0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Με αφορμή αυτό το θέμα θα ήθελα τις απόψεις σας στο εξης: αν κάποιος λόγω πολλών ετών προϋπηρεσίας δικαιούται να μην έχει μέντορα τότε τι θα ήταν καλυτερο: να το αποφύγει ή να επιδιώξει να έχει; Το σχολείο μάλλον δε θέλει να του βάλει μέντορα για να αποφύγει να έχει πολλούς υπό την επίβλεψη του ο μέντορας, ο ίδιος μάλλον θέλει. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;
τι εννοείς ακριβώς; τα σχολεία αυτή την περίοδο είδαν αν θα ορίσουν μέντορες (διευθυντές και σύλλογος διδ) σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, δεν το ζητά ο νεοδιόριστος ! και θέλουν τα περισσότερα να το αποφύγουν φυσικά (αν δεν προβλέπεται για την περίπτωσή τους, ανακουφίζονται κιόλας).είναι προφανές ότι συζήτηση , ανταλλαγή απόψεων , υποστήριξη θα βρεις άτυπα , πάντα και παντού κατά περίπτωση συνέβαινε, δεν ήρθε η κεραμέως με τις κ-ε-νοτομίες της να φέρει την άνοιξη !
Γιατί να θέλει κάποιος να έχει μέντορα; Η νομοθεσία είναι σαφής για το πότε χρειαζεται. Αν κάποιος έχει μια προσωπική ανασφάλεια σε κάτι και θέλει μια καθοδήγηση, μπορεί να ζητάει τη γνώμη και άλλων συναδέλφων, όπως κάναμε τόσα χρόνια στα σχολεία και τα βγάζαμε πέρα!
Και τι σημαίνει όρισαν; εδώ νεοδιοριστοι και αναπληρωτές πρώτης φάσης δεν έχουν τοποθετηθεί ακόμη σε κάποιες διευθύνσεις, σε ποιους όρισαν άμα λείπουν οι ενδιαφερόμενοι; εξάλλου στους αναπληρωτές β φάσης δε θα ξανά ορίσουν; Καλά δε σημαίνει ότι όλα αυτά γίνονται άτυπα σε σχολεία χρόνια, υπάρχουν σχολεία που γίνονται και σχολεία που κολυμπάς απλά. Να δεχτώ ότι γίνεται στο pde να το δεχτώ ! Το θέμα είναι ότι μπορεί ο μέντορας που θα σου οριστεί να είναι πολύ πολύ λιγότερος σχετικός από εσένα.
Δεν έγραψε ο συνάδελφος όρισαν. Έγραψε "αν θα ορίσουν". Το πρόγραμμα δεν έχει τρέξει ακόμα.
Πχ. Λόγω ότι δούλευε όλα τα χρόνια δευτεροβαθμια και διορίστηκε πρωτοβάθμια. Μιλάμε για άλλη βαθμίδα όπου παίζουν κάποια πράγματα διαφορετικά, οπότε πχ. μια συμβουλή δεν κάνει κακό.
Κατανοητό και λογικό. Γενικα ισχύει και το καθηκοντολογιο του διευθυντή, ότι ενημερώνει τους νέους για νομοθεσία, καθηκοντα κλπ. Επίσης υπάρχουν και οι προσωπικές και ανεπίσημες συζητήσεις. Υποθέτω μια συζήτηση σε συνεδρίαση μπορεί να γίνει. Αλλά γενικα δεν θεωρώ ότι υπάρχει ενθουσιασμός για τον θεσμό (ιδίως του συντονιστή) για λόγους δυσπιστίας προς οτιδήποτε κάνει η υπουργός, οπότε δεν γνωριζω με πόση σοβαρότητα θα δουν το ζήτημα στα σχολεία. Μέχρι τώρα όμως, οποίος ήθελε να ρωτήσει, ρωτούσε και τον βοηθούσαν. Δεν αλλάζει κάτι. Έμπειροι είμαστε κι ακόμα συζητάμε και ανταλλάσσουμε απόψεις.
Ναι σωστά όλα αυτά που λες! Αλλά σαν φόρτο το βλέπουν όλοι, ενώ αν λειτουργούσε όπως στο εξωτερικό τότε μιλάμε για κάτι όντως χρήσιμο.