*

Αποστολέας Θέμα: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019  (Αναγνώστηκε 3367880 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Serraios

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1555
  • Φύλο: Άντρας
  • Όνειρα κόντρα στην φθορά..
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13188 στις: Μάρτιος 15, 2021, 09:09:22 μμ »

Ένα γράφημα έφτιαξε ωραίο ...


Δεν περίμενα ποτε απο εναν ΠΕ86 να πει κατι τετοιο! Που το ειδες το ωραιο;; :P
Χαμογέλα ρε.. τι σου ζητάνε;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:52:14 »

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2382
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13189 στις: Μάρτιος 15, 2021, 09:12:13 μμ »
Δεν περίμενα ποτε απο εναν ΠΕ86 να πει κατι τετοιο! Που το ειδες το ωραιο;; :P
Είναι ρουστικ. 😜 Δεν ξέρεις εσύ από αυτά. Έχεις τετράγωνη λογική 😁
Ας μιλήσει ρε παιδιά και ένας εικαστικός.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος Serraios

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1555
  • Φύλο: Άντρας
  • Όνειρα κόντρα στην φθορά..
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13190 στις: Μάρτιος 15, 2021, 09:20:19 μμ »
Την έντονη ανησυχία τους εν όψει των επικείμενων διορισμών στη Γενική Αγωγή εκφράζουν με επιστολή τους Θεατρολόγοι της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης ζητώντας από το Υπουργείο Παιδείας την ισοκατανομή των διορισμών και σύσταση οργανικών θέσεων για τον κλάδο (ΠΕ91.01).
Αξιότιμες κυρίες και αξιότιμοι κύριοι Υφυπουργοί,

Αξιότιμη Γενική Γραμματέα,
Αξιότιμοι και αξιότιμες συνεργάτες κ. Υπουργού,


Η παρούσα επιστολή συντάχθηκε και υπογράφηκε από την ομάδα αναπληρωτών/τριών Θεατρολόγων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης. Σκοπός μας είναι να εκφράσουμε την έντονη ανησυχία μας και να σας γνωστοποιήσουμε τα δίκαια αιτήματα του κλάδου μας εν όψει των επικείμενων διορισμών στην Γενική Αγωγή.

Αν και το γνωρίζετε, θα θέλαμε να σας θυμίσουμε ότι τα τελευταία σχεδόν 20 χρόνια υπηρετούμε (αρχικά ως ωρομίσθιοι/ες και στη συνέχεια ως αναπληρωτές/τριες) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση διδάσκοντας το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής στα δημοτικά σχολεία τόσο των αστικών κέντρων, όσο και των πιο ακριτικών σημείων της χώρας μας, με ό, τι αυτό συνεπάγεται (ελαστικές σχέσεις εργασίας, οικονομική ανασφάλεια, εργασιακή απαξίωση, εξαναγκασμός σε διαρκείς μετακινήσεις και πολλά ακόμη). Όλα αυτά τα χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας μας και προσφοράς στο δημόσιο ελληνικό σχολείο από μόνα τους αποδεικνύουν την πάγια και διαρκή ανάγκη για κάλυψη των θέσεων εργασίας από μόνιμους εκπαιδευτικούς του κλάδου μας.

Προς μεγάλη μας λύπη, μέχρι και αυτή τη στιγμή που συντάσσεται η παρούσα επιστολή, δεν έχει δημοσιοποιηθεί από το Υπουργείο Παιδείας καμία πρόθεση για σύσταση οργανικών θέσεων για την ειδικότητά μας στα σχολεία. Η ανησυχία μας είναι απολύτως δικαιολογημένη, καθώς στους πρόσφατους διορισμούς που έγιναν στην Ειδική Αγωγή δεν συμπεριλήφθηκε ο κλάδος μας, ούτε συστήθηκαν οργανικές θέσεις για εμάς, παρά τα επιστημονικά αποδεδειγμένα οφέλη που αποκομίζουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής.

Αισιοδοξούμε ότι ένα τέτοιο ατόπημα δεν θα το αφήσετε να επαναληφθεί στους επικείμενους διορισμούς στην Γενική Αγωγή, ξεκινώντας από τη σύσταση οργανικών θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση με βάση τα πραγματικά κενά όπως αυτά αποτυπώνονται στο Ο.Π.ΣΥ.Δ.. Περίτρανη απόδειξη των πραγματικών αναγκών αποτελεί το γεγονός ότι όλα αυτά τα χρόνια δεν αναπληρώνουμε μόνιμους συναδέλφους (έτσι κι αλλιώς είναι ελάχιστοι οι μόνιμοι/μόνιμες θεατρολόγοι) αλλά τον ίδιο μας τον εαυτό.
Δεν θα μπούμε στη διαδικασία να σας εκθέσουμε τα αναρίθμητα οφέλη που αποκομίζουν οι μαθητές/τριές μας από το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής εμπλεκόμενοι/ες σε μια βιωματική διαδικασία μάθησης, όμως δεν μπορούμε να σιωπήσουμε απέναντι στον αναίτιο και ανεξήγητο εξοβελισμό των Τεχνών από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση εν μία νυκτί.

Μεταξύ των άλλων καλλιτεχνικών μαθημάτων καταργήθηκε επί της Υπουργίας σας το επιλεγόμενο μάθημα της Καλλιτεχνικής Παιδείας- Στοιχείων Θεατρολογίας, το οποίο διδάσκαμε οι Θεατρολόγοι στο Λύκειο. Σε όλα τα παραπάνω έρχεται να προστεθεί το πρόβλημα της διδασκαλίας του μαθήματός μας από εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων -κυρίως δασκάλων- με β’ ανάθεση. Γίναμε -και εξακολουθούμε να γινόμαστε- μάρτυρες της υποβάθμισης του δημόσιου σχολείου σε μια στιγμή που το Θέατρο, η καλλιτεχνική παιδεία 2 και οι Τέχνες εν γένει θα μπορούσαν να αποτελούν διέξοδο.

Το Θέατρο επιβάλλεται να έχει τη θέση που του αξίζει στο ελληνικό δημόσιο σχολείο με μόνιμους θεατρολόγους και όχι Θεατρολόγους νομάδες της Εκπαίδευσης, έτσι ώστε να μπορούμε απερίσπαστοι να αφοσιωθούμε σε αυτό που σπουδάσαμε και αγαπάμε και για να έχει η δουλειά μας με τα παιδιά μια ποιοτική συνέχεια και συνέπεια.

Δεν αιτούμαστε, ασφαλώς, πρόταξή μας σε σχέση με κάποια άλλη ειδικότητα, καθώς αναγνωρίζουμε τη συνεισφορά και χρησιμότητα κάθε μαθήματος ξεχωριστά. Δεν είναι λίγες οι φορές που η εξαιρετική συνεργασία μας με εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων έφερε λύση σε πολλά φαινομενικά δυσεπίλυτα προβλήματα εκπαιδευτικής φύσεως. Αυτό που αιτούμαστε είναι η σύσταση οργανικών θέσεων για τον κλάδο μας με βάση τα πραγματικά κενά και η ίση κατανομή σε διορισμούς για κάθε κλάδο και ειδικότητα.

Εν αναμονή των ενεργειών σας, παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε απορία ή πληροφορία.

Με εκτίμηση οι αναπληρωτές/τριες Θεατρολόγοι Δυτικής Θεσσαλονίκης https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/345843_theatrologoi-kamia-prothesi-toy-ypoyrgeioy-paideias-gia-organikes-theseis

Εδω εχω καποιες ενστασεις πριν απο μερικες βδομαδες διαβαζα απο Θεατρολογους οτι ειχαν την υποσχεση της Γκικας για δημιουργια οργανικών στην αθμια. Ποτε συναντήθηκαν μαζι της και γιατι δεν δημοσιευσαν τι ακριβως συζητηθηκε;

Επίσης δεν μου αρεσουν τα ψεμματα. Διαβαζω στο κειμενο:
"Δεν είναι λίγες οι φορές που η εξαιρετική συνεργασία μας με εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων έφερε λύση σε πολλά φαινομενικά δυσεπίλυτα προβλήματα εκπαιδευτικής φύσεως."
Δλδ τι προβλήματα εχει ενα σχολειο και ηταν τοσο τρομερα δύσκολο και μετα απο μια κουβεντα που καναμε μαζι με ενα Θεατρολογο λυθηκε; Ειναι πρακτικα δύσκολο να βοηθησουν σε προβλήματα να λυθούν γιατι εχουν 4-5σχολεια σε αναθεση οποτε ουτε εφημεριες δεν κανουν οχι να λυνουν προβλήματα..
Χαμογέλα ρε.. τι σου ζητάνε;

Αποσυνδεδεμένος Serraios

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1555
  • Φύλο: Άντρας
  • Όνειρα κόντρα στην φθορά..
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13191 στις: Μάρτιος 15, 2021, 09:24:37 μμ »
Ανάλυση προσόντων αναπληρωτών για όλες τις ειδικότητες. Όπου υπάρχει παύλα, δεν διατίθεται η πληροφορία στον συγκεκριμένο πίνακα. Για τους πίνακες "ΠΕ70Κύριος" και "ΠΕ60Κύριος", ο αριθμός των μεταπτυχιακών είναι πλασματικός καθώς 20 μόρια λαμβάνουν και οι ΠΕ71 και ΠΕ61 αντίστοιχα. Επεξεργασία δεδομένων Βασίλης και Χρήστος Τιμπλαλέξης

https://docs.google.com/spreadsheets/d/111l7yHvKbccfWQ0bWzstNLjdhUyCu7KC4wsOQAjcTx8/edit?fbclid=IwAR1rJWS2i4x-YAk6PrdTOPFS-O6mDmIQW8wd_uvpKdSb4CVgUFVL9YcjN4k#gid=862121420
Χαμογέλα ρε.. τι σου ζητάνε;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:52:14 »

Αποσυνδεδεμένος mpakias33

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13192 στις: Μάρτιος 15, 2021, 09:42:28 μμ »
Μα προφανώς και δεν έχει δική της ενημέρωση η ΠΕΑΔ.
Ούτε βρήκε νούμερα στις ιστοσελίδες των διευθύνσεων ούτε ήρθε σε επαφή με αιρετούς.
Ένα γράφημα έφτιαξε ωραίο από πληροφορίες προφανώς γύρω τριγύρω και αυτό ήταν.
Γενικά ο ρόλος της ΠΕΑΔ δεύτερος μην πω τρίτος.
Ερώτηση για δυνατούς λυτες, ο ΠΑΣΑΔ εκπροσωπεί τους δασκάλους, η ΠΕΑΔ ποιους;
Καλά είδαμε και την ενημέρωση και τις επαφές του πασαδ, που μας προετοίμασε για κατανομές απ το Νοέμβριο..

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2382
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13193 στις: Μάρτιος 15, 2021, 09:48:42 μμ »
Καλά είδαμε και την ενημέρωση και τις επαφές του πασαδ, που μας προετοίμασε για κατανομές απ το Νοέμβριο..
Δεν είπα πουθενά ότι ο ΠΑΣΑΔ έχει ενημέρωση φοβερή.
Όσο για τις κατανομές, τον Οκτώβρη όλοι εδώ μέσα α/θμιας και β/θμιας είχαν βέβαιες πηγές για έτοιμες κατανομές. Θυμάσαι; Άτομα που έδιναν νούμερα, πηγές κοντά στο υπουργείο και από αιρετούς. Θυμάσαι;
Φάγαμε το δούλεμα του αιώνα και ακόμα περιμένουμε κατανομές εικαζοντας κάθε λίγο και άλλα...
Συγνώμη πάντως αν έθιξα την ΠΕΑΔ άθελα μου.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 15, 2021, 09:51:39 μμ από kapoioskapoukapote »
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος mpakias33

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13194 στις: Μάρτιος 15, 2021, 09:58:28 μμ »
Δεν είπα πουθενά ότι ο ΠΑΣΑΔ έχει ενημέρωση φοβερή.
Όσο για τις κατανομές, τον Οκτώβρη όλοι εδώ μέσα α/θμιας και β/θμιας είχαν βέβαιες πηγές για έτοιμες κατανομές. Θυμάσαι; Άτομα που έδιναν νούμερα, πηγές κοντά στο υπουργείο και από αιρετούς. Θυμάσαι;
Φάγαμε το δούλεμα του αιώνα και ακόμα περιμένουμε κατανομές εικαζοντας κάθε λίγο και άλλα...
Συγνώμη πάντως αν έθιξα την ΠΕΑΔ άθελα μου.
Ναι δεν έγραψα διαφωνώντας μαζί σου. Συμφωνούμε.
Τι συγγνώμη, δεν έχω καμία καψα για κανέναν..
Απλά επειδή αναρωτήθηκες ποιους εκπροσωπεί.
Και οι δύο τους εαυτούς τους εκπροσωπούν!

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4021
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13195 στις: Μάρτιος 15, 2021, 10:33:52 μμ »

Επίσης δεν μου αρεσουν τα ψεμματα. Διαβαζω στο κειμενο:
"Δεν είναι λίγες οι φορές που η εξαιρετική συνεργασία μας με εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων έφερε λύση σε πολλά φαινομενικά δυσεπίλυτα προβλήματα εκπαιδευτικής φύσεως."
Δλδ τι προβλήματα εχει ενα σχολειο και ηταν τοσο τρομερα δύσκολο και μετα απο μια κουβεντα που καναμε μαζι με ενα Θεατρολογο λυθηκε; Ειναι πρακτικα δύσκολο να βοηθησουν σε προβλήματα να λυθούν γιατι εχουν 4-5σχολεια σε αναθεση οποτε ουτε εφημεριες δεν κανουν οχι να λυνουν προβλήματα..

Κάποια/αρκετά/πολλά προβλήματα συμπεριφοράς, δυναμικής τάξης, απομόνωσης/επανένταξης μαθητών μπορούν να λυθούν/αμβλυνθούν με τη βοήθεια δραστηριοτήτων στο μάθημα της θεατρικής αγωγής. Μέσα από τα μαθήματα της Φυσικής και της Θεατρικής Αγωγής καλλιεργείται το ομαδικό πνεύμα σε μια τάξη και ειδικά στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής δίνεται η δυνατότητα στα παιδιά να εκφράσουν τα συναισθήματα τους κι έτσι να γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους. Μην το υποτιμάς καθόλου...

Αποσυνδεδεμένος Serraios

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1555
  • Φύλο: Άντρας
  • Όνειρα κόντρα στην φθορά..
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13196 στις: Μάρτιος 15, 2021, 10:53:31 μμ »
Κάποια/αρκετά/πολλά προβλήματα συμπεριφοράς, δυναμικής τάξης, απομόνωσης/επανένταξης μαθητών μπορούν να λυθούν/αμβλυνθούν με τη βοήθεια δραστηριοτήτων στο μάθημα της θεατρικής αγωγής. Μέσα από τα μαθήματα της Φυσικής και της Θεατρικής Αγωγής καλλιεργείται το ομαδικό πνεύμα σε μια τάξη και ειδικά στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής δίνεται η δυνατότητα στα παιδιά να εκφράσουν τα συναισθήματα τους κι έτσι να γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους. Μην το υποτιμάς καθόλου...

Δεν υποτιμάω κανενα, αλλα δεν ειδα κανενα αλλο κλαδο να βγαζει ανακοινωση και να λεει ευτυχως ειμαστε εμεις στα σχολεια και λυθηκαν προβληματα που κανενας αλλος δεν μπορουσε να λυση. Μην αρχίσουμε και την ψωνίζουμε ολοι!
Μετα θα αρχισουν να βγαινουν ολες οι ειδικοτητες να λενε ποσο σημαντικες ειναι μεσα σε ενα σχολειο!
Ανεφερα απλα δυο πραγματα που δεν με αρεσαν το ενα ειναι οι κουμπαριες με την Γκικα που διαφήμιζαν σε γκρουπ στο φβ και το δευτερο το να λεμε ποσο σημαντικοι ειμαστε!
Απο την αλλη καταλαβαίνω οτι οσο ο καιρος περνάει ισως σταματας να ειναι και τοσο διπλωμάτης..
Χαμογέλα ρε.. τι σου ζητάνε;

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13197 στις: Μάρτιος 15, 2021, 11:08:21 μμ »
Δεν υποτιμάω κανενα, αλλα δεν ειδα κανενα αλλο κλαδο να βγαζει ανακοινωση και να λεει ευτυχως ειμαστε εμεις στα σχολεια και λυθηκαν προβληματα που κανενας αλλος δεν μπορουσε να λυση. Μην αρχίσουμε και την ψωνίζουμε ολοι!
Μετα θα αρχισουν να βγαινουν ολες οι ειδικοτητες να λενε ποσο σημαντικες ειναι μεσα σε ενα σχολειο!
Ανεφερα απλα δυο πραγματα που δεν με αρεσαν το ενα ειναι οι κουμπαριες με την Γκικα που διαφήμιζαν σε γκρουπ στο φβ και το δευτερο το να λεμε ποσο σημαντικοι ειμαστε!
Απο την αλλη καταλαβαίνω οτι οσο ο καιρος περνάει ισως σταματας να ειναι και τοσο διπλωμάτης..
Υπερβάλεις. Δεν το παρουσίασαν έτσι. Δεν χρειαζόταν να αποδείξουν ότι χρειάζονται και αυτοί αλλά τους δικαιολογώ διότι και εγώ έχω βιώσει την ανασφάλεια που προκαλούν οι συζητήσεις με πολλούς ξιπασμένους διευθυντάδες και διοικητικούς υπαλλήλους που ένα από τα επιχειρήματα που θα χρησιμοποιήσουν για το λόγο που δεν αναγνωρίζουν τα ίδια δικαιώματα σε όλες τις ειδικότητες είναι ότι δεν χρειάζονται και αυτές όσες άλλες. Η και καθόλου όπως είπα σε παλιότερο ποστ, αφού τους λένε (άσχετοι αερολόγοι) ότι σχεδιάζουν να τους βγάλουν τελείως από την εκπαίδευση (πχ. δημοτικά). Θέλει λίγο χρόνο για να χτίσουν αυτοπεποίθηση και να μην τους απαντάνε

Αποσυνδεδεμένος Serraios

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1555
  • Φύλο: Άντρας
  • Όνειρα κόντρα στην φθορά..
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13198 στις: Μάρτιος 16, 2021, 09:39:20 πμ »
Διαβαζω εδω την ανακοινωση για τα κενα στην ΠΔΕ Πελλας.
Αφου βλεπω οτι υπαρχουν 31 οργανικα κενα σε Δασκάλους παρα τις 46 συνταξιοδοτησεις, διαβαζω πιο κατω την επισημανση του αιρετου

"Βασική επισήμανση προς όλους τους συναδέλφους είναι ότι η οργανικότητα των σχολείων, σύμφωνα με την οποία έγινε ο υπολογισμός των κενών, δεν εξασφαλίζει και τη λειτουργικότητα τους. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι υπάρχει πιθανότητα να πάρει κάποιος μετάθεση στη Διεύθυνση Π.Ε. Πέλλας και στη συνέχεια να βγει υπεράριθμος."

Οποτε αν εχουν τοσα οργανικα κενα πως θα βγει ο αλλος υπεραριθμος; Φυσικα την απαντηση την ξερουμε ολοι μας..

http://diamantopouloshlias.blogspot.com/2021/03/blog-post_15.html
Χαμογέλα ρε.. τι σου ζητάνε;

Αποσυνδεδεμένος infinity_kos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1719
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Λίγο μετά τα 1000 ο διορισμός.

Αποσυνδεδεμένος Logikos-3

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1577
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13200 στις: Μάρτιος 16, 2021, 10:13:17 πμ »
Φανταστείτε ποσες ώρες τρώνε οι δάσκαλοι από τις ειδικότητες. Στο πινακάκι από τη πρωτοβάθμια Πέλλας περυσι οι μουσικοί είχαν 16 οργανικα κενα και φέτος 23...Τα ελεγα ότι υπάρχουν πολλοί υπεραριθμοι που δεν κάνουν τίποτα σε πολλες διευθύνσεις.. Θα μάθουμε σε 6-7 μέρες τα οργανικα κενα...Παρτυ έκαναν και κάνουν οι δάσκαλοι με τις ώρες των ειδικοτήτων...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 16, 2021, 10:15:32 πμ από kapoios_300 »

Αποσυνδεδεμένος Logikos-3

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1577
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13201 στις: Μάρτιος 16, 2021, 10:13:50 πμ »
.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160211
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 818
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 496
Σύνολο: 508

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.