0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στο παραπάνω άρθρο αναφέρεται ότι: "Οι οικονομικές και κοινωνικές ανισότητες, που μεταφέρονται στο εκπαιδευτικό σύστημα και αποτυπώνονται στις γνώσεις και τις ικανότητες των μαθητών".Δεν νομίζω ότι πρόθεση των εκάστοτε κυβερνώντων είναι να άρουν τις ανισότητες αυτές...
Το πρόβλημα δεν είναι μόνο οι κυβερνώντες αλλά και τα συμφέροντα συγκεκριμένων ειδικοτήτων στην εκπαίδευση που κρατάνε τα παιδιά στο σκοτάδι και τους κρύβουν τα καταπληκτικά πράγματα και ευκαιρίες της εποχής μας.
Δηλαδη άμα δεν κανανε θρησκευτικα θα προοδεύανε; οι μαθητες των ιδιωτικων κάνουν θρησκευτικα..μονο που οι επιδόσεις τους στα φυσικομαθηματικα οφείλονται στο ότι έχουν μορφωμένους γονεις λεφτα για ιδιαιτερα και φροντιστηρια , εξοπλισμένα σχολεια και εύρος ερεθισμάτων...των δημοσιων αντίθετα σκοτώνονται να πανε 5θημερες για να ξενυχτισουν στα ιδιωτικα τους πανε 5θημερες στα cern κλπ...
Αν τα περισσότερα θέματα βασίζονται σε διαφορετική ύλη από εκείνη, την οποία καλώς ή κακώς διδάσκονται οι Έλληνες μαθητές/τριες στο ελληνικό σχολείο, πως να προκόψουν στον διαγωνισμό;
Ναι. Άμα οι ώρες αυτές δίνονταν σε μαθηματικά ή γλώσσα, ανάλογα με την κλίση του μαθητή, θα πρόκοβαν οι μαθητές περσότερο.
άρα να κάνουμε μόνο γλώσσα και μαθηματικά στο σχολείο; και οι άλλες ειδικότητες να φυγουν από την εκπαίδευση