Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Martha72

Σελίδες: 1 ... 131415
197
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Πολλοί σε μια οργανική
« στις: Απρίλιος 01, 2010, 08:09:08 μμ »
έτσι ακριβώς είναι ....ανάλογα με τις ώρες, βεβαίως βγαίνουν και οι οργανικές. Ωστόσο δεν βγαίνει ΜΙΑ οργανική ανά ειδικότητα. Αν ας πούμε προκύπτουν 36 ώρες φιλολογικών μαθημάτων τότε προκύπτουν 2 οργανικές φιλολόγων στο ίδιο σχολείο. Μία με 21 ώρες και μία με 15 ( πάνω από 12 ώρες, θεωρείται οργανική). Και ναι, βεβαίως, σε περίπτωση που οι ώρες μειωθούν ο τελευταια τοποθετηθείς κρίνεται υπεράριθμος ( και εδώ ΔΕΝ παίζουν  ρόλο τα μόρια παρά η πράξη ανάληψης στη σχολική μονάδα.). Εξαίρεση σε αυτον τον κανόνα αποτελούν οι...πολύτεκνοι  που δεν μπορούν βάσει νόμου να κριθούν υπεράριθμοι οπότε ουαί κι αλλοίμονο σ΄αυτόν που θα αναμετρηθει μαζί τους.... :-\
το ίδιο ισχύει και στην πρωτοβάθμια. Μπορούν να έχουν ας πούμε οργανική σε ένα δημοτικό 6 δάσκαλοι. Αν το δημοτικό υποβαθμιστει ( από εξάθέσιο ας πούμε γίνει τετραθέσιο) τότε οι δύο εκπαιδευτικοί που θα κριθούν υπεράριθμοι θα ειναι αυτοί που ανέλαβαν υπηρεσία τελευταιοι στο σχολείο. Ωστόσο, είθισται στα δημοτικά να ΜΗΝ συντάσσουν πράξη ανάληψης σε ειδικό πρακτικό, παρά να παρουσιάζονται μετά από εντολή της υπηρεσίας. Στην περίπτωση αυτή, ρόλο παίζει η πράξη της απόφασης του Προϊσταμένου Π.Ε. και αν οι ημερομηνίες και οι πράξεις συμπίπτουν τότε με σειρά προτεραιότητας πάνε α. τα κοινωνικά κριτήρια β. η συνολική προϋπηρεσία  γ. η ημερομηνία και δ. ο βαθμος πτυχίου.

198
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Πολλοί σε μια οργανική
« στις: Απρίλιος 01, 2010, 09:15:58 πμ »
ε αυτό λέμε βρε παιδιά!!! δεν γίνεται να έχουν πάνω από ένας την ίδια οργανική...στην περίπτωσή σου jtsop εσύ έχεις την οργανική και ο άλλος που ήρθε στη θέση σου ως νεοδιόριστος πήρε Προσωρινή Τοποθέτηση όχι οργανικη...αν πάλι δεν ήταν νεοδιόριστος, πήγε στη θέση σου, ων στη διάθεση ΠΥΣΔΕ...μην μπερδεύεστε.

199
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Πολλοί σε μια οργανική
« στις: Μάρτιος 31, 2010, 10:14:55 μμ »
την οργανική μπορεί να την κατέχει μόνο ΕΝΑΣ. οι υπόλοιποι μπορεί να βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και να τοποθετούνται στην οργανική αυτή προσωρινά - και όχι οργανικά - για να καλύψουν το κενό που προκύπτει από απουσία - για διάφορους λόγους- του έχοντος την οργανική.
Για να καταλάβεις, διάβασε το παράδειγμα αυτού που συμβαίνει στο σχολείο μας.
Την οργανική θέση του γυμναστή την έχει ο Α καθηγητής που όμως αποσπάται -εδώ και 27 χρόνια αν έχεις το θεό σου,κρατώντας όμως την οργανική - στην Αθήνα. Στη θέση του φέρνουν τον Β καθηγητή που όμως αποσπάται στα Τρίκαλα. Στη θέση αυτού, φέρνουν τον Γ καθηγητή που αποσπάται στα Γιάννενα με τη σειρά του. Στη θέση αυτού φέρνουν έναν Δ καθηγητή που απσοπάται στο γραφείο φυσικής αγωγής οποτε αναγκαστικά στη θέση του φέρνουν τον Ε καθηγητή που - ευτυχώς για το σχολείο - υπηρετεί κανονικά στη θέση του.
Αυτό δε σημαίνει ότι έχουν και οι πέντε την οργανική αυτή θέση. Απλά ότι τοποθετούνται σε μια οργανική θέση που ανήκει σε άλλον αλλά....χηρεύει λόγω αποσπασης, άδειας κτλ.
Ελπίζω να βοήθησα.

200
Εργασιακά / Απ: Πώς διοριστήκατε μόνιμοι;
« στις: Μάρτιος 31, 2010, 10:10:16 μμ »
αχ μωρέ Kozzi1 στο ίδιο στρατόπεδο είμαστε, δε χρειάζεται να τσακωνόμαστε και μεταξύ μας...
όχι, μη ψαρώνετε οι αναπληρωτές - ούτε είχα αυτό το σκοπό εξάλλου. Ανέφερα τον αριθμό των σχολείων στα οποία έχω διδάξει μόνο και μονο για να ισχυροποιήσω το επιχείρημα ότι όσα έχω δει προέρχονται απο ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα σχολείων...αυτό και τίποτα άλλο.
Και επίσης να σου θυμισω ότι δεν ξεχνάω τα οκτώ χρονάκια που έτρεχα από σχολείο σε σχολείο ως αναπληρώτρια κι εγώ. Εξ ου και σέβομαι τους αναπληρωτές συναδέλφους που έρχονται σχολείο μας και οσο μπορώ και ξέρω τους βοηθάω. Σόρρυ για το α΄ενικό αλλά πώς αλλιώς να μιλήσει κανείς για τον εαυτό του - και μάλιστα όταν τον ρωτάνε....
τεσπά....άντε, καλό διορισμό και καλό κουράγιο - θέλει μεγάλο στομάχι η μπίζνα που λέγεται Εκπαιδευση. ???

201
Εργασιακά / Απ: Πώς διοριστήκατε μόνιμοι;
« στις: Μάρτιος 31, 2010, 08:07:31 μμ »
kozzi1 ωραία και εύκολα θα ήταν όλα αν ίσχυε αυτό που λες....δυστυχώς κρίνω εξ ιδίων... εμπεριών απο τα ένδεκα  σχολεία στα οποία έχω διδάξει ως τώρα....
τελικά, αυτος ο κόσμος δεν είναι όμορφος, αγγελικά πλασμένος....άσε που αν ήμουν κι εγώ εμπαθής θα έλεγα "αν έχεις στοιχεία βγες και πες τα με ονοματεπώνυμο ή έστω φωτογραφία όπως κι εγώ..." αλλά δεν ειμαι εμπαθής.... :o   ;D 
πάντως όντως το θέμα μας ειναι άλλο οπότε ας μείνουμε σ αυτό... ;)

202
Εργασιακά / Απ: Πώς διοριστήκατε μόνιμοι;
« στις: Μάρτιος 31, 2010, 05:34:40 μμ »
ένας ένας παιδιά - πάρτε νουμεράκι....λοιπόν, έχουμε και λέμε...
1. για το επίπεδο των συναδέλφων τι να (πρωτο)πώ; από το 1994 σε σχολεία έχω δει  πλέον τα πάντα: και αυτούς που ξύνονται, και αυτούς που κάνουν φιλότιμα τη δουλειά τους, και αυτούς που ενώ κάνουν καλό μάθημα, η λοιπή συμπεριφορά απέναντι σε συναδέλφους και μαθητές τους κάνει να αδικούν τον εαυτό τους, και όσους κάνουν ζήτημα πχ. να ανοιγοκλείνουν το...vbi, και αυτούς που παλεύουν, και τις κατίνες, και τους ιδιαιτερατζήδες, και τους παρτάκηδες και τους καλούς πολύτεκνους (όπως ένας στο σχολείο μου) αλλά και τους για τα μπάζα πολύτεκνους (που με 12 ώρες ωράριο έχουν και απαιτήσεις)...γενικά απ΄όλα έχει ο μπαξές....Στον οποίο μπαξέ χρειάζεται και ένα ξεβοτάνισμα και μάλιστα άμεσα....
2. δε θέλω να δείρω κανέναν σας - αλλά έχω στο μυαλό μου αρκετούς που χαλαρά θα τους λιάνιζα στο ξύλο.... :-\ ;D
3. τι θεραπεία να κάνω ρε παιδιά - πείτε και σε μένα τη χριστιανή... :P.
 4. αυτή την....εχμ....γλυκιά φατσούλα που λέτε, την έχουν ήδη στη μπούκα αρκετοί γιατί τα λέει χύμα γενικώς. Πώς γίνεται όμως να τα χει καλά με όλους εκτός από τους ιδιαιτερατζήδες στους οποίους τα χώνει ασυστόλως.....έλα μου ντε; Πάντως τυχαίο δε το λες.... Και θα μου πείτε, δηλαδή εσύ ρε μεγάλη, θα αλλάξεις τα κακώς κείμενα; Δεν ξέρω ρε παιδιά, αλλά κακώς κείμενο δε δέχομαι επ΄ουδενί να γίνω κι εγώ....κι αν αλλάξει κάτι , άλλαξε,αν πάλι όχι...τουλάχιστον θα έχω να λέω ότι κάπως προσπάθησα να τα αλλάξω τα πράγματα και δεν έκατσα θεατής να τα λούζομαι.
5.  κι εγώ έχω βαρεθεί τον κάθε κλαψο.... της εκπαιδευσης που θεωρεί το σχολείο τσιφλικάκι του και κάνει τις δημόσιες σχέσεις του προκειμένου να βγάλει μαύρα στα μαύρα...κι επειδή είμαι και μάνα- το παιδί μου - όπως και το παιδί του οποιουδήποτε- δε χρωστάει τίποτα να βγάζει ο κάθε τυχάρπαστος τα απωθημένα του πάνω του....Αυτά.

203
Γειά σας κορίτσια - και αγόρια, αν υπάρχουν φυσικά  :P
είμαι μόνιμη αγγλικών - διορίστηκα με τον πρώτο ΑΣΕΠ και σας λέω ότι δεν πήγα σε κανένα φροντιστήριο γιατί το θεώρησα χάσιμο χρόνου και χρημάτων. Από γνωστικό διάβασα ό,τι είχα από το πανεπιστήμιο - lesson plan, evaluation, suggestopedia κτλ - και από παιδαγωγικά το διάσημο πλέον βιβλιο του  Fontana. Βέβαια εμεις τότε γράφαμε παιδαγωγικά όπως γράφουμε έκθεση - κανονική ανάλυση, όχι πολλαπλή επιλογή. Ωστόσο από εμπειρία θα σας πω, διαβάστε τον Νόμο 1566 που μιλάει για τη δομη και τη λειτουργία της εκπαίδευσης, διαβάστε και από το Π.Ι. το european framework, και όταν σας ζητήσουν να αναπτύξετε την παρουσίαση ενός μαθήματος με βάση κάποιο κείμενο (πχ, με βαση το τάδε κείμενο πώς και τι θα διδάσκατε) μην αποφασίσετε να "διδάξετε" την άρτα και τα γιάννενα..Επικεντρωθείτε σε ένα και μόνο - πχ comprehension / vocabulary/ grammar κτλ. Καλό θα ήταν να βάλετε και μία διαθεματική άσκηση μέσα καθώς και ένα pair or group work. Να γράφετε μόνο αγγλικά και να γράψετε επισης και τις ασκήσεις όπως ακριβώς θα τις δείνατε στα παιδιά. Βασικά αυτό που μετράει είναι η ικανότητά σας να μπορείτε να παράγετε εκπαιδευτικό υλικό και να μη μένετε στο βιβλίο ή το teacher's book.  Ωστόσο, για να μάθετε να βγάζετε τέτοιου είδους υλικό, καλό θα είναι να δείτε τα teachers books  που κυκλοφορούν στην αγορά και να προσπαθήσετε να τα μιμηθείτε. Ένας καλός rule of thumb πάντως είναι να βάλετε ασκήσεις διαφορετικών τύπων πχ. multiple choice, gap filling, table filling, open question, yes/no, true/false κτλ.
Αν σας ζητήσουν να κάνετε γραμματική να δώσετε πίνακες και κωδικοποιημένους κανόνες και να αφήνετε τα παιδιά να ανακαλύπτουν μόνα τους τον κανόνα. Επικεντρώστε στην μαθητοκεντρική μέθοδο και δεν έχετε να χάσετε.
Στα παιδαγωγικά, να λαμβάνετε υπόψη το συμφέρον του μαθητή, την οικογενειακή και ψυχολογική του κατάσταση και την ηλικία του. Όσο δηλαδή και αν θέλετε να βάλετε ως σωστή απάντηση το " του δίνω ωριαία αποβολή" βάλτε καλύτερα το "το συζητώ μαζί του μετά το πέρας του μαθήματος.... ;D

204
Εργασιακά / Απ: Πώς διοριστήκατε μόνιμοι;
« στις: Μάρτιος 29, 2010, 08:42:10 μμ »
καίτοι είχαι προϋπηρεσία 8 ΧΡΟΝΙΑ -οπότε το δεκαεξάμηνο το χα ξεφτιλίσει, εννοείται- ΕΠΕΛΕΞΑ να διοριστώ μέσω ΑΣΕΠ (τον πρώτο που έγινε) γιατί δεν είχα κάτι να φοβηθώ, γιατί ήθελα να αξιολογηθώ - έστω και τυπικά - γιατί δε γούσταρα να μου την πει κανένας, γιατι δε φοβήθηκα να διαβάσω και γιατί θεωρώ γελείες δικαιολογίες τυπου 'εχω οικογένεια και δεν προλαβαίνω να διαβάσω" επειδή , και γω είχα οικογένεια - μάλιστα μονογονεϊκή που τη φροντιζω μόνη μου - και γιατί πιστευω ότι στο σχολείο δε μπορεί κανένας μας να  πάει τουρίστας, οφείλει να διαβάζει και να ενημερώνεται κάθε μέρα, πριν μπει στην τάξη. Και επίσης, γιατι θεωρώ απαράδεκτο να αποκαλώ "συνάδελφο" τον οποιονδηποτε διορίστηκε με τον όποιο τρόπο και έκτοτε ξύνεται ασύστολα. Εξ ου και συμφωνώ και με την αυστηρή αξιολογηση. Αυτά.

205
Συμφωνω με Βάσω2. Όσοι είναι μόνιμοι εκπαιδευτικοί ΔΕΝ επιτρέπεται να κάνουν ιδιαίτερα. Ξέρουν πολύ καλά όταν διορίζονται τι μισθό θα παιρνουν. Αν δεν τους κάνει, να ανοίξουν φροντιστήριο και να αφησουν ελεύθερη τη θέση για κάποιον που πράγματι θέλει να προσφέρει στη δημόσια ΔΩΡΕΑΝ παιδεια.
Αλλά ακόμα και αν συμφωνήσω ότι οι ανάγκες ειναι μεγάλες και δε φτάνει ο μισθός να καλύψει τα τρέχοντα έξοδα, βρε παιδιά νομίζω είναι προκλητικος ο συνάδελφος που παίρνει ιδιαίτερα από το σχολείο στο οποίο διδάσκει. Ας το κάνει με μαθητές από αλλο σχολείο ή με αποφοίτους. Στην τελική, τους μαθητές οφείλουμε να τους κοιτάμε στα μάτια, όχι στην τσέπη. Έχουμε χάσει τη μπάλλα με κάτι τέτοια. Εμείς στο σύλλογο σφαζόμαστε, πάσες γινονται απο ειδικότητα σε ειδικότητα, δεν υπάρχει ΕΝΑΣ που να διδάσκει κατεύθυνση και να ΜΗΝ κάνει ιδιαίτερα, κάποιοι μάλιστα το παραδέχτηκαν και ενώπιον του Συλλόγου - φανταστείτε,κάναμε σύλλογο για αυτό το θέμα!!!!! - και ενώ όλοι βρίζονται με όλους δεν τολμάει να καρφώσει ο ένας τον άλλο γιατί άπαντες κάνουν ιδιαίτερα....και οι μαθητες από φόβο μην τους κόψουν στη βαθμολογία ή στις απουσίες - ως υπεύθυνοι καθηγητές - πληρώνουν αδρά το απόγευμα αυτούς που βριζουν το πρωί. Στην Ελλάδα του παραλόγου όλα γίνονται όμως!!! Δυστυχώς!!!

206
Άλλα μαθήματα / Απ: ΣΕΠ
« στις: Μάρτιος 29, 2010, 04:44:31 μμ »
Επίσης, έχω να πω ότι το μάθημα του ΣΕΠ ειναι ίσως το σημαντικότερο στο σχολείο - αρκεί να γίνεται σωστά, έντιμα και φιλότιμα. Δυστυχώς οι γυμναστές που συνήθως το διδάσκουν το απαξιούν και δεν ψάχνουν πληροφορίες ή πηγές για να το κάνουν σωστά. Αρκούνται σε ένα "δε μου είπε κανείς πώς να το κάνω ή τι να διδάξω" και το ξεπετάνε μεταξύ τύρου και αχλαδιού... Ναι,υπάρχει κενό πληροφόρησης, αλλά μην περιμένουμε τα πάντα από τους άλλους. Ας κάνουμε κι εμείς ό,τι μπορούμε - και μπορούμε πολλά!!!!
Καλή δύναμη σε όλους!

207
Άλλα μαθήματα / Απ: ΣΕΠ
« στις: Μάρτιος 29, 2010, 04:40:10 μμ »
ως υπεύθυνη ΓΡΑ.Σ.Ε.Π. έχω να πω τα εξής :
όπου υπάρχει ΓΡΑ.Σ.Ε.Π. το μάθημα κάνει ο υπεύθυνος που έχει ορισθεί. Το μάθημα γίνεται 1 ώρα στη Γ γυμνασίου και 1 ώρα στην Α λυκείου - μόνο για το β τετράμηνο όμως. Αν γυμνάσιο και λύκειο συστεγάζονται και υπάρχει ΓΡΑ.Σ.Ε.Π. τότε το μάθημα κάνει ο υπεύθυνος τόσο στο γυμνάσιο όσο και στο λυκειο. Αν το επιθυμεί μπορεί να κάνει ΣΕΠ και σε κοντινά σχολεία.
Συνήθως ο υπεύθυνος ειναι επιμορφωμένος στο θεσμό του ΣΕΠ. Τελευταία φορά που έγινε επιμόρφωση ήταν στα μέσα της δεκαετίας του 90 οπότε, δυστυχώς, όσοι πρόλαβαν - πρόλαβαν.
Μεταξύ ενός εκπαιδευτικου με διδακτορικό στη συμβουλευτική που έχει πλήρες ωράριο  και ενός πχ. γυμναστή που δεν έχει πλήρες ωράριο, προηγείται αυτός που πρέπει να συμπληρώσει το ωράριό του. Αν όμως και οι δύο δεν έχουν πλήρες ωράριο, τότε προηγείται αυτός που έχει διδακτορικό ή μεταπτυχιακό στη συμβουλευτική. Ειδικά οι γυμναστές και οι αγγλικών, προκειμένου να συμπληρώσουν το ωράριό τους μπορούν να διατεθούν σε σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Για τη συνάδελφο των γαλλικών που κάνει το ΣΕΠ  στο λύκειο, μπορεί να πάρει οδηγίες από το ΚΕΣΥΠ στο οποίο ανήκει το σχολείο της ή μέσω διαδυκτίου ( ειδικά το ΚΕΣΥΠ Θεσσαλίας έχει πολύ καλή πληροφόρηση). Η αλήθεια είναι ότι το βιβλίο ΣΕΠ του λυκείου ειναι κακογραμμένο και ως εκ τούτου δεν το χρησιμοποιούμε πάρα πολύ. Εξάλλου, αυτό που ενδιαφέρει τα παιδιά να μάθουν ειναι α. τα μαθήματα επιλογής της Β λυκείου ( για όσους τελειώσουν την Α - μπορείς να βρεις πληροφορίες στο ypepth.gr . Επίσης τα τμήματα που έχουν ειδικά μαθήματα, τους συντελεστές μαθημάτων, πώς βγαίνει ο βαθμός πρόσβασης και απόλυσης κτλ. Τέλος, μπορείς να αφιερώσεις ένα μάθημα στην συγγραφή του βιογραφικού σημειώματος και της συνέντευξης για δουλειά ή να καλέσεις πχ. το διευθυντή ενός κοντινού ΕΠΑΛ να ενημερώσει τους μαθητές για τα επαγγελματικά λύκεια.

Σελίδες: 1 ... 131415

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161285
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 366
Σύνολο: 388

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.124 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.