0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εντάξει, ένα εύλογο όριο αδικαιολόγητων απουσιών ας υπάρχει, άλλωστε σε ορισμένες περιπτώσεις είναι πρακτικά δύσκολο για το γονιό να έρθει να τις δικαιολογήσει. Αυτό νομίζω ότι είναι ελάσσονος σημασίας σε σχέση με άλλα.
Όσο για το θέμα των απουσιών, καλές είναι οι 50 αδικαιολόγητες, τι σας πείραξαν! Μπορεί στα Ενιαία Λύκεια οι μαθητές να απουσιάζουν σκόπιμα στο τέλος, για διάβασμα (αφού τέτοιο εξετασιοκεντρικό σύστημα δημιουργήσαμε και συντηρούμε, με την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια να είναι πανάκεια), αλλά από την άλλη πλευρά, στα ΕΠΑΛ, κάνουμε μάθημα σε γεμάτες αίθουσες (αφού οι περισσότεροι μαθητές έχουν ήδη εξαντλήσει το όριο των επιτρεπόμενων αδικαιολόγητων, ίσως και των δικαιολογημένων απουσιών).
Πάντως δικαιολόγηση απουσιών από τηλεφώνου δεν προβλέπεται. Τώρα, τηλεφωνική επικοινωνία με το γονιό για ενημέρωση επειδή το παιδί του απουσίασε τις πρώτες ώρες ή έκανε κοπάνα τις τελευταίες, προφανώς και είναι καλό να γίνεται.
... Επίδοση? Ποιά επίδοση? Ως νηπιαγωγός σε καταλαβαίνω... Έλα στην Δευτεροβάθμια όμως να διδάξεις κατευθύνσεις στην δύσκολη ηλικία των Νεο-Ελληνο-εφήβων όπου ο γονέας ονειρεύεται να δει το παιδί επιστήμονα αλλά το παιδί ονειρεύεται να γίνει αισθητικός και μετά το ξανασυζητάμε...
και σενα τι σε νοιαζει αν θελει να γινει αισθητικος ...δικο σου ειναι κα τραβας ζορι??..σιγα μην περιμεναμε απο εσας στα σχολεια να περασουν στα ΑΕΙ και ΤΕΙ...ΜΑς ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ....ΝΑ πλακωσουν τα ιδιωτικα να τελειωνουμε....ετσι κι αλλιως πληρωνουμε που πληρωνουμε...
Να σηκωθώ να φύγω, γιατί ο χώρος κατάντησε τρελλοκομείο.....