Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Babycobra

Σελίδες: 1
1
Σε αυτό έχεις δίκιο. Ωστόσο, δε μου φαίνεται περίεργο, καθώς ο κάθε κλάδος θέλει τα εν οίκω μη εν δήμω. Εδώ σε θέλω, Υπουργείο μου, να δείξεις την πυγμή σου, όχι να μου κάνεις τον νταή στον εύκολο στόχο, τους "πεθαμένους" ωρομίσθιους και αναπληρωτές. Αλλά, να σου πω και κάτι με κίνδυνο να παρεξηγηθώ; Ακόμη και αυτό από τους εκπαιδευτικούς θα πρέπει να ξεκινήσει; Δηλαδή, στην υγεία, στην εφορία, στις πολεοδομίες δεν κουνιέται φύλλο και μας ενόχλησαν οι εκπαιδευτικοί; ... Για να γίνω και εγώ λίγο παρτάκιας, όπως το ... 109 ;)
φυσικά και όχι..απλά εδώ ειναι φόρουμ εκπαιδευτικών. ;)

2
Ωραία. Υπάρχουν 2,3,5,10 τεμπέληδες σε κάθε υπηρεσία και όλοι το έχουμε βιώσει αυτό. Και επειδή δηλαδή δε λειτουργούν σωστά οι ελεγκτικοί τους μηχανισμοί, θα πρέπει να απαξιώνονται άκριτα όλοι; Ας απαιτήσουμε να υπάρχουν συνεχείς έλεγχοι και αυστηρές ποινές για τους παραβάτες, όχι να ρίχνουμε συλλήβδην....  στον Καιάδα όλο τον εκπαιδευτικό κλάδο!
[/qu
\
πολύ σωστά και όλοι συμφωνούμε.το άκουσες αυτό να ακούγεται σαν αίτημα σε οποιαδήποτε κινητοποίηση εκπαιδευτικών? αυτό λέω τόση ώρα..ο δημόσιος λόγος του κάθε επαγγελματικού κλάδου, διαμορφώνει και την κοινή γνώμη..

3


Δεν το δείχνεις πάντως. Για αυτογνωσία και αυτοκριτική θα μου μιλήσεις όταν με γνωρίσεις.

δεν κατάλαβα τι εννοείς , να σου πω την αμαρτία μου...αν μπορείς να μου το διευκρινίσεις..

Όχι δε με κάλυψες γιατί στηρίζεσαι σε συγκεκριμένη περίπτωση. Από την άλλη υπάρχει και προϊστάμενη αρχή και από τη διεύθυνση. Όλοι στο κόλπο είναι;

δεν είναι κόλπο, είναι μια ευρύτερη νοοτροπία πολλών εργαζομένων στον δημόσιο τομέα..δηλ. εσύ πέφτεις από τα σύννεφα, αυτά τα άκουσες μόνο από μένα, δεν τα έχεις ξανακούσει ποτέ και δεν ισχύουν, αυτό θέλεις να μου πεις..

φυσικά ασυνείδητοι υπάρχουν παντού..απλά στην δημόσια εκπαίδευση -και στο δημόσιο γενικά- λείπει ο μηχανισμός που θα τους ελέγξει , κατάλαβες..?
αυτό εννοώ και επαναλαμβανω , με τις καλύτερες προθέσεις.

Εσύ κατάλαβες ότι αυτό έγραψα κι εγώ; Και στον ιδιωτικό τομέα ακόμα, όπου λείπει ο ελεγκτικός μηχανισμός αυτό συμβαίνει.
Επαναλαμβάνω, όταν θέλουμε να θίξουμε κάποιους είναι το ευκολότερο, με τις καλύτερες προθέσεις.

[/quote]
στον ιδιωτικό τομέα συνήθως αυτό ειναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. αν δεν το βλέπεις, εθελοτυφλείς...
επίσης στον ιδιωτικό τομέα, "χάνει" ο εργοδότης που τους πληρώνει και είναι δικό του πρόβλημα, ενώ στον δημοσιο εργοδότης ειναι το κράτος , δηλ. εσύ εγώ. και όλοι..γι αυτό και προκαλούν συχνά κάποιες παγιωμένες συμπεριφορές το δημόσιο αίσθημα , δεν ξέρω αν με εννοείς..

4


Το ωράριο στα γραφεία είναι 7.30-15.00 ή 9.00-16.30. Το αν τηρείται αυτό και το τι κάνει ο καθένας, μέσα στα πλαίσια του ωραρίου του, είναι θέμα ευσυνειδησίας του καθενός, αλλά και θέμα επάρκειας του προϊστάμενου της κάθε υπηρεσίας.
Ευσυνείδητοι και ασυνείδητοι, επαρκείς και ανεπαρκείς υπάρχουν παντού. Είναι πανεύκολο να χρησιμοποιεί κάποιος αόριστες ακραίες περιπτώσεις για να κατηγορήσει ένα κλάδο.

[/quote]

δηλαδή αν πάρεις σε γραφείο τηλέφωνο στις 4.25 θα βρεις άνθρωπο στη θέση του να σηκώσει το τηλέφωνο και να σε εξυπηρετήσει..οκ.
το έχεις προσπαθήσει ποτέ?
 
πέρασα πέρυσι από γραφείο δευτεροβάθμιας να κάνω τα χαρτιά μου για τον ασεπ..ένας ταλαίπωρος είχε φάει τρελλό χώσιμο με τις αιτήσεις και μη σου πω γύρω του τι γινόταν..άλλοι λιάζονταν έξω από τα γραφεία, άλλη εμπαινε με σακούλες λαΪκής ...κλασική εικόνα δημόσιας υπηρεσίας.
φυσικά;και δεν φταίνε οι άνθρωποι, αν δεν ε΄χουν έλεγχο ή αντικείμενο εργασίας τι θα κάνουν..αλλά μη λεμε πως αυταά ειναι ακραίες περιπτώσεις..

5
τι έχεις να πεις για τους εκατοντάδες αποσπασμένους στα γραφεία, των οποίων το ωράριο είναι το πλέον "ευέλικτο"  να το χαρακτηρίσω? δεν λέω λόγια του αέρα, έχω προσωπική πείρα..η αδελφή μου ήταν σε γραφείο δευτεροβάθμιας και την πρώτη μέρα πήγε στις εφτάμιση και της είπε ο διευθυντής έτσι? θα έρχεσαι εννιά, δεν θα μας χαλάσεις εσύ την πιάτσα..οι εκπαιδευτικοί πήγαιναν λαϊκη, σούπερ μάρκετ, για ψώνια στα τοπικά καταστήματα, μια άλλη που παντρευόταν έκανε και πρόβες νυφικού.. :)

Το ωράριο στα γραφεία είναι 7.30-15.00 ή 9.00-16.30. Το αν τηρείται αυτό και το τι κάνει ο καθένας, μέσα στα πλαίσια του ωραρίου του, είναι θέμα ευσυνειδησίας του καθενός, αλλά και θέμα επάρκειας του προϊστάμενου της κάθε υπηρεσίας.
Ευσυνείδητοι και ασυνείδητοι, επαρκείς και ανεπαρκείς υπάρχουν παντού. Είναι πανεύκολο να χρησιμοποιεί κάποιος αόριστες ακραίες περιπτώσεις για να κατηγορήσει ένα κλάδο.

αν ήταν ακραία η περίπτωση δεν θα τη συζητούσα..ξεκαθάρισα εξαρχής ότι καμια κακεντρέχεια δεν έχω απέναντι στους εκπαιδευτικούς..
το ωράριο στην ελ λόγω υπηρεσία διαμορφώθηκε κατόπιν υποδείξεως της διεύθυνσης σε 9-2, δεν ξέρω αν σε καλύπτω..

και να συμπληρώσω κατι που σωστά ειπώθηκε παραπάνω..τόσα χρόνια , οι διεκδικήσεις, οι απεργίες επικεντρώνονται στην διατήρηση των κεκτημένων, όποια και αν ειναι αυτά..αιτήματα όπως βελτίωση του σχολείου εν γένει, βιβλιοθήκες, αξιολόγηση, κλπ κλπ ή δεν ακουγονται καθόλου ή περνάνε στο ντούκου όταν πάντοτε κυριαρχούν τα εργασιακά..έχεις συχνά την  αίσθηση ότι οι φίλοι εκπαιδευτικοί καταναλώνουν χρόνο και φαιά ουσία για να λύσουν θέματα όπως το ωράριο, οι άδειες, οι διορισμοί..που θενα λόγος για αξιολόγηση εκπαιδευτικών και του σχολείου, για επιμορφωση κλπ..δεν υποστηρίζω ότι αυτη ειναι η μόνη αλήθεια, αυτό όμως περναει προς τα έξω.και ξαναλέω ΄εχω σχέση με την εκπαίδευση, δεν ειμαι η μέση κακεντρεχής ιδιωτική υπάλληλος που μου φταινε οι δημόσιοι γιατί έχουν καλύτερο ωράριο από μένα.
η αυτογνωσία και η αυτοκριτική δεν έβλαψε ποτέ κανέναν..


φυσικά ασυνείδητοι υπάρχουν παντού..απλά στην δημόσια εκπαίδευση -και στο δημόσιο γενικά- λείπει ο μηχανισμός που θα τους ελέγξει , κατάλαβες..?
αυτό εννοώ και επαναλαμβανω , με τις καλύτερες προθέσεις.


6
 μαζί σου φίλε/φίλη, συμφωνώ στα περισσότερα...αλλά..μπορείς με το χέρι στην καρδιά να υποστηρίξεις ότι η δημόσιοι εκπαιδευτικοί, όχι όλοι, μερίδα τους, βάζουν οι ίδιοι τα χεράκια τους και βγάζουν τα ματάκια τους? απλά τώρα ο κόσμος μαθαίνει αυτά που παλιά ήταν κοινό μυστικό..δημοσιοποιούνται καποια πράγματα και τους παίρνει η μπαλα όλους..
για το ωράριο στα σχολεία δεν έχω να προσθέσω τίποτα, οι εκπαιδευτικοί δουλεύουν και με πολύ δύσκολες συνθήκες και όλοι ξέρουν ότι η μία ώρα σε τάξη ισοδυναμεί με 3 σε γραφείο..αλλά..
τι έχεις να πεις για τους εκατοντάδες αποσπασμένους στα γραφεία, των οποίων το ωράριο είναι το πλέον "ευέλικτο"  να το χαρακτηρίσω? δεν λέω λόγια του αέρα, έχω προσωπική πείρα..η αδελφή μου ήταν σε γραφείο δευτεροβάθμιας και την πρώτη μέρα πήγε στις εφτάμιση και της είπε ο διευθυντής έτσι? θα έρχεσαι εννιά, δεν θα μας χαλάσεις εσύ την πιάτσα..οι εκπαιδευτικοί πήγαιναν λαϊκη, σούπερ μάρκετ, για ψώνια στα τοπικά καταστήματα, μια άλλη που παντρευόταν έκανε και πρόβες νυφικού.. :)
το πάγιο σύστημα της τοποθέτησης μέσω βύσματος σε κάποιο γραφείο και της συλλογής μορίων από το δυσπρόσιτο όπου κανονικά θα έπρεπε να βρίσκεσαι πώς το βρίσκεις, δεν είναι σκανδαλώδες?
την πάγια τακτική της επαπειλούμενης κύησης, ενός συνδρόμου που 'χτυπά' κυρίως τις γυναίκες εκπαιδευτικούς οι οποίες από τον τρίτο μήνα της εγκυμοσύνης και χωρίς πραγματικά προβλήματα κάθονται σπίτι τους πώς το  βλέπεις? το έλεγε η Γιαννάκου και πέσανε να τη φάνε..φαίνεται πως οι γυναίκες που εργάζονται σε άλλους τομείς ειναι πιο ανθεκτικές τι να πω..

και πριν ξεσηκωθεί θύελλα αντιδράσεων..είμαι και η ίδια φιλόλογος , έχω εργαστεί σε σχολείο ιδιωτικό, τώρα η δουλειά μου αφορά μουσειακή εκπαίδευση και έχω άμεση επικοινωνία με τους εκπαιδευτικούς, αγαπώ τα παιδιά και τη διδασκαλία και αν είχα χρόνο να διαβάσω σοβαρά θα ήθελα πολύ να πάω σε δημόσιο σχολείο μέσω ασεπ..αλλά καμιά φορά καλό ειναι να κάνουμε πρώτα την αυτοκριτική μας, έτσι ώστε να έχουμε και σοβαρά επιχειρήματα για να αντιμετωπίσουμε τις κακοήθεις επιθέσεις προς τον κλάδο που είναι πάρα πολλές..αυτά, με κάθε συμπάθεια.

7
Αγαπητοί φίλοι εκπαιδευτικοί,

Σας ευχόμαστε ολόψυχα καλή και εποικοδομητική χρονιά.

Με ιδιαίτερη ευαισθησία απέναντι στο παιδί και τον εκπαιδευτικό και με γνώμονα τις σύγχρονες τάσεις στην προσχολική και πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σας προτείνουμε για την τάξη σας τη θεατρική παράσταση «Της Φύσης Μυστικό», που συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά.

Η παράσταση, εγκεκριμένη από το Υπουργείο Παιδείας για το νηπιαγωγείο και το δημοτικό (απόφαση 134260/Γ7 της 27/11/08) , αποτελεί ένα εξαιρετικό εκπαιδευτικό εργαλείο με πλούσια ερεθίσματα, που ευνοούν τη διαθεματική προσέγγιση βασικών κατευθύνσεων του αναλυτικού προγράμματος, με έμφαση στην περιβαλλοντική αγωγή.

Ο εμπνευστής της  Μιχάλης Κουκουλομμάτης, ένας άνθρωπος με συνεπή πορεία στον χώρο του παιδικού θεάτρου, κατόρθωσε να παντρέψει τα δομικά στοιχεία της παραδοσιακής μυθοπλασίας -τα μάγια, το αίνιγμα, τη λύση- με τον τρόπο ζωής των σημερινών παιδιών, δημιουργώντας μία οικολογική περιπέτεια, ένα πολυθέαμα που κόβει την ανάσα, γεμάτο χρώμα, μουσική, κίνηση, λόγο˙ μια παράσταση πολυμέσων, που για πρώτη φορά στην Ελλάδα παρουσιάζει επί σκηνής ηθοποιούς και κινούμενα σχέδια, σε ζωντανό διάλογο και παράλληλη δράση. 

Θα χαρούμε πολύ να ταξιδέψουμε μαζί σας στη μαγεία της Aχνοχώρας, να πολεμήσουμε μαζί με τον Αχνούλη και την Αχνούλα για να αποκαταστήσουμε την ισορροπία της φύσης και κυρίως να ζήσουμε για  λίγο μαζί με τα παιδιά σε έναν κόσμο που κυριαρχεί η φαντασία, η μαγεία και τα αγνά ιδανικά.

Με εκτίμηση,
Λίλα Κομνάκου
Ιστορικός-Εκπαιδευτικός Μουσειακής Αγωγής
Τηλ. για κρατήσεις σχολικών ομάδων 6974-857831






ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Θέατρο ALTERA PARS – Παιδική Σκηνή
 
Tης Φύσης Μυστικό
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Συγγραφέας- Σκηνοθεσία  Μιχάλης Κουκουλομμάτης
Σκηνικά                               Δέσποινα Βολίδη
Μουσική                             Δαμιανός Πάντας
Χορογραφίες                       Άννα Φιλιππάκη
Animation                           Γιώργος Μπιγιάκης
Φωτογραφία                       Θέμης Κοψίνης
Φωτισμοί                            Σοκόλ Τομτσίνι
Ειδικά εφέ                          Γιώργος Γιαννακόπουλος
 
Πρωταγωνιστούν               Γιώργος Μπανταδάκης , Ειρήνη Καζάκου,Αθανασία                   
                                             Καλογιάννη ,Δόξα Πάντα ,Μαρία Βλαχοδημήτρη και
                                             ο Μιχάλης Κουκουλομμάτης
 
 Μαζί τους τα δύο ΚΑΡΤΟΥΝ     ΑΝΕΜΟΣ και ΠΑΠΠΟΥΣ ΑΧΝΟΣ [ακούγεται ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΙΒΑΝΟΣ ]

Οργάνωση Παραστάσεων - Κρατήσεις για σχολικές ομάδες και Πληροφορίες
Λίλα Κομνάκου, Εκπαιδευτικός Μουσειακής Εκπαίδευσης,  τηλ. 6974-857831

Ημέρες και ώρες παραστάσεων  για σχολικές ομάδες:
Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή:  10.00 ή 11.00  π.μ. κατόπιν συνεννοήσεως
(διάρκεια παράστασης: 1, 20’ μαζί με το διάλειμμα)
Δυνατότητα κρατήσεων και για Σάββατα ή Κυριακές στις 11.30  και 15.00.
Τιμή εισιτηρίου: 8 Ευρώ
Οι συνοδοί εκπαιδευτικοί παρακολουθούν την παράσταση χωρίς χρέωση.

Διεύθυνση
Θέατρο Altera Pars
Μ. Αλεξάνδρου 123, Κεραμεικός (Στάση Μετρό Κεραμεικός). Τηλέφωνο 210 3410011.
www.alterapars.gr
Εύκολη στάση για τα πούλμαν.
Κυλικείο
Το θέατρο διαθέτει κυλικείο με σνακς κατάλληλο για παιδιά.

8
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 04:08:25 μμ »
Ποιος είπε ότι αυτός ο διαγωνισμός μας κρίνει ως καθηγητές; Ένα παιχνίδι είναι που πρέπει να έχεις μελετήσει καλά τους κανόνες του και να πας εκεί με σύστημα (πόσες ερωτήσεις θα ρισκάρω, σε ποιο αντικείμενο, ποιες ερωτήσεις κτλ.). Ειλικρινά το λέω! Εγώ στο πρόχειρο του γνωστικού έχω γράψει πράξεις. ;D ;D ;D ;D ;D ;D Αν το δουν, θα τρελαθούν! Αυτό έκανα όταν είδα όλα τα θέματα του γνωστικού, τζόγο με μέτρο.

Αυτό το ΠΕ Φιλολόγων το άτιμο με μπέρδεψε μάλλον!!! ;D ;D

9
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 03:42:25 μμ »
Μόλις γράφτηκα στο φόρουμ, αν και δεν είμαι εκπαιδευτικός με την κλασική έννοια του όρου, αλλά ασχολούμαι με τη μουσειακή εκπαίδευση..

Είπα να δοκιμάσω κι εγώ την τύχη μου φέτος για πρώτη φορά, καθότι η εκπαίδευση ήταν και είναι η μεγάλη μου αγάπη... Ως απόφοιτος ιστορικής και αρχαιολογικής σχολής, ξεκίνησα το διάβασμά μου από το Πάσχα περίπου και ασχολήθηκα αρκετά με την ιστορία, το αντικείμενο άλλωστε της ειδικότητάς μου στο οποίο πίστευα ότι θα πάω και καλά..Αμ πώς.... ;D

Δύο μέρες μετά..τι να πω..πως νιώθω εξαπατημένη, άφωνη μπροστά στον παραλογισμό που μας δέρνει..δεν ξέρω τι να πω...να βράσω -για να μη χρησιμοποιήσω άλλο ρήμα-το σχολείο με τις νέες σύγχρονες παιδαγωγικές κατευθύνσεις..που επιτρέπει στους γονείς και τους μαθητές να "αξιολογήσουν" τον εκπαιδευτικό..που στον 21ο αιώνα απαιτεί από τους λειτουργούς του άκριτη και άνευ όρων παπαγαλία..προκειμένου να τους εντάξει στους κόλπους του..Έλεος ρε παιδιά δηλαδή...Τυγχάνει να έχω φίλους ιστορικούς -καθηγητές πανεπιστημίου-που αμφιβάλλω αν θα περνούσαν το γνωστικό με αυτά τα θέματα και κυρίως με αυτή τη διατύπωση..

Δεν είμαι αρμόδια να προτείνω λύσεις..σιγουρα δεν ανακάλυψα εγω την Αμερική, θα έχουν γραφτεί άπειρες σελίδες για το θέμα στο φόρουμ...

Απλά αν η επετηρίδα ήταν άδικο σύστημα-κατά τη λογική του μπάτε σκύλοι αλέστε-αυτή η παρωδία εξετάσεων πώς χαρακτηρίζεται ?? Τέτοιους εκπαιδευτικούς θέλουμε??Παπαγάλους?? Που ξέρουν απέξω συνθήκες και συμβάσεις, ζώδια και ωροσκόπους λογοτεχνών, Αμερικανούς αξιωματούχους με κουφά ονόματα και δέχονται "οι μαθητές να αξιολογούν το έργο τους γιατί γνωρίζουν τις εκπαιδευτικές διαδικασίες"??

άφωνη...τι άλλο να πω....

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32304
  • Τελευταία: Aira
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160432
  • Σύνολο θεμάτων: 19218
  • Σε σύνδεση σήμερα: 820
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 465
Σύνολο: 472

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.