PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Φιλολογικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
MARKOS
)
Έκθεση Γ' Λυκείου
Τελευταία νέα
Tοποθέτηση εκπαιδευτικών με διετή θητεία σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία Δ.Ε για τα σχολικά έτη 2024-2025 και 2025-2026
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην περιοχή τοποθέτησής τους
Η εγκύκλιος για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε περιοχές/ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ./Σ.Δ.Ε.Υ. των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετατάξεις εκπαιδευτικών της Σιβιτανιδείου
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετατάξεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε άλλους εκπαιδευτικούς κλάδους και σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
118
119
120
121
122
...
231
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου (Αναγνώστηκε 961897 φορές)
0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ele@n
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 257
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1666 στις:
Απρίλιος 12, 2013, 02:05:23 πμ »
Tweet
Πιστεύω ότι το νόημα της ΘΠ ουσιαστικά συμπληρώνεται από την προηγούμενη παράγραφο. Ολοκληρωμένα θα ήταν: "Δεν αληθεύει στη δική μας εποχή το γεγονός ότι ο Δάσκαλος επαναπάυεται στα λιγοστά πνευματικά του εφόδια" και έτσι το "Αξιοπρόσεχτη παρατήρηση" θεωρώ ότι δεν είναι λάθος να μη συμπεριληφθεί στη ΘΠ.
[/quote]
Ναι, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι δεν μας ζητούν να μετασχηματίσουμε μια παράγραφο αλλά να την επεξεργαστούμε...δεν επιτρέπεται να αφήνουμε εκτός των δομικών της στοιχείων αυτά που ο συγγραφέας επέλεξε να συμπεριλάβει.
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 12:49:31 »
moagniko
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 474
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1667 στις:
Απρίλιος 12, 2013, 12:37:44 μμ »
Παιδιά, αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει σε αυτό.
Επανέρχομαι: στο Β2 του 2000 με την έκθεση της Διεθνούς Επιτροπής της UNESCO (που ζητούσε και μέθοδο ανάπτυξης) έχουμε και διαίρεση και αιτιολόγηση (Για το λόγο αυτόν...); Έπειτα, στην παράγραφο που ξεκινάει με το "Αξιοπρόσεχτη η παρατήρηση" (2004), ποια είναι η κατακλείδα; "Μπορεί ο μαθητής ανάλογα με τη δύναμη..."; Αυτό δεν είναι περισσότερο μέρος των σχολίων;; Τέλος, στα φετινά της ΟΕΦΕ των ΕΠΑΛ, στην προτελευταία παράγραφο έχουμε και επιχείρημα (που εντοπίζεται κυρίως στο τέλος της). Πρόκειται για υποθετικό συλλογισμό; Λέμε κι αν πρόκειται για παραγωγικό ή επαγωγικό συλλογισμό; Βασικά, οι υποθετικοί και οι διαζευκτικοί δεν είναι πάντα και παραγωγικοί;
Καταγράφηκε
ele@n
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 257
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1668 στις:
Απρίλιος 12, 2013, 08:08:45 μμ »
Ερώτηση 1η: Αναπτύσσεται με διαίρεση
Ερώτηση 2η: Ναι, αυτή είναι η περίοδος κατακλείδα. Θεωρώ ότι ενώ είναι το αποτέλεσμα της προηγούμενης περιόδου είναι παράλληλα και συμπέρασμα για ολόκληρη την παράγραφο.
Ερώτηση 3η: Δεν εντοπίζω κάποιον υποθετικό σύνδεσμο ώστε να χαρακτηριστεί υποθετικός ο συλλογισμός.
Ερώτηση 4η: Πρέπει να προσέξεις τι ζητάει η εκφώνηση. (Με βάση την πορεία σκέψης; Με κριτήριο των αριθμό των προκείμενων;Με βάση το είδος των προτάσεων;Όλα μαζί;
Καταγράφηκε
evi_ts
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 104
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1669 στις:
Απρίλιος 15, 2013, 12:36:44 μμ »
Καλημέρα! Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στο εξής: Μέσα σε ένα κείμενο αν έχουμε σε εισαγωγικά λέξεις όπως : "on line", "τεστ", "forum", "e-mail" και η ερώτηση ζητούσε γιατί χρησιμοποιεί εισαγωγικά σε αυτες τις λέξεις, ποια είναι η σωστή απάντηση: είναι ξενόγλωσσοι όροι, λέξεις ειδικής ορολογίας; Πάντως η μαθήτρια μου έγραψε λέξεις με ειδική σημασία είναι σωστό;;;;;; Αν υπάρχει κάποιος να ξέρει θα βοηθούσε πολύ....
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 12:49:31 »
evi_ts
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 104
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1670 στις:
Απρίλιος 15, 2013, 07:59:43 μμ »
Kανείς ;;;;;
Καταγράφηκε
GIDA
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 161
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1671 στις:
Απρίλιος 20, 2013, 09:34:00 πμ »
- οι πλούσιες χώρες μειώνουν τη βοήθεια που στοχεύει στην ενίσχυση της γεωργίας.
- η οικονομική βοήθεια χρησιμοποιείται ως μέσο προώθησης των συμφερόντων των ανεπτυγμένων χωρών
- έτσι, χώρες που μέχρι πρότινος ήταν αυτάρκεις σε γεωργικά προϊόντα, αναγκάζονται να τα εισάγουν.
Να ετοπιστει το είδος του συλλογισμου.
αυτή η παρατήρηση διχάζει τους 5 φιλολογους ενός σχολείου και μάλιστα οι ενστάσεις ώς προς το είδος του συλλογισμου (παραγωγικός / επαγωγικός) έχει λάβει διαστάσεις έριδας και διένεξης σε σημείο τέτοιο που ακουγονται και φράσεις ως προς την ορθότητα του συλλογιμου ή ακόμα και ως προς την εμεπειρία των συναδέλφων.
τελικά, κατά τη δική σας γνωμη, ποιοι έχουν δίκαιο; οι
κόκκινοι
(παραγωγικός) ή
οι μπλε
(επαγωγικός);
«
Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 20, 2013, 09:45:46 πμ από Stelios
»
Καταγράφηκε
evants
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 793
Φύλο:
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1672 στις:
Απρίλιος 20, 2013, 10:55:48 πμ »
το πρόβλημα δεν έγκειται στο είδος αλλά στην ορθότητα του συλλογισμού.
κατά τα λοιπά,έχουμε δύο προκείμενες που είναι ειδικές περιπτώσεις και όχι γενικεύσεις,ότι δηλαδή οι πλούσιες χώρες μειώνουν τη βοήθεια είναι παρατήρηση μεν αλλά επί του παρόντος και όχι γενική αλήθεια που ισχύει ανεξάρτητα.Το ίδιο και η δεύτερη προκείμενη,αφορά το τώρα και θα μπορούσε να αλλάξει.Οδηγούμαστε λοιπόν σε συμπέρασμα επαγωγικά και μάλιστα δυνητικό, γιατί δεν ισχύει ως γενική αλήθεια,δεν έχει δηλαδή βεβαιότητα,όπως απαιτεί ο παραγωγικός συλλογισμός.Απόδειξη η ανάπτυξη γεωργικών οικονομιών χωρών που επιδοτούνται.
Παρακαλείσθε,αν διαφωνείτε,να μην προβείτε σε αξιολογικές κρίσεις επί της κατάρτισής μου
Καταγράφηκε
ele@n
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 257
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1673 στις:
Απρίλιος 20, 2013, 02:41:09 μμ »
Με κάλυψε ο προλαλήσας...Ατελή επαγωγή με αυθαίρετη γενίκευση εντοπίζω...
Άρα, συντάσσομαι με τους μωβ
Καταγράφηκε
evi_ts
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 104
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1674 στις:
Απρίλιος 30, 2013, 02:42:21 πμ »
Καμια πρόβλεψη για τα φετινά θέματα; Πιστεύετε οτι θα έχει σχέση το θέμα με την τρέχουσα επικαιρότητα; Κρίση, ανεργία....κ.λπ;
Καταγράφηκε
monogramma
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 567
Φύλο:
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1675 στις:
Απρίλιος 30, 2013, 09:19:02 πμ »
Εγώ δούλεψα πολύ προς το τέλος Λαϊκότητα και Λαϊκισμό, Πολιτικό και Πνευματικό ηγέτη, Δημοκρατικό ήθος, Ανθρωπισμό και Ανθρωπινα δικαιώματα..δεν ξέρω αν θα πέσουν αυτά, αλλά τα θεώρησα πιο "sos" σε σχέση με άλλα (τα οποία βέβαια δούλεψα εξίσου καλά με τα παιδιά).
*κάτι μου κάνει κλικ και στο Περιβάλλον αλλά δεν ξέρω..
Καταγράφηκε
http://sxolikospsyxologos.blogspot.gr
https://www.facebook.com/SxolikiPsyxologia
Eleftherios
Νέο μέλος
Μηνύματα: 25
Φύλο:
Carpe diem/noctem
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1676 στις:
Μάιος 11, 2013, 08:10:54 πμ »
Καλημέρα, πως σας φαίνεται το θέμα: "νέοι: προβλήματα και επιδιώξεις σ' ένα απαιτητικό περιβάλλον"??
Καταγράφηκε
kiki14
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 281
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1677 στις:
Μάιος 15, 2013, 01:02:18 μμ »
Έχω τους εξής προβληματισμούς:1)στο θέμα Β1 της Έκθεσης των Πανελληνίων το ορθότερο είναι να αποφεύγεται η επανάληψη του δοθέντος αποσπάσματος,όσο μικρό και αν είναι σε έκταση, (π.χ.3-4 λέξεις )και να γράφεται αντ'αυτού κάτι που να εμπεριέχει το ίδιο νόημα;Αν ο μαθητής το γράψει αυτούσιο ως θεματική περίοδο ή κατακλείδα,θεωρείται μειονέκτημα και βαθμολογείται αρνητικά;Ή δεν έχει σημασία;
2)Στην παραγωγή λόγου αν ζητηθεί επιστολή προς κάποιο φορέα,τι πρέπει να γράψει ο μαθητής ως εκφώνηση,αφού δεν γνωρίζει ποιος συγκεκριμένα θα τη διαβάσει;
Ευχαριστώ!
Καταγράφηκε
ele@n
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 257
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1678 στις:
Μάιος 15, 2013, 01:45:08 μμ »
Αναφορικά με την απάντηση στο θέμα Β1: Απαραιτήτως οι μαθητές οφείλουν να διαβάσουν προσεκτικά την εκφώνηση.
Σε περίπτωση που ζητά την
ανάπτυξη της φράσης
σε παράγραφο υποχρεωτικά επαναλαμβάνουν το δοθέν απόσπασμα ως θεματική περίοδο. Σε διαφορετική περίπτωση αφαιρούνται μόρια (οδηγία που μου μετέφερε διορθωτής πανελληνιών).
Στην περίπτωση που ζητά
ανάπτυξη του περιεχομένου της φράσης ή σχολιασμό αυτής
θεωρώ προσωπικά ότι δεν ζητά αντιγραφή της στη θεματική περίοδο (οδηγία που τους έχει σταλεί αλλά την έχω δει με τα μάτια μου δεν τους έλεγε τίποτα για τη θεματική περίοδο...η ομάδα διορθωτών με το συντονιστή τους σε συγκεκριμένο σχολείο είχαν πάρει απόφαση να λάβουν ως σωστή αυτή που δεν αντέγραφε αυτολολεξεί τη φράση. Οι υπόλοιποι δεν ξέρω τι έκαναν).
Στα θέματα της ΟΕΦΕ η εκφώνηση ανέφερε να
αναπτύξετε το νόημα της φράσης.
Οι απαντήσεις που έδωσαν ήταν ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως θεματική αλλά και ως νοηματική αφόρμηση. Εγώ, αν εξεταζόμουν, δεν θα την αντέγραφα αυτολεξεί.
Όσον αφορά την παραγωγή λόγου θεωρώ ότι οφείλει η επιτροπή να είναι σαφής στις διατυπώσεις της. Αλλά ακόμα κι αν δεν συμβεί αυτό την επιστολή μπορείς να τη στείλεις στον πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου του εκάστοτε φορέα...
Καταγράφηκε
kiki14
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 281
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1679 στις:
Μάιος 15, 2013, 03:05:02 μμ »
Έχει ζητηθεί όμως ποτέ ως τώρα ανάπτυξη φράσης;Έχω την εντύπωση ότι μόνο ανάπτυξη περιεχομένου ζητείται!Παρεμπιπτόντως έχουν ζητήσει και σχολιασμό περιεχομένου!Σε αυτή την περίπτωση με τον ίδιο τρόπο δε γίνεται ο χειρισμός της απάντησης;;Έτσι κι αλλιώς και η ανάπτυξη παραγραφου γίνεται σύμφωνα με προσωπική άποψη!Τι λέτε;Αν παντως λάβουμε υποψη ότι ανάπτυξη φράσης δε ζητείται,στην περιπτωση ανάπτυξης περιεχομένου,ΔΕΝ επαναλαμβάνουμε το δοθέν απόσπασμα,σωστά;
Όσον αφορά την εκφώνηση στην παραγωγή λόγου,ειχα στο μυαλό μου την περίπτωση που δε θα ναι ξεκάθαρο αν το πρόσωπο στο οποίο αναφερόμαστε είναι αρσενικού ή θηλυκού γένους...τότε;
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
118
119
120
121
122
...
231
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Φιλολογικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
MARKOS
)
Έκθεση Γ' Λυκείου