*

Αποστολέας Θέμα: Διεκδικήσεις Πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας...  (Αναγνώστηκε 7652 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρωτοβάθμια εναντίον δευτεροβάθμιας...
« Απάντηση #14 στις: Μάιος 18, 2015, 07:01:50 μμ »
Οκ, ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρωτοβάθμια εναντίον δευτεροβάθμιας...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:32:47 »

Αποσυνδεδεμένος elenidaskala

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 157
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρωτοβάθμια εναντίον δευτεροβάθμιας...
« Απάντηση #15 στις: Μάιος 18, 2015, 07:19:18 μμ »
Το πτυχίο του δασκάλου είναι το μοναδικό πτυχίο που αφορά αποκλειστικά και μόνο τον χώρο της α'βαθμιας εκπαίδευσης. Συνεπώς όταν μιλάμε για ανεργία χιλιάδων δασκάλων και μάλιστα από γενιές αριστούχων των 18.000 μορίων, τότε ναι ναι είναι τεράστιο πλήγμα για τον χώρο της εκπαίδευσης και πρέπει να γίνει θέμα. Οι βασικές ειδικότητες της δευτεροβάθμιας έχουν διέξοδο εκτός της δημόσιας εκπαίδευσης (που έχει κορεστεί) τόσο σε φροντιστήρια όσο και σε ιδιαίτερα. Οι δάσκαλοι όχι... Όσο για τις υπόλοιπες ειδικότητες, με τις ευχές της ΔΟΕ και του Μπράτη απασχολούνται χιλιάδες εκπαιδευτικοί των υπόλοιπων ειδικοτήτων σε δομές της α'βαθμιας. Μάλιστα όχι μόνο αυτό, αλλά φέτος εξαφάνισαν και περίπου 1.000 θέσεις  δασκάλων από τα ΕΑΕΠ.

Για το θέμα των διορισμών καταλαβαίνω πως το μίσος (και το εννοώ αυτό), προέρχεται από τους μαζικούς διορισμούς δασκάλων (πολλοί εκ των οποίων χωρίς ΑΣΕΠ) την εποχή των ολοήμερων σε βάρος ΑΣΕΠιτών άλλων ειδικοτήτων. Αυτό δεν θα δικαιολογεί μια ζωή τέτοιες επιθέσεις για τις νέες γενιές δασκάλων που δεν έφταιξαν σε τίποτα, ούτε θα κάτσουμε με σταυρωμένα χέρια μέχρι να γίνουμε και εμείς 40 ή 50 για να διεκδικήσουμε το δικαίωμα στην εργασία στα δημοτικά σχολεία για τα οποία προοριζόμασταν και σπουδάσαμε συνειδητά εξαρχής.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 18, 2015, 07:40:28 μμ από elenidaskala »

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Πρωτοβάθμια εναντίον δευτεροβάθμιας...
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 18, 2015, 07:47:09 μμ »
Έχεις απόλυτο δίκιο. Και ειμαι της δευτεροβάθμιας. Δε μας φταίνε οι δάσκαλοι. Αλλά και αυτο που ζητάει ο Μπρατης 60-40 δεν ειναι καθόλου αθώο, σου λεει οι νηπιαγωγοί έτσι οκ και οι δάσκαλοι, αφού εξαντλείται το 60%, σύμφωνα με τη ρύθμιση Γιαννακου θα πάρουν απο το 40%. Φαντάζομαι του εξήγησαν ότι το 40% τελείωσε ως δυνατότητα κι έτσι το 60-40 δεν παίζει. Ο Μπρατης δειχνει να το εχει καταλάβει. Ο Κοτσιφακης στην κοσμάρα του, τωρα που επέστρεψε...

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1696
    • Προφίλ
Απ: Πρωτοβάθμια εναντίον δευτεροβάθμιας...
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 18, 2015, 07:55:01 μμ »
μα τρολ αρχισε υποτυπωδώς να γινεται αυτό και μη σου κανει εντυπωση αν δεις στις μεγαλες ταξεις φιλολογους και μαθηματικούς.
ξερω γαλλικων από μεταταξη που δεν μπορουσε να διδαξει γαλλικα γιατιο πλεοναζε πλήρως και εκανε ευελικτη, εικαστικα κτλ
τις ευέλικτες ζωνες που τις ειχαν μονο οι δάσκαλοι αρχιζουν και τις παιρνουν και ειδικοτητες.
φυσικα θα γινει το σωσε από δασκαλους γιατι η δοε παραδοσιακα στηριζει τους δασκαλους.οταν εγιναν οι μετατάξεις ναι μεν το καταδικασαν ολοι (μπρατης και σια) αλλα μονο η οκπε κινητοποιηθηκε ενεργα.αν γινοτανη αυτό στους δασκαλους θα ειχε διαλυθει το συμπαν
Η ευέλικτη ζώνη δεν αποτελεί αποκλειστικότητα των δασκάλων, αλλά μπορεί να δοθεί σε οποιονδήποτε διδάσκει στην Α'θμια σύμφωνα με τους συμβούλους ( άσχετα αν δεν εφαρμόζεται μεχρι στιγμής). Επίσης σκέψεις για καθηγητές (φιλόλογους, φυσικούς, μαθηματικούς) στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού έχουν ακουστεί πολύ τα τελευταία χρόνια και μαλιστα απο επίσημα χείλη. Στις χώρες του εξωτερικού όπου το δημοτικό είναι 4 ή 5 χρόνια, οι τελευταίες τάξεις του ελληνικού δημοτικού ανήκουν στην Β'θμια εκπαίδευση (π.χ. Γαλλία) Επίσης αν μπορει καποιος να διδάξει με επιτυχία Ιστορία στο γυμνάσιο και στο λύκειο, δεν ξέρω γιατί δεν μπορει (άσχετα αν εγω δεν το θέλω καθολου) να το κάνει στο δημοτικό για να συμπληρώνει ωράριο και να μην είναι σε 6-7 σχολεία
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 18, 2015, 08:13:11 μμ από topsy »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρωτοβάθμια εναντίον δευτεροβάθμιας...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:32:47 »

Αποσυνδεδεμένος skiritisa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 126
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρωτοβάθμια εναντίον δευτεροβάθμιας...
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 18, 2015, 09:30:36 μμ »
Αγαπητή paparouna88:
Λυπάμαι αλλά το θέμα και ο τίτλος του είναι επιεικώς απαράδεκτο!!! Ελευθερία λόγου έχουμε βέβαια και θα σου απαντήσω και εγώ στο ίδιο τόνο, ίσως λίγο πιο έντονα....Ο λόγος βέβαια που ανακινείς αυτό το θέμα είναι άλλος από το ότι εσείς οι φιλόλογοι.....αντιμετωπίζοντας προβλήματα ανεργίας...τι πιο εύκολο εποφθαλμιάτε τις θέσεις των δασκάλων. Αρχίσατε λοιπόν να  πλασάρετε...... τις κρυφές σας βλέψεις με εκφράσεις του τύπου: το να δούμε δασκάλους και στα γυμνάσια πάντως δεν πρέπει να το αποκλείουμε...... .  Aυτό βέβαια ξέρετε ότι δεν πρόκειται να γίνει γιατί τα μαθήματα (γνωστικά αντικείμενα) που διδάχτηκαν στο παιδαγωγικό δεν είναι τέτοια που να ανταποκρίνονται γνωστικά την ύλη της Β/θμιας..... Θεωρείται όμως (κακώς) ότι εσείς μπορείτε να διδάξετε στην Αθμια και να αποκατασταθείτε επαγγελματικά....
Ακόμη : το όνειδος της παρανομίας των μετατάξεων το βλέπεις πάλι με  ματιά.... επιφανειακή που .... λόγω άγνοιας ελπίζω (αν και το σχόλιο προς το διαδικτυακό αιρετό- 8)- και για τον άλλο αιρετό 8) πάλι της Α/θμιας δείχνουν μια εμπάθεια προς αυτή τη βαθμίδα...... σε ενοχλεί γιατί οι δάσκαλοι έχουν καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση και αποκαλύπτεσαι)  και  οι απόψεις σου είναι του τύπου:
Συμφωνώ ότι υπάρχει βάση για το θέμα των μετατάξεων. Αλλά...

Οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν καμία ευθύνη. Είναι σα να ζητάμε εμείς, ως επιτυχόντες ασεπ,  που δικαιωθήκαμε από το ΣτΕ, να απολυθούν όσοι διορίστηκαν μετά το 2001 εκτός πινάκων ασεπ. Γι' αυτό μιλάω για επιλεκτική ανἀγνωση των νόμων και του συντάγματος από τον μπράτη..
Κύριε μπράτη, βγάζει μάτι..

Σε ενοχλεί αυτή η άποψη γιατί αν κάποιοι  μεταταγμένοι επιστρέψουν, θα πάρουν ώρες από την ειδικότητά σου....
Γιατί δε λές κάτι και για τα παιδιά της ΟΛΜΕ και για τους ΠΕ02 και τους ΠΕΟ3 που με τις Λασκαρομετατάξεις απαλλάχτηκαν από τους πληροφοριακούς και τους ξενόγλωσσους που τους έπαιρναν τις 2ες αναθέσεις...και κανείς δεν βγήκε υπεράριθμος από τις συγκεκριμένες ειδικότητες;;;;;
Αγαπητή μου...συνεχίζετε να έχετε την υπεροπτική και εσφαλμένη άποψη των Β/θμιων.....στο λέω εγώ που έχω εργαστεί και στις 2 βαθμίδες και διορίστηκα με επιλογή μου στην Α/θμια. Δεν σας φταίνε οι δάσκαλοι που διορίζονται νέοι....εκτός από καλό για τα παιδιά...οι άνθρωποι αυτοί έκαναν επιλογή ζωής...τότε που εσείς επιλέγατε φιλολογία και παραδέξου το θεωρούσατε το παιδαγωγικό.... υποδεέστερη επιλογή.
Άλλωστε, μπορούσατε να δώσετε κατατακτήριες και να αποκτήσετε και δεύτερη ειδικότητα, δεν το κάνατε απλά τώρα..... διανθίζετε με διάφορες δικαιολογίες  τις απώτερες προθέσεις σας που είναι.... οι θέσεις εργασίας των δασκάλων ::)
Για παιδιά του δημοτικού η εξελικτική ψυχολογία και η παιδαγωγική ψυχολογία  έχουν τεκμηριωμένες απόψεις....που θα έπρεπε να τις γνωρίζετε....(και οι απόψεις για φιλολόγους και μαθηματικούς στα δημοτικά εξυπηρετούν άλλους σκοπούς και όχι παιδαγωγικούς, είτε των ιδιωτικών σχολαρχών....είτε των επαγγελματικών συμφερόντων των συγκεκριμένων ειδικοτήτων). 
Απλά θα το πω μέρες που είναι: Κάποιοι Β/θμιοι έχετε ξεφύγει....  στην Α/θμια αυτά δεν ισχύουν.....
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 18, 2015, 09:35:48 μμ από skiritisa »

Αποσυνδεδεμένος paparouna88

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 324
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρωτοβάθμια εναντίον δευτεροβάθμιας...
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 18, 2015, 11:22:40 μμ »
To ότι το εσπα πάει στην πρωτοβάθμια, που το αποδίδεις;
Τα ολοήμερα μέσα στην οικονομική κρίση καλά κρατούν, για να πατάνε τα παιδάκια γράμματα στο word (στη καλύτερη περίπτωση που δεν πάει το internet με τον μπομπ τον σφουγγαράκη σύννεφο), και να παίζουν θεατρικά παιχνίδια για να αποβάλουν τις αναστολές τους, και για να ζεσταίνει η νηπιαγωγός με το βοηθητικό προσωπικό το ταπεράκι και να ταϊζει τα μωρουδέλια...

Γιατί δεν γίνοναι πιο αυστηρά τα κριτήρια για τα ολοήμερα (μόνο για έναν συγκεκριμένο αριθμό εργαζόμενων μητέρων και πάνω), για να εξασφαλιστούν πιστώσεις για την πρόσθετη στα λύκεια;

Είναι σωστό να μην υπάρχει στα λύκεια πρόσθετη για παιδιά που δίνουν πανελλήνιες, και να λειτουργούν τα κοινωνικά φροντιστήρια στους δήμους και στις ενορίες με εθελοντές εκπαιδευτικούς;



(Τα εριστικά σχόλια τα αντιπαρέρχομαι)

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Πρωτοβάθμια εναντίον δευτεροβάθμιας...
« Απάντηση #20 στις: Μάιος 18, 2015, 11:46:42 μμ »
To ότι το εσπα πάει στην πρωτοβάθμια, που το αποδίδεις;
Τα ολοήμερα μέσα στην οικονομική κρίση καλά κρατούν, για να πατάνε τα παιδάκια γράμματα στο word (στη καλύτερη περίπτωση που δεν πάει το internet με τον μπομπ τον σφουγγαράκη σύννεφο), και να παίζουν θεατρικά παιχνίδια για να αποβάλουν τις αναστολές τους, και για να ζεσταίνει η νηπιαγωγός με το βοηθητικό προσωπικό το ταπεράκι και να ταϊζει τα μωρουδέλια...

Γιατί δεν γίνοναι πιο αυστηρά τα κριτήρια για τα ολοήμερα (μόνο για έναν συγκεκριμένο αριθμό εργαζόμενων μητέρων και πάνω), για να εξασφαλιστούν πιστώσεις για την πρόσθετη στα λύκεια;

Είναι σωστό να μην υπάρχει στα λύκεια πρόσθετη για παιδιά που δίνουν πανελλήνιες, και να λειτουργούν τα κοινωνικά φροντιστήρια στους δήμους και στις ενορίες με εθελοντές εκπαιδευτικούς;



(Τα εριστικά σχόλια τα αντιπαρέρχομαι)
Καλα, να μην πηγαίνουν πολλα παιδια ολοήμερο για να υπάρχει πρόσθετη στα λύκεια; Καλα, έχεις ξεφύγει... Και τα δυο πρέπει να γίνουν, οχι να κοροϊδεύεις τα μωρά με τα ταπεράκια. Αν δεν υπήρχαν αυτά εγώ δε θα μπορούσα να καθομαι στο σχολείο μέχρι τις δυο. Αλλά μαλλον τα λες έτσι επειδή δεν έχεις παιδια...

Αποσυνδεδεμένος paparouna88

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 324
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρωτοβάθμια εναντίον δευτεροβάθμιας...
« Απάντηση #21 στις: Μάιος 18, 2015, 11:59:15 μμ »
Στο ολοήμερο εγγράφονται μόνο τα παιδιά των εργαζόμενων μητέρων;

Για το λύκειο προφανώς, ως εργαζόμενη (και προνομιούχα σε σχέση με μη εργαζόμενες μητέρες), δε σε νοιάζει αν τα παιδιά σου θα έχουν δωρεάν βοήθεια για τις πανελλήνιες .

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Πρωτοβάθμια εναντίον δευτεροβάθμιας...
« Απάντηση #22 στις: Μάιος 19, 2015, 12:01:36 πμ »
Πάλι λες ο,τι θέλεις! Εννοείται θέλω και τα δυο, γιατι το ενα αποκλείει το άλλο μονο στο δικό σου μυαλό.

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Πρωτοβάθμια εναντίον δευτεροβάθμιας...
« Απάντηση #23 στις: Μάιος 19, 2015, 12:03:37 πμ »
Εσυ γιατι μιλάς υποτιμητικά για τα παιδάκια με τα ταπεράκια; τωρα θα μας πεις ότι αυτά σου φταίνε για την αδιοριστία σου. Έχεις ξεφύγει.

Αποσυνδεδεμένος teacher76

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρωτοβάθμια εναντίον δευτεροβάθμιας...
« Απάντηση #24 στις: Μάιος 19, 2015, 12:28:17 πμ »
Το πτυχίο του δασκάλου είναι το μοναδικό πτυχίο που αφορά αποκλειστικά και μόνο τον χώρο της α'βαθμιας εκπαίδευσης. Συνεπώς όταν μιλάμε για ανεργία χιλιάδων δασκάλων και μάλιστα από γενιές αριστούχων των 18.000 μορίων, τότε ναι ναι είναι τεράστιο πλήγμα για τον χώρο της εκπαίδευσης και πρέπει να γίνει θέμα. Οι βασικές ειδικότητες της δευτεροβάθμιας έχουν διέξοδο εκτός της δημόσιας εκπαίδευσης (που έχει κορεστεί) τόσο σε φροντιστήρια όσο και σε ιδιαίτερα. Οι δάσκαλοι όχι... Όσο για τις υπόλοιπες ειδικότητες, με τις ευχές της ΔΟΕ και του Μπράτη απασχολούνται χιλιάδες εκπαιδευτικοί των υπόλοιπων ειδικοτήτων σε δομές της α'βαθμιας. Μάλιστα όχι μόνο αυτό, αλλά φέτος εξαφάνισαν και περίπου 1.000 θέσεις  δασκάλων από τα ΕΑΕΠ.

Για το θέμα των διορισμών καταλαβαίνω πως το μίσος (και το εννοώ αυτό), προέρχεται από τους μαζικούς διορισμούς δασκάλων (πολλοί εκ των οποίων χωρίς ΑΣΕΠ) την εποχή των ολοήμερων σε βάρος ΑΣΕΠιτών άλλων ειδικοτήτων. Αυτό δεν θα δικαιολογεί μια ζωή τέτοιες επιθέσεις για τις νέες γενιές δασκάλων που δεν έφταιξαν σε τίποτα, ούτε θα κάτσουμε με σταυρωμένα χέρια μέχρι να γίνουμε και εμείς 40 ή 50 για να διεκδικήσουμε το δικαίωμα στην εργασία στα δημοτικά σχολεία για τα οποία προοριζόμασταν και σπουδάσαμε συνειδητά εξαρχής.

Στο δικό μου σχολείο πάντως διορισμένοι δάσκαλοι δεν προλαβαίνουν από τα πολλά ιδιαίτερα!!!
The test of a man's or woman's breeding is how they behave in a quarrel. Anybody can behave well when things are going smoothly.
(George Bernard Shaw : 1856-1950 : The Philanderer)

Αποσυνδεδεμένος paparouna88

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 324
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρωτοβάθμια εναντίον δευτεροβάθμιας...
« Απάντηση #25 στις: Μάιος 19, 2015, 07:10:08 πμ »
Πάλι λες ο,τι θέλεις! Εννοείται θέλω και τα δυο, γιατι το ενα αποκλείει το άλλο μονο στο δικό σου μυαλό.
Σε ρωτάω γιατί όντως δεν ξέρω. Έχω την αίσθηση όμως ότι στα ολοήμερα πάνε και μη εργαζόμενες τα παιδάκια.
Τα ταπεράκια είναι η πραγματικότητα.

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρωτοβάθμια εναντίον δευτεροβάθμιας...
« Απάντηση #26 στις: Μάιος 19, 2015, 07:42:57 πμ »
Στο δικό μου σχολείο πάντως διορισμένοι δάσκαλοι δεν προλαβαίνουν από τα πολλά ιδιαίτερα!!!
Έτσι έχει η κατάσταση, αρκετοί γονείς πληρώνουν δασκάλους ή και καθηγητές για να διαβάσουν τα παιδιά του δημοτικού σε όλα τα μαθήματα.

Σε ενοχλεί αυτή η άποψη γιατί αν κάποιοι  μεταταγμένοι επιστρέψουν, θα πάρουν ώρες από την ειδικότητά σου....
Γιατί δε λές κάτι και για τα παιδιά της ΟΛΜΕ και για τους ΠΕ02 και τους ΠΕΟ3 που με τις Λασκαρομετατάξεις απαλλάχτηκαν από τους πληροφοριακούς και τους ξενόγλωσσους που τους έπαιρναν τις 2ες αναθέσεις...και κανείς δεν βγήκε υπεράριθμος από τις συγκεκριμένες ειδικότητες;;;;;
 
Από πέρυσι δόθηκε η β ανάθεση, αυτό κι αν είναι εξωφρενικό απαγορεύουν στους πε 19 και στους ξενόγλωσσους να έχουν β ανάθεση στα δημοτικά που το επίπεδο είναι μικρότερο και διδάσκουν σε γυμνάσια! Αν κάθε δημοτικό είχε από ένα καθηγητή πε19 θα έπρεπε να συμπληρώνει ώρες με αλλά μαθήματα τουλάχιστον στην επαρχία που δεν υπάρχει σε κοντινή απόσταση άλλο σχολείο. Η  ξένη γλώσσα δεν προσφέρει κάτι στους μαθητές, λίγες ώρες πολλοί μαθητές οι περισσότεροι αδιάφοροι, αν γινόταν απογευματινά τμήματα με λίγους μαθητές ανάλογα με το επίπεδο τότε θα είχε αποτέλεσμα.
Κανονικά θα έπρεπε πρώτα να στηρίξουν τους μαθητές γυμνασίου λυκείου με ολοήμερο διάβασμα. Αν δουλεύουν και οι δυο γονείς τότε ας παραιτηθεί ο ένας για να μεγαλώσει τα παιδιά του και να αφήσει μια θέση εργασίας για τις οικογένειες που δεν εργάζεται κανείς!
Ο θεσμός του ολοήμερου έχει καταντήσει αηδία, υπολειτουργεί για λίγους μήνες και δεν βοηθά τους μαθητές, το να τους κρατούν εκεί  δεν έχει αποτέλεσμα , θα μπορούσαν να παίζουν με τους σχολικούς φύλακες! ;D
Οι ανάγκες στη δευτεροβάθμια είναι περισσότερες, το επίπεδο των μαθημάτων ανεβαίνει, οι γονείς δεν μπορούν να βοηθήσουν , κανείς έφηβος δεν θα ανεχτεί να τον προσέχουν οι παππούδες ή να πληρώνουν οι γονείς όπως γίνεται με τα μικρότερα παιδιά μέχρι να ξεκινήσει το ολοήμερο!!! Περισσότερο κινδυνεύουν οι έφηβοι όταν είναι μόνοι τους...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 19, 2015, 08:08:46 πμ από kostasMath »

Αποσυνδεδεμένος paparouna88

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 324
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρωτοβάθμια εναντίον δευτεροβάθμιας...
« Απάντηση #27 στις: Μάιος 19, 2015, 07:57:09 πμ »
Το άρθρο είναι καταλυτικό. Αξίζει να το διαβάσετε.
http://conf2007.edu.uoi.gr/Praktika/1339-1387.pdf Κάποια αποσπάσματα:
.................

Οι καθημερινές πρακτικές ανάγκες καλύπτονται πρόχειρα εκ των ενόντων, με άγνωστες προς το παρόν (αν και εύκολα προβλέψιμες) επιπτώσεις στην υγεία των μαθητών από κακή διατροφή και υπερεξάντληση. Παρόμοια, ως λύση στις πρόσκαιρες αυξημένες ανάγκες σε προσωπικό, προτείνονται οι «ωρομίσθιοι» εκπαιδευτικοί, με παράπλευρη ωφέλεια τη γενικότερη εξοικείωση με τις λεγόμενες ευέλικτες σχέσεις εργασίας, οι οποίες αποτελούν συστατικό στοιχείο του νεοφιλελεύθερου σχεδίου. Με τέτοιες πρακτικές οι αρχικοί στόχοι και επιλογές ήταν αδύνατο να διατηρηθούν… Το αναλυτικό και ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου δεν αναδιαρθρώνεται συνολικά, ώστε ένα νέο curriculum με εσωτερική συνοχή και παιδαγωγικά αποδεκτή κατανομή μαθημάτων και δραστηριοτήτων να αντικαταστήσει το υπάρχον. Προστίθεται, απλώς, στα ολοήμερα τμήματα ένα δεύτερο πρόγραμμα, χωρίς οργανική συνάφεια και σύνδεση με το συμβατικό, ώστε να μπορεί, ανά πάσα στιγμή, να αναιρεθεί. Οι αλληλοεπικαλύψεις γνωστικών αντικειμένων είναι μία από τις πολλές παρενέργειες: Οι μαθητές διδάσκονται, για παράδειγμα, αγγλικά ή μουσική ή γυμναστική στο συμβατικό ωράριο για να ξαναδιδαχθούν τα ίδια αντικείμενα στο ολοήμερο από άλλον διδάσκοντα, με άλλα συχνά υλικά και άλλες μεθόδους. Από παιδαγωγική άποψη εγείρονται σοβαρά ερωτήματα αν παρόμοιες πρακτικές αποδίδουν μαθησιακά ή εάν απλώς προκαλούν σύγχυση στους μαθητές. Οι αντιφατικές πρακτικές και τα συνακόλουθα παιδαγωγικά προβλήματα αποτυπώνουν τη σύγχυση προσανατολισμού της κρατικής εκπαιδευτικής πολιτικής. Έστω και έτσι, ωστόσο, το κράτος δεν παύει να διευρύνει τον κοινωνικό του ρόλο, αν και επιλεκτικά σε μία πτυχή της εκπαιδευτικής του πολιτικής, ενάντια σε άλλες πτυχές της (π.χ. άρθρο 16), όπως ενάντια και σε άλλες πολιτικές που παραδοσιακά σχετίζονταν με το κοινωνικό κράτος (π.χ. ασφαλιστικό).
Στις αρχικές προδιαγραφές του το ολοήμερο δημοτικό σχολείο έθετε ως στόχο τη μείωση των
εκπαιδευτικών ανισοτήτων, εκτιμώντας, ενδεχομένως, ότι ο θεσμός θα αξιοποιηθεί από τα
χαμηλότερα κοινωνικά στρώματα. Σύμφωνα, ωστόσο, με τα ευρήματα μίας έρευνας του
Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ (2003α & 2003β)
623, η οποία διηξήχθη κατά το σχολικό έτος
2002-03, το «ολοήμερο» δεν αξιοποιείται τόσο από χαμηλές, όσο κυρίως από μικρομεσαίες
εισοδηματικές κατηγορίες (οι ανώτερες φαίνεται πως έτσι κι αλλιώς επιλέγουν τα ιδιωτικά
σχολεία)
Εφόσον το ολοήμερο χρηματοδοτείται κατά 75% από το Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης, ένας απαντητικός συλλογισμός δεν μπορεί παρά να ξεκινήσει από τις πρακτικές που συνεπάγονται οι προσπάθειες για απορρόφηση των ευρωπαϊκών κονδυλίων. Θεωρώντας την απορρόφηση εθνικό στόχο, το ελληνικό κράτος, αξιοποιώντας τους μηχανισμούς του, προβαίνει άμεσα σε ορισμένες επενδύσεις, υποκαθιστώντας ή συμπληρώνοντας τον μάλλον καχεκτικό ιδιωτικό τομέα
Ποιοι, συνεπώς, αξιοποιούν το «ολοήμερο»; Μία σύντομη (και γι’ αυτό σχηματική) απάντηση θα ήταν η ακόλουθη: Στο σύνολό τους σχεδόν εργαζόμενοι γονείς, κυρίως μόνιμοι υπάλληλοι του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, μάλλον υψηλής μόρφωσης, χωρίς σημαντικά οικονομικά προβλήματα, αλλά και χωρίς ιδιαίτερη οικονομική άνεση. Κυρίως, δηλαδή, μέλη των μικροαστικών ή και μεσοαστικών στρωμάτων, που δεν έχουν την οικονομική άνεση να συντηρούν οικιακή βοηθό, ενώ για λόγους τρόπου ζωής και κουλτούρας τηρούν αποστάσεις από την «τρίτη ηλικία», στην οποία προστρέχουν (κατά 55%) μόνο σε περιόδους διακοπών ή, όταν για οιονδήποτε λόγο, το σχολείο αναστέλλει τη λειτουργία του. Καθώς τα αξιοσημείωτα μορφωτικά και κοινωνικά τους διαπιστευτήρια τους καθιστούν εξαίρετους διαμορφωτές της κοινής γνώμης –άρα και της εκλογικής συμπεριφοράς–, οι άνδρες και οι γυναίκες των μικροαστικών στρωμάτων φαίνεται πως ισχυροποιήθηκαν αρκετά, ώστε να καταστήσουν κοινωνικά ορατό το πρόβλημά τους και να στρέψουν τα (ευρωπαϊκά) κονδύλια στην κατεύθυνση της επίλυσής του. Εφόσον, άλλωστε, άτομα αυτών των στρωμάτων, ιδιαιτέρως της λεγόμενης νέας μικροαστικής τάξης, κινούν τα γρανάζια των χαμηλών και μεσαίων βαθμίδων του κρατικού μηχανισμού, μοιάζει εύλογη η υπόθεση ότι αδιόρατα προσανατολίζουν τη λειτουργία του προς όφελός τους. Οι κρατικοί μηχανισμοί εμφανίζουν εν τέλει μια επιλεκτικότητα όσον αφορά τα αιτήματα που είναι ικανοί να αποδεχθούν ως «λογικά» και άρα «νομιμοποιήσιμα».
 Όσον αφορά στο παιδαγωγικό μέρος…μάλλον ασκείται ανώφελη «υπερεκπαίδευση», παρά ουσιαστική μορφωτική ενίσχυση των μαθητών, πράγμα που οι γονείς φαίνεται να μην αγνοούν (ούτε, άλλωστε, οι μαθητές).
η Διδασκαλική Ομοσπονδία, από το 1985 ήδη, διαπίστωνε την ανάγκη για «ένα ολοήμερο λαϊκό βασικό 1345 σχολείο, στο οποίο θα εξασφαλίζονται ίσες ευκαιρίες μόρφωσης σε όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα από την κοινωνικοοικονομική κατάσταση της οικογένειάς τους»… Είναι άραγε σύμπτωση το γεγονός ότι το «ολοήμερο» σχεδιάστηκε σχεδόν ταυτόχρονα με την προβολή του από την Ομοσπονδία και θεσμοθετήθηκε δύο μόλις χρόνια αργότερα….

Το ολοήμερο σχολείο θεωρείται «σχολείο της ζωής» (Πυργιωτάκης 2002) και εκτιμάται ότι
προσφέρει εκπαιδευτικό έργο χωρίς να σχολειοποιεί το χρόνο του μαθητή. Έτσι σε
θεωρητικό επίπεδο η θεμελίωση του ολοήμερου επεκτείνεται πέρα από την κοινωνική
αναγκαιότητα της φύλαξης και εκτιμάται ότι μπορεί να ανταποκριθεί στην υπέρβαση της
«κρίσης» του σχολικού θεσμού και στην αποκατάσταση της αξιοπιστίας του με την
εφαρμογή ποικίλων μεταρρυθμιστικών παιδαγωγικών προτάσεων....
η θεώρηση ότι η προσφορά μορφωτικών αγαθών και μαθησιακών δραστηριοτήτων στο ολοήμερο σχολείο θα συντελέσει στη διάθεση περισσότερου ελεύθερου χρόνου στα παιδιά, καταγράφεται στις έρευνες ως επιπλέον κόπωση (Kυρίζογλου 2004), η οποία είναι ικανή να αποτρέψει τη θετική ψυχοπαιδαγωγική αναδιοργάνωση της διδακτικής πράξης του ολοήμερου….). Η προσφορά μορφωτικών και εκπαιδευτικών αγαθώνχωρίς ουσιαστική ανάπαυση του παιδιού λόγω έλλειψης χώρων και υποδομών, όπως
καταγράφεται στις περισσότερες έρευνες, χρησιμοποιούνται ως προκαλύμματα για να
αποκρύψουν τη σχολειοποίηση του ελεύθερου χρόνου καθώς και τις διαδικασίες που
εγκυμονούν κινδύνους ιδρυματισμού (Παπαδοπούλου 2004), με αποτέλεσμα να θεωρούμε ότι
«το ολοήμερο σχολείο δίνει λύσεις και εξασφαλίζει ένα προστατευμένο παιδαγωγικό
περιβάλλον στους μαθητές εργαζομένων γονέων»
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 19, 2015, 08:32:35 πμ από paparouna88 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32305
  • Τελευταία: Efiu
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160460
  • Σύνολο θεμάτων: 19219
  • Σε σύνδεση σήμερα: 842
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 585
Σύνολο: 596

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.