0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα σας, παίρνω το θάρρος να ανοίξω από την αρχή το θέμα, για να αρχίσουμε να ανταλλάσσουμε ιδέες όσοι από εμάς έχουμε οριστεί συντονιστές εκπαιδευτικού έργου. Εχω οριστεί και πραγματικά δεν ξέρω πώς να ξεκινήσω. Πέρισυ, η συντονίστρια μάς έδωσε κατι φυλλάδια να συμπληρώσουμε με τον προγραμματισμό της ύλης μας για όλη τη χρονιά, τον Μάρτη κάναμε μια συνάντηση όπου είπαμε ότι όλα βαίνουν καλώς και στο τέλος της χρονιάς ένας καθηγητής Πανεπιστημίου μάς έκανε ένα σεμινάριο για τη διδασκαλία της γλώσσας. Ως εδώ όλα καλά. Δεν είχα μπει και στη διαδικασία να το ψάξω περαιτέρω για το αν αρκούν αυτά. Τώρα όμως που μου ανατέθη ο ρόλος αυτός και διαβάζω νομοθεσία κτλ. αγχώθηκα. Οσοι λοιπόν έχετε περάσει από τη θέση αυτή κι έχετε ιδέες να δώσετε, πολύ θα το εκτιμούσα. Εχω τόσο πολύ βοηθηθεί από το φόρουμ αυτό! Ελπίζω να υπάρξει ανταπόκριση και να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο. Ευχαριστώ!
. Άλλωστε τι διδασκαλία να κάνει ο φυσικός στα καλλιτεχνικά και τη μουσική;
Μέντορας ορίζεται κάποιος για εκπαιδευτικούς τις ίδιας ειδικότητας.
Δεν εχω οριστεί μέντορας, αλλά ενδοσχολική συντονίστρια ύλης φιλολόγων. Οταν σ' ένα σχολείο υπάρχουν πάνω από 4 άτομα της ίδιας ειδικότητας ορίζεται κάποιος από αυτούς να συντονίζει και να παρακολουθεί πώς προχωρά η ύλη στα μαθήματα της ειδικότητάς του.