PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Θετικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
Stelios
)
Γιατί η δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν θεωρεί την Πληροφορική Θετική Επιστήμη;
Τελευταία νέα
Πρόσκληση εκπαιδευτικών προς υποβολή αιτήσεων απόσπασης στη Γενική Διεύθυνση Σπουδών ΠΕ & ΔΕ για το σχολικό έτος 2024-2025
Συμπληρωματική μετάθεση, ανακλήσεις μετάθεσης και διορθώσεις μονάδων μετάθεσης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης, έτους 2024
Tοποθέτηση εκπαιδευτικών με διετή θητεία σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία Δ.Ε για τα σχολικά έτη 2024-2025 και 2025-2026
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην περιοχή τοποθέτησής τους
Η εγκύκλιος για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε περιοχές/ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ./Σ.Δ.Ε.Υ. των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Γιατί η δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν θεωρεί την Πληροφορική Θετική Επιστήμη; (Αναγνώστηκε 1525 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
gbougioukas
Νέο μέλος
Μηνύματα: 22
Φύλο:
ΠΕ19
Γιατί η δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν θεωρεί την Πληροφορική Θετική Επιστήμη;
«
στις:
Αύγουστος 03, 2017, 08:09:54 μμ »
Tweet
Το ποστ αναθεωρήθηκε από τον συντάκτη.
«
Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 10, 2017, 05:04:58 μμ από gbougioukas
»
Καταγράφηκε
https://gbougioukas.wordpress.com/
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Γιατί η δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν θεωρεί την Πληροφορική Θετική Επιστήμη;
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 12:09:53 »
cgs
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 195
Φύλο:
ΠΕ04.01
Απ: Γιατί η δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν θεωρεί την Πληροφορική Θετική Επιστήμη;
«
Απάντηση #1 στις:
Αύγουστος 03, 2017, 11:16:18 μμ »
Το τμήμα Πληροφορικής του ΕΚΠΑ "γεννήθηκε"
από τα Φυσικό και Μαθηματικό με τρόπο μηδενικού κόστους
στις 16 Ιουνίου 1989 (
στις 18 ιουνίου είχαμε εκλογές
).
Συγκεκριμένα
Φυσικό = Φυσικό Α + Πληροφορικής Α
Μαθηματικό = Μαθηματικό Α + Πληροφορικής Β..
"Ανακατεύω" = "λέγε με όπως θέλεις" και έχω:
Φυσικό = 1/2 Φυσικό Α
Μαθηματικό = 1/2 Μαθηματικό Α
Πληροφορικής = Πληροφορικής Α + Πληροφορικής Β.
ΦΕΚ 167 Α' 16 06 1989 =
http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wFZVaaeTcpr-3dtvSoClrL8tP77J3eAjAx5MXD0LzQTLWPU9yLzB8V68knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx3UnKl3nP8NxdnJ5r9cmWyJWelDvWS_18kAEhATUkJb0x1LIdQ163nV9K--td6SIuaNNuk1JM997LHhjnMPQxCrsblETuc6wStCoabL73Ipu
"Μοιράστηκαν" προσωπικό και υλικό στα τρία τμήματα, οι υποψήφιοι που πέρασαν στο Φυσικό ή Μαθηματικό επέλεξαν αν θα ακολουθήσουν το ΑΓΝΩΣΤΟ και ΕΚΤΟΣ επιλογής πριν τις εξετάσεις του 1989....
Τα τρία τμήματα εντάχθηκαν στη σχολή των θετικών επιστημών. Διαβάστε το ΦΕΚ..
GAP
Νομίζω ότι έχω απαντήσει στην ερώτηση.
Καταγράφηκε
gbougioukas
Νέο μέλος
Μηνύματα: 22
Φύλο:
ΠΕ19
Απ: Γιατί η δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν θεωρεί την Πληροφορική Θετική Επιστήμη;
«
Απάντηση #2 στις:
Αύγουστος 03, 2017, 11:47:02 μμ »
@cgs
Αυτά που λες προφανώς επιβεβαιώνουν ότι φυσικά η Πληροφορική είναι Θετική Επιστήμη (τι μπορεί να είναι μια επιστήμη που "γεννιέται" από δύο Θετικές Επιστήμες; - είτε με μηδενικό, είτε με αστρονομικό κόστος). Εξάλλου, δεν μιλάμε μόνο για το ΕΚΠΑ αλλά για τις σχολές Θετικών Επιστημών όλων των ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Η κατάταξη αυτή ισχύει διεθνώς, αλλωστε (βλ. πχ Baccalauréat και International Baccalaureate). Ανεξάρτητα από το ιδρυτικό διδακτικό προσωπικό ενός τμήματος Πληροφορικής, οι αλγόριθμοι συνεχίζουν πάντα και αναπαριστάνονται στην πρωτοβάθμια αριθμητική Peano και τα Νευρωνικά Δίκτυα και οι Γεννετικοί Αλγόριθμοι συνεχίζουν να βασίζονται πάνω στο πείραμα.
«
Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 03, 2017, 11:51:55 μμ από gbougioukas
»
Καταγράφηκε
https://gbougioukas.wordpress.com/
cgs
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 195
Φύλο:
ΠΕ04.01
Απ: Γιατί η δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν θεωρεί την Πληροφορική Θετική Επιστήμη;
«
Απάντηση #3 στις:
Αύγουστος 04, 2017, 08:08:50 πμ »
Η απάντησή μου κατέδειξε την πολιτική βούληση.
Η Πληροφορική είναι θετική επιστήμη,
η λογική της είναι Μαθηματική(ά),
η δε υλοποίησή της Φυσικά (Φυσική - Χημεία - Βιολογία).
Υπενθυμίζω ότι η Φυσική ξεκίνησε ως Φιλοσοφία.
Οι φυσικοί νόμοι
υπάρχουν
, ο Άνθρωπος απλά τους
αναζητά ΔΙΑΡΚΩΣ
.
Υπουργός Παιδείας τότε ήταν ο GAP.
Συμφωνώ πλήρως με τα γραφόμενά σας.
«
Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 04, 2017, 08:18:50 πμ από cgs
»
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Γιατί η δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν θεωρεί την Πληροφορική Θετική Επιστήμη;
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 12:09:53 »
gvasilis
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3188
Φύλο:
Απ: Γιατί η δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν θεωρεί την Πληροφορική Θετική Επιστήμη;
«
Απάντηση #4 στις:
Αύγουστος 04, 2017, 11:11:44 πμ »
Η ιστορία των ελληνικών Πανεπιστημίων ΔΕΝ είναι η ιστορία των επιστημών. εμμονές που πηγάζουν από επιστημονικές προκαταλήψεις περί ιεραρχίας και "παράδοσης". Αυτό εμποδίζει την διαδοση της πληροφορικής. Όμως είναι απλώς θέμα χρόνου...
Ας βγάλουμε το κεφαλι μας έξω από τη χώρα
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Θετικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
Stelios
)
Γιατί η δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν θεωρεί την Πληροφορική Θετική Επιστήμη;