*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2034672 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anax

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
    • Προφίλ

Παντως, ας περιμενουμε να δουμε το νομοσχεδιο και ας ελπισουμε πως θα ικανοποιεί τους περισσοτερους.
Αν και οσο δεν υπαρχουν διορισμοι, δυστυχως, θα παραμένει η απογοητευση

Σε αυτό συμφωνώ μαζί σου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τα επιφωνήματα απαγορεύονται, θα διαγραφούν πάλι κάποια μηνύματα. ;)
Προσπάθησα να απαντήσω ευγενικά στα εγκώμια  που διάβασα σε προηγούμενα μηνύματα για τα προσόντα.
Αν είναι να δώσουν μόρια και σε όσους υπηρέτησαν στρατό – ειδικές δυνάμεις αφού όλοι μπορούν να πάνε και οι γυναίκες μπορούσαν να δουλέψουν κατευθείαν μόλις απέκτησαν το πτυχίο! Αφού είναι εξαγοράσιμα ας γίνουν από την αρχή !!! Ένα μόριο κάθε μήνα και ας δώσουν μετά χαριστικά 2 μόρια στο μεταπτυχιακό!

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Έχεις δίκιο χωρίς επιφωνήματα

Παράθεση
Τα βιβλία δεν σου μαθαίνουν πως θα γίνεις καλύτερος εκπαιδευτικός,
Δεν είναι σωστό να διορίσουν στην ειδική αγωγή
μπορούν να περιμένουν μέχρι να ιδρυθούν καθηγητικές σχολές ειδικής αγωγής όπως στην πρωτοβάθμια

Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Τίποτα όρθιο ούτε για τα παιδιά με αναπηρία.

Συγγνώμη για τα επιφωνήματα, δεν θα χάσω το δίκιο μου και θα ήθελα όλος μα όλος ο κόσμος να διαβάσει αυτό που μόλις έγραψες.

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Όποιος φροντίζει να επιμορφώνεται ας επιβραβευτεί. Δεν είναι σωστό όταν κάποιος έχει μεταπτυχιακό να δέχεται πόλεμο επειδή το έχει.
Δεν είναι σωστό ότι δεν έχουμε να το κατηγορούμε. Λίγη αξιοπρέπεια δεν βλάπτει...
Δεν το κατακρίνω όσοι το έχουν μπορούν να το κάνουν κορνίζα να το διαφημίζουν,  σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να πιστεύουν πως είναι καλύτεροι από όλους  τους κοινούς θνητούς που έχουν μόνο πτυχίο. Προσπαθούν να παρακάμψουν τη σειρά προτεραιότητας και φοβούνται να αξιολογηθούν έστω με ένα νέο σύστημα διαγωνισμού γνώσεων παιδαγωγικών.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παράθεση
όσοι το έχουν μπορούν να το κάνουν κορνίζα να το διαφημίζουν

Χωρίς επιφωνήματα

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Παντως, ας περιμενουμε να δουμε το νομοσχεδιο και ας ελπισουμε πως θα ικανοποιεί τους περισσοτερους.
Αν και οσο δεν υπαρχουν διορισμοι, δυστυχως, θα παραμένει η απογοητευση
[/quote]
Τα είπες όλα μέσα σε 2 προτάσεις. Ας ξεκολλήσει επιτέλους το σύστημα και ας διοριστεί όποιος να ναι. Αρκεί να αρχίσουν και πάλι οι διορισμοί. Αν δε διοριστούμε τουλάχιστον βελτιώνουμε τη θέση μας ως αναπληρωτές και θα ρθει και η σειρά μας.
Όλα τα υπόλοιπα είναι για να γεμίζουν οι σελίδες του νήματος με ευσεβείς πόθους. Πληροφορίες για το νέο σύστημα διορισμών ΜΗΔΕΝ.
Επιπλέον ορισμένοι με την εμπάθεια που γράφετε γίνεστε εκνευριστικότατοι ακόμα κι αν αυτά που υποστηρίζετε συμφέρουν κάποιους από εμάς.
Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει χρήμα. Το ότι παίζει του χρόνου κάποιοι να μην είμαστε ούτε καν αναπληρωτές το έχετε σκεφτεί ως ενδεχόμενο; Κι εσείς σκοτώνεστε ποιος θα πρωτοδιοριστεί.

Αποσυνδεδεμένος sissi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 410
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ωραια αυριο ανακοινωνει το πολυνομοσχεδιο το παιδειας. Μαλιστα. Να δουμε τι θα βγαλουνε . Αν διορισουν με το υπαρχων συστημα και μοριοδοτουνται οι προυπηρεσιεα θα εχουμε προσφυγες απο ατομα που περασανε την Βαση στον ασεπ. Αν μοριοδοτουνε τον τελευταιο ασεπ θα εχουμε προσφυγες απο ατομα που ειχαν περασει την βαση σε αλλους ασεπ και απο ατομα που εχουν προυπηρεσια. Αν μοριοδοτουν πολυ ολους τους ασεπ θα εχουμε προσφυγες απο ατομα με μεγαλες προυπηρεσιες καθως οι ασεπ αυτοι δεν τηρουσαν τις βασικες προυποθεσεις του ν . Αρσενη. Χμμμμ χαμος θα γινει
Δεν θα αναφέρεται στο νέο συστημα διορισμων νομιζω.

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παράθεση
Δεν είναι σωστό να διορίσουν στην ειδική αγωγή όταν υπολειτουργεί η γενική παιδεία, δεν υπάρχουν χρήματα!

... Επειδή όντως μου το ζήτησες ευγενικά με προσωπικό μήνυμα το παραθέτω ολόκληρο, αν και από πάνω ήταν αυτούσιο το δικό σου. Μονταζιέρα ΝΔ δεν κάνω. Αν θες τη γνώμη μου όμως φίλε δε σώζεται αυτό που είπες...

Kokoschka

  • Επισκέπτης
Aυριο το Πολυνομοσχεδιο

http://www.pde.gr/index.php?page=8074
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 15, 2015, 03:50:59 μμ από Dr_Michael »

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
δε σώζεται αυτό που είπες...
Έτσι έχει η κατάσταση, ακόμη κι αν γίνουν διορισμοί θα υπάρχουν προτεραιότητες, το ζούμε κάθε χρόνο, κανείς δεν περιμένει να διαβάσει από εμένα κάτι διαφορετικό, όλοι γνωρίζουν ποιοι είναι οι προνομιούχοι στους διορισμούς και πως την ειδική αγωγή όλα τα χρόνια την έχουν παραμελημένη! Θα δούμε τι θα συμβεί, καταλαβαίνω την απόγνωση που νιώθετε εσείς που δουλεύετε εκεί, μη μου πείτε πως δεν το σκεφτήκατε αυτό το σενάριο.

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Ούτε ο ΑΣΕΠ, ούτε το μεταπτυχιακό κατά τη γνώμη μου πιστοποιούν την ικανότητα κάποιου στη διδασκαλία. Τα μεταπτυχιακά διπλώματα -αν δεν κάνω λάθος- τόσο με το προηγούμενο καθεστώς όσο και με τον αδρανή νόμο 3848 μοριοδοτούνταν στη διαδικασία των εξετάεων του ΑΣΕΠ. Επομένως, προφανώς και κανείς δεν υποτιμά την αξία ενός μεταπτυχιακού διπλώματος. Να μην τα υπερεκτιμούμε όμως από την άλλη. Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση. Κάποιοι ήθελαν να μπουν στη διαδικασία του μεταπτυχιακού, κάποιοι άλλοι όχι, κάποιοι ήθελαν και δε μπορούσαν. Αν θέλετε την άποψή μου, μεταπτυχιακές σπουδές καλό είναι να παρακολουθείς, εφόσον σε ενδιαφέρει κάποιος ιδιαίτερος κλάδος της σχολής από την οποία αποφοίτησες. Επίσης, αν σε ενδιαφέρει η έρευνα. Το να κυνηγάς μεταπτυχιακά απλά και μόνο για να διοριστείς δεν απέχει πολύ από την κατηγορία που εκτοξεύεται εναντίον των τριτέκνων και των πολυτέκνων (=κάνατε παιδιά για να μας φάτε τις θέσεις- και συνήθως ακούγονται και χειρότερα). Πλέον υπάρχουν και τα ανοιχτά πανεπιστήμια που προσφέρουν μεταπτυχιακά επί πληρωμή. Πολύς περισσότερος κόσμος καταφεύγει σε μια τέτοια λύση.
Να θέσω κι ένα άλλο ζήτημα βρε παιδιά, που αν δε μου διέφυγε καθώς διάβαζα το νήμα, δεν έθεσε κανείς. Πόσα προσόντα κατά τη γνώμη σας χρειάζεται ένας άνθρωπος για να διδάξει; Η κατάσταση έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο: μεταπτυχιακά, διδακτορικά, 3-4 ξένες γλώσσες, πιστοποιήσεις στις νέες τεχνολογίες, σεμινάρια...Δηλαδή για να διδάξει κάποιος αποτελεσμάτικα στην τάξη πρέπει να είναι κινητή εγκυκλοπαίδεια; Την ίδια ώρα, όπως σωστά έθεσε ο συνάδελφος Markos, έχει διαφύγει της προσοχής όλων η παιδαγωγική κατάρτιση που θα έπρεπε να παρέχεται, αλλά και η ψυχική ισορροπία όσων καλούνται να παράγουν διδασκαλία. Για αυτό το κομμάτι, ουδέν έχει αναφερθεί...

Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 729
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αφαιρεστε και αλλους 745 απο τους 11000. Να δουμε αν θα προκανουν να διοριστουν και οι ΦΕΚιτες :o

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=64171531

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Ένας που έγραψε 80% στο διαγωνισμό δεν είναι απαραίτητα καλύτερος από έναν που έγραψε 70%.
Πάντως και οι δυο είναι πιθανότατα καλύτεροι από έναν τρίτο που δεν θα έγραφε ούτε 40%.
Σε κάθε περίπτωση είναι σαφώς πιο δίκαιο να διορίζει το κράτος από έναν διαγωνισμό με μειονεκτήματα παρά να διορίζει από το παράθυρο.
Ο ενιαίος πίνακας των μόνιμων διορισμών (του 40%)
και οι ενιαίοι πίνακες των αναπληρωτών (Β και Γ).

Προσοχή υπάρχουν τρεις πίνακες:
Ο ενιαίος πίνακας διορισμών και οι ενιαίοι πίνακες αναπληρωτών (Β και Γ).

Τους οποίους μπορεί κάποιος να βρει στο σύνδεσμο: http://e-aitisi.sch.gr

Χρειάζονται κάποιες διευκρινίσεις που προκύπτουν από το Άρθρο 6 του Ν.3255/2004 (νομοθετικό έκτρωμα της πρώην υπουργού παιδείας και πρώην βουλευτίνας Μ. Γιαννάκου και του πρώην υφυπουργού παιδείας και πρώην βουλευτή Γ. Καλού)
και τις παραγράφους του καθώς και από το (πρόσφατο) Άρθρο 5 του Ν.3687/2008 (νομοθετικό τερατούργημα του πρώην υπουργού παιδείας και ακόμη βουλευτή Ε. Στυλιανίδη και του νυν υφυπουργού παιδείας και - για πόσο ακόμη; - βουλευτή Α. Λυκουρέντζου).


Οι μόνιμοι διορισμοί γίνονται ανά έτος με τους εξής έξι (6) τρόπους:

1) το 60% των θέσεων από τους διοριστέους του διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. (Ν.3255/2004)

2) και το υπόλοιπο 40% από τον ενιαίο πίνακα των μόνιμων διορισμών. (Ν.3255/2004)

Επιπλέον των παραπάνω διορισμών:
3) όσοι συμπληρώνουν 24 μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας και έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π. (το λεγόμενο 24μηνο + επιτυχία Α.Σ.Ε.Π. στην αργκό), διορίζονται από το σχολ. έτος 2008-2009 και εφεξής στον κλάδο επιτυχίας τους και μόνο, σύμφωνα με τις ανάγκες της Υπηρεσίας, και με σειρά που εξαρτάται από τη θέση τους στον ενιαίο πίνακα των μόνιμων διορισμών (Ν.3687/2008)

4) όσοι έχουν συμπληρώσει μέχρι την 30/6/2008 πραγματική προϋπηρεσία τουλάχιστον 30 μηνών (τους λεγόμενους 30μηνίτες στην αργκό) διορίζονται από το σχολ. έτος 2008-2009 μέχρι και το σχολ. έτος 2012-2013, σε αναλογία που ορίζεται στο ένα πέμπτο (1/5) του συνολικού αριθμού των ως άνω εκπαιδευτικών και με σειρά που εξαρτάται από τη θέση τους στον ενιαίο πίνακα των μόνιμων διορισμών (Ν.3687/2008)

5) οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί (τους λεγόμενους Ι.Δ.Α.Χ. στην αργκό) των οποίων τα τμήματα που δίδασκαν σταμάτησαν τη λειτουργία τους (δηλ. έκλεισε το ιδιωτικό σχολείο στο οποίο δούλευαν), εγγράφονται σε σειρά που αντιστοιχεί στο σύνολο της προϋπηρεσίας τους στα ιδιωτικά σχολεία, και μετά την πάροδο δύο ετών αναπλήρωσης στα δημόσια σχολεία διορίζονται ως μόνιμοι.

6) οι πολύτεκνοι, δηλ. οι έχοντες τουλάχιστον 4 τέκνα, διορίζονται άμεσα (ανεξαρτήτως επιτυχίας στον ΑΣΕΠ ή προϋπηρεσίας) και μάλιστα σε σχολική μονάδα που επιλέγουν οι ίδιοι με αίτησή τους.


Προσοχή υπάρχουν τρεις πίνακες:
Ο ενιαίος πίνακας διορισμών και οι ενιαίοι πίνακες αναπληρωτών (Β και Γ).

__Ο ενιαίος πίνακας των μόνιμων διορισμών από προϋπηρεσία.__

Οι μόνιμοι διορισμοί, από τους έχοντες προϋπηρεσία, γίνονται από τον ενιαίο πίνακα μονίμων διορισμών, για να καλύψουν:
το 40% των θέσεων ανά έτος – τους 30μηνίτες – τους έχοντες 24μηνο + επιτυχία Α.Σ.Ε.Π. και τέλος τους Ι.Δ.Α.Χ..

Η σειρά των υποψηφίων στον πίνακα μονίμων διορισμών καθορίζεται ΜΟΝΟΝ με την προσμέτρηση των μορίων προϋπηρεσίας τους ως εξής: 1 μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας.

Στον ενιαίο πίνακα μόνιμων διορισμών (του 40% - του 30μηνου - του 24μηνο + επιτυχία Α.Σ.Ε.Π και των ΙΔΑΧ ) ΔΕΝ μετρούν καθόλου τα μόρια από τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ!!

Αυτός είναι και ο πίνακας μονίμων διορισμών, αφού σύμφωνα με αυτόν θα γίνουν οι προσλήψεις τού (ας πούμε) 40%.

Παλιές αμαρτίες...
Η προϋπηρεσία που παρασχέθηκε έως και 30/06/05, όπου και αν παρασχέθηκε, σε οιονδήποτε κλάδο, μεταφέρθηκε στον κλάδο που δήλωσε ο κάθε υποψήφιος. Με αυτόν τον τρόπο γέμισαν οι πίνακες, αφού πάρα πολλοί ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ02, ΠΕ01 κ.ά. μετέφεραν προϋπηρεσία που απέκτησαν από πληροφορική, κομμωτική, αισθητική σε αυτήν του βασικού τους πτυχίου (ας όψεται ο Ευθυμίου).

__Οι ενιαίοι πίνακες των αναπληρώσεων (Β και Γ).__

Οι πίνακες των υποψήφιων αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών χαρακτηρίζονται ως Β και Γ (προηγούνται οι εγγεγραμμένοι του πίνακα Β), στους οποίους:

Στον πίνακα Β κατατάσσονται ύστερα από αίτησή τους όσοι:
- έχουν προϋπηρεσία αναπληρωτή ή ωρομίσθιου, με 1 μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας
- είναι επιτυχόντες του τελευταίου Α.Σ.Ε.Π., με 1 μόριο για κάθε μονάδα πάνω από την βαθμολογική βάση
- είναι επιτυχόντες του προτελευταίου Α.Σ.Ε.Π., με 0,5 μόριο για κάθε μονάδα πάνω από την βαθμολογική βάση

Σε αυτόν τον πίνακα:
- Τα μόρια από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ μετράνε για μια διετία και έπειτα γίνονται μισά για την επόμενη διετία. Μετά εξαφανίζονται!!
- Τα μόρια που προκύπτουν από την προϋπηρεσία σε μέρη που θεωρούνται δυσπρόσιτα, μετράνε διπλά.
- Επίσης, οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί των οποίων τα τμήματα που δίδασκαν σταμάτησαν τη λειτουργία τους, εγγράφονται σε σειρά που αντιστοιχεί στο σύνολο της προϋπηρεσίας τους στα ιδιωτικά σχολεία, και μετά την πάροδο δύο ετών αναπλήρωσης στα δημόσια σχολεία διορίζονται ως μόνιμοι.

Αδιόριστοι ξυπνήστε
Αλήθεια γιατί τα μόρια από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ να μετράνε για μια διετία και έπειτα γίνονται μισά για την επόμενη διετία και τέλος να εξαφανίζονται και να μην παραμένουν ακέραια εσαεί στο ενιαίο πίνακα αναπλήρωσης;
Πως είναι δυνατό η επιτυχία δύο ή και τρεις συνεχόμενες φορές στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ να θεωρείται αμελητέα ποσότητα (με τα αντίστοιχα «μόρια» να υπολογίζονται μόνον για τον ενιαίο πίνακα και μάλιστα μόνον για μια διετία στο ακέραιό τους, ενώ να μηδενίζονται μετά την παρέλευση μιας τετραετίας) σε σύγκριση με τα μόρια από προϋπηρεσία που απέκτησε κάποιος π.χ. στην Π.Δ.Σ. (τα οποία και «κατοχυρώνονται» εσαεί);

Στον πίνακα Γ κατατάσσονται ύστερα από αίτησή τους όλοι οι πτυχιούχοι που δεν έχουν προϋπηρεσία ή επιτυχία στους δυο τελευταίους διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π. με βάση την ημερομηνία κτήσης του πτυχίου τους.

Προσοχή:
Το 20% του συνολικού αριθμού των αναπληρωτών που προσλαμβάνονται είναι τρίτεκνοι σύμφωνα με το Νόμο 3454/2006 (Άρθρο 2, παράγραφος 4) «Ενίσχυση της οικογένειας και άλλες διατάξεις»:
4. α. Στην παρ. 5 του άρθρου 6 του ν. 3255/2004 (ΦΕΚ 138 Α΄) προστίθεται περίπτωση γ΄ ως εξής:

« γ) Από την έναρξη του σχολικού έτους 2006 – 2007 και εφεξής, κατά την πρόσληψη των αναπληρωτών εκπαιδευτικών πτυχιούχων ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων από τον πίνακα που συντάσσεται με βάση την περίπτωση α΄ της παρούσας παραγράφου, ποσοστό είκοσι τοις εκατό (20%) κατά κλάδο και ειδικότητα επί των εκάστοτε προσλαμβανόμενων αναπληρωτών, προσλαμβάνεται από τους εγγεγραμμένους στον πίνακα εκπαιδευτικούς που έχουν τρία τέκνα. Οι υπαγόμενοι στις ρυθμίσεις της παρούσας περίπτωσης, για το διορισμό των οποίων απαιτείται πτυχίο παιδαγωγικών σπουδών της ΣΕΛΕΤΕ κατά τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 8 του ν. 1566/1985 (ΦΕΚ 167 Α΄), προσλαμβάνονται εφόσον κατέχουν το πτυχίο αυτό ή πτυχίο ισοδύναμο προς αυτό.

Η πρόσληψη γίνεται με βάση τη σειρά εγγραφής στον ανωτέρω πίνακα και εφόσον έχουν υποβάλει αίτηση για πρόσληψη στις περιοχές που πραγματοποιούνται οι προσλήψεις. Αν οι εγγεγραμμένοι στον ανωτέρω πίνακα δεν επαρκούν, τότε για τη συμπλήρωση του ποσοστού προσλαμβάνονται υποψήφιοι χωρίς προϋπηρεσία από συμπληρωματικό πίνακα στον οποίο κατατάσσονται οι αιτούντες με βάση την ημερομηνία κτήσης του πτυχίου τους και σε περίπτωση σύμπτωσης της ημερομηνίας αυτής με το βαθμό του πτυχίου τους. Κατά τον προσδιορισμό των θέσεων που αντιστοιχούν στο ανωτέρω ποσοστό, γίνεται στρογγυλοποίηση στην αμέσως επόμενη ακέραιη μονάδα, αν προκύπτει δεκαδικό υπόλοιπο ίσο ή μεγαλύτερο από το μισό της ακέραιης μονάδας. Αν το δεκαδικό υπόλοιπο είναι μικρότερο από το μισό της ακέραιης μονάδας, δεν λαμβάνεται υπόψη.»

-------------------------------------------------------------------
Παλιές αμαρτίες – πώς διορίστηκαν αρκετοί απ’ το παράθυρο

Περί της «μεταφοράς προϋπηρεσίας» από ειδικότητα σε ειδικότητα

Ο νόμος που επέτρεψε αυτή την κατάσταση, δηλαδή ότι πτυχιούχοι διορίστηκαν εκμεταλλευόμενοι προϋπηρεσία διαφορετικής ειδικότητας από το πτυχίο τους ή απέκτησαν προβάδισμα στον ενιαίο πίνακα εξ αιτίας αυτής της μεταφοράς, ήταν του Ευθυμίου, προφανώς μετά από πιέσεις της ΠΕΑ.
Η νέα κυβέρνηση και η Μ. Γιαννάκου κράτησε τον ίδιο νόμο μέχρι και το σχ. έτος 2004-05 και με νόμο του 2005 η παρασχόμενη προϋπηρεσία από το έτος 2005-06 και εφεξής λογίζεται μόνο στον κλάδο που παρασχέθηκε. Οι πίνακες, όμως, γέμισαν με αυτό τον τρόπο και όχι μόνο.

Εκτός αυτού γίνονταν και άλλα κόλπα.
Μπορούσε π.χ. κάποιος να προσληφθεί ως ωρομίσθιος, για τους οποίους, για το μεν πρωινό πρόγραμμα το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο ωρών είναι 11 εβδομαδιαίως, για αυτούς της Π.Δ.Σ. δε, είναι 10, και να του ανατεθούν περισσότερες ώρες. Π.χ. ωρομίσθιος σε Σ.Δ.Ε να έχει ωράριο 19 ωρών, ωρομίσθιος σε Π.Δ.Σ. να έχει 17 ώρες. Οι ώρες αυτές και μέχρι τις 21 εβδομαδιαίως (όσες του νεοδιόριστου) μετρούσαν κανονικά στην παροχή μορίων και στην καταγραφή τους στους πίνακες.

Άλλο που γινόταν είναι κάποιοι να μπορούν να καταγράφουν μόρια και από πρωινή ωρομισθία και από Π.Δ.Σ. Σε ορισμένες περιοχές υπάρχουν κενά και καλούνται ωρομίσθιοι και σε άλλες όχι. Άλλο, είναι το δικαίωμα που δίνεται σε εκπαιδευτικούς ιδιωτικών σχολείων, που τα τμήματα που δίδασκαν σταμάτησαν τη λειτουργία τους, να καταγράφονται στους πίνακες μεταφέροντας την προϋπηρεσία τους και μετά από 2 χρόνια αναπλήρωσης να διορίζονται.
---------------------------------------------------------


Η «απόκτηση» προϋπηρεσίας σήμερα

Αυτή τη στιγμή οι νόμοι 3255/2004 και Ν.3687/2008 αποτελούν σαφή παραβίαση του Συντάγματος, αφού για την ίδια θέση στη δημόσια εκπαίδευση υπάρχουν έξι διαφορετικοί τρόποι διορισμού!!!
Που είναι λοιπόν η ισονομία και η ισοπολιτεία που επιτάσσει το Σύνταγμα της Ελλάδας;

Επιπροσθέτως δεν έκλεισαν τα παράθυρα καταγραφής μορίων προϋπηρεσίας από άτομα εκτός σειράς των πινάκων που συντάσσει το υπουργείο.
Δηλαδή, μπορεί κάποιος που δεν είναι εγγεγραμμένος στους πίνακες, ή είναι εγγεγραμμένος σε χαμηλή σειρά και χωρίς επιτυχία σε Α.Σ.Ε.Π., να καταγράψει μόρια από:

1 ) τη Σιβιτανίδειο,
2 ) Εκκλησιαστικά Σχολεία,
3 ) Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.),
4 ) Σχολεία Φυλακών/ Σωφρονιστικών καταστημάτων,
5 ) Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής (Σ.Μ.Ε.Α.),
6 ) Τμήματα Αθλητικής Διευκόλυνσης Τ.Α.Δ.-Ε.Τ.Α.Δ.,
7 ) Προϋπηρεσία από σχολείο χώρας της… Ευρωπαϊκής Ένωσης,
8 ) «Προϋπηρεσία» από… ιδιωτικό σχολείο,
9 ) Π.Δ.Σ. κ.α.
10) Προϋπηρεσία ΟΑΕΔ???
και σε 1-2-3 χρόνια να διοριστεί.

Όλα αυτά δείχνουν πόσο διαβλητοί είναι οι πίνακες και πως παραβιάζεται η αρχή της ισονομίας.

Άλλοι, με τρία παιδιά, προχωρούν σε 4ο και διορίζονται ανεξαρτήτως της συμμετοχής τους στο διαγωνισμό ως πολύτεκνοι.

Οι δε επιτυχόντες και τεχνητά μη διοριστέοι του διαγωνισμού (λόγω των ποσοστώσεων στους διορισμούς και λόγω των προσαυξήσεων στη βαθμολογία του διαγωνισμού) ευνουχίζονται συστηματικά.

Κάποιοι, λοιπόν, είναι υποχρεωμένοι να ξαναδίνουν εξετάσεις και να μετέχουν σε αυτή την ψυχοφθόρα και αβέβαιη διαδικασία, ενώ κάποιοι άλλοι (και αφήνω έξω αυτούς που προσλήφθηκαν αναπληρωτές με βάση τη σειρά τους από την επετηρίδα) έχουν μπει στο κανάλι που οδηγεί στο σίγουρο διορισμό.

Συνάδελφοι έχετε σκεφτεί ότι αν το σύνολο των διορισμών, το 100%, γίνονταν από τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, τότε αρκετοί από εσάς να ήσασταν ήδη διορισμένοι και δεν θα αναγκαζόσασταν να υποστείτε την ταλαιπωρία της ωρομισθίας, έχοντας απλά ελπίδα στο μέλλον να κληθείτε για αναπλήρωση, με προοπτική στη συνέχεια να διοριστείτε;
Έχετε σκεφτεί ότι κάποιοι που έχουν χρησιμοποιήσει τα «παράθυρα» που αναφέρθηκαν παραπάνω, κατέχουν αυτή τη στιγμή θέση μονίμου στην οποία θα έπρεπε να βρισκόσασταν εσείς;

Είστε διατεθειμένοι, συνάδελφοι, να ανεχτείτε κι άλλο τέτοιες καταστάσεις;


Τέλος, γιατί αλήθεια να γίνονται μόνο οι μόνιμοι διορισμοί σε ποσοστό (που λέει ο λόγος) 60%-40%, και όχι και αυτοί των αναπληρωτών;

Πολύ καλή ανάλυση του xb από το 2009 .
Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι .   :)

Kokoschka

  • Επισκέπτης
Αφαιρεστε και αλλους 745 απο τους 11000. Να δουμε αν θα προκανουν να διοριστουν και οι ΦΕΚιτες :o

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=64171531
Εδώ εχουμε ΣτΕ ,χρυσε μου,βαρβατη αποφαση
Οντως,θα επρεπε στους εκπαιδευτικούς να γινεται και αξιολογηση στο ψυχολογικο σκελος.Απαραιτητα!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159953
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 720
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 405
Σύνολο: 407

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.