0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δηλαδή είσαι κατά των καταλήψεων και θέλεις να σταματήσουν,έτσι; Ανεξάρτητα από τα αιτήματα που μπορεί κάθε φορά να επικαλούνται οι καταληψίες,σωστά;
Τώρα διαπίστωσα ότι σβήστηκε το σχόλιο μου ότι αυτά που γραφείο ο jure είναι μισανθρωπία κ ότι δεν είμαστε υπέρ των καταλήψεων αλλά κατά του γλειψίματος στην Κεραμεως. Μάλιστα. ενώ το σχόλιο που μας αποκαλεί όλους τεμπέληδες κ λουφαδόρους επειδή θελουμε να πηγαινουμε στη δουλειά μας κε ασφάλεια, δεν προσβάλλει κανέναν και παραμένει. μάλιστα.....
Όχι. Όταν ξέρω ποιοι κάνουν κατάληψη (προφανώς στο μέρος που μένω) και το αίτημα (στεγαστικό, έγκριση ολιγομελούς τμήματος κλπ),ή όταν η κατάληψη έχει σχέση με ζήτημα της τοπικής κοινωνίας ως μέρος μιας συλλογικής αντίδρασης, εκνευρίζομαι που μου χαλάει τον προγραμματισμό μου, όπως εκνευρίζομαι κ με τους περιπάτους κ οτιδήποτε άλλο προκαλεί απώλεια ωρών, εύχομαι να κρατήσει μια μέρα, το πολύ δυο, αλλά εκεί δεν μπορώ να πω ότι είμαι κατά. μιλώντας όμως για ένα συγκεκριμένο πλαίσιο συμφραζομενων, σε ένα συγκεκριμένο περιβάλλον με συγκεκριμένες συμπεριφορές. Τονίζω ότι δεν έχω ζήσει πολλεσ καταλήψεις γενικα στο σχολείο μου, όσες ήταν για χαβαλέ διαλύονταν πριν γίνουν ή κρατούσαν λίγη ώρα. Δεν έχω ζήσει καταλήψεις σε αστικά κέντρα με εξωσχολικούς κ βανδαλισμούς κ ναρκωτικά. Τα βιώματα προφανώς παίζουν ρόλο.
Μερικές παρατηρήσεις ξανά από την αρχή:1)Όταν δικαιολογεις την παρανομία, εκπαιδεύεις τα παιδιά σε αυτή.Ο σκοπός ΔΕΝ αγιάζει τα μέσα,παρά μόνο σε εξαιρετικά ακραίες περιπτώσεις.2) Όταν δικαιολογεις την κατάργηση του δικαιώματος του άλλου, καλλιεργείς τον φασισμό στα παιδιά.Ο φασισμός δεν έχει να κάνει με συγκεκριμένο κόμμα, αλλά με νοοτροπία επιβολής στον άλλον.3) Όταν δικαιολογεις την επίκληση προφάσεων για να μην γίνει μάθημα, κάτι που στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων συμβαίνει, απαξιώνεις την αξία της μάθησης,εθίζεις τα παιδιά στην τεμπελιά,στον λαϊκισμό και μετατρέπεις τους καθηγητές σε ομήρους του κάθε κακομαθημένου και του όχλου.Δεν ανέφερες στις περιπτώσεις καταλήψεων,τον ωμό εκβιασμό συναδέλφων, επειδή απλώς τους "ζορίζουν",κάνοντας ευσυνείδητα τη δουλειά τους.
Δεν μας προσβάλλει, αν δεν ανήκουμε στην κατηγορία. Όσοι ανήκουν σε αυτή την κατηγορία, ίσως θα ήταν και για καλό να προσβληθούν. Ίσως αν προσβάλλονταν και ντρέπονταν, να άλλαζαν κιόλας.Δεν υπάρχει επαρκής δικαιολογία για τις καταλήψεις. Συμμερίζομαι την οργή όσων είναι ενάντια σε αυτές. Είναι εδώ το νήμα με αυτό το θέμα. Όλα τα άλλα για τα μέτρα περί προστασίας, τις ελλείψεις ή τις παραλείψεις της ηγεσίας του υπουργείου σε άλλα θέματα, δεν αφορούν το συγκεκριμένο τόπικ κατά τη γνώμη μου.
Η πλάκα είναι ότι μιλάτε με άνθρωπο που καταψηφίζει τους περιπάτους γιατί του αναστατώνουν τον προγραμματισμό....Δεν έχω υποστηρίξει σε μαθητες καμία κατάληψη, προφανώς και δεν θα πάω να τους πω μπράβο και φυσικά θα συμφωνήσω με την περικοπή του περιπάτου για να αναπληρωθούν οι ώρες. Αλλά όταν μιλάμε θεωρητικα μεταξύ μας, το να χαθούν ώρες μαθήματος για μια δυο μέρες κατάληψης, με ενοχλεί τόσο όσο με ενοχλεί να χαθεί μάθημα για να πάει τριήμερη η Γ Γυμνασίου (που στο σχολείο μου έχει καταντήσει δέλεαρ για να μη γίνει ούτε μισή ώρα κατάληψης). Ή για την ακρίβεια: αν τα παιδιά κάνουν κατάληψη μια μέρα κ χάσουν έναν περίπατο, δεν με ενοχλεί γιατί θεωρώ ότι πήραν το μάθημα τους. Αντιθετα με ενοχλεί που όλη τη χρόνια χάνω ώρες για να κάνουμε βήμα παρέλασης, για εκκλησιασμό, για αθλοπαιδιές (ενώ ποτέ δεν χάνουμε πχ για την ημέρα ποίησης), για φιέστες δημάρχων, για τοπικές γιορτές κλπ. Δεν μιλώ για τις μεγάλες εθνικές γιορτές, μιλώ για μικρότερα τοπικά θέματα. Αυτά τα θεωρώ στέρηση του δικαιώματος στη μάθηση και φασισμό γιατί επιβάλλονται με το έτσι θέλω, χωρίς να ερωτηθούν οι εκπαιδευτικοί, η τοπική κοινωνία απλώς πίνει καφέ κ στελνει εμάς να επιβλέπουμε τα παιδιά κ μετά μας λέει και τεμπέληδες. Αυτά έτσι για να μη λετε ότι είμαι λουφαδόρος.
Υπάρχουν κάποιοι στο σχολεία που υποστηρίζουν όλα αυτά...?https://epirusonline.gr/eidiseis/ipeiros/ligoteres-oi-katalipseis-ti-deytera-terasties-zimies-se-lykeio-tis-polis/?
Όχι.απλώς κάποιοι εξηγούμε ότι κρίνουμε κατά περίπτωση και μιλάμε μόνο για περιπτώσεις που γνωρίζουμε, και δεν θεωρούμε ότι κατέχουμε την απόλυτη αλήθεια.