0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο γραπτός πρέπει να μπει κάποια στιγμή αλλά χρειάζεται χρόνος για να οργανωθεί. Σε αντίθετη περίπτωση θα ευνοηθούν στο μέλλον αυτοί που δεν καταβάλουν ιδιαίτερο κόπο στις σπουδές. Θα στέλνουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά ενώ θα πληρώνουν και για τα του προσοντολογίου έτοιμα όλα στο πιάτο με τον λιγότερο κόπο. Όταν κάποιος αγωνίζεται και διαβάζει δεν θα δυσκολεύεται να γράψει καλά και στο γραπτό.Κατά τη γνώμη μου όμως το υπουργείο αλλού αποσκοπεί με την συζήτηση για αλλαγή του συστήματος προσλήψεων. Απλά θέλει να δώσει σε αυτούς που υποσχέθηκε περισσότερα μπόνους για τα κοινωνικά κριτήρια και τον γραπτό θα τον μεταθέσει αργότερα και ίσως και να μην τον εφαρμόσει στην πράξη ποτέ. Εδώ άλλωστε υπάρχει και το παράλογο. Από τη μία υπάρχει μία συντηρητική κυβέρνηση που ΄΄θέλει΄΄ με τον γραπτό να βοηθήσει ΄΄τα παιδιά του λαού΄΄ και από την άλλη οι ΄΄αριστεροί ή προοδευτικοί΄΄ που ακούνε γραπτό και βγάζουν σπυριά. Όταν ψήφιζαν στην προηγούμενη κυβέρνηση το νόμο με το προσοντολόγιο είχα στείλει στους βουλευτές τον προβληματισμό μου και προέβλεπα εξαγορά των προσόντων από τους κατέχοντες.
Δεν καταλαβαίνω τη γενίκευση: το διδακτορικό ή μεταπτυχιακό ειναι σιγουρα αγορασμενο; Αποκλείεται να το εχει καποιος με την αξία του; Μαθατε μια κουβεντα και την κοπανατε ολη τη ωρα για μειωσετε τους αλλους. Η δικη μου η αισθηση ειναι- και το λεω ξεκαθαρα χωρις να κρατω τα προσχηματα, όπως και οι περισσοτεροι εδω περα μεσα βεβαια -πως τα ατομα που θελουν τον γραπτό ειναι εκεινα που σκοπεύουν με θεμιτα η αθεμιτα μεσα να προσπερασουν συναδελφους που ειτε εχουν προυπηρεσια είτε εχουν πτυχια. Το να διεκδικεις μια θεση στην εργασια δεν ειναι κακο αλλα το να υποτιμας τον αλλον επειδη σε συμφερει ετσι ειναι. Για το θεμα των ασεπιτων που εθεσα, το προσπερασαμε γρηγορα, γιατι δε μας νοιαζει και πολύ αν δε θίγονται τα δικα μας συμφεροντα...
μπορείς να το αποδείξεις? Άν όχιαπλά συκοφαντείς Δε θα υστερεί απλά και δε το καταλαβαίνεις γιατί δεν έχεις δώσει ποτε ασεπ πάντα θεωρείται δεδομένο ότι θα γράψετε καλά
βλεπε καποοι wannabe(πολυχρησιμοποιημενη λεξη τον τελευταιο καιρο) διευθυντες εκπαιδευσης
Τι σχεση εχει η δεξια και η αριστερα με τον γραπτό; Σας πληροφορω πως ειχαμε δεξια όταν εγιναν οι παρανομιες
αυτό που κάποιοι τα ξέρουν όλα και προσβάλλουν ΑΠΡΟΚΛΗΤΑ (ξαναλέω) κάποιους σχολιαστές και την ακούνε τελικά, χωρίς να είναι σε θέση να απαντήσουν τίποτα εύστοχο , αποδεικνύεται περίτρανα από ενασχόληση με -μεταπήδηση σε θέματα που ουτε καν υποψιάζονται τι παίζει -και είναι φανερό πως στην απεξω δεν γνωρίζουν πρόσωπα , πράγματα , διαδικασίες- πλάκα έχει... ναι, για τις κρίσεις διευθυντών εκπαίδευσης αυτό είναι το μείζον ! καλοφάγωτο το σανό.ναι ολα τα ξερουμε περισσοτερο απ σενα..πλακα εχεις εσυ..η μαλλον ειχες γιατι οταν κατι επαναλαμβανεται διαρκως χανει και το αστειο του πραγματος και περναει στο φασμα του φαιδρου!!!
Ωραία όλα αυτά, αλλά πιστεύετε ότι και σε γραπτό διαγωνισμό δεν θα μοριοδοτούνται μεταπτυχιακά και διδακτορικά;Ίσως με λιγότερα μόρια αλλά θα μοριοδοτούνται.Από την άλλη αν κάποιος είναι τόσο φοβερός και κάνει άριστο διδακτορικό γιατί να φύγει από το Πανεπιστήμιο και τη Σχολή με την οποία συνεργάστηκε; Εγώ δεν θα έφευγα.
Πρόκειται για πάρα πολλές αδικίες μαζεμένες και κρυμμένες - προσωρινά - κάτω από το χαλάκι. Η παράταση του προσοντολογίου θα διευρύνει περαιτέρω όλα τα παραπάνω.Για αυτό και η μόνη λύση είναι ο γραπτός διαγωνισμός, δίχως βέβαια τα παραθυράκια που άνοιγαν οι κυβερνήσεις για να τον ακυρώσουν. Και γιατί άραγε τα άνοιγαν; Mήπως γιατί χαλούσε το βόλεμα, το οποίο και πάλι επανήλθε με το προσοντολόγιο;Μήπως επειδή ο γραπτός είναι το πιο δίκαιο και αντικειμενικό σύστημα, το οποίο δεν επιτρέπει όλες αυτές τις εξαρτήσεις και τα συμφέροντα;
Η βαθμολογική βάση επιτυγχάνεται εφόσον ο υποψήφιος συγκεντρώνει μέσο όρο βαθμολογίας τουλάχιστον πενήντα πέντε μονάδες με βαθμολογική κλίμακα από το ένα έως το εκατό και λαμβάνει τουλάχιστον πενήντα μονάδες σε κάθε θεματική ενότητα.
Η σειρά κατάταξης των μετεχόντων στον τελικό πίνακα προσδιορίζεται από τις μονάδες που συγκέντρωσαν στο διαγωνισμό, από ακαδημαϊκά κριτήρια, από την προϋπηρεσία τους ως εκπαιδευτικών και από κοινωνικά κριτήρια ως ακολούθως
Ο βαθμός του πτυχίου: για πτυχία με βαθμολογική κλίμακα από ένα (1) έως δέκα (10) υπολογίζεται μία (1) μονάδα για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από το βαθμό πέντε (5), καθώς και κλάσματα αυτής με αναγωγή στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Σε περίπτωση που η κλίμακα είναι διαφορετική, ο βαθμός υπολογίζεται με αναγωγή στην κλίμακα αυτή.Η γλωσσομάθεια: δύο (2) μονάδες για την άριστη, μιάμιση (1,50) για την πολύ καλή και μία (1) μονάδα για την καλή γνώση ξένης γλώσσας, η οποία αποδεικνύεται σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν για το προσοντολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων. Δεν παρέχονται μονάδες για τη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας ή ξένης γλώσσας που αποτελεί ειδικό προσόν διορισμού.Η πιστοποιημένη γνώση χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή, όπως αποδεικνύεται σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν για το προσοντολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων, ή οι πιστοποιημένες δεξιότητες στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) επιπέδου 1: μία (1) μονάδα. Δεν παρέχονται μονάδες για τη γνώση χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή που πιστοποιείται από τίτλο σπουδών που αποτελεί ειδικό προσόν διορισμού.Η κατοχή δεύτερου πτυχίου στις επιστήμες της αγωγής ή σε γνωστικό αντικείμενο σχετικό με τα μαθήματα που διδάσκονται στην ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης: δυόμιση (2,50) μονάδες.Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ενός τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους στο γνωστικό αντικείμενο του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος: δύο (2) μονάδες.Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ενός τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους στη διδακτική του γνωστικού αντικειμένου του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος ή στις επιστήμες της αγωγής: δυόμιση (2,50) μονάδες.Η κατοχή διδακτορικού διπλώματος στο γνωστικό αντικείμενο του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος: τρεις (3) μονάδες.Η κατοχή διδακτορικού διπλώματος στη διδακτική του γνωστικού αντικειμένου του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος ή στις επιστήμες της αγωγής: πέντε (5) μονάδες.Οι διατάξεις της παραγράφου 4 του άρθρου 2 εφαρμόζονται και για τους τίτλους που αναφέρονται στην παρούσα περίπτωση.
Όχι, δεν είναι βεβαίως όλα "αγορασμένα".Ωστόσο:1. Είναι γεγονός πως όποιος μπει σε ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα θα αποφοιτήσει κιόλας από αυτό, ασχέτως της προσπάθειάς του;ΝΑΙ. Κατά 95% σε όσα είναι δωρεάν και κατά 99,99% σε όσα είναι με δίδακτρα. Όλοι λοιπόν παίρνουν τα μόρια.2. Είναι γεγονός πως μοριοδοτούνται ακριβώς το ίδιο όλα τα μεταπτυχιακά, δεν πάει να είναι μονοετή ή διετή, να το τέλειωσε ο ένας με 9 και ο άλλος κακήν κακώς με 7;ΝΑΙ.Τίποτα δεν παίζει ρόλο, όλοι από 20 μόρια. Όλα στην ίδια χοάνη.3. Είναι πλέον διαδεδομένη πρακτική να δίνουν οι μεταπτυχιακοί φοιτητές τις εργασίες τους σε τρίτους, ώστε να τις εκπονήσουν;ΝΑΙ.Γεμάτο είναι το ίντερνετ και το facebook με σχετικές αγγελίες και όποιος είναι σε επαφή με το πανεπιστήμιο τα τελευταία χρόνια γνωρίζει πως πρόκειται για μια πρακτική που όλο και διευρύνεται.4. Υπάρχει κάποιο αντικειμενικό θεσμικό σύστημα που ρυθμίζει καθολικά την επιλογή υποψηφίων διδακτόρων;ΟΧΙ.Παίζει ρόλο η προσωπική γνωριμία με κάποιον καθηγητή ώστε να επιλεγείς;Τις περισσότερες φορές ΝΑΙ.Υπάρχει λοιπόν ισότητα ευκαιριών; ΟΧΙ.5. Υπάρχει διαβάθμιση στην ποιότητα των διατριβών που εκπονούνται;ΤΕΡΑΣΤΙΑ.Άλλωστε, άλλες βαθμολογούνται με Άριστα και άλλες με Λίαν Καλώς.Άλλες είναι πολύ σοβαρές διατριβές και άλλες γελοίες (ρίξτε περί αυτού μια ματιά στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών). Υπάρχει κανένας που τις αξιολογεί συγκριτικά;Αποτυπώνεται κάπου αυτό στα μόρια; ΟΧΙ.Όλοι παίρνουν 40 μόρια και στις περισσότερες περιπτώσεις διορίζονται.=========Θίγουν όλα τα παραπάνω όσους από εμάς κοπιάσαμε πραγματικά για τις μετά το πτυχίο σπουδές μας;ΝΑΙ, ΜΑΣ ΘΙΓΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΑ.=========Πρόκειται για πάρα πολλές αδικίες μαζεμένες και κρυμμένες - προσωρινά - κάτω από το χαλάκι. Η παράταση του προσοντολογίου θα διευρύνει περαιτέρω όλα τα παραπάνω.Για αυτό και η μόνη λύση είναι ο γραπτός διαγωνισμός, δίχως βέβαια τα παραθυράκια που άνοιγαν οι κυβερνήσεις για να τον ακυρώσουν. Και γιατί άραγε τα άνοιγαν; Mήπως γιατί χαλούσε το βόλεμα, το οποίο και πάλι επανήλθε με το προσοντολόγιο;Μήπως επειδή ο γραπτός είναι το πιο δίκαιο και αντικειμενικό σύστημα, το οποίο δεν επιτρέπει όλες αυτές τις εξαρτήσεις και τα συμφέροντα;
Ο διαγωνισμός πολεμήθηκε και ακυρώθηκε στην πράξη από την πολιτική ηγεσία από τους συνδικαλιστές