Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - emmaki

Σελίδες: 123 ... 263
1
Ειδικότερα μιλώ για τις περιπτώσεις μικρών νησιών που ζήτημα να έχουν 10 πσιδια συνολικά κι αυτά σε ένα φάσμα ηλικιών που κανένα δεν κάνει παρέα με συνομήλικα. Αυτό είναι αφύσικο και καταδίκη και δεν κατανοώ ποια συμφορά θα τους βρει αν θα μετακομίσουν σε ένα κοντινό μέρος με κάπως πιο φυσιολογική κοινωνική ζωή. Τα παιδιά δεν μπορούν να γίνονται όχημα για να εκπληρώνουν οι μεγάλοι τις ιδεοληψίες τους ούτε γίνεται οι εκπαιδευτικοί να επικροτούν οικογενειακές πρακτικές που μεγαλώνουν οικειοθελώς ή λόγω χαμηλού επιπέδου τα παιδιά μέσα σε στερητικά περιβαλλοντα. Δεν είναι η τηλεκπαίδευση το πρόβλημα αυτών των παιδιών. Ίσως μάλιστα η επαφή με τον έξω κόσμο, κε την επιστήμη και την πρόοδο τους ανοίξει και λίγο τα μάτια.

Μα, καποιες φορες δεν το επιλεγουν. Οι συνθηκες ειναι τετοιες που πανε εκει….

Και ηαναλεω, καλυτερα στην οποια Γαυδο και με δουλεια, παρα στα οποια Χανια και χωρις δουλεια!

2
Μια χαρά πάει η ιδεολογία σου στην Ελλάδα, αφου κάποιες δεκαετίες τώρα η ύπαιθρος διαλύεται σταθερά και δεν θα υπάρχουν σε λίγα χρόνια ούτε χωριά, ούτε κωμοπόλεις, ενώ και κάτι πρωτεύουσες νομών θα γίνουν κωμοπόλεις.


Ακριβως αυτο!

Επισης, το που ειναι καλυτερα για να μεγαλώνει ενα παιδι ειναι πολυ σχετικο. Εαν στο μικρο νησι/χωριο οι γονεις εχουν δουλεια, σαφως και ειναι καλυτερα να μεγαλωνει εκει, απο ο,τι σε μια πολη οπου οι γονεις θα ειναι ανεργοι!
Και ναι, ειναι τποχρεωση του κρατους να εχει δασκαλους για ολα τα παιδια! Αλλωστε ολοι οι γονεις πληρωνουν φορους! Δεν ειναι καποια παιδια πιο ισα απο τα αλλα!

3
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Μάιος 15, 2024, 06:06:12 μμ »
Ευχαριστώ. Αναρωτιόμουν απλώς αν υπάρχει η πιθανότητα ενός πιο αξιοπρεπούς μισθού στο δημόσιο. Αλλά αυτή είναι η κατάσταση παντού τελικά.


Διαφορετικα ειναι τα ειδικα μισθολογια (δωματα ασφαλειας, πανεπιστημιακοι, γιατροι του ΕΣΥ και δεν ξερω ποιοι αλλοι) και ισως σε κποιες υπηρεσιες υπαρχουν ακομα καποια επιδοματα (πχ εφορια ισως)

4
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Μάιος 15, 2024, 05:32:30 μμ »
Καλησπέρα. Σε περίπτωση απόσπασης σε φορέα (π.χ. Εθνική Βιβλιοθήκη, ΓΑΚ κλπ.) ο μισθός μας παραμένει ο ίδιος, σωστά; Επειδή σε κάποιες περιπτώσεις αυξάνεται το ωράριο εργασίας.

Το ωραριο εργασιας ειναι 8ωρο στις υπηρεσιες.
6ωρο ειναι μονο στην εκπαιδευση (αλλο το εργασιακο, αλλο το διδακτικο).
Δε σημαινει οτι επειδη καποιος παει σε αλλη υπηρεσια αλλαζει ο μισθος του! Το μισθολογιο στο δημοσιο ειναι ενιαιο

5
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Μάιος 08, 2024, 09:17:39 πμ »
Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά.
Γνωρίζει κανείς αν και με ποιό τρόπο αξιολογούνται οι αποσπασμένοι σε ΑΕΙ (όχι οι διοικητικοί);
Ευχαριστώ


Εαν εννοεις με ποιον τροπο τοποθετουνται ιεραρχικα σε λιστα, αυτο γινεται με βαση προϋπηρεσια σε ΑΕΙ και τα υπολοιπα προσοντα.
Εαν εννοεις αξιολογηση επιδοσης, δεν ξερω να υπαρχει

6
Με αφορμή αυτό το θέμα να επισημάνω το κενό νόμου που δεν προβλέπει παράλληλη στήριξη στα μαθήματα ειδικότητας στα ΕΠΑΛ, που είναι 23 ώρες και καλύπτουν ολόκληρο κενό.

Και στην πρωτοβαθμια εχει κενα…. Στα μειονοτικα σχολεια, στο ελληνογλωσσο προγραμμα, δεν μπορουν να δουλεψουν εκπαιδευτικοι που ανηκουν στη μειονοτητα της Θρακης. Εκπαιδευτικοι τουρκογλωσσου δεν υπαρχουν ειδικης αγωγης. Αρα, η «λυση» ειναι να μπει ενας ελληνογλωσσος στα τουρκογλωσσα μαθηματα! Ενας που δεν ξερει τη γλωσσα, για να βοηθησει το παιδι! Παραλογο; Προφανως για το υπουργειο δεν ειναι παραλογο

7
Άδειες / Απ: Αδειες...τα πάντα όλα
« στις: Απρίλιος 19, 2024, 11:01:08 πμ »
Ναι, αυτή η μία ημέρα μόνο ισχύει για άδεια διδακτορικού. Κάνουν ό,τι μπορούν για να αποθαρρύνουν τους εκπαιδευτικούς για τρίτο κύκλο πανεπιστημιακών σπουδών.


Αρα αλλαξαν πολυ τα πραγματα…..

8
Άδειες / Απ: Αδειες...τα πάντα όλα
« στις: Απρίλιος 19, 2024, 10:06:47 πμ »
Η άδεια για διδακτορικό είναι .....''αχαρακτήριστη''  ......1 ημέρα μόνο και μόνο την ημέρα της παρουσίασης στην 7μελή επιτροπή ! Και ΝΑΙ , ισχύει για εκπαιδευτικό !


Εκτός αν άλλαξε κάτι τα τελευταία χρόνια, εγώ μια χαρά την έπαιρνα για το διδακτορικό μου. Και μάλιστα τότε ήτανε 10 μέρες. Κάθε φορά έδινα στην υπηρεσία τα εισιτήρια που πήγαινα στο πανεπιστήμιο (στο εξωτερικό) και μεταφρασμένη επιστολή από την επόπτρια καθηγήτρια ότι συναντηθήκαμε για τις ανάγκες της διατριβής μου
Ξαναλέω, δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι τα τελευταία χρόνια

9
Άδειες / Απ: Αδειες...τα πάντα όλα
« στις: Απρίλιος 19, 2024, 09:48:20 πμ »
Καλημέρα!
Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει αν σε αποσπασμένους στο Υπουργείο χορηγείται εκπαιδευτική άδεια (έστω διήμερη ή τριήμερη την εβδομάδα) για εκπόνηση διδακτορικού.
Γενικά, για να να εκπονήσω διδακτορικό, πρέπει να είμαι διοικητική υπάλληλος; Έχω ακούσει ότι δεν χορηγείται σε εκπαιδευτικούς, μόνο σε διοικητικούς υπαλλήλους, έστω με τη μορφή που σας προανέφερα.
Αλλά σε αποσπασμένους, χορηγείται ή όχι;
Και γενικά υπάρχει κάποιος τρόπος να κάνω το διδακτορικό χωρίς να πάρω άνευ αποδοχών;
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων, όποιον συνάδελφο προσφερθεί να με κατατοπίσει λίγο.

Η εκπαιδευτική άδεια μικρής διάρκειας (Άδεια εξετάσεων ονομάζεται) είναι 14 μέρες το χρόνο. Ήταν 20 μέρες το χρόνο. Όταν ήταν ο Μητσοτάκης υπουργός διοικητικής μεταρρύθμισης, θεώρησε σωστό να την κάνει 10 μέρες το χρόνο και κετα εγινε 14.Όποτε μπορείτε να πάρετε 14 μέρες το χρόνο άδεια. Θα πρέπει με την επιστροφή σας στην δουλειά να προσκομίσετε βεβαίωση Συναντήσεις με τον επιβλέποντα καθηγητή, όπως οι προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές προσκομίζουν βεβαίωση ότι έλαβαν μέρος σε εξετάσεις

10
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 09:29:45 μμ »
@emmaki γνώριζα ότι δεν μπορούν να διαγνώσουν αυτισμό, δεν γνώριζα για το  ΔΕΠΥ. Αν όμως η περιγραφική έκθεση του σχολείου παραπέμπει εκεί, δεν μπορούν να κατευθύνουν τους γονείς να αναζητήσουν γνώμη ειδικού;
Αυτά που λέω για τις γνωματεύσεις τα βασίζω σε όσα σχολιάζουν οι συνάδελφοι της ειδικής αγωγής που έχουν και γνώσεις και εικόνα των παιδιών, που επαληθεύουν τις εμπειρικές παρατηρήσεις μας. Καταλαβαίνω βέβαια ότι υπάρχουν περιορισμοί, αλλά αν λενε οι αρμόδιοι ότι υπάρχει πρόβλημα, που θα έχουν και μέτρο σύγκρισης από άλλες περιοχες, κάτι ξέρουν.


Εννοειται οτι γινεται παραπομπη, αλλα αυτη γινεται αφου ξεκινησει η αξιολογηση και υπαρχουν ενδειξεις, οχι μονο με την εκθεση του σχολειου. Αυτο δε σημαινει οτι η διαγνωση που θα ερθει απο ενα ΠΨ θα ειναι αυτη που «θελει» το σχολειο ή αυτη που «θελει» το κεδασυ. Πχ πριν χρονια ειδα παιδι πρωτη δημοτικου που εκανε τρελο χαμο στην ταξη και απο το σχολειο ηταν σιγουροι οτι υπαρχει δεπυ. Αυτο το παιδι το εκκαιδευτικο τεστ της ορωτης το ξεπεταξε σε 15 λεπτα και της τριτης, που κρατα γυρω στις 2 ωρες (αναλογα παντα το παιδι), σε 45 λεπτα! Στο wisc εβγαλε σκορ που δεν εχει ηαναϋπαρξει στην υπηρεσια! Παιδι ιδιοφυια. Θεωρειται και αυτο παιδι με ΜΔ, αλλα δυστυχως ειναι απο τις πιο αδικημενες κατηγοριες γιατι περα απο τις συμβουλες για πιο προχωρημενες ασκησεις στους εκπαιδευτικους, δεν υπαρχει καμία προβλεψη. Ε, οι δασκαλοι μεχρι που τελειωσε το δημοτικο επεμεναν στη δεπυ! Αν μπορουσαν θα το εδιωχναν απο το σχολειο, ειμαι σιγουρη! Οντως εξανε τον καταγκιοζη στην ταξη, γιατι οι ασκησεις των βιβλοων του ηταν υπερβολικα ευκολες και βαριοταν. Χρειαζοταν επιπλεον πραγματρ, τα οποια οι εκπαιδευτικοι δεν δεχοταν να του παρεχουν με διαφορες χαζες δικαιολογιες.

Τωρα για τις διαγνωσεις απο το δικο σας κεδασυ, δεν μπιρω και δεν θελω να εκφερω καμια  γνωμη.

11
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 12:30:41 μμ »
Από τις 70 ας πούμε γνωματεύσεις που έχουμε, οι 5 είναι βαριές περιπτώσεις, καθυστέρηση ή αυτισμός (δεν έχουμε ειδικό σχολείο). Δυσλεξία, δυσορθογραφία και άλλα δυσ- είναι το πολύ 15. ΔΕΠΥ δεν μας έχουν διαγνώσει ποτέ μα ποτε΄, απ όσο θυμάμαι, ενώ οι εκπαιδευτικοί της ιεδικής στο σχολειό μπορούν να διακρίνουν τέτοια χαρακτηριστικά. Εχουμε λοιπόν 2-3 με στοιχεία ΔΕΠΥ που γυρνάνε με χαρτι δυσλεξίας, από διάγνωση γύρω στην 6η δημοτικού ή α γυμνασίου. Αγόρια, άρα τόσο καιρό οι γονείς θεωρούσαν ότι τα παιδιά ειναι ζωηρά γιατί έτσι είναι τα αγόρια. Πανέξυπνα, φοβερή αντιληπτική ικανότητα, όχι κενά απο το δημοτικό, ξεκινάνε μια χαρά στην  α γυμνασίου με μόνη δυσκολία τη συμπεριφορά, παίρνουν διάγνωση δυσλεξίας και προφορική εξέταση, τα παρατάνε όλα και καταστρέφονται. Έχουμε επίσης παιδιά με "δυσλεξία" που είαι προφανές ότι εμπίπτουν στο προφιλ υψηλής λειτουργικότητας αυτισμού ή άλλα που έχουν "κάτι" αδιόρατο που για όποιον γνωρίζιε οικογενειακό ιστορικό, καταλαβαινει ότι υπάρχει ψυχική πάθηση. Υποθέτω η δυσλεξία δόθηκε για να μπουν στην ένταξη. έχουμε μαθητές με δυσλεξία αριστους, που δουλεύτηκαν πολύ στις προηγούμενες τάξεις, που δεν έχουν καμία διάθεση να παρακολουθήσουν την ένταξη γιατί χάνουν το μάθημα στην τάξη που καταλαβαίνουν, και που η προφορική εξέταση τα αδικεί, αφού στο γραπτό παρουσιάζουν μια χαρά συγκροτημένο λόγο. Και μένουν οι άλλοι 50 με τις "γενικές δυσκολίες" που θεωρώ ότι είναι αφύσικα μεγάλος αριθμός. Γι' αυτο είμαι επιφυλακτική στο θέμα του να βρίσκεται κάποιος με σοβαρά θέματα παραβατικότητας με μια γνωμάτευση που δεν έχει κάποια ειδική μαθησιακή δυσκολία. Σου δένει τα χέρια θεωρώντας αυτονόητο ότι θα έχει προνομιακή μεταχείριση.

Για να επανέλθουμε στο θέμα, επειδή το βλέπω συχνά: εσάς πόσοι από τους αποβληθέντες για ολόκληρη μέρα, έρχονται σχολείο; Εμάς ούτε οι μισοί. Δεν θέλουν και είναι λογικό. Αν τους άρεσε να είναι στο σχολείο, δεν θα κατέληγαν να παίρνουν αποβολή. Έτσι, όσοι έχουν πάρει αποβολή επειδή ας πούμε έδειραν κάποιον, δεν έρχονται. Συνήθως έρχονται αυτοί που οι γονείς τους θεωρούν ότι στο σχολείο θα παραμείνουν σε ένα πλαίσιο ενω σπίτι θα αράξουν να παίζουν ολη μέρα fortnite. Δηλαδή κ άποιοι που χτύπησε το κινητό τους ή κάποιοι που πήραν πάνω από 5 ωριαίες (κι απ αυτοόυς όχι όλοι, γιατί σιγά μη θέλουν να έρθουν σχολείο και σιγά μην τους πιέσει ο γονέας γι αυτό, αν ήθελε να τους πιέσει, δεν θα είχαν 5 ωριαίες). Μου κάνει εντύπωση ότι όπως το διαβάζω, σε άλλα σχολεία είναι δεδομένο ότι τα παιδιά αυτά έρχονται.


Αν και είναι τελείως εκτός θέματος. Τον αυτισμό και την ΔΕΠΥ δεν θα διαγιγνώσκει το κεδασυ. Η διάγνωση γίνεται από παιδοψυχίατρο ήαναπτυξιολόγο. Εάν έρθει στο κεδασυ μία γνωμάτευση αυτισμού, εγώ ως εκπαιδευτικός και ο ψυχολόγος δεν μπορούμε να την αγνοήσουμε. Εάν έρθει μία ΔΕΠΥ, επίσης δεν μπορούμε να την αγνοήσουμε. Εάν όμως εγώ βλέπω στοιχεία μαθησιακών δυσκολιών αλλά δεν έχω Ιατρική γνωμάτευση, και δεν μου βγαίνουνε συγκεκριμένοι δείκτες στα τεστ για ειδική μαθησιακή, θα δώσω γενικευμένες μαθησιακές, για να βοηθηθει το παιδι οσο το δυνατον περισσοτερο. Δεν είναι τόσο απλό θέμα η διάγνωση όσο μπορεί να φαίνεται. Δεν είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί κατάλληλοι για να κάνουν διάγνωση.
Τώρα εάν το δικό σας στο κεδασυ κάνει τόσο μεγάλα λάθη, όπως τα κρίνεις εσύ, εγώ δεν μπορώ να εκφράσω γνώμη.

12
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 08:11:19 πμ »
@emmaki θέλω να πω ότι σχεδον
οα τα παιδιά εκτός από τους αριστούχους, αν πάνε να εξεταστούν, θα τους βρουν κάτι. (Μ αυτή τη λογική χάνεται και η έννοια του ότι κάτι είναι ειδική περίπτωση. Αυτό το λέω γενικα. Αν η μισή τάξη θέλει τμήμα ένταξης, τότε κάτι πάει στραβά με τη γενική αγωγή και μάλλον
αυτό πρέπει να φτιάξουμε).


Συγνωμη, αλλα εδω κανεις λαθος μεγαλο!
Τουλάχιστον εκεί που ήμουνα εγώ, οι γνωματεύσεις δινότανε με πάρα πολύ μεγάλη φειδώ. Άπειρα παιδιά ερχότανε και δεν έπαιρναν καμιά μα καμιά γνωμάτευση. Δεν βρίσκουμε κάτι σε όλα τα παιδιά!

13
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 12, 2024, 11:08:30 μμ »


@ppil θεωρείς ότι αυτό θα το χρησιμοποιήσουν σχολεία για να διώχνουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες; Αυτό ούτε που θα μου πέρναγε από το μυαλό. Εγώ δεν είμαι σίγουρη ότι θεωρώ αποτελεμσατικό μετρο την αλλαγή ούτως ή άλλως, αφού φορτώνει αλλού το προβλημα, αλλά τη γνωμοδότηση του ΚΕΔΑΣΥ τη θεωρούσα τροχοπέδη. Εκεί εξετάζεται ο κάθε πικραμένος και του βρίσκουν κάτι, έστω και το γενικόλογο "μαθησιακές δυσκολίες "ευρέου" (sic, έτσι το γράφει το ΚΕΔΑΣΥ Σύρου) φάσματος". Στέλνεις παιδιά να τα δούνε μπας και σου προτείνουν κάτι για την αντιμετώπιση και γυρνάνε με ένα χαρτί που λέει να διαβάζουν λογοτεχνικά και να πηγαινουν στν ένταξη και σου δένει τα χέρια.

Εμ αμα δεν «σου βγαινουν» ειδικες μαθησιακες δυσκολιες με τα κριτηρια που υπαρχουν, θα πεις ευρεως τυπου….. κατι για να μπορει το παιδι να φοιτησει σε ΤΕ…. Δεν «βγαινουν» παντα ολα οπως τα θελουμε, ακομα και αν η εικονα παραπεμπει σε κατι πολυ συγκεκριμενο!
Πχ δεν μπορω να δωσω δυσλεξια αν βγαζει στο wisc ελαφρα νοητικη…. Ή δεν μπορω να δωσω διαταραχη αντιληψης προφορικου λογου, αν στο τεστ ειναι αστερι, ακομα και αν εχει δωσει αυτη τη διαταραχη παιδοψυχιατρος…. Ή δεν μπορω να δωσω τη δεπυ πιυ δινει ο παιδοψυχιατρος αν δω εγω το παιδι μια ωρα και ειναι αγλαματακι σχεδο, εχει ιδια εικονα ο ψυχολογος, παμε δυο ωρες στο σχολειο και εχει ιδια εικονα…..

Και ναι! Αυτη η διαταξη θα μπορουσε να στραφει αναντια στις αναπηριες! Για της καλη εικονα του σχολειου, για τη δικη μας ευκολια….με προσχημα οτι δεν μπορουμε να παρεχουμε σε ενα παιδι αυτο που χρειαζεται…..

14
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 12, 2024, 12:42:52 μμ »
Επειδή ο σχολικός κανονισμός δεν είναι γνωμάτευση μετά από αίτηση του ίδιου του γονέα, είναι έγγραφο που αφορά τη σχολική κοινότητα και καθένα σχολείο ξεχωριστά, δημιουργείται από παράγοντες του σχολείου και μόνο και όχι τους γονείς, δεν είναι κοινό έγγραφο για όλους τους γονείς σε όλη την Ελλάδα και δεν συναποφασίστηκε με αυτούς. Προφανώς και δεν είναι μόνο η υπογραφή επιβεβαίωση πως έλαβε γνώση κάποιος, είναι συμβόλαιο. Αναρτάται στην ιστοσελίδα του σχολείου ήδη και ο καθένας μας μπορεί να λάβει γνώση, δεν χρειάζεται την υπογραφή μας ως γονείς. Επίσης, όντως κανένα σχολείο δεν μπορεί να μη δεχθεί εγγραφή μαθητή που ανήκει σε αυτό, αλλά ο υπουργός φαίνεται να το αγνοεί γιατί ο ίδιος είπε πως δεν θα εγγράφεται το παιδί του αρνητή. Μάλιστα δεν έχει ιδέα ότι προηγείται η εγγραφή του μαθητή από την σύνταξη του κανονισμού. Όλα αυτά μαζί δείχνουν ασχετοσύνη τουλάχιστον. Αν προσθέσουμε πως η άγνοια νόμου δεν δικαιολογείται, γίνεται αχταρμάς νομικός. Πουθενά σε δεσμευτικούς όρους που θέτει το ίδιο το κράτος δεν υπογράφουμε ότι ενημερωθήκαμε, άρα οι ίδιοι δεν μας λένε σε ποια κατηγορία ανήκει πλέον ο κανονισμός. Ιδιωτικό έγγραφο της σχολικής μονάδας ή επίσημο; Όλο αυτό έγινε επειδή προσπαθούν να δείξουν πως η κάθε σχολική μονάδα είναι αυτόνομη. Είναι όμως; Μπορώ να πάω σε άλλη αν δεν μου αρέσει αυτή που υπάγομαι;
Στο σύνολο των νέων κανονισμών είναι ένας από τους γελοιότερους, αλλά όχι ο πιο γελοίος.

ΥΓ. Κανονικά χρειαζόμαστε επίσημη μετάφρασή του σε πολλές γλώσσες. Δεν πιστεύω να θέλουν να υπογράψουν οι μετανάστες γονείς χωρίς να έχουν πραγματική γνώση του τι υπογράφουν. Ή όχι;
Θέλω να γελάσω και δεν μπορώ...


Εχεις δικιο… Δεν ειναι το ιδιο σε καμια περπτωση, αλλα ειναι μια περιπτωση οπου, αν και υπαρχει το «συμφωνω/διαφωνω», η υπογραφη σημαινει απλα «ελαβα γνωση».

Τωρα, ολα τα παρακατω…. Ειμαι απολυτα συμφωνη με οσα αναφερεις! Απολυτα!
Μαλλον προκειται για μια κινηση εντυπωσιασμου. Και ειναι αληθεια οτι πολλοι μη γνωριζοντες εχιυν ευχαριστηθει που πλεον «κατι γινεται»….. χωρις περεταιρω σκεψεις και προβληματισμους

Σελίδες: 123 ... 263

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160553
  • Σύνολο θεμάτων: 19220
  • Σε σύνδεση σήμερα: 926
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 434
Σύνολο: 441

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.122 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.