0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: papia στις Δεκέμβριος 17, 2010, 04:45:47 μμΠαράθεση από: Landau στις Δεκέμβριος 17, 2010, 04:04:10 μμΠαράθεση από: MARKOS στις Δεκέμβριος 17, 2010, 02:26:52 μμπερασαμε τα 12 πρωτα χρονια μας και ξεχασαμε μου φαινεται...μια χαρα ειναι και η επαρκεια των δασκαλων και τα 6 χρονακια στο δημοτικο. Θεωρώ ότι - εκτός των άλλων - τα 6 χρόνια απλά τραβάνε πολύ την όποια ύλη και μετά στο γυμνάσιο το τρέχουν πιο γρήγορα. Αρκεί μια ματιά στις βαθμίδες σε άλλες χώρες και θα δεις ότι σε πολλές χώρες η πρωτοβάθμια εκπαίδευση διαρκεί λιγότερο από 6 χρόνια. Θα προσπαθήσω να κοιτάξω τα στατιστικά να βρω τις χώρες και τους αριθμούς.Σωστά παρατηρείς μόνο που:Οι εκπαιδευτικοί στο εξωτερικό Α΄βάθμιας και ΄Β' βάθμιας σπουδάζουν σε παιδαγωγικά πανεπιστήμια και ακολουθούν μέσα στο πανεπιστήμιο τις παρακάτω κατευθύνσεις: Θεωρητική κατεύθυνση οι οποίοι διδάσκουν γλώσσα, ιστορία, αγωγή του πολίτη Θετική κατεύθυνση οι οποίοι διδάσκουν μαθηματικά, φυσικά, πληροφορικήΚαλλιτεχνική που διδάσκουν μουσική , ζωγραφική, χορό και τέλος αυτοί που κάνουν τα αθλητικά. ΠΡΟΣΟΧΗ όλοι σπουδάζουν παιδαγωγικά!!!!Δεν προσλαμβάνονται επιστήμονες Φυσικοί κτλ. Ετσι μπορεί το Δημοτικό να γίνει και 3 χρόνια. Αν είχαμε και εδώ εκπαιδευτικούς σε όλες τις βαθμίδες ας γινόταν Τώρα όμως που δεν έχουμε τα 6 χρόνια είναι λίγα.Αυτό περί παιδαγωγικών παν/μιων δεν ισχύει σε όλες τις χώρες. Επίσης, αυτό λύνεται πολύ εύκολα με π.χ. 6μηνη ουσιαστική παιδαγωγική κατάρτιση των υπό διορισμό εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων. Θέληση να υπάρχει..Οπότε, επιμένω, τα 6 χρόνια είναι πολλά.
Παράθεση από: Landau στις Δεκέμβριος 17, 2010, 04:04:10 μμΠαράθεση από: MARKOS στις Δεκέμβριος 17, 2010, 02:26:52 μμπερασαμε τα 12 πρωτα χρονια μας και ξεχασαμε μου φαινεται...μια χαρα ειναι και η επαρκεια των δασκαλων και τα 6 χρονακια στο δημοτικο. Θεωρώ ότι - εκτός των άλλων - τα 6 χρόνια απλά τραβάνε πολύ την όποια ύλη και μετά στο γυμνάσιο το τρέχουν πιο γρήγορα. Αρκεί μια ματιά στις βαθμίδες σε άλλες χώρες και θα δεις ότι σε πολλές χώρες η πρωτοβάθμια εκπαίδευση διαρκεί λιγότερο από 6 χρόνια. Θα προσπαθήσω να κοιτάξω τα στατιστικά να βρω τις χώρες και τους αριθμούς.Σωστά παρατηρείς μόνο που:Οι εκπαιδευτικοί στο εξωτερικό Α΄βάθμιας και ΄Β' βάθμιας σπουδάζουν σε παιδαγωγικά πανεπιστήμια και ακολουθούν μέσα στο πανεπιστήμιο τις παρακάτω κατευθύνσεις: Θεωρητική κατεύθυνση οι οποίοι διδάσκουν γλώσσα, ιστορία, αγωγή του πολίτη Θετική κατεύθυνση οι οποίοι διδάσκουν μαθηματικά, φυσικά, πληροφορικήΚαλλιτεχνική που διδάσκουν μουσική , ζωγραφική, χορό και τέλος αυτοί που κάνουν τα αθλητικά. ΠΡΟΣΟΧΗ όλοι σπουδάζουν παιδαγωγικά!!!!Δεν προσλαμβάνονται επιστήμονες Φυσικοί κτλ. Ετσι μπορεί το Δημοτικό να γίνει και 3 χρόνια. Αν είχαμε και εδώ εκπαιδευτικούς σε όλες τις βαθμίδες ας γινόταν Τώρα όμως που δεν έχουμε τα 6 χρόνια είναι λίγα.
Παράθεση από: MARKOS στις Δεκέμβριος 17, 2010, 02:26:52 μμπερασαμε τα 12 πρωτα χρονια μας και ξεχασαμε μου φαινεται...μια χαρα ειναι και η επαρκεια των δασκαλων και τα 6 χρονακια στο δημοτικο. Θεωρώ ότι - εκτός των άλλων - τα 6 χρόνια απλά τραβάνε πολύ την όποια ύλη και μετά στο γυμνάσιο το τρέχουν πιο γρήγορα. Αρκεί μια ματιά στις βαθμίδες σε άλλες χώρες και θα δεις ότι σε πολλές χώρες η πρωτοβάθμια εκπαίδευση διαρκεί λιγότερο από 6 χρόνια. Θα προσπαθήσω να κοιτάξω τα στατιστικά να βρω τις χώρες και τους αριθμούς.
περασαμε τα 12 πρωτα χρονια μας και ξεχασαμε μου φαινεται...μια χαρα ειναι και η επαρκεια των δασκαλων και τα 6 χρονακια στο δημοτικο.
Διαφωνώ στην απόλυτη προσέγγισή σου. Οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων δεν απευθύνονται σε μαθητές πρωτοβάθμιας, οπότε - εκτός από κατάλληλη παιδαγωγική κατάρτιση (που εν μέρει γίνεται με μαθήματα εντός των σχολών, και μπορεί επιπρόσθετα να γίνει με 6μηνα, 12μηνα ή ν-μηνα σεμνάρια πριν τον τελικό διορισμό) απαιτείται βαθιά γνώση του αντικειμένου. Γι' αυτό υπάρχει εδώ και δεκαετίες το δίλλημα ποιο από τα 2 συστήματα (παιδαγωγοί με λίγες γνώσεις απ' όλα ή εξειδικευμένοι ανά ειδικότητα) πρέπει να υπάρχει. Εσύ πιστεύεις το πρώτο, εγώ το δεύτερο. Διαφωνούμε.. ΟΚ. και λήγει εδώ το θέμα χωρίς να καπελώνουμε ο ένας τις απόψεις του άλλου.
Παράθεση από: Landau στις Δεκέμβριος 17, 2010, 05:02:39 μμΠαράθεση από: papia στις Δεκέμβριος 17, 2010, 04:45:47 μμΠαράθεση από: Landau στις Δεκέμβριος 17, 2010, 04:04:10 μμΠαράθεση από: MARKOS στις Δεκέμβριος 17, 2010, 02:26:52 μμπερασαμε τα 12 πρωτα χρονια μας και ξεχασαμε μου φαινεται...μια χαρα ειναι και η επαρκεια των δασκαλων και τα 6 χρονακια στο δημοτικο. Θεωρώ ότι - εκτός των άλλων - τα 6 χρόνια απλά τραβάνε πολύ την όποια ύλη και μετά στο γυμνάσιο το τρέχουν πιο γρήγορα. Αρκεί μια ματιά στις βαθμίδες σε άλλες χώρες και θα δεις ότι σε πολλές χώρες η πρωτοβάθμια εκπαίδευση διαρκεί λιγότερο από 6 χρόνια. Θα προσπαθήσω να κοιτάξω τα στατιστικά να βρω τις χώρες και τους αριθμούς.Σωστά παρατηρείς μόνο που:Οι εκπαιδευτικοί στο εξωτερικό Α΄βάθμιας και ΄Β' βάθμιας σπουδάζουν σε παιδαγωγικά πανεπιστήμια και ακολουθούν μέσα στο πανεπιστήμιο τις παρακάτω κατευθύνσεις: Θεωρητική κατεύθυνση οι οποίοι διδάσκουν γλώσσα, ιστορία, αγωγή του πολίτη Θετική κατεύθυνση οι οποίοι διδάσκουν μαθηματικά, φυσικά, πληροφορικήΚαλλιτεχνική που διδάσκουν μουσική , ζωγραφική, χορό και τέλος αυτοί που κάνουν τα αθλητικά. ΠΡΟΣΟΧΗ όλοι σπουδάζουν παιδαγωγικά!!!!Δεν προσλαμβάνονται επιστήμονες Φυσικοί κτλ. Ετσι μπορεί το Δημοτικό να γίνει και 3 χρόνια. Αν είχαμε και εδώ εκπαιδευτικούς σε όλες τις βαθμίδες ας γινόταν Τώρα όμως που δεν έχουμε τα 6 χρόνια είναι λίγα.Αυτό περί παιδαγωγικών παν/μιων δεν ισχύει σε όλες τις χώρες. Επίσης, αυτό λύνεται πολύ εύκολα με π.χ. 6μηνη ουσιαστική παιδαγωγική κατάρτιση των υπό διορισμό εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων. Θέληση να υπάρχει..Οπότε, επιμένω, τα 6 χρόνια είναι πολλά.Οι 6 μήνες δεν σε κάνουν εκπαιδευτικό. Επειδή υποτιμάται η εκπαιδευτική και διδακτική επάρκεια γι αυτό έχουμε αυτό το χάλι στην Ελλάδα. Ως πτυχιούχοι πανεπιστημιακών ιδρυμάτων θα έπρεπε να γνωρίζουμε ότι για να σπουδάσεις κάτι δεν αρκεί ένα εξάμηνο.. Οι σπουδές των εκπαιδευτικών θα έπρεπε να είναι πρώτα πρωτα η παιδαγωγική , η διδακτική και η γνωστική (τουλάχιστον ) ψυχολογία και μετά το γνωστικό αντικείμενο.Αν δε το καταλάβουμε αυτό τα παιδιά μας θα είναι παπαγάλοι με πιστοποιητικά αλλά χωρίς παιδεία.
Αν διαβάσει κάποιος το σημερινό άρθρο της Καθημερινής, θα καταλάβει και δε χρειάζεται να χρησιμοποιήσω εγώ επιχειρήματα. Τα αποτελέσματα της PISΑ στην κατανόηση κειμένου, αποδεικνύουν όλα τα παραπάνω που έγραψα. Οι Έλληνες μαθητές δεν μπορούσαν να συλλέξουν πληροφορίες από πολυτροπικά κείμενα. Το μόνο που χρησιμοποίησαν ήταν το γραπτό κείμενο και όχι τις εικόνες, τους τίτλους, κτλ. Πόσοι εκπαιδευτικοί (όχι μόνο φιλίλογοι) Β'βάθμιας καταλαβαίνουν τι θέλει να πει το άρθρο; Ο κριτικός γραμματισμός στην Ευρώπη έχει κάνει τον κύκλο του και εδώ δυστυχώς δεν τον γνωρίζουν οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί (φιλόλογοι, φυσικοί κτλ.). Πόσοι μπορούν να προσαρμόσουν τη διδασκαλία τους στα πλαίσια των πολλυγραμματισμών. Αν όμως βγαίνανε από ένα παιδαγωγικό πανεπιστήμιο με ένα μικρό σεμινάριο θα μπορούσαν να ακολουθούν πάντα τα καινούρια μοντέλα της διδακτικής. Μακάρι να κάνω λάθος. Μακάρι να μην είναι τα πράγματα τόσο απαισιόδοξα όσο εγώ εχω εκτιμήσει από την εμπειρία μου.
Παράθεση από: papia στις Δεκέμβριος 17, 2010, 05:45:14 μμΑν διαβάσει κάποιος το σημερινό άρθρο της Καθημερινής, θα καταλάβει και δε χρειάζεται να χρησιμοποιήσω εγώ επιχειρήματα. Τα αποτελέσματα της PISΑ στην κατανόηση κειμένου, αποδεικνύουν όλα τα παραπάνω που έγραψα. Οι Έλληνες μαθητές δεν μπορούσαν να συλλέξουν πληροφορίες από πολυτροπικά κείμενα. Το μόνο που χρησιμοποίησαν ήταν το γραπτό κείμενο και όχι τις εικόνες, τους τίτλους, κτλ. Πόσοι εκπαιδευτικοί (όχι μόνο φιλίλογοι) Β'βάθμιας καταλαβαίνουν τι θέλει να πει το άρθρο; Ο κριτικός γραμματισμός στην Ευρώπη έχει κάνει τον κύκλο του και εδώ δυστυχώς δεν τον γνωρίζουν οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί (φιλόλογοι, φυσικοί κτλ.). Πόσοι μπορούν να προσαρμόσουν τη διδασκαλία τους στα πλαίσια των πολλυγραμματισμών. Αν όμως βγαίνανε από ένα παιδαγωγικό πανεπιστήμιο με ένα μικρό σεμινάριο θα μπορούσαν να ακολουθούν πάντα τα καινούρια μοντέλα της διδακτικής. Μακάρι να κάνω λάθος. Μακάρι να μην είναι τα πράγματα τόσο απαισιόδοξα όσο εγώ εχω εκτιμήσει από την εμπειρία μου. Αααα...και επίσης καταλαβαίνω μια χαρά τι λέει το άρθρο...στην διδακτική της γλώσσας είχα στο Πανεπιστήμιο έναν κορυφαίο καθηγητή και τα έμαθα όλα αυτά πριν καν χρειαστεί να τα διδάξω...γι αυτό καλά σου λέει κι o Landau...να μην είσαι απόλυτος-η!!
Με ποιες ανάγκες ενός ανθρώπου συνδέονται όλα αυτά ακριβώς;