίζεις πάντως οτι κάποια νηπιαγωγός θα προτιμούσε να δουλέψει στο δημοτικό και οχι στο νηπιαγωγείο..αλλά είμαιστε 9.000 άνεργοι και το καλοκαίρι θα γίνουμε ακόμα περισσότεροι..που θα πάμε όλοι εμείς; Γιατί στο δημόσιο δεν θα πάμε σίγουρα Σας κούρασα, ε;Κοίτα, καταρχήν οικονομικό background δεν έχω,αλλά για να κάνω το μεταπτυχικό μου στην Αγγλία δούλευα σε 2 δουλειές και παράλληλα σπούδαζα! Τώρα που κάνω το διδακτορικό, έχω εκπαιδευτική άδεια και πάλι ζορίζομαι υποερβολικά οικονομικά, γιατί δεν με πληρώνουν.Όσον αφορά το ΚΕΔΔΥ και τη σουλειά μου εκεί, κάνεςι λάθος αν νομίζεις ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί που πάνε στα ΚΕΔΔΥ. Ήδη στο δικό μου γραφείο από πέρυσι που πήρα εγώ άδεια δενυπάρχει νηπιαγωγός και όσο για δάσκαλο...μία κοπέλα που πηγαίνει υπερωριακά για 5 ώρες την εβδομάδα! Δηλαδή, θέλω να πω ότι δεν υπάρχουν ειδικοί για τα παιδιά του δημοτικού, αλλά πάλι εγώ δεν δέχτηκα να κάνω τη δουλειά τους!Όσο για όλα τα υπόλοιπα που λες...αν τα δω από συναισθηματική πλέυρά ναι συμφωνώ! Αλλά αν τα δεις λογικά και πε΄ρα από συναισθηματισμούς, διαφωνώ κάθετα. Γιατί όπως είπα και σε άλλο θέμα, δεν μπορούμε να διαφωνούμε για την είσοδο φιλολόγων, μαθηματικών και λοιπών ειδικοτήτων στα δημοτικά σχολεία, και την ίδια στιγμή να λέμε ότι οι νηπιαγωγοί μπορούν να κάνουν τη δουλειά των δασκάλων! Δενμπορούμε να λέμε ότι τα παιδιά της Α και Β Δημοτικού δεν διαφέρουν πολύ από τα νήπια και ταυτόχρονα να λέμε ότι τα παιδιά της Στ διαφέρουν από τα παιδιά του Γυμνασίου! Ο καθενας σε αυτό που σπούδασε! Είμαι κάθετη σε αυτό και δεν το λέω έχοντας την ασφάλεια της διορισμένης, γιατί και πριν διοριστώ και γω στην ίδια θέση με σένα ήμουν, αλλά και στη δουλειά μου το αντιμετώπισα (και θα το αντιμετωπίσω όταν επιστρέψω) με "κίνδυνο" να με στείλουν σε σχολείο, δηλαδή να μην με αφήσουν να κάνω τη δουλειά που μου αρέσει (γιατί έτσι προβλέπεται στο νόμο, αν δεν έχεις αντικείεμνο σε στέλνουν σε σχολείο, άσχετα αν εγώ θα έχω αντικέιμενο γιατί τα παιδιά είναι πολλά)!άσχετο αλλά πρέπει να ρωτήσωαν ο προϊστάμενος του ΚΕΔΔΥ σου έδινε εντολή να αξιολογήσεις λόγο ανάγκης κάποιο παιδί από δημοτικό ή ακόμα καλύτερα από γυμνάσιο ας πούμε και δεν καταλάβαινε αυτά που λες και συνέχιζε να δίνει την εντολή που είναι σύννομη και που το επιτάσσουν οι ανάγκες τι θα έκανες ?
Καλώς ή κακώς ως νηπιαγωγοί έχουμε στη δικαιοδοσία μας τυπικά μόνο 2 ηλικιακές κατηγορίες. Προνήπια και νήπια. Όπως λοιπόν πολλά νηπιαγωγεία ή σταθμοί (ιδιωτικά) διαθέτουν κάθε άλλο παρά νόμιμα τμήματα υπό την επίβλεψη ακόμη και βοηθών βρεφοκόμων (ιεκ), γιατί άραγε να μην αποζητούμε κι εμείς ως νηπιαγωγοί κάτι παραπάνω? Και μάλιστα από τη στιγμή που τόσα χρόνια δουελύουμε σε ιδιωτικά εντελώς καθαρά και νόμιμα (με διορισμό απο πρωτοβάθμιες)? Δεν είμαστε παράλογοι να ζητάμε τη μονιμοποίηση, ουτε τη νομιμοποίηση σε όλο το δημοτικό, παρά μόνο στο κομμάτι που ως τώρα μας αφορούσε. Πρώτη και δευτέρα δημοτικού. Δεν καταλαβαίνω γτ κάποιοι θεωρούν ότι είναι τόσο " εκτος της αρμοδιοτητας μας", τη στιγμή που σε όλη την ευρώπη οι εκπαιδευτικοί δε διαχωρίζονται κατά αυτον τον τρόπο. Σπουδάζουν στην ίδια σχολή (education) κι έπειτα υπάρχει η επιλογή early years education. Η επιλογή αυτή δεν αφορα μονο 2 ηλικιακά γκρουπ αλλα πολύ παραπάνω και οι τάξεις " νηπιαγωγείου" εντάσσονται στο δημοτικό. Επιπλέον υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που από την πρώτη χρονιά που ξεκίνησε η ρύθμιση αυτή εργάζονται σε δημοτικά. Αυτή η εμπειρία δεν παίζει ΄κανένα ρόλο στην κατάρτισή τους? Βλέπω τόσο καιρό πολλούς εδώ να γράφουν ότι δεν έχουν καμία δουλειά οι νηπιαγωγοι σε δημοτικα,΄αλλά έχουν οι συνταξιούχοι?? Το μεγαλύτερο ποσοστό έχει πλέον βαρεθει (και λογικό) τη δουλειά του, δεν έχουν να δώσουν περισσότερα (και ειδικά στις μικρές τάξεις για τις οποίες και γίνεται το όλο θέμα) νεαροί εκπαιδευτικοί, έστω και νηπιαγωγοί. Λυπάμαι πολύ που κάποιοι απαξιώνουν τόσο τις ικανότητες και δυνατότητες του ίδιου τους (και μας) κλάδου...Όπως και να έχει δεν ξεκίνησα το θέμα αυτό για να έρθω σε αντιπαράθεση με κανένα αλλά για να βρω άτομα στη δική μας θέση που ενδιαφέρονται να έρθουμε σε επαφή και να συζητήσουμε τα όσα μας αφορούν. Γιατί κάποιος στη θέση μας μπορεί να καταλάβει ενώ " έξω από το χορό πολλά τραγούδια λέμε" ... Όπως κάπου εδώ συνάδελφος ανέφερε σωστά, όταν δε βρίσκουμε σε σταθμους, σε δημόσιο ή σε νηπιαγωγεία, κι εμείς κάπου πρέπει να δουλέψουμε και, ΝΑΙ , το προτιμούμε απο το να δουλεψω σε κάτι εντελώς άσχετο, και , ΝΑΙ , ακόμη κι εκεί , την ψυχή μας σε παιδιά δίνουμε παλι....Για όποιον νηπιαγωγό σε θέση δασκάλου διαβάσει και ενδιαφέρεται ας δει και το παρακάτω θέμα http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=18775.newΣυγνώμη αν σας κούρασα!
Παράθεση από: kinegiros στις Μάιος 16, 2010, 05:29:00 μμΠαράθεση από: emmaki στις Μάιος 06, 2010, 01:33:09 μμΠαράθεση από: fragy στις Μάιος 06, 2010, 12:46:59 μμEmmaki, σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο σε αυτά που λές, οτι αφού είσαι νηπιαγωγός γιατί πας σε λημέρια άλλου; Αλλά, εσύ απο οτι φαίνεται έχεις ένα οικονομικό backround για να μπορέσεις να αποκτήσεις όλα αυτά τα προσόντα και να κέρδισες με το σπαθί σου μια θέση στο δημόσιο ως νηπιαγωγός. Στα ΚΕΔΔΥ έκανες την μάχη σου έχοντας σίγουρη την θέση σου, απλά διεκδίκησες αυτά που έπρεπε και καλά έκανες αφού υπάρχουν ειδικοί για τα παιδιά του δημοτικού. Αν δεν υπήρχαν τι θα έκανες; Επίσης, σκέψου όμως οτι πρώτον σε όλη την Ευρώπη πρώτη και δευτέρα δημοτικού εντάσσονται στο νηπιαγωγείο. Συνεπώς δεν είμαστε άσχετοι με το αντικείμενο. Σίγουρα δεν είμαστε δάσκαλοι αλλά δεν είμαστε και απο άλλο πλανήτη. Δεύτερον, στα ιδιωτικά δεν υπήρχαν δάσκαλοι, ποιός θα έκανε μάθημα; Γιατί να μη κάνει ο αμέσως λιγότερο αρμόδιος; Επίσης, υπάρχει και ο οικονομικός λόγος. Γιατί να δουλεύεις σε super market ή οπουδήποτε αλλού ή να διαβάζεις παιδάκια για ένα χαρτζιλίκι όταν μπορείς να δουλέψεις σε κάτι πολύ σχετικό με το επάγγελμά σου; Δεν θεωρώ οτι θα έπρεπε κάποιος να προτιμήσει την ανεργία απο το να δουλέψει ως δάσκαλος. Ίσως, όσοι την δυνατότητα να το κάνουν μπορούν να κάνουν μεταπτυχιακά και διδακτορικά και να διεκδικήσουν καλύτερες θέσεις όμως αυτό δεν είναι εφικτό για τον καθένα. Στα ιδιωτικά όσο υπάρχουν δάσκαλοι δεν θα μας πάρουν και είναι λογικό,αυτό που ζητά η Κατερίνα Μπ. γιατί απλά ζητάει το νόμιμο. Δηλαδή το να διοριστείς στο ιδιωτικό και να παίρνεις κανονικό μισθό και όλα τα extra και όχι να δουλεύεις με 500 ευρώ. Έτσι και αλλιώς δεν μετριέται σαν προϋπηρεσία για το δημόσιο. Είναι μια νόμιμη δουλειά. Τίποτα παραπάνω. Έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον.Για να μην γίνομαι κακιά ούτε εγώ σου λέω οτι και εγώ τελειώνω το μεταπτυχιακό μου και σε λίγο θα αρχίσω το διδακτορικό μου. Παράλληλα όμως θέλω και μια δουλειά στην εκπαίδευση. Σε ιδιωτικό νηπιαγωγείο δύσκολα θα με πάρουν και όταν βλέπουν μεταπτυχιακό σε παίρνουν ακόμα δυσκολότερα (είναι γεγονός), πες μου έναν λόγο λοιπόν να μην θέλω να δουλέψω στην Α και Β δημοτικού αφού ξέρω οτι θα μπορέσω να ανταπεξέλθω και δεν θα χαντακώσω τα παιδάκια; Έτσι και αλλιώς και να μη δουλέψω στο σχολείο, παιδάκια του δημοτικού θα διαβάζω ή πωλήτρια ή σε κάποια καφετέρια θα είμαι. Μην νομίζεις πάντως οτι κάποια νηπιαγωγός θα προτιμούσε να δουλέψει στο δημοτικό και οχι στο νηπιαγωγείο..αλλά είμαιστε 9.000 άνεργοι και το καλοκαίρι θα γίνουμε ακόμα περισσότεροι..που θα πάμε όλοι εμείς; Γιατί στο δημόσιο δεν θα πάμε σίγουρα Σας κούρασα, ε;Κοίτα, καταρχήν οικονομικό background δεν έχω,αλλά για να κάνω το μεταπτυχικό μου στην Αγγλία δούλευα σε 2 δουλειές και παράλληλα σπούδαζα! Τώρα που κάνω το διδακτορικό, έχω εκπαιδευτική άδεια και πάλι ζορίζομαι υποερβολικά οικονομικά, γιατί δεν με πληρώνουν.Όσον αφορά το ΚΕΔΔΥ και τη σουλειά μου εκεί, κάνεςι λάθος αν νομίζεις ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί που πάνε στα ΚΕΔΔΥ. Ήδη στο δικό μου γραφείο από πέρυσι που πήρα εγώ άδεια δενυπάρχει νηπιαγωγός και όσο για δάσκαλο...μία κοπέλα που πηγαίνει υπερωριακά για 5 ώρες την εβδομάδα! Δηλαδή, θέλω να πω ότι δεν υπάρχουν ειδικοί για τα παιδιά του δημοτικού, αλλά πάλι εγώ δεν δέχτηκα να κάνω τη δουλειά τους!Όσο για όλα τα υπόλοιπα που λες...αν τα δω από συναισθηματική πλέυρά ναι συμφωνώ! Αλλά αν τα δεις λογικά και πε΄ρα από συναισθηματισμούς, διαφωνώ κάθετα. Γιατί όπως είπα και σε άλλο θέμα, δεν μπορούμε να διαφωνούμε για την είσοδο φιλολόγων, μαθηματικών και λοιπών ειδικοτήτων στα δημοτικά σχολεία, και την ίδια στιγμή να λέμε ότι οι νηπιαγωγοί μπορούν να κάνουν τη δουλειά των δασκάλων! Δενμπορούμε να λέμε ότι τα παιδιά της Α και Β Δημοτικού δεν διαφέρουν πολύ από τα νήπια και ταυτόχρονα να λέμε ότι τα παιδιά της Στ διαφέρουν από τα παιδιά του Γυμνασίου! Ο καθενας σε αυτό που σπούδασε! Είμαι κάθετη σε αυτό και δεν το λέω έχοντας την ασφάλεια της διορισμένης, γιατί και πριν διοριστώ και γω στην ίδια θέση με σένα ήμουν, αλλά και στη δουλειά μου το αντιμετώπισα (και θα το αντιμετωπίσω όταν επιστρέψω) με "κίνδυνο" να με στείλουν σε σχολείο, δηλαδή να μην με αφήσουν να κάνω τη δουλειά που μου αρέσει (γιατί έτσι προβλέπεται στο νόμο, αν δεν έχεις αντικείεμνο σε στέλνουν σε σχολείο, άσχετα αν εγώ θα έχω αντικέιμενο γιατί τα παιδιά είναι πολλά)!άσχετο αλλά πρέπει να ρωτήσωαν ο προϊστάμενος του ΚΕΔΔΥ σου έδινε εντολή να αξιολογήσεις λόγο ανάγκης κάποιο παιδί από δημοτικό ή ακόμα καλύτερα από γυμνάσιο ας πούμε και δεν καταλάβαινε αυτά που λες και συνέχιζε να δίνει την εντολή που είναι σύννομη και που το επιτάσσουν οι ανάγκες τι θα έκανες ?Η προϊσταμένη του ΚΕΔΔΥ καταλάβαινε. Αυτός που είχε το πρόβλημα ήταν ο περιφερειακός διευθυντής, που είναι και ο άμεσος προϊστάμενος μου.Να σου απαβντήσω, όμως. Ναι θα το αξιολογούσα το παιδί. Θα βασιζόμουν στα όποια σταθμισμένα τεστ υπάρχουν (δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιο), θα ξεσκιζόμουν στο διάβασμα για να μάθω την ύλη του γυμνασίου και του λυκείου στα μαθηματικά κια στα φιλολογικά και φυσικά θα ενημέρωνα τους γονείς ότι εγώ είμαι νηπιαγωγός, αλλά από το νόμο είμαι υποχρεωμένη να αξιολογήσω και μεγαλύτερα παιδιά, για να είμαι καλύμμένη σε οπιασήποτε ένσταση
Πριν λίγα χρόνια στην Κύπρο λόγω έλλειψης δασκάλων πολλές νηπιαγωγοί διορίστηκαν ως μόνιμες στα δημοτικά σχολεία και μάλιστα απ' ότι έμαθα με 5 επιπλέον μαθήματα που έδωσαν εξετάσεις στο Πανεπιστήμιο πήραν και το πτυχίο του δασκάλου διότι τα μαθήματα κατά τη διάρκεια των σπουδών τους στο μεγαλύτερο ποσοστό τους ήταν ίδια με των δασκάλων. στη Γερμανία τώρα η Προδημοτική (δηλαδή ένα χρόνο πριν το δημοτικό) είναι ενσωματωμένη στο δημοτικό σχολείο. το Πτυχίο της νηπιαγωγού εκεί θεωρείται ΤΕΙ τα δικά μας πτυχία αναγνωρίζονται ως πτυχίο δασκάλας προδημοτικής εκπαίδευσης και μπορούμε να διδάξουμε στο δημοτικό. επίσης φίλες μου που τέλειωσαν το Πανεπιστημίο εκεί και πήραν πτυχίο Γερμανικής φιλολογίας διδάσκουν σε δημοτικά σχολεία. Άρα πιο είναι το πρόβλημα δεν καταλαβαίνω. εάν υπάρξουν κενές θέσεις εργασίας στα ιδιωτικά δημοτικά (όλα τα παραπάνω που ανέφερα αφορούσαν δημόσια σχολεία) και δεδομένου του μεγάλου αριθμού ανέργων στον κλάδο μας θα πρέπει να υπάρξει δίλλημα σε αυτό το θέμα?? κατά την γνώμη μου όχι. όποια δεν θέλει να δουλέψει σε δημοτικό ας μην πάει για τις τόσες άλλες χιλιάδες άνεργες που θα γίνουν ακόμη περισσότερες το Σεπτέμβρη νομίζω ότι θα αποτελούσε μια πολύ καλή εναλλακτική λύση.
Νομίζω η σύγκριση δεν ευσταθεί διότι μέχρι τώρα μιλούσαμε για κενές θέσεις σε δημοτικά σχολεία λόγω έλλειψης δασκάλων και τα κενά ερχόταν να τα αναπληρώσουν νηπιαγωγοί αλλά και άλλες ειδικότητες, στο δικό μας κλάδο όμως η προσφορά σε νηπιαγωγούς είναι υπεραρκετή ώστε να καλύψει το δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. και γενικά δηλαδή τι προτείνεις εάν μία συνάδελφος είναι άνεργη να πάει να δουλέψει ως πωλήτρια άντι να προσπαθήσει να βρει εργασία σε ένα ιδιωτικό σχολείο? και αν της προτείνουν μία θέση ως δασκάλα στην Α δημοτικού να την αρνηθεί και να προτιμήσει ενδεχομένως την ανεργία?
Μαλλον διαβάζεις κάθε ανάρτηση επιλεκτικά! Αυτο που λέει η-ο συνάδελφος tess είναι πολύ σωστό και το είχα πει κι εγώ προηγουμένως.. Αν είχαμε τη δυνατότητα να είμαστε σε νηπιαγωγειο, αυτό καιθα διαλέγαμε . Θα δουλεύαμε σε αυτό που σπουδάσαμε όπως λες κι εσύ... Όταν όμως αυτή η δυνατότητα δεν υπάρχει, θα προτιμήσουμε να πάμε σε καφετέρεια ή σε δημοτικό? Αυτό λεμε! Και όσο για τις βρεφονηπιοκόμους δεν καταλαβαίνω το πώς συνδέεται, απο τη στιγμή που έμείς μιλάμε για 2 πτυχεια αει (δασκάλων-νηπιαγωγών). Σε λίγο θα μας αναφέρεις και τα ιεκ... Αν και περιμπιπτόντως ακόμη και τελειόφητες ιεκ έχουν σε δημοτικούς παιδικούς (ή ακόμη και σε ιδιωτικούς) υπό την εποπτεία τους τμήματα. Αυτό το βρίσκεις νόμιμο? Και τελοσπάντων, δεν τίθεται σύμφωνα με την κοινή λογική θέμα αν είναι σωστό να δουλέυουμε σε δημοτικό τη στι΄γμη΄που υπάρχει τόση ανεργεία στον κλάδο μας. Είναι απόλυτα λογικό να θέλουμε να ασχοληθούμε με παιδιά και όχι με κάτι άσχετο. Ας σταματήσει λοιπόν αυτή η κριτική...
Και τελοσπάντων, δεν τίθεται σύμφωνα με την κοινή λογική θέμα αν είναι σωστό να δουλέυουμε σε δημοτικό τη στι΄γμη΄που υπάρχει τόση ανεργεία στον κλάδο μας. Είναι απόλυτα λογικό να θέλουμε να ασχοληθούμε με παιδιά και όχι με κάτι άσχετο.