Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Pris

Σελίδες: 123456
44
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις σε Μουσικά Σχολεία
« στις: Απρίλιος 09, 2012, 11:46:24 μμ »
http://www.pde.gr/index.php?page=4424

Είναι όλες οι ειδικότητες. Και μουσικής, αλλά και γενικής παιδείας.

45
Γενικώς συμφωνώ. Διαφωνώ καθέτως (και οριζοντίως) με το παρακάτω:

Παράθεση
Η Μουσική Θεωρία και πράξη της Ελληνικής Παραδοσιακής είναι αποκλειστικά και εξ ολοκλήρου έργο των Εμπειροτεχνών Μουσικών όλα αυτά χρόνια, από την ίδρυση των Μουσικών σχολείων επί Τρίτση και όχι όπως αυτό ψευδώς προβάλλεται  από τους Ιεροψάλτες Βυζαντινούς Υμνολόγους του Υπουργείου Παιδείας.

Η Μουσική Θεωρία και Πράξη της Ελληνικής Παραδοσιακής Μουσικής δεν είναι αποκλειστικό έργο κανενός. Ούτε μόνο των καθηγητών της θεωρίας (που ειρήσθω εν παρόδω-ΚΑΚΩΣ αναφέρονται σαν ιεροψάλτες-δεν κάνουμε ψαλτική στα μουσικά σχολεία-κάνουμε Ελλ.Παρ.Μουσική-φυσικά αυτό περιλαμβάνει και την  ψαλτική-αλλά όχι μόνο την ψαλτική-στα πλαίσια της Ελλ.Παρ.Μουσικής), ούτε μόνο των καθηγητών της πράξης.

Όσο νωρίτερα ξεκολλήσουμε από "αποκλειστικότητες" (και οι μεν και οι δε) τόσο γρηγορότερα θα δούμε και το δάσος (και όχι το δεντράκι μας και μόνο) και τόσο αποτελεσματικότερα θα το βοηθήσουμε να αναπτυχθεί και θα το προστατέψουμε από τυχών ανάλογες καταστάσεις.

Αλλιώς καλά να πάθουμε. Θα μείνουμε χωρίς δάσος, με το...δεντράκι μας στα χέρια και μετά ελάτε να με ρωτήσετε τι να το κάνετε. :o

Αυτά. 8)

46



Υπόμνημα εκπαιδευτικών παραδοσιακής μουσικής των Μουσικών Σχολείων προς τον Υπουργό Παιδείας

Λάρισα 27 Μαρτίου 2012

Προς: τον Υπουργό Παιδείας ,Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, κο Μπαμπινιώτη.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: - ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
- ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
- ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ
- ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
- ΟΛΜΕ
- ΕΛΜΕ ΛΑΡΙΣΑΣ
- ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΘΕΜΑ: Πρόσληψη εμπειροτεχνών εκπαιδευτικών στα μουσικά σχολεία.

      Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, έχει παρέλθει κατά τα δύο και πλεον τρίτα η σχολική χρονιά και στα Μουσικά σχολεία έχετε προσλάβει εκπαιδευτικούς («εμπειροτέχνες» ιδιώτες συνεργάτες) μόνο για κάποιες ειδικότητες παραδοσιακής μουσικής, ενώ για κάποιες άλλες όχι. Στη Θεσσαλία συγκεκριμένα, δεν εγκρίθηκε, μεταξύ άλλων, η πρόσληψη εκπαιδευτικών για το λαούτο και το σαντούρι.

      Η επιλεκτικά προσχηματική προαίρεση πρέπει να αιτιολογηθεί από μέρους του Υπουργείου σας, διαφορετικά ενέχει την έννοια της διάκρισης.

Πρώτον, διάκριση έναντι των στερούμενων μαθητών που παραμένει το μέγα ζητούμενο και ο πυρήνας αυτής, σε σχέση με τους μαθητές που ήδη διδάσκονται τη μουσική τους Τέχνη και τον Ελληνικό Πολιτισμό και δεύτερον, έναντι των πέμπτης κατηγορίας των ήδη κατώτατων αμειβόμενων Εμπειροτεχνών διδασκάλων τους, ( σύμφωνα με τον Ν 3475/06 ταφόπετρα, σύμβαση ιδιωτών συνεργατών εκπαιδευτικών ιδιωτικού δικαίου).

      Η πρόσφατα όψιμη διαδικασία πρόσληψης από το Υπουργείο σας, των ιδιωτών Ωρομισθίων Εμπειροτεχνών υλοποιείται ανά την Ελλάδα και όχι ανά περιφέρεια, όπως ρητά απορρέει από το Νομικό πλάσμα της εγκυκλίου αίτησης σε σύνδεση με τον Ν 3475/06 περί ιδιωτών συνεργατών και όχι Εκπαιδευτικών, είναι αυθαίρετη και εκ του πονηρού.

      Γνωρίζετε ότι μας αποστερείτε του δικαιώματος της αναπλήρωσης ή της μερικής αναπλήρωσης, όπως ισχύει για τους κανονικούς Εκπαιδευτικούς, που εσείς θεωρείτε. Είναι προσχηματικά αντιφατικό και άδικο να μας αποστέλλετε στην Δράμα, Άρτα και Καλαμάτα, ενώ η περιφέρειά μας είναι η Θεσσαλία, όπου σύμφωνα με τον ίδιο Ν 3475/06 υιοθετείται η παράμετρος της εντοπιότητας, για τους ευνόητα απλούς λόγους, διότι η ωριαία αντιμισθία μας είναι  διαφοροποιημένη ακόμη και έναντι των άλλων ωρομισθίων Εκπαιδευτικών.

      Ο Αθηνοκεντρικός διοικητικογραφειοκρατικοσκληρωτικός τραγέλαφος του Υπουργείου Παιδείας στέρησε από τα Μουσικά σχολεία της Θεσσαλίας την διδασκαλία του Λαούτου και του Σαντουριού με αποτέλεσμα.

Α. Την απροκάλυπτη ρίψη στον Καιάδα αυτών των μαθητών που επέλεξαν λαούτο και σαντούρι στην περιφέρεια Θεσσαλίας

Β. Την διάλυση του τμήματος της Παραδοσιακής Μουσικής και του συνόλου (Μουσικό σχολείο Λάρισας)

Γ. Την μελλοντική κατάργηση των ανάλογων θέσεων των οργάνων επιλογής, σύμφωνα με το Μουσικό σας εκπαιδευτικό σύστημα, που με περισσή φιλοπατρία και μόχθο έχτισαν όλα αυτά τα χρόνια οι Εμπειροτέχνες, ελλείψει αναλυτικών προγραμμάτων, ως όφειλαν να καταρτίζουν οι εκάστοτε εγκρίτου φήμης Μουσικοπαιδαγωγικές καλλιτεχνικές επιτροπές του Υπουργείου Παιδείας , όπου δεν έχουν ακόμη αξιωθεί να φέρουν εις πέρας.

Η Μουσική Θεωρία και πράξη της Ελληνικής Παραδοσιακής είναι αποκλειστικά και εξ ολοκλήρου έργο των Εμπειροτεχνών Μουσικών όλα αυτά χρόνια, από την ίδρυση των Μουσικών σχολείων επί Τρίτση και όχι όπως αυτό ψευδώς προβάλλεται  από τους Ιεροψάλτες Βυζαντινούς Υμνολόγους του Υπουργείου Παιδείας.
 
Με εκτίμηση
Καλαμπούκας Χρήστος (6980088385)
Παπαδημητρίου Κωνσταντίνος
Σίνος Χρήστος (6972622297

Πηγή

47
Κλάδος ΠΕ16 Μουσικών / Απ: Αναπληρωτές στα μουσικα
« στις: Μάρτιος 28, 2012, 06:38:47 μμ »

48
...κι επειδή από λόγια και εγκαίνια (με πολιτικούς αρχηγούς όλως τυχαίως να παρευρίσκονται "ενημερωτικά"[sic]) νέων τεχνολογιών, όπως και εξαγγελίες για μαθήματα φωνητικής (γιατί πάντα φωνητικής;-όχι ότι έχω κάτι με το μάθημα) έχουμε χορτάσει στην περιφέρεια Πελοποννήσου, καλό θα ήταν πρώτα να υλοποιείται κάτι και έπειτα να το διαφημίζουμε, έτσι;

Το τρέχον σχολικό έτος για τα μουσικά σχολεία κ.σύμβουλε έχει σχεδόν τελειώσει και μάθημα τηλεδιασκέψεως δεν έγινε πάρα μόνο ένα, αν κατάλαβα καλά από την ανακοίνωση.

Όταν θα το υλοποιήσετε με το καλό, εδώ θα είμαστε να σας πούμε το μπράβο για την προσπάθεια ή και το αποτέλεσμα αν αυτό υπάρξει. Μέχρι τότε αναμένουμε στο ακουστικό μας...

49
Η τηλεκπαίδευση στην Υπηρεσία της Μουσικής και της  βιωματικής  επιμόρφωσης

κ. κ. Συνάδελφοι,
με ιδιαίτερη χαρά σας ενημερώνω σχετικά με τη δυνατότητα παρακολούθησης μαθημάτων τραγουδιού και ορθοφωνίας, μέσω δικτύων τηλεδιάσκεψης, που απευθύνονται στους εκπαιδευτικούς(νηπιαγωγούς, δασκάλους και καθηγητές) όλων των ειδικοτήτων.
Συγκεκριμένα, τα Μουσικά Σχολεία της Περιφέρειας εγκαινιάζουν προγράμματα μαθημάτων φωνητικής με τη μέθοδο της τηλεδιάσκεψης (απογευματινές ώρες)για την τρέχουσα σχολική χρονιά 2011-2012.  Η χρηστική αυτή επιμόρφωση έρχεται να καλύψει ένα μεγάλο κενό στην εκπαίδευση, δεδομένης της απουσίας τέτοιου μαθήματος από τα Προγράμματα Σπουδών στις αντίστοιχες σχολές των ΑΕΙ.  Η ωφέλεια που προκύπτει από την ορθή τοποθέτηση της φωνής τόσο για τον ίδιο τον εκπαιδευτικό όσο και για το παραγόμενο έργο του  και την υγεία των μαθητών είναι αναμφισβήτητη.
Αξίζει επίσης  να αναφέρουμε ότι κατά τα προηγούμενα έτη οι κατά τόπους ΝΕΛΕ είχαν αναλάβει-μετά από δική μας εύστοχη εισήγηση- τη δωρεάν παράδοση αυτών των μαθημάτων, με μεγάλη συμμετοχή των ενδιαφερομένων οι οποίοι απεκόμισαν σημαντικά οφέλη.
Κατά το τρέχον σχολικό έτος τα Μουσικά Σχολεία της Περιφέρειας παίρνουν τη σκυτάλη, εξοπλισμένα με Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές Macintosh τους οποίους προσέφεραν ομογενείς από την Αμερική στο Μουσικό Σχολείο Αργολίδας , το οποίο πρόθυμα τους δάνεισε σε καθένα από τα Μουσικά Σχολεία της Περιφέρειας. Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο συνέβαλε στην προσπάθεια με την απαιτούμενη τεχνική υποστήριξη της πιο σύγχρονης τεχνολογίας. Η έναρξη λειτουργίας της τηλεδιάσκεψης πραγματοποιήθηκε στο   Μουσικό   Σχολείο  Αργολίδας στις 14  Μαρτίου 2012, με την παρουσία πολιτικού Αρχηγού, ο οποίος παρευρέθηκε ενημερωτικά. Αναδεικνύονται λοιπόν τα Μουσικά Σχολεία σε πολιτιστικές εστίες των Νομών, συνδράμοντας έμπρακτα την εκπαιδευτική κοινότητα στο πολύτιμο έργο της.
Ευελπιστούμε ότι αυτό το πρωτοποριακό για την περιοχή και την Ελλάδα εγχείρημα θα βρει θερμή ανταπόκριση εκ μέρους των εκπαιδευτικών, τους οποίους καλούμε να ενδιαφερθούν άμεσα.
Σημ.: Θα αποσταλεί σύντομα στα σχολεία πρόσκληση ενδιαφέροντος για την πληρέστερη ενημέρωση των εκπαιδευτικών.


Ο Σχολικός Σύμβουλος Μουσικής
Περιφέρειας Πελοποννήσου
Θεμιστοκλής  Μακαντάσης

Πηγή

50
Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών  και Καλλιτεχνικών Σχολείων                                        Κόρινθος  11/3/2012
                                    www.mousika.gr

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 
      Με συλλογική δράση δηλώνουμε ότι θα απαντήσουμε στην πολιτική που υποβαθμίζει την εκπαίδευση εμείς οι Γονείς των μαθητών Μουσικών και Καλλιτεχνικών σχολείων,  σύμφωνα με την ομόφωνη απόφαση της γενικής μας συνέλευσης πού πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 10 Μάρτη 2012 στην Κόρινθο.  Παράλληλα, καταδικάζουμε τις προσπάθειες να χρησιμοποιηθούν τα παιδιά μας, με το πρόσχημα του «εθελοντισμού», για το χτύπημα εργασιακών σχέσεων. Αφορμή αποτέλεσε η πρόταση που απηύθυνε ο Δήμος Αλίμου στο Μουσικό Σχολείο της περιοχής, να αντικαταστήσει την μπάντα του Δήμου στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου. Οι γονείς επισημαίνουμε και τις ευθύνες του Συλλόγου καθηγητών που αποδέχτηκαν την πρόταση η οποία, έρχεται να χτυπήσει τις εργασιακές σχέσεις των εργαζομένων μουσικών στην μπάντα του Δήμου. Την ίδια στιγμή, οι Δήμοι αντί να διεκδικήσουν πόρους για την ομαλή λειτουργία των Φιλαρμονικών τους και την πληρωμή των εργαζομένων μουσικών, καταφεύγουν σε λύσεις εθελοντισμού, δημιουργώντας συνθήκες για απολύσεις. «Δεν επιθυμούμε να συμμετάσχουν τα παιδιά μας σε προτροπές εθελοντισμού, που έρχονται σε σύγκρουση με θεσμοθετημένες εργασιακές σχέσεις και που κινδυνεύουν από την εθελοντική εργασία». Καλούμε τους Συλλόγους Γονέων, τα 15μελή και τους Συλλόγους Καθηγητών να αντιστέκονται και να απέχουν από τέτοιες προτροπές.

      Την ίδια στιγμή, εκτελώντας κατευθύνσεις του υπουργείου Παιδείας, κάποιοι διευθυντές σχολείων προσπαθούν να καλύψουν κενά σε διδακτικές μουσικές ώρες με εθελοντές απόφοιτους των Μουσικών σχολείων! Απευθύνονται στους διευθυντές και τους καλούμε να μην εφαρμόσουν τέτοιες πολιτικές, και προειδοποιούμε  ότι θα αντιδράσουμε δυναμικά.

      Τα παραπάνω έρχονται να προστεθούν στο σκηνικό υποβάθμισης των μουσικών και Καλλιτεχνικών σχολείων μέσα από την εφαρμογή του  «Καλλικράτη», με προβλήματα στις μεταφορές και σίτιση και προοπτική κατάργησης των μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων. «Οδηγούμαστε βαθμιαία στην ιδιωτικοποίηση της Παιδείας, στην είσοδο των επιχειρηματιών στα σχολεία με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Δημιουργούνται σχολεία πολλών ταχυτήτων».

      Τέλος διατυπώσαμε  τις προτάσεις για τα μουσικά και καλλιτεχνικά σχολεία ζητώντας μεταξύ άλλων δημιουργία ενιαίου ανεξάρτητου φορέα για τη μεταφορά μαθητών, σίτιση στα σχολεία, προκήρυξη και άμεση κάλυψη των απαραίτητων οργανικών θέσεων με καθηγητές όλων των ειδικοτήτων, γενικής και μουσικής ή καλλιτεχνικής παιδείας, αναλυτικά προγράμματα και βιβλία. Μουσική προπαιδεία στα Δημοτικά, πιστοποίηση σπουδών και σύγχρονες κτηριακές υποδομές.


                       Για το Δ.Σ.
                      Ο Πρόεδρος                                                                                 Η Γ. Γραμματέας
  Παν  Κουφαλάκος   τηλ 6972006221                                                   Κ. Αθανασίου      τηλ 6987111182
                    e-mail: koyf@deyakal.gr                                                              e-mail: k.athanasiou@yahoo.gr

 

Πηγή

51
Κλάδος ΠΕ16 Μουσικών / Απ: Αναπληρωτές στα μουσικα
« στις: Μάρτιος 07, 2012, 10:58:39 μμ »
Καινούργιοι αναπληρωτές: http://www.pde.gr/index.php?page=4207

52
Όταν λέμε αξιολόγηση κατα ειδικότητες πρώτα και μετά όλα τ' άλλα, δεν μας αρέσει. Τώρα καλά να πάθουμε.
Θυμάστε ένα φεγγάρι που είχαμε μια συζήτηση περι αξιολόγησης-ΑΣΕΠ και ποιος είναι αυτός ο άξιος που θα μας αξιολογήσει κι αν είναι δυνατόν χωρίς χαρτιά ν' αξιολογηθούμε;

Εγώ την θυμάμαι γιατί την βλέπω κάθε μέρα μπροστά μου στην δουλειά μου και στους "συναδέλφους" καθηγητές που ούτε απ' έξω από σχολείο δεν θα έπρεπε να πέρναγαν κάποιοι! Κι ας έχουν 100 χαρτιά!

Η θέση μου εμένα ήταν τότε (και εξακολουθεί να είναι) ότι πρέπει να γίνει ανοιχτή αξιολόγηση ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ έχοντας και μη χαρτιά ΚΑΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ πριν να δουλέψουμε έστω και μια μέρα. Με τα ίδια κριτήρια για όλους και όποιος είναι καλύτερος πάρτον.

Ξέρεις π.χ. όμποε αλλά δεν έχεις κανένα χαρτί γι αυτό; Θες λοιπόν να προσλάβεις καθηγητή για το μάθημα του όμποε στα μουσικά σχολεία. Αξιολόγησέ τον στην ειδικότητά του (όμποε για μουσικά σχολεία), στην παιδαγωγική του επάρκεια στο μάθημά του και σε γενικές μουσικές γνώσεις κάν' του και μια ψυχολογική αξιολόγηση (αυτό μην το ξεχνάμε-έχει φοβηθεί το μάτι μου με τους ανισόρροπους που κυκλοφορούν μέσα στα σχολεία!!!) κι αν πρωτεύσει μεταξύ των υπολοίπων ασχέτως "χαρτούρας" να τον προσλάβεις.

Είχε λοιπόν τεθεί το ερώτημα τότε σ' εκείνη την συζήτηση, "και γιατί δεν κάνεις το ίδιο και για τους γιατρούς;;;". Είχα απαντήσει λοιπόν τότε ότι η θέση μου εξακολουθεί να είναι η ίδια ΚΑΙ για τους γιατρούς και για οτιδήποτε άλλο.

Και κοίτα να δεις πως τα φέρνει η ζωή! Μόλις σήμερα έπεσα πάνω σ' αυτό. Δεν γνωρίζω κατα πόσο είναι 100% αληθές (φαίνεται να είναι πάντως), αλλά κι αν δεν είναι, εμένα η γνώμη μου εξακολουθεί να είναι η ίδια.

Αξιολόγηση πριν καν δουλέψεις έστω και μία μέρα στην ειδικότητά σου ασχέτως του χαρτιού που έχεις. Τα πανεπιστήμια καλά θα έκαναν να μην νοιάζονται να μετράει παραπάνω το χαρτί τους και μόνο, αλλά να μετράνε παραπάνω οι γνώσεις που αυτό προσφέρει και να το αποδεικνύουν καθημερινά οι απόφοιτοί του με τις επιτυχίες τους  στις αξιολογήσεις. Απλά και όμορφα.

Αλλά όπως ήδη είπα:
Αλλά κανένα δεν συμφέρει το απλά και το όμορφα, γιατί μόνο απλοί και όμορφοι δεν είμαστε.
;)

53

Ας αρχίσουμε να ψάχνουμε τα σπάνια όργανα που διδάσκονται στο εξωτερικό.

Σάντσο-πάντσο κλπ.

Ότι μουσικό όργανο δεν διδάσκεται στην ελλάδα, είναι προσόν διορισμού.

μπράβο αννούλα.
Συγνώμη κιόλας, έχει περάσει καιρός από την δημοσίευση αλλά μόλις σήμερα το πρόσεξα το θέμα.

Αν προσέξατε τι λέει η απόφαση δεν μιλάει για...πάντσο-σάντσο (sic) αλλά για Ηλεκτρικό Μπάσο της Κρατικής Μουσικής Ακαδημίας ≪Πάντσο Βλαντιγκέροβ≫ Σόφιας στη Βουλγαρία. Πάντσο είναι το μικρό όνομα του ανθρώπου (Pancho Haralanov - Vladigerov) που προς τιμήν του πήρε το όνομα η μουσική Ακαδημία της Σόφιας. Περισσότερα περι του σπουδαίου αυτού συνθέτη της Βουλγαρίας μπορείτε να δείτε εδώ.
 
Μήπως να διαβάζατε καλύτερα τις αποφάσεις;

54
Υπόμνημα εκπαιδευτικών παραδοσιακής μουσικής των Μουσικών Σχολείων προς την Υπουργό Παιδείας

Προς: την Υπουργό Παιδείας ,Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, κα Άννα Διαμαντοπούλου.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: - ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
- ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
- ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ
- ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
- ΟΛΜΕ
- ΕΛΜΕ ΛΑΡΙΣΑΣ
- ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
 
Λάρισα 2 Μαρτίου 2012

ΘΕΜΑ: Πρόσληψη εμπειροτεχνών εκπαιδευτικών στα μουσικά σχολεία.
 
 
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, έχει παρέλθει κατά τα δύο τρίτα η σχολική χρονιά και στα Μουσικά σχολεία έχετε προσλάβει εκπαιδευτικούς («εμπειροτέχνες» ιδιώτες συνεργάτες) μόνο για κάποιες ειδικότητες παραδοσιακής μουσικής, ενώ για κάποιες άλλες όχι. Στη Θεσσαλία συγκεκριμένα, δεν εγκρίθηκε, μεταξύ άλλων, η πρόσληψη εκπαιδευτικών για το λαούτο και το σαντούρι.

Η επιλεκτικά προσχηματική προαίρεση πρέπει να αιτιολογηθεί από μέρους του Υπουργείου σας, διαφορετικά ενέχει την έννοια της διάκρισης.

Πρώτον, διάκριση έναντι των στερούμενων μαθητών που παραμένει το μέγα ζητούμενο και ο πυρήνας αυτής, σε σχέση με τους μαθητές που ήδη διδάσκονται τη μουσική τους Τέχνη και τον Ελληνικό Πολιτισμό και δεύτερον, έναντι των πέμπτης κατηγορίας των ήδη κατώτατων αμειβόμενων Εμπειροτεχνών διδασκάλων τους,( σύμφωνα με τον Ν 3475/06 ταφόπετρα, σύμβαση ιδιωτών συνεργατών εκπαιδευτικών ιδιωτικού δικαίου).

Τούτο παραμένει το μεγάλο ερώτημα της Ιφιγένειας.
 
Με εκτίμηση
Καλαμπούκας Χρήστος (6980088385)
Παπαδημητρίου Κωνσταντίνος
Σίνος Χρήστος (6972622297)

Πηγή

55
Κλάδος ΠΕ16 Μουσικών / Απ: Αναπληρωτές στα μουσικα
« στις: Φεβρουάριος 16, 2012, 04:01:35 μμ »
Καινούργιες προσλήψεις αναπληρωτών κανονικού αλλά και μειωμένου ωραρίου έγιναν σήμερα: http://www.pde.gr/index.php?page=4101

56
Ρεκόρ καθυστέρησης προσλήψεων στα μουσικά σχολεία!

Κατερίνη, 10.01.2012

Ιανουάριος και ακόμα με κενά τα μουσικά σχολεία. Γενάρης μήνας και ακόμα δεν καλύφθηκαν οι κενές ώρες με το απαιτούμενο προσωπικό! Έχει περάσει το μισό σχολικό έτος κι ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία πρόσληψης εκπαιδευτικού προσωπικού από το υπουργείο παιδείας. Πέραν των όσων προβλημάτων αντιμετωπίζουν τα μουσικά σχολεία τα τελευταία χρόνια, υπάρχουν μέχρι και σήμερα πολλοί μαθητές που έχουν «κενό» στην ώρα της ειδικότητάς τους!

Αξιοπερίεργο (δήθεν!) είναι, ότι οι μαθητές αυτοί για τους οποίους δεν έχει ακόμη προσληφθεί εκπαιδευτικό προσωπικό είναι - στο σύνολό τους σχεδόν - εκείνοι που ως ειδικότητα έχουν επιλέξει ένα ελληνικό παραδοσιακό όργανο. Αυτό είναι και το σημείο που όσοι γνωρίζουν θα πουν πως είναι γνωστό το πόσο η Ελλάς εκτίμησε και εκτιμά τα μουσικά της όργανα και τους δασκάλους αυτών. Κι επειδή είναι γνωστό, επιτρέψτε μου να μην αναλωθώ περιγράφοντας και πάλι την απραξία του υπουργείου πολιτισμού, το «γύρισμα του κεφαλιού» του υπουργείου παιδείας, το ποιοι είναι οι αποκαλούμενοι «ΕΜ» παραδοσιακοί μουσικοί και ποια και από ποιους τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα…

Αντ’ αυτού, ας απευθύνω κάποιες ερωτήσεις στον ..αέρα, μιας και αποδεικνύεται συνεχώς  ότι ούτως ή άλλως εκεί απευθύνονται οι ερωτήσεις μας ασχέτως τα «προς:» και τα «κοιν:» που διακοσμούν τα έγγραφά μας, μήπως και συγκινηθεί κανείς (που δεν το βλέπω!):

- Θα διδαχθούν φέτος οι μαθητές των μουσικών σχολείων τα ελληνικά παραδοσιακά όργανα που έχουν επιλέξει ως ειδικότητα;

- Θα προσληφθεί φέτος κανείς «ΕΜ» εκτός από αυτούς των υποχρεωτικών οργάνων;

Και εν τέλει,

- Θα προσπαθήσει ποτέ κανείς να είναι ξεκάθαρος απέναντί μας για τα θέματα του κλάδου μας, με πράξεις και όχι μόνο με λόγια;

Και αφού προσπεράσω τα βαρυσήμαντα εντός της βουλής για τον κλάδο, της 05.05.2010, μαζί με τα ..«όντως έχουν προσφέρει πολλά», «το σύστημα τους έχει αδικήσει», «θα το κάνουμε πολύ σύντομα» της κας υπουργού, αλλά και άλλα που δεν θέλω να θυμάμαι, ας κλείσω με μια απορία που με βασανίζει καιρό τώρα:

Πριν από ένα περίπου χρόνο, αν δεν απατώμαι, υπουργός και υφυπουργός έκαναν δηλώσεις τόσο περί αναβάθμισης των μουσικών σχολείων, όσο και για αναμόρφωση του θεσμού στα πλαίσια του «νέου σχολείου». Μέχρι στιγμής, έχει μειωθεί ο αριθμός των καθηγητών καθώς και ο αριθμός των διδακτικών ωρών. Η σίτιση αλλού ισχύει και αλλού όχι, το ζήτημα της μεταφοράς ακόμα συζητιέται και έως σήμερα υπάρχουν κενά στο καθημερινό πρόγραμμα των μαθητών. Άραγε ..αυτό θα είναι το «νέο σχολείο»;

Ευθύμιος Λολοσίδης
Πρόεδρος Π.Ε.Α.Ω.Μ.Δ.Ε
lolosidis@gmail.com
Κιν: 6947 824246

Πηγή

Σελίδες: 123456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32305
  • Τελευταία: Efiu
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160456
  • Σύνολο θεμάτων: 19219
  • Σε σύνδεση σήμερα: 820
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 573
Σύνολο: 594

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.