*

Ψηφοφορία

Συμφωνείτε για απεργία μέσα στις πανελλαδικές;

Ναί
269 (78.9%)
Όχι
72 (21.1%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 335

Η ψηφοφορία έληξε: Μάιος 19, 2013, 07:38:22 μμ

Αποστολέας Θέμα: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.  (Αναγνώστηκε 277790 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: Πρόταση
« Απάντηση #1876 στις: Μάιος 14, 2013, 05:13:12 μμ »
Πρόταση προς όλους:
Αυστηροποίηση της όλης διαδικασίας της εκπαίδευσης. Μόνο έτσι θα επιβιώσουμε σε 30-35άρια τμήματα και θα αντιστρέψουμε την απαξίωση που βιώνουν εδώ και χρόνια οι εκπαιδευτικοί. Αντικειμενικότητα και αυστηρότητα και στο μάθημα και στις εξετάσεις. Τέρμα στις χαριστικές προαγωγές. Να περνάνε μόνο όσοι αξίζουν να περνάνε, οι υπόλοιποι επανάληψη της τάξης. Αμφιβάλλει κανείς ότι αν κάνουμε κανονικά και αντικειμενικά τις εξετάσεις θα κοπεί το 50% των μαθητών; Θα υπάρξει μια διαρροή από κάποιους που θα τα παρατήσουν (και καλά θα κάνουν για να μην παιδεύονται ούτε αυτοί ούτε εμείς, και ξέρουμε πολύ καλά ότι υπάρχει όντως πληθυσμός που δεν έχει καμία δουλειά στο σχολείο και είναι καλύτερα να βγει να μάθει καμιά τέχνη), θα υπάρξει και συσσώρευση και αύξηση του μαθητικού δυναμικού και ανάγκης καθηγητών και οργανικών. Το πιο σημαντικό όμως είναι να αρχίσει ξανά ο κάθε αστοιχείωτος που αυτή τη στιγμή έχει ξεσαλώσει εναντίον μας, να δει ότι υπάρχει σοβαρότητα και δεν είναι μπάτε σκύλοι αλέστε. Δεν πρόκειται για εκδίκηση άλλα για εφαρμογή των κανόνων και επιτέλους της κοινής λογικής. Ας χρησιμοποιήσουμε επιτέλους το σύστημα και τους κανόνες τους εναντίον τους, αντί να πέφτουμε στην παγίδα να απαξιώνουμε οι ίδιοι τη δουλειά μας.

ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΟΧΙ αυστηροποιηση...>ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΥΠΙΚΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ(Σωστη εξεταση των γνωσεων των μαθητων)...να μην χαριζομαστε ...στην λογικη αυτη μας βαζει το ιδιο το υπουργειο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:47:52 »

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1877 στις: Μάιος 14, 2013, 05:16:13 μμ »
Να εφαρμοζεται αυστηρα  αυτα που προβλεπει ακριβως η νομοθεσια, ο κανονισμος του σχολειου, χωρις " εκπτωσεις" και αλλα τερτιπια.

Αποσυνδεδεμένος heren

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 654
  • live your life
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1878 στις: Μάιος 14, 2013, 05:17:36 μμ »
συμφωνω...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 14, 2013, 05:19:10 μμ από heren »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1879 στις: Μάιος 14, 2013, 05:26:27 μμ »
Η τήρηση των κανόνων κλπ έπρεπε να γίνεται πάντα, τώρα το θυμηθήκαμε; Βέβαια, ποτέ δεν είναι αργά, δεν αντιλέγω.
Αλλά τι σχέση έχουν αυτά με την απεργία, το πολυνομοσχέδιο κλπ; Μήπως έτσι θα αυξηθεί ο μισθός σας; Μήπως έτσι θα μειωθούν οι μαθητές ανά τμήμα; Μήπως έτσι ενισχυθούν τα σχολεία με υλικοτεχνική υποδομή; κ.ο.κ.
Χωρίς να διαφωνώ, απλά δεν βλέπω τη συσχέτιση.. μου φαίνεται περισσότερο ως λογική "με τιμωρεί το κράτος.. σκύβω το κεφάλι τελικά και μετά τιμωρώ τους μαθητές" (το "τιμωρώ/εί" βάλτε το και σε εισαγωγικά).
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:47:52 »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1880 στις: Μάιος 14, 2013, 05:28:04 μμ »
Αυστηροποίηση της όλης διαδικασίας της εκπαίδευσης. Μόνο έτσι θα επιβιώσουμε σε 30-35άρια τμήματα και θα αντιστρέψουμε την απαξίωση που βιώνουν εδώ και χρόνια οι εκπαιδευτικοί. Αντικειμενικότητα και αυστηρότητα και στο μάθημα και στις εξετάσεις. Τέρμα στις χαριστικές προαγωγές. Να περνάνε μόνο όσοι αξίζουν να περνάνε, οι υπόλοιποι επανάληψη της τάξης. Αμφιβάλλει κανείς ότι αν κάνουμε κανονικά και αντικειμενικά τις εξετάσεις θα κοπεί το 50% των μαθητών; Θα υπάρξει μια διαρροή από κάποιους που θα τα παρατήσουν (και καλά θα κάνουν για να μην παιδεύονται ούτε αυτοί ούτε εμείς, και ξέρουμε πολύ καλά ότι υπάρχει όντως πληθυσμός που δεν έχει καμία δουλειά στο σχολείο και είναι καλύτερα να βγει να μάθει καμιά τέχνη), θα υπάρξει και συσσώρευση και αύξηση του μαθητικού δυναμικού και ανάγκης καθηγητών και οργανικών. Το πιο σημαντικό όμως είναι να αρχίσει ξανά ο κάθε αστοιχείωτος που αυτή τη στιγμή έχει ξεσαλώσει εναντίον μας, να δει ότι υπάρχει σοβαρότητα και δεν είναι μπάτε σκύλοι αλέστε. Δεν πρόκειται για εκδίκηση άλλα για εφαρμογή των κανόνων και επιτέλους της κοινής λογικής. Ας χρησιμοποιήσουμε επιτέλους το σύστημα και τους κανόνες τους εναντίον τους, αντί να πέφτουμε στην παγίδα να απαξιώνουμε οι ίδιοι τη δουλειά μας.

Και συπμληρωνω Ποιοι μας βριζουν σημερα Αυτοι που καθισαμε ωρες να ασχολουμαστε γιατι δε ν συμμετεχει ο Γιαννης στο μαθημα , που τους χαρισαμε απουσιες ενω επιναν καφε μην τυχον μεινει το παιδι κα ι δεν προλαβει τις πανελληνιες ! Τελος καμμια σχεση το ΛΥΚΕΙΟ με πανελληνιες εξετασεις!Παλια μας βαραγαν με τη βεργα και οι γονεις ελεγαν καλα μας κανουνε σεβασμος στ ο δασκαλο! Σημερα τις ξανατρωμε αλλιως γιατι φαγαμε ωρες να συζηταμε τι θα γινει με την απουσια του Γιαννη που επινε καφε στην καφετερια ........
Ποσο δικιο εχεις....τι εποχες μου  θυμισες, βεβαια προλαβα και την απελευθερωση  ;) ;D!!!!!

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1881 στις: Μάιος 14, 2013, 05:30:33 μμ »
Η τήρηση των κανόνων κλπ έπρεπε να γίνεται πάντα, τώρα το θυμηθήκαμε; Βέβαια, ποτέ δεν είναι αργά, δεν αντιλέγω.
Αλλά τι σχέση έχουν αυτά με την απεργία, το πολυνομοσχέδιο κλπ; Μήπως έτσι θα αυξηθεί ο μισθός σας; Μήπως έτσι θα μειωθούν οι μαθητές ανά τμήμα; Μήπως έτσι ενισχυθούν τα σχολεία με υλικοτεχνική υποδομή; κ.ο.κ.
Χωρίς να διαφωνώ, απλά δεν βλέπω τη συσχέτιση.. μου φαίνεται περισσότερο ως λογική "με τιμωρεί το κράτος.. σκύβω το κεφάλι τελικά και μετά τιμωρώ τους μαθητές" (το "τιμωρώ/εί" βάλτε το και σε εισαγωγικά).
οχι φιλε μου δεν θελουν να τιμωρησουν τον μαθητη αλλά να ''οριοθετησουν '' την δουλεια τους και να παψουν να'ναι κατι ξεχαρβαλωμενες κιθαρες ...οπως λεει ο ποιητης !

Αποσυνδεδεμένος gio66

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1187
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1882 στις: Μάιος 14, 2013, 05:34:15 μμ »
Αυστηροποίηση της όλης διαδικασίας της εκπαίδευσης. Μόνο έτσι θα επιβιώσουμε σε 30-35άρια τμήματα και θα αντιστρέψουμε την απαξίωση που βιώνουν εδώ και χρόνια οι εκπαιδευτικοί. Αντικειμενικότητα και αυστηρότητα και στο μάθημα και στις εξετάσεις. Τέρμα στις χαριστικές προαγωγές. Να περνάνε μόνο όσοι αξίζουν να περνάνε, οι υπόλοιποι επανάληψη της τάξης. Αμφιβάλλει κανείς ότι αν κάνουμε κανονικά και αντικειμενικά τις εξετάσεις θα κοπεί το 50% των μαθητών; Θα υπάρξει μια διαρροή από κάποιους που θα τα παρατήσουν (και καλά θα κάνουν για να μην παιδεύονται ούτε αυτοί ούτε εμείς, και ξέρουμε πολύ καλά ότι υπάρχει όντως πληθυσμός που δεν έχει καμία δουλειά στο σχολείο και είναι καλύτερα να βγει να μάθει καμιά τέχνη), θα υπάρξει και συσσώρευση και αύξηση του μαθητικού δυναμικού και ανάγκης καθηγητών και οργανικών. Το πιο σημαντικό όμως είναι να αρχίσει ξανά ο κάθε αστοιχείωτος που αυτή τη στιγμή έχει ξεσαλώσει εναντίον μας, να δει ότι υπάρχει σοβαρότητα και δεν είναι μπάτε σκύλοι αλέστε. Δεν πρόκειται για εκδίκηση άλλα για εφαρμογή των κανόνων και επιτέλους της κοινής λογικής. Ας χρησιμοποιήσουμε επιτέλους το σύστημα και τους κανόνες τους εναντίον τους, αντί να πέφτουμε στην παγίδα να απαξιώνουμε οι ίδιοι τη δουλειά μας.

Και συπμληρωνω Ποιοι μας βριζουν σημερα Αυτοι που καθισαμε ωρες να ασχολουμαστε γιατι δε ν συμμετεχει ο Γιαννης στο μαθημα , που τους χαρισαμε απουσιες ενω επιναν καφε μην τυχον μεινει το παιδι κα ι δεν προλαβει τις πανελληνιες ! Τελος καμμια σχεση το ΛΥΚΕΙΟ με πανελληνιες εξετασεις!Παλια μας βαραγαν με τη βεργα και οι γονεις ελεγαν καλα μας κανουνε σεβασμος στ ο δασκαλο! Σημερα τις ξανατρωμε αλλιως γιατι φαγαμε ωρες να συζηταμε τι θα γινει με την απουσια του Γιαννη που επινε καφε στην καφετερια ........

Συνάδελφε εγώ προσωπικά συμφωνώ μαζί σου ωστόσο αν κριτήριο της "αξιολόγησής" μας αποτελέσει και η επίδοση των μαθητών μας, πόσες πιθανότητες δίνεις να πετύχει η αυστηροποίηση που προτείνεις;;;
Η πολιτεία μας απαξιώνει με κάθε δυνατό τρόπο, σε λίγο θα μας βάλει να σκοτωθούμε μεταξύ μας ποιος θα μείνει και ποιος θα φύγει. Ας τους τσακίσουμε προτού μας τσακίσουν αυτοί! Πέρσι έκανα παρέα με κάποιες εκπαιδευτικούς πολύ νεαρής ηλικίας που ενώ όλη τη χρονιά υφίσταντο τις συνέπειες της διαμονής σε ξένο τόπο με 700 ευρώ, όταν ήρθαν οι εκλογές δεν πήγαν να ψηφίσουν (απόσταση τόπου εργασίας-τόπου καταγωγής τους 3-4 ώρες με αυτοκίνητο) γιατί "δεν είχαν λεφτά" και αντ'αυτού πήγαν εκδρομές στα γύρω μέρη.
 Όταν καταντάμε το εκλογικό αποτέλεσμα να το διαμορφώνει ο 90άρης παππούς από την ιδιαίτερη πατρίδα του Σαμαρά που πάει με τη μαγκούρα του να ψηφίσει (το παράδειγμα τυχαίο, για να μην παρεξηγιόμαστε) αυτό που ψηφίζει από κτίσεως κόσμου και οι νέοι απέχουν, τι να περιμένει κανείς μετά;
 [Εγώ λέω το εξής: δεν έχεις λεφτά για να πας για ψήφο;;; πήγαινε και κάτσε νηστικός μια μέρα, δε θα πάθεις τίποτα. Όταν θα σου κόψουν κι άλλο το μισθό επειδή έτσι θέλει η τρόικα τότε που θα βρεις τα λεφτα;;;]
 Ώρα να κοπούν οι φτηνές δικαιολογίες και να αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του. Η κυβέρνηση τρόικα μας πατάνε στο λαιμό. Θα τους ανεχόμαστε για πολύ ακόμα;;;
Έχει ο Θεός.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1883 στις: Μάιος 14, 2013, 05:35:01 μμ »
Η τήρηση των κανόνων κλπ έπρεπε να γίνεται πάντα, τώρα το θυμηθήκαμε; Βέβαια, ποτέ δεν είναι αργά, δεν αντιλέγω.
Αλλά τι σχέση έχουν αυτά με την απεργία, το πολυνομοσχέδιο κλπ; Μήπως έτσι θα αυξηθεί ο μισθός σας; Μήπως έτσι θα μειωθούν οι μαθητές ανά τμήμα; Μήπως έτσι ενισχυθούν τα σχολεία με υλικοτεχνική υποδομή; κ.ο.κ.
Χωρίς να διαφωνώ, απλά δεν βλέπω τη συσχέτιση.. μου φαίνεται περισσότερο ως λογική "με τιμωρεί το κράτος.. σκύβω το κεφάλι τελικά και μετά τιμωρώ τους μαθητές" (το "τιμωρώ/εί" βάλτε το και σε εισαγωγικά).
οχι φιλε μου δεν θελουν να τιμωρησουν τον μαθητη αλλά να ''οριοθετησουν '' την δουλεια τους και να παψουν να'ναι κατι ξεχαρβαλωμενες κιθαρες ...οπως λεει ο ποιητης !

Αυτό έπρεπε να είχε γίνει από την αρχή, και δεν διαφώνησα στο ότι ας γίνει έστω και τώρα πράξη.
Η ένστασή μου ήταν με τη συσχέτιση με όλα τα προηγούμενα.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος President_Leventis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1884 στις: Μάιος 14, 2013, 05:38:25 μμ »
Η τήρηση των κανόνων κλπ έπρεπε να γίνεται πάντα, τώρα το θυμηθήκαμε; Βέβαια, ποτέ δεν είναι αργά, δεν αντιλέγω.
Αλλά τι σχέση έχουν αυτά με την απεργία, το πολυνομοσχέδιο κλπ; Μήπως έτσι θα αυξηθεί ο μισθός σας; Μήπως έτσι θα μειωθούν οι μαθητές ανά τμήμα; Μήπως έτσι ενισχυθούν τα σχολεία με υλικοτεχνική υποδομή; κ.ο.κ.
Χωρίς να διαφωνώ, απλά δεν βλέπω τη συσχέτιση.. μου φαίνεται περισσότερο ως λογική "με τιμωρεί το κράτος.. σκύβω το κεφάλι τελικά και μετά τιμωρώ τους μαθητές" (το "τιμωρώ/εί" βάλτε το και σε εισαγωγικά).
"Θα δειτε τι θα παθετε θα σας δειξω εγω!!" μου θυμιζει εμενα,μας κραζει η κοινωνια εκδικηση εμεις... οτι να ναι

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1885 στις: Μάιος 14, 2013, 05:42:21 μμ »
Για το μόνο που ενδιαφέρεται το σάπιο πολιτικό μας σύστημα της κομματοκρατίας είναι η επικοινωνία και η κοινή γνώμη,κοινώς,οι ψήφοι (Γι΄αυτό ,και να μου το θυμηθείτε,οι αποσπάσεις θα συνεχίσουν να δίνονται...)
Σε ποιόν άλλο κλάδο έγινε τόση χυδαία επίδειξη δύναμης σε βαθμό που να σου απαγορεύει εκ των προτέρων να απεργήσεις;Θα το έκαναν τόσο βάρβαρα,εάν δεν ήταν  100% σίγουροι ότι η κοινή γνώμη είναι εναντίον των εκπ/κών;Νομίζετε ότι δεν έχουν μυστικές δημοσκοπήσεις στα χέρια τους ή φταίνε μόνο οι δημοσιοκάφροι;

Κι εμείς τί κάνουμε;Πέφτουμε στην παγίδα και πάμε να αντιδράσουμε στη δύναμη με δύναμη υπακούοντας σε παρωχημένα συνθήματα.Καλα είναι όλα αυτά,συμμετέχω κι εγώ περισσότερο συμβολικά,αλλά ειχαν αποτέλεσμα τέτοιες τακτικές,όταν είχες αυξημένο κύρος στην κοινωνία.Σήμερα,που έχουμε ταυτιστεί ως κλάδος με όλους τους υπόλοιπους κλάδους εργαζομένων και δεν αναγνωρίζουμε ούτε οι ίδιοι τους εαυτούς μας ως λειτουργούς,τί αποτέλεσμα περιμέναμε;Χρειάζεται προετοιμασία και,όπως παραδέχτηκε συνδικαλιστής,η ΟΛΜΕ αναγκάστηκε να αντιδράσει τώρα.Ας αποδεχθούμε τώρα κατάμουτρα το πως βλέπει η υπόλοιπη κοινωνία εμάς και το έργο που παρέχουμε,μήπως και ξυπνήσουμε:ως απλούς εξεταστές-επιτηρητές τους της Βθμιας και ως baby-sitters τους της Αθμιας.Ετσι ακριβώς μας βλέπουν.

Πότε επιτέλους κοντά στα εργασιακά μας αιτήματα θα αρθρώσουμε και υπεύθυνες επιστημονικές προτάσεις για την παιδεία γενικότερα και την εκπ/ση ειδικότερα;Συμπεριλαμβανομένης και της τριτοβάθμιας.Βαρέθηκα π.χ. να ακούω επικριτικά σχόλια από μεγαλοκαθηγητάδες για το χαμηλό επίπεδο των φοιτητών που εισάγονται και τα χάλια της (υποχρηματοδοτούμενης) Αθμιας-Βθμιας,όταν βλέπω ότι εκατομμύρια ευρώ δαπανώνται για τμήματα,τα οποία διατηρούνται ή δημιουργούνται για κονδύλια,για το βόλεμα παιδιών,συζύγων κτλ.Επιτέλους έχουμε και εμείς λόγο για την τριτοβάθμια εκπ/ση,όχι μόνο οι πανεπιστημιακοί για εμάς.Εμείς βρισκόμαστε καθημερινά σε επαφή με τα παιδιά κι εμείς βρισκόμαστε σε δυσάρεστη θέση όταν συζητάμε για το μέλλον τους.
Τί να πω στη μαθήτριά μου της θεωρητικής κατεύθυνσης όταν με ρωτάει για το χ τμήμα φιλολογίας,θεολογίας,θεατρικών σπουδών ή κοινωνιολογίας και βλέπω την απόγνωση στα μάτια της;
Τί να πω στο μαθητή μου,που βλέπει ότι θα χάσει τον χρόνο του στο Γενικό Λύκειο επειδή δεν μπορεί να ανταποκριθεί, και σκέφτεται να πάει στο Επαγγελματικό Λύκειο,όταν ξέρω την κατάσταση στο ΕΠΑΛ που θέλει να πάει;

Ερχονται μετά η κυβέρνηση και τα ΜΜΕ και το μόνο που τους ενδιαφέρει από εκπ/ση είναι να παίξει το θέμα των πανελληνίων για καμιά δεκαριά μέρες στα κανάλια.Πουλάνε λοιπόν την ψευδαίσθηση ότι όλα πάνε καλά.Η κοινωνία όμως βράζει.Κι εμείς πότε διαμαρτυρηθήκαμε ως κλάδος με απεργιακές κινητοποιήσεις και συλλαλητήρια για το επίπεδο των προϊόντων που μπαίνουν κάθε μέρα στο σπίτι μας χάρη στην εκμετάλλευση του δημοσίου αγαθού των συχνοτήτων;Νομίζετε ότι δεν είναι δικό μας θέμα;Είναι υποχρεωμένα τα ΜΜΕ να εντάσσουν εκπομπές πολιτιστικού περιεχομένου και αντ΄αυτού δυσχεραίνουν το έργο μας στην τάξη προωθώντας καθημερινά ό,τι φθηνότερο σκουπίδι βρίσκουν και καλλιεργώντας τα κατώτερα ένστικτα του ανθρωπινου είδους και τον λαϊκισμό.Είπαμε ότι ο καπιταλισμός δημιουργεί υπεραξίες.Μέσα σε αυτές αποδεχόμαστε τον κάθε τηλεαστέρα να μας λέει ότι δουλεύει 15 ώρες την ημέρα και γι΄αυτό να νομίζει ότι πρέπει να πληρώνεται με κανα εικοσαχίλιαρο το μήνα.Για να παράγει τί ακριβώς; Για να κρίνει τους πάντες και τα πάντα.Και αυτή την καφενειακού τύπου ενασχόληση (καμία σχέση με ερευνητική δημοσιογραφία κι ενημέρωση) να την αποκαλεί δουλειά!Λες και δεν μπορεί να το κάνει κάποιος άλλος αυτό.

Θα μου πει κάποιος ότι ωραία είναι όλα αυτά,αλλά τώρα τί κάνουμε ή ότι δεν είναι ώρα για "αυτομαστιγώσεις",αλλά για λαϊκή επανάσταση κι όχι για κριτική αφ΄υψηλού.Το παραδέχομαι ότι είμαι ψωνάρα με το λειτούργημά μου και είμαι περήφανος που δεν ακολουθώ την κουλτούρα της δύναμης όπως άλλοι κλάδοι.Πιστεύω ότι η επανάσταση θα ξεκινήσει πρώτα από τον καθένα μας με την αύξηση της κατά κεφαλήν παιδείας,την παραγωγή εναλλακτικών-ριζοσπαστικών προτάσεων και μετά θα δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις κινημάτων.Θα χαρώ,λοιπόν,που θα φορέσω την στολή παραλλαγής ως νικητής (ή ως γραφικός σύμφωνα με ορισμένους),γιατί,για εμένα,ξεμπροστιάστηκε όλη η βαρβαρότητα της εξουσίας κι αυτό έγινε αφορμή για να συναντηθώ με πολλούς συναδέλφους εκτός εργασίας και να ξαναρχίσουμε να συζητάμε ελεύθερα,έστω κι αν διαφωνούμε!Ο λήθαργος πιστεύω ότι τελείωσε.Ηρθε η ώρα της ώριμης ανταλλαγής επιχειρημάτων μακριά από λαϊκισμούς.Και κάθε φορά που ένας "δημοσιογράφος" θα εξεγείρεται υπέρ του καλού των παιδιών δεν θα θυμώνω πια.Θα θυμώνω με τους αντιπροσώπους μας που θα αισθάνονται την ανάγκη να απολογηθούν σε ιδιωτικούς υπαλλήλους που μεταφέρουν το καφενείο στο σπίτι μας καθημερινά κι έχουν και το θράσος να αυτοαποκαλούνται και δημοσιογράφοι.Ναι,κύριοι,να πει,απεργούμε μέσα στις πανελλήνιες,γιατί αυτές,μαζί με εσάς,καταστρέφουν την ελληνική κοινωνία.Αρκεί να έχει προετοιμάσει το έδαφος για κάτι τέτοιο.
Αλλά όταν έχεις παραδώσει το έργο της διαμόρφωσης πολιτών στους μεγαλοεργολάβους τί περιμένεις;

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 14, 2013, 06:05:57 μμ από rublev »

Αποσυνδεδεμένος GR

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 576
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1886 στις: Μάιος 14, 2013, 05:51:44 μμ »
Αν ξερει καποιος μου απαντα..Μπορω να παω σε ΓΣ της ΕΛΜΕ του νομου μου και οχι του διπλανου που υπηρετω;Eννοω προφανως αν μπορω να ψηφισω.

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1887 στις: Μάιος 14, 2013, 05:58:16 μμ »
Στις 14/4/2010 ειχα γραψει εδω:
"Εφεξής οι θέσεις διορισμών-προσλήψεων θα είναι δραματικά μειωμένες. Άρα σημαντικά λιγότερος αριθμός εκπαιδευτικών θα δει αίθουσα διδασκαλίας είτε επιτυχών είτε όχι ΑΣΕΠ.

Οι ώρες διδασκαλίας θα αυξηθούν στους διορισμένους όπως και ο αριθμός των μαθητών ανά αίθουσα διδασκαλίας...."


Σημερα αποδεικνυεται οτι επεσα αρκετα εξω καθοσον η πραγματικοτητα ειναι πολυ χειροτερη.
Θα συμπληρωναμε νομιζω ολοι - περαν των επιπλεον συγχωνευσεων -  ως εξης:

-Οδηγουμαστε με βεβαιοτητα και σε απολυσεις μονιμων
- καταργειται η μονιμοτητα σε ολο το δημοσιο τομεα
-Τα σχολεια σταδιακα θα δουλευουν και καποια απογευματα αλλα και Σαββατα ωστε να καλυφθει το αυξημενο ωραριο

Λειπει μια σημαντικη παραμετρος ομως, η οποια αφορα τον αριθμο των εκπαιδευτικων που η ΤΡΟΙΚΑ εχει σχεδιασει και θα ζητησει απο την κυβερνηση να παραμεινουν στην υπηρεσια.
Ο  μνημονιακος ορος των 150000 απολυσεων, ο οποιος περιλαμβανει και εκπαιδευτικους,  αναφερεται εως  το 2015, ομως εγω εχω στο μυαλο μου το end state του αριθμου των δημ. υπαλληλων, αρα περαν του 2015, καθοσον ευνοητο ειναι οτι στο επομενο μνημονιο θα υπαρξουν και νεες απαιτησεις..Εκτος και αν καποιος πιστευει οτι δεν υπαρχει αναγκη για νεο μνημονιο.

Αν αυτος ο αριθμος ηταν γνωστος, θα ξεραμε που να κατευθυνουμε τις οποιες επιλογες μας και τις δρασεις μας.
Παντως θεωρω βεβαιο οτι  αργοτερα ο λογος απεργιας για την αυξηση 2 διδακτικων ωρων θα  φανταζει ακριβη πολυτελεια, οπως και οι συζητησεις αν θυμαστε που γινοντουσαν εδω σχετικα με την ........αξιοκρατια !!!!!!!!! που ειχε στο μυαλο της η Διαμαντοπουλου και που ειχε μαλιστα πολλους υποστηρικτες.
Παντως κατι  υποπτο μου μυριζει με την επιστρατευση και προσπαθω να καταλαβω αν η κυβερνηση αυτο που επιζητουσε ηταν η αυξηση του ωραριου ή η ιδια η επιστρατευση των εκπαιδευτικων.
Αν ειναι το δευτερο , η κατασταση ειναι εξαιρετικα σοβαρη.


« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 14, 2013, 06:02:41 μμ από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1888 στις: Μάιος 14, 2013, 06:36:17 μμ »
Στις 14/4/2010 ειχα γραψει εδω:
"Εφεξής οι θέσεις διορισμών-προσλήψεων θα είναι δραματικά μειωμένες. Άρα σημαντικά λιγότερος αριθμός εκπαιδευτικών θα δει αίθουσα διδασκαλίας είτε επιτυχών είτε όχι ΑΣΕΠ.

Οι ώρες διδασκαλίας θα αυξηθούν στους διορισμένους όπως και ο αριθμός των μαθητών ανά αίθουσα διδασκαλίας...."


Σημερα αποδεικνυεται οτι επεσα αρκετα εξω καθοσον η πραγματικοτητα ειναι πολυ χειροτερη.
Θα συμπληρωναμε νομιζω ολοι - περαν των επιπλεον συγχωνευσεων -  ως εξης:

-Οδηγουμαστε με βεβαιοτητα και σε απολυσεις μονιμων
- καταργειται η μονιμοτητα σε ολο το δημοσιο τομεα
-Τα σχολεια σταδιακα θα δουλευουν και καποια απογευματα αλλα και Σαββατα ωστε να καλυφθει το αυξημενο ωραριο

Λειπει μια σημαντικη παραμετρος ομως, η οποια αφορα τον αριθμο των εκπαιδευτικων που η ΤΡΟΙΚΑ εχει σχεδιασει και θα ζητησει απο την κυβερνηση να παραμεινουν στην υπηρεσια.
Ο  μνημονιακος ορος των 150000 απολυσεων, ο οποιος περιλαμβανει και εκπαιδευτικους,  αναφερεται εως  το 2015, ομως εγω εχω στο μυαλο μου το end state του αριθμου των δημ. υπαλληλων, αρα περαν του 2015, καθοσον ευνοητο ειναι οτι στο επομενο μνημονιο θα υπαρξουν και νεες απαιτησεις..Εκτος και αν καποιος πιστευει οτι δεν υπαρχει αναγκη για νεο μνημονιο.

Αν αυτος ο αριθμος ηταν γνωστος, θα ξεραμε που να κατευθυνουμε τις οποιες επιλογες μας και τις δρασεις μας.
Παντως θεωρω βεβαιο οτι  αργοτερα ο λογος απεργιας για την αυξηση 2 διδακτικων ωρων θα  φανταζει ακριβη πολυτελεια, οπως και οι συζητησεις αν θυμαστε που γινοντουσαν εδω σχετικα με την ........αξιοκρατια !!!!!!!!! που ειχε στο μυαλο της η Διαμαντοπουλου και που ειχε μαλιστα πολλους υποστηρικτες.
Παντως κατι  υποπτο μου μυριζει με την επιστρατευση και προσπαθω να καταλαβω αν η κυβερνηση αυτο που επιζητουσε ηταν η αυξηση του ωραριου ή η ιδια η επιστρατευση των εκπαιδευτικων.
Αν ειναι το δευτερο , η κατασταση ειναι εξαιρετικα σοβαρη.
Ε και εγω τα εγραφα πριν 2-3 χρονια φιλε μου και καποιοι με εστελναν ''να ταισω τα παιδια μου και να πλυνω πιατα'' (που στο κατω-κατω ειχα και ''ασεπ'')
Επισης συμφωνω οτι ο αποτερος στοχος ειναι αυτα που εχω επισημανει με πρασινο....και συμφωνω με τη τελευταια σκεψη σου....
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 14, 2013, 06:46:47 μμ από anixia »

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5707
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1889 στις: Μάιος 14, 2013, 06:59:17 μμ »
-Οδηγουμαστε με βεβαιοτητα και σε απολυσεις μονιμων
- καταργειται η μονιμοτητα σε ολο το δημοσιο τομεα
-Τα σχολεια σταδιακα θα δουλευουν και καποια απογευματα αλλα και Σαββατα ωστε να καλυφθει το αυξημενο ωραριο

Οδηγούμασταν από καιρό σ'  αυτά.
Ωστόσο, οι περισσότεροι έλεγαν ότι η μονιμότητα είναι συνταγματικά κατοχυρωμένη και ότι για να καταργηθεί χρειάζεται συνταγματική αναθεώρηση, ότι η οργανική θέση στην εκπαίδευση είναι άλλη από αυτή των άλλων δημοσίων υπαλλήλων και άρα, δεν υπάρχει πρόβλημα με την κατάργηση/ συγχώνευση σχολείων, ότι τα σχολεία δεν μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς τόσους αναπληρωτές, ότι οι όποιες ρυθμίσεις αποβλέπουν αποκλειστικά στη διόρθωση των κακώς κειμένων, στην τιμωρία των προνομιούχων ή των απατεώνων...

Ύπνος βαθύς και αδιατάρακτος... 8)


Παντως κατι  υποπτο μου μυριζει με την επιστρατευση και προσπαθω να καταλαβω αν η κυβερνηση αυτο που επιζητουσε ηταν η αυξηση του ωραριου ή η ιδια η επιστρατευση των εκπαιδευτικων.
Αν ειναι το δευτερο , η κατασταση ειναι εξαιρετικα σοβαρη.


Πολύ πιθανό να επεδίωκε και τα δυο. Άλλωστε, ο χρόνος που επιλέγεται κάθε φορά δεν είναι τυχαίος.
Το σίγουρο είναι ότι έχει μια στρατηγική, ενώ οι εργαζόμενοι αυτοσχεδιάζουν και αλληλοτρώγονται. :P


......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32303
  • Τελευταία: RISA
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160365
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 661
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 565
Σύνολο: 575

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.