*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)  (Αναγνώστηκε 994569 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1904 στις: Μάρτιος 15, 2016, 11:21:15 πμ »
Η ΔΑΚΕ Δ.Ε. Καθηγητών για τη συνάντηση της ΟΛΜΕ με τον Υπ. Παιδείας
Παράθεση
Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, 11 Μαρτίου συνάντηση του Δ.Σ της ΟΛΜΕ με τον Υπουργό Παιδείας, κ. Φίλη. Αποκλειστικό θέμα της συνάντησης ήταν το σύστημα μονίμων διορισμών στην Εκπαίδευση καθώς και το ζήτημα της πρόσληψης Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών. Με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου δεν έχει ξεκάθαρη θέση για το ζήτημα, παρά το γεγονός ότι αυτό αποτελεί πρώτη προτεραιότητα, ύστερα από τις αποφάσεις του Σ.Τ.Ε. Επίσης, ο Υπουργός δεν απάντησε στην ερώτηση μας, για το αν θα γίνουν μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών τον προσεχή Σεπτέμβρη. Μας επανέλαβε προηγούμενη τοποθέτηση του ότι οι προσλήψεις μονίμων εκπαιδευτικών είναι αντικείμενο διαπραγμάτευσης της κυβέρνησης με την Τρόικα, διαπραγμάτευση που θα γίνει το επόμενο διάστημα. Φαίνεται λοιπόν, ότι είναι πιθανό να μη γίνουν διορισμοί ούτε τη νέα σχολική χρονιά. Εντύπωση, επίσης, μας προκάλεσε η αμηχανία του Υπουργού Παιδείας στο ζήτημα της θεσμοθέτησης νέου συστήματος διορισμού. Η ΔΑΚΕ στηρίζει την πρόταση της ΟΛΜΕ, στη διαμόρφωση της οποίας συνέβαλε σημαντικά. Είναι μία πρόταση που ικανοποιεί μεγάλη μερίδα συναδέλφων, είτε αυτή προέρχεται από τον ΑΣΕΠ, είτε από τους πίνακες προϋπηρεσίας. Στην πρόταση αυτή εξακολουθούμε να εμμένουμε. Για το λόγο αυτό, και προκειμένου αυτή να καταστεί λειτουργική, απαιτούμε την άμεση κατάργηση του ρυθμίσεων που προβλέπει ο Ν. 3848/10 και τη κατάθεση νέου νόμου για τον διορισμό εκπαιδευτικών.Το επόμενο διάστημα η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας οφείλει να απαντήσει θετικά ή αρνητικά στην πρόταση της ΟΛΜΕ που κατατέθηκε για άλλη μία φορά στην τελευταία συνάντηση, και εφόσον η πρόταση μας δε γίνει αποδεκτή, να κατατεθεί επιτέλους η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας, έτσι ώστε να γίνει ένας επί της ουσίας διάλογος για τις προσλήψεις. Αρνητική εντύπωση μας προκάλεσε η θέση του Υπουργού Παιδείας, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι οι εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν έχουν παιδαγωγική επάρκεια, επαναφέροντας ουσιαστικά τις περιβόητες απόψεις της κυρίας Διαμαντοπούλου για το ζήτημα. Καταρχάς, επισημαίνουμε ότι η άποψη του Υπουργού Παιδείας είναι έωλη. Όλες οι ειδικότητες που οι Πανεπιστημιακές τους Σχολές χαρακτηρίζονται ως «καθηγητικές» έχουν παρακολουθήσει μαθήματα Παιδαγωγικής, Διδακτικής και Ψυχολογίας. Όλοι οι καθηγητές των Τεχνικών Ειδικοτήτων έχουν παρακολουθήσει το ετήσιο πρόγραμμα της ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ. Αλλά το καλύτερο πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας είναι η μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στη σχολική τάξη. Η επίθεση αυτή του Υπουργού Παιδείας προς τους καθηγητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έρχεται ύστερα από ανάλογη δήλωση του Προέδρου για τον Εθνικό Διάλογο, κ. Λιάκου, ο οποίος προκλητικά ανέφερε ότι οι νηπιαγωγοί και οι δάσκαλοι βρίσκονται σε καλό επίπεδο, ενώ αντίθετα υπάρχει πρόβλημα στα Γυμνάσια και στα Λύκεια!!! Η ΔΑΚΕ Καθηγητών αντιμετωπίζει το πρόβλημα των μονίμων διορισμών με υπευθυνότητα και ρεαλισμό. Εμείς δεν σκοπεύουμε να παίξουμε πολιτικά παιχνίδια στις πλάτες χιλιάδων συναδέλφων που αγωνιούν για το μέλλον τους. Δεν είμαστε όμως διατεθειμένοι να συμμετάσχουμε σε ένα πολιτικό παιχνίδι του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο προσπαθεί να ροκανίσει το χρόνο έως το τέλος της σχολικής χρονιάς. Όταν διαπιστώσουμε ότι το Υπουργείο Παιδείας δεν σκοπεύει να επιλύσει αυτό το φλέγον ζήτημα, θα καταγγείλουμε τη διαδικασία και θα απαιτήσουμε από την ΟΛΜΕ να αποχωρήσει από τη διαδικασία του διαλόγου. Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας Δημήτρης Πεππές Νίκος Παπαχρήστος

Διαβάστε περισσότερα:
http://xenesglosses.eu/2016/03/i-dake-d-e-kathigiton-gia-ti-synantisi-t/

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1905 στις: Μάρτιος 15, 2016, 11:30:34 πμ »
Αντε παλι οι συνδικαλιστες που μας φερανε μεχρι ρδω την τελευταια 10ετια.

Ας διαβασουν καλυτερα οτι με τον ν.3848 δεννυπαρχουν καθηγητικες σχολες.

Επισης ολοι που βρισκονται στον πινακα τεχνικων ειδικοτητων σαφεστατα δεν εχουν παιδαγωγικη επαρκεια.

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1906 στις: Μάρτιος 15, 2016, 11:34:02 πμ »


Ας διαβασουν καλυτερα οτι με τον ν.3848 δεννυπαρχουν καθηγητικες σχολες.


πάντως για τους μέχρι το 2010 πτυχιούχους ορθώς και δεν απαιτείται πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1907 στις: Μάρτιος 15, 2016, 11:35:37 πμ »
"Αλλά το καλύτερο πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας είναι η μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στη σχολική τάξη.
"
Στου κασίδι το κεφάλι λοιπόν!

Με μία ανόητη φράση ευτελίζονται η παιδαγωγική επάρκεια που αποκτιέται μέσω της ΑΣΠΑΙΤΕ ή έχει αξιολογηθεί μέσω των γραπτών εξετάσεων του ΑΣΕΠ ή μέσω μεταπτυχιακών σπουδών.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1908 στις: Μάρτιος 15, 2016, 11:36:51 πμ »
πάντως για τους μέχρι το 2010 πτυχιούχους ορθώς και δεν απαιτείται πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας

Σαφεστατα γιατι κατι τετοιο δεν μπορει να γινει αναδρομικα. Αλλα ειναι λαθος να δημιουργουνε εντυπωσεις ενω λενε αρλουμπες.

Ειναι κατηργημενος ορος ο ορος ''καθηγητικες σχολες'' .

Επισης δειχνει και λιγο ασχετοσυνη να μην γνωριζουν οτι στις τεχνικες ειδικοτητες βρισκονται και ατομα χωρις παιδαγωγικο.

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1909 στις: Μάρτιος 15, 2016, 11:39:09 πμ »
"Αλλά το καλύτερο πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας είναι η μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στη σχολική τάξη.
"
Στου κασίδι το κεφάλι λοιπόν!

Με μία ανόητη φράση ευτελίζονται η παιδαγωγική επάρκεια που αποκτιέται μέσω της ΑΣΠΑΙΤΕ ή έχει αξιολογηθεί μέσω των γραπτών εξετάσεων του ΑΣΕΠ ή μέσω μεταπτυχιακών σπουδών.

και η εμπειρία έχει τη σημασία της ...έτσι κι αλλιώς και master να έχεις άμα δεν μπεις στην τάξη στο 25άρι τμήμα στο ΕΠΑΛ ...δεν μαθαίνεις...όλοι στου κασίδι μαθαίνουν...πάνω σε εμάς τους κασιδιάριδες έμαθαν κάποιοι στο παρελθόν κανείς δεν γεννιέται καθηγητής το κτίζει με τα χρόνια...

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1910 στις: Μάρτιος 15, 2016, 11:58:19 πμ »
και η εμπειρία έχει τη σημασία της ...έτσι κι αλλιώς και master να έχεις άμα δεν μπεις στην τάξη στο 25άρι τμήμα στο ΕΠΑΛ ...δεν μαθαίνεις...όλοι στου κασίδι μαθαίνουν...πάνω σε εμάς τους κασιδιάριδες έμαθαν κάποιοι στο παρελθόν κανείς δεν γεννιέται καθηγητής το κτίζει με τα χρόνια...

Περιγράφεις μία πικρή αλήθεια.
Άρα το ελάχιστο που επιβάλλεται είναι η παιδαγωγική επάρκεια πριν μπει κάποιος στην τάξη.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 15, 2016, 12:13:57 μμ από marias »

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10830
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1911 στις: Μάρτιος 15, 2016, 12:01:18 μμ »
Τότε γιατί όταν διορίζεται ένας μέσω ΑΣΕΠ λένε ότι δεν έχει εμπειρία στην τάξη και θα μάθει στου κασίδι το κεφάλι;
Τουλάχιστον αυτός έχει περάσει από εξετάσεις και έχει κριθεί διοριστέος.

Όσοι δεν είναι με ΑΣΕΠ, με ποιο κριτήριο μπαίνουν την πρώτη φορά να μάθουν στου κασίδι το κεφάλι...
και μετά ισχυρίζονται ότι είναι έμπειροι και πρέπει να προηγούνται, επειδή τώρα πλέον ξέρουν;

Αποσυνδεδεμένος BILL231

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 201
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1912 στις: Μάρτιος 15, 2016, 12:02:00 μμ »
δεν θέλουμε να είναι το κύριο και αποκλειστικό αλλά ένα από τα βασικά συνυπολογιζόμενα με άλλα ...αυτό το απέκλεισε το Στε;
Στο νομο 3848 ειναι το κυριο προσον;;
ΟΧΙ..!!! Δεν μπορει ενας ευκολα με αρκετα μεγαλη
προυπηρεσια να περασει καποιον με 75 στον ΑΣΕΠ..
Και το βρισκω απολυτα λογικο..
Εσυ;;

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1913 στις: Μάρτιος 15, 2016, 12:08:01 μμ »
Τότε γιατί όταν διορίζεται ένας μέσω ΑΣΕΠ λένε ότι δεν έχει εμπειρία στην τάξη και θα μάθει στου κασίδι το κεφάλι;Αυτά τα "κάποιοι λένε" δεν αποτελεί σοβαρό επιχείρημα.
Τουλάχιστον αυτός έχει περάσει από εξετάσεις και έχει κριθεί διοριστέος. Συμφωνώ

Όσοι δεν είναι με ΑΣΕΠ, με ποιο κριτήριο μπαίνουν την πρώτη φορά να μάθουν στου κασίδι το κεφάλι...
και μετά ισχυρίζονται ότι είναι έμπειροι και πρέπει να προηγούνται, επειδή τώρα πλέον ξέρουν;

Επειδή έτσι τους βολεύει να λένε κι επειδή κάπως πρέπει να δικαιολογήσουν τη δική τους αδυναμία. Το τραγικό είναι πως ΝΟΜΙΖΟΥΝ πως έχουν μάθει. Αναφέρομαι στους μόνιμους που δεν έχουν παιδαγωγική επάρκεια.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 15, 2016, 12:22:37 μμ από marias »

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1914 στις: Μάρτιος 15, 2016, 01:10:44 μμ »
Παίρνεις τον Τσίπρα να σου χτίσει το σπίτι; Γιατί; Και αυτός στου κασίδι το κεφάλι έμαθε...

Αποσυνδεδεμένος neve

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • ΠΕ70/ ΠΕ7Ο.50/ ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1915 στις: Μάρτιος 15, 2016, 01:32:35 μμ »
αυτό το είδατε;
Στόχευση για ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων αναπληρωτών. Πότε η πρώτη φάση αναπληρωτών:
http://xenesglosses.eu/2016/03/stoxeusi-gia-ilektroniki-ypoboli-aitiseon-anapliroton-pote-proti-fasi-anapliroton/

Αποσυνδεδεμένος SAKIS1971

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 188
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1916 στις: Μάρτιος 15, 2016, 03:07:11 μμ »
Στο νομο 3848 ειναι το κυριο προσον;;
ΟΧΙ..!!! Δεν μπορει ενας ευκολα με αρκετα μεγαλη
προυπηρεσια να περασει καποιον με 75 στον ΑΣΕΠ..
Και το βρισκω απολυτα λογικο..
Εσυ;;
Σας επισυνάπτω το κείμενο που έστειλε η συνάδελφος Γεωργαλά Ανδρέα Ειρήνη προς τους αρμόδιους φορείς σχετικά με το θέμα των προσλήψεων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Παραθέτω παρακάτω την επιστολή που έστειλα σε υπουργό, υφυπουργούς και όπου αλλού μπορούσα. Προκαταβολικά ζητώ συγγνώμη από συναδέλφους για το α’ ενικό και την προβολή της προσωπικής μου υπόθεσης, θεωρώ όμως ότι η επιστολή καταδεικνύει την άποψη και την αδικία που υπέστησαν πολλοί από εμάς
«Δράμα ,15 Νοεμβρίου 2009
Κυρία Υπουργέ
Κύριοι Υφυπουργοί,
ονομάζομαι Γεωργαλά Αντρέα-Ειρήνη και είμαι φιλόλογος, για πρώτη φορά αναπληρώτρια φέτος στα Βασιλικά Θεσσαλονίκης. Κλήθηκα αναπληρώτρια με τα μόρια (22.923) τα οποία συγκέντρωσα από επιτυχία στους ΑΣΕΠ 2006 (6.230) και 2008 (16.190) και ελάχιστη ωρομισθία (0.503) την οποία απέκτησα ακριβώς εξαιτίας των επιτυχιών αυτών. Όπως καταλαβαίνετε, είμαι μια εκ των αναπληρωτών των οποίων το μέλλον αποσταθεροποιείται εξαιτίας της κυβερνώσας παράταξης.
Προτού συνεχίσω θα ήθελα να τονίσω ότι ο διορισμός 100% με παράγοντα ΑΣΕΠ αποτελούσε για μένα, όπως και για πολλούς συναδέλφους εκπαιδευτικούς, επιθυμία και δικαίωση, την οποία η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ το 2002 δεν επέτρεψε, όταν καθιέρωσε το διορισμό με ποσοστό 75% ΑΣΕΠ και 25% προϋπηρεσία. Ποσοστό που η Νέα Δημοκρατία μείωσε εις βάρος του ΑΣΕΠ σε 60% ΑΣΕΠ και 40% προϋπηρεσία, και καταστρατήγησε εις βάρος μου και εκατοντάδων άλλων εκπαιδευτικών μειώνοντας σε 45% ΑΣΕΠ και 55% προϋπηρεσία για την τρέχουσα σχολική χρονιά! Από τότε που εσείς εγκαινιάσατε την κατάσταση αυτή, χιλιάδες εκπαιδευτικοί δρομολόγησαν έτσι την επαγγελματική τους σταδιοδρομία, κάποιοι απ’ αυτούς χωρίς να έχουν ούτε μια επιτυχία σε ΑΣΕΠ, και φέτος κάποιοι έχοντας πολλαπλές επιτυχίες σε ΑΣΕΠ, και τελικά διορίστηκαν.
Και τώρα η προσωπική μου υπόθεση. Είμαι τρις επιτυχούσα σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ (2005, 2006, 2008), μέσω των οποίων κάθε χρόνο ο αριθμός προσλήψεων μειωνόταν, για να ευνοηθούν οι διορισμοί μέσω προϋπηρεσίας. Την αποκορύφωση για μένα, που καταδεικνύει την κατάφωρη αδικία που έχω υποστεί, αποτελεί η απόφαση του τότε υπουργού Ευριπίδη Στυλιανίδη να μειώσει περαιτέρω τον ήδη μικρό –εν μέσω αυξημένων συνταξιοδοτήσεων-, ήδη προκηρυχθέντα αριθμό των προσλήψεων μέσω ΑΣΕΠ από 600 σε 480, για τους φιλόλογους, όταν σε προηγούμενους διαγωνισμούς, των ετών από 1998 έως 2006 κυμαινόταν από 850 μέχρι 1200! Μείωσε τις θέσεις δηλαδή στις μισές και λιγότερες από προηγούμενους διαγωνισμούς, όταν τα κενά στα σχολεία ήταν αυξημένα και ο αριθμός των υποψηφίων καθηγητών –τον οποίο εσείς τροφοδοτήσατε, με τη δημιουργία ολοένα και περισσότερων τμημάτων για κλάδους που ήταν ήδη υπερκορεσμένοι- ξεπερνούσε τις 17.000, μόνο για τους φιλολόγους! Και η μείωση αυτή φυσικά εξυπηρετούσε το διορισμό μέσω της καινούρια ρύθμισης που καθιέρωσε ο «(νεο)δημοκράτης» κύριος Στυλιανίδης, το 24μηνο χωρίς ΑΣΕΠ, όπως το είχε προτείνει αρχικά.! Ευτυχώς μετά από αντιδράσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας καθιερώθηκε η μόνη δίκαια και αξιοκρατική ρύθμιση που αξιοποιούσε ορθά την προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών, των 24 μηνών προϋπηρεσίας με απαραίτητη προϋπόθεση την επιτυχία σε έναν τουλάχιστον ΑΣΕΠ! Το αποτέλεσμα του διαγωνισμού του 2008 για μένα; Θέση 574 από τους 17.000 υποψήφιους και μη διοριστέα! Μετά από μήνες διαβάσματος, πολλαπλών στερήσεων στην προσωπική μου ζωή και μιας αδιαμφισβήτητης επιτυχίας λόγω απόδοσης (73.05/100) δεν διορίστηκα! Με κατάταξη που σε προηγούμενους διαγωνισμούς θα ήμουν στους διοριστέους της Α’ φουρνιάς, απέτυχα να διοριστώ! Ή μάλλον καλύτερα, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου παιδείας απέτυχε να διοριστώ! Η μόνη παρηγοριά από αυτό το σημείο και μετά για το διορισμό που μου υφαρπάξατε – και δεν μ’ ενδιαφέρει το πράσινο ή μπλε χρώμα, γιατί υπεύθυνοι είστε όλοι – ήταν ο διορισμός μέσω τριών ετών αναπλήρωσης και τελικά μέσω 24μηνου και των τριών επιτυχιών στον ΑΣΕΠ.
Και τώρα για μια ακόμη φορά έρχεται η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να ανατρέψει τον προγραμματισμό χιλιάδων εκπαιδευτικών και να ακυρώσει την οποιαδήποτε δικαίωση θα μπορούσαν να λάβουν για τον κόπο τους. Αλήθεια, κυρία Υπουργέ, σε μένα τι έχετε να πείτε; «Ατύχησες! Οι προηγούμενοι σου έκλεψαν το διορισμό μέσω ΑΣΕΠ για να εξυπηρετήσουν το διορισμό μέσω προϋπηρεσίας, εμείς σου τον στερούμε για να δώσουμε προτεραιότητα στον ΑΣΕΠ! Πήγαινε τώρα να διαβάσεις εκ νέου για 8 μήνες παγώνοντας οτιδήποτε άλλο στη ζωή σου, για να δώσεις για 4η φορά ΑΣΕΠ, γιατί τώρα ήρθαμε εμείς να διασώσουμε την αξιοκρατία!»;;; Εγώ την αξιοκρατία υποστήριζα πάντα, κυρία Υπουργέ, το σύστημα που καθιερώσατε εσείς με άδειαζε πάντα! Και τώρα φτάνω σε ηλικία 31 ετών, χωρίς ακόμα να έχω κάνει οικογένεια, και χωρίς να σκέφτομαι το ενδεχόμενο να κάνω οικογένεια, γιατί είμαι πάλι στο μηδέν! Με ποιο θράσος θα μου πείτε να ξαναβάλω όλα μου τα σχέδια στον πάγο, και να ξανακοπιάσω για έναν ακόμα ΑΣΕΠ, όταν η επίδοσή μου ήταν μέσα στις 500 καλύτερες από τις 17.000, και δε διορίστηκα από αποτυχία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου; Αλήθεια, κυρία Υπουργέ πόσες επιτυχίες σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ πρέπει να έχει κάποιος εκπαιδευτικός στο ενεργητικό του για να αποδείξει ότι αξίζει τη θέση του μέσα σε ένα σχολείο;
Την αδικία που υποστήκαμε οι 120 φιλόλογοι, και ο ανάλογος αριθμός συναδέρφων από κάθε ειδικότητα, των οποίων τις θέσεις έκοψε το ΥΠΕΠΘ με το έτσι θέλω ποιος θα τη διορθώσει κυρία Υπουργέ; Την αδικία που τώρα εσείς ετοιμάζετε εναντίον συναδέρφων που πέρασαν μήνες απομονωμένοι από οικογένεια και φίλους διαβάζοντας για να πάρουν μόρια έστω από ΑΣΕΠ και μακροπρόθεσμα να δικαιωθούν για τους κόπους τους με το να διοριστούν, και ιδιαίτερα αυτών που για πρώτη φορά είναι φέτος αναπληρωτές μετά από συνεχιζόμενη προσπάθεια ετών, ποιος θα την αποκαταστήσει κυρία Υπουργέ; Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να μας αντιμετωπίζετε σαν παράπλευρες απώλειες;
Τη χρονική στιγμή που η ζωή χιλιάδων συναδέρφων έμπαινε σε μια σειρά επιλέξατε και πάλι να μας τραβήξετε το χαλί κάτω απ’ τα πόδια αποφασίζοντας την κατάργηση του διορισμού μέσω προϋπηρεσίας συλλήβδην, και βάζοντάς μας όλους στο ίδιο τσουβάλι. Όταν, πριν από ένα χρόνο, δεν είχατε κανένα ενδοιασμό να αναγνωρίσετε την προϋπηρεσία των καθηγητών των πρώην ΤΕΕ του ΟΑΕΔ, που αποκτήθηκε με αδιαφανείς διαδικασίες, γιατί προσλαμβάνονταν με αδιαφανείς διαδικασίες, και να τους εντάξετε στους πίνακες προϋπηρεσίας του ΥΠΕΠΘ! Και αντί να προσπαθήσετε να εξαλείψετε τα φαινόμενα της ευνοιοκρατίας, είτε προέρχονταν από το Υπουργείο Απασχόλησης είτε από το Παιδείας, αποφασίζετε συνολικά την ακύρωση των διορισμών μας! Αλήθεια, κυρία Υπουργέ, όταν στη διακήρυξή σας μιλήσατε για «μεταβατική περίοδο», εννοούσατε περίοδο για να διοριστούν αυτοί ακριβώς οι συνάδερφοι με τις προϋπηρεσίες μαμούθ, τις οποίες απέκτησαν αδιαφανώς στο Υπουργείο Απασχόλησης; Τη στιγμή που αποκλείετε από διορισμό ανθρώπους που πέτυχαν και 2 και 3 και 4 φορές στους διαγωνισμούς και περίμεναν πώς και πώς να φύγουν αναπληρωτές, ως μια ανταμοιβή για τον κόπο τους, και τελικά να διοριστούν;
Πώς είναι δυνατόν να μας ακυρώνετε συλλήβδην; Πώς φτάνετε στο σημείο να καταδικάσετε συνολικά τους έχοντες προϋπηρεσία στο 40%, στο 30μηνο αλλά και στο 24μηνο; Γιατί δε δημιουργείτε ένα διττό σύστημα διορισμού μέσω γραπτού διαγωνισμού, αλλά και προϋπηρεσίας αναπληρωτών που να έχουν πετύχει μια φορά στον ΑΣΕΠ, αντικαθιστώντας στην ουσία το 40% και το 30μηνο, που δεν έχουν δει ποτέ ΑΣΕΠ, με ποσόστωση αναπληρωτών που έχουν κοπιάσει και έχουν επιτυχία/-ες στο διαγωνισμό, δικαιώνοντας τον κόπο τους; Έτσι στη ουσία δεν θα ακυρώνετε την προϋπηρεσία κανενός αναπληρωτή αλλά θα τους θέτετε ως ελάχιστη προϋπόθεση μία φορά να πιάσουν τη βάση! Ούτε θα πετάτε στον κάλαθο των αχρήστων τις δυσκολίες και το διάβασμα μηνών!
Λέτε ότι θα καταργήσετε την τροφοδοσία των πινάκων αναπλήρωσης, στην ουσία τη μοριοδότηση των αναπληρωτών! Ποιος εκπαιδευτικός θα δεχτεί να αφήσει οικογένεια και να πάει στα πλέον απομακρυσμένα και δυσπρόσιτα μέρη της χώρας, αν δε γνωρίζει ότι έστω και μακροπρόθεσμα κάτι τέτοιο θα τον οδηγήσει σε αποκατάσταση και εξισορρόπηση της ζωής του; Πώς θα λειτουργήσει η εκπαίδευση στα μέρη που είναι λιγότερο προνομιούχα;
Κάνατε επίσης λόγο για δόκιμους εκπαιδευτικούς και αξιολόγηση των νεοδιοριζομένων εκπαιδευτικών. Ειλικρινά θεωρείτε ότι αυτοί χρειάζονται αξιολόγηση; Αυτοί που έφτυσαν αίμα για να φτάσουν μέσα στην τάξη; Ή απλά δε θέλετε να θίξετε τα συμφέροντα των παλαιότερων εκπαιδευτικών, πολλοί από τους οποίους δε δουλεύουν, γιατί δεν έχουν γνώσεις, γιατί κουράστηκαν και βαριούνται, ή γιατί την πραγματική δουλειά την κάνουν στα ιδιαίτερα μετά τη βάρδια του σχολείου; Μήπως στόχος σας είναι σιγά σιγά να φτιάξετε μια γενιά νέων εκπαιδευτικών εύκολα χειραγωγούμενων, που δε θα βγάζει κιχ μπροστά στις νέες «μεταρρυθμίσεις» που θα προωθήσετε στο χώρο της παιδείας;
Δε θα σχολιάσω οποιαδήποτε άλλα από τις αλλαγές που σκοπεύετε να επιβάλετε στο χώρο της παιδείας, γιατί οι γνώσεις μου δεν είναι επαρκείς, και γιατί υπάρχουν άνθρωποι πιο κατάλληλοι γι’ αυτό. Είναι δική σας δουλειά να διαψεύσετε όσους –ορθά κατά την άποψη μου- φωνάζουν ότι τα νέα μέτρα εξαγγέλθηκαν στα ΜΜΕ μόνο για χάρη εντυπωσιασμού, υποκρύπτοντας την προσπάθειά σας να μειώσετε γενικά τους διορισμούς, κρατώντας στην εργασία ανθρώπους που διορίστηκαν στα 22-23 τους και συμπληρώνουν τώρα τα 35 έτη εργασίας μέχρι τα 65 τους, εξανεμίζοντας ταυτόχρονα κάθε ελπίδα νέων και ακούραστων ακόμα ανθρώπων να μπουν μέσα στο φυσικό χώρο τους, το σχολείο.
Κλείνοντας, το μόνο που έχω να πω είναι ότι λυπάμαι, γιατί ζω στη χώρα στην οποία ένας νέος άνθρωπος που προσπαθεί σκληρά και σταθερά δε μπορεί να προγραμματίσει τη ζωή του, και στην οποία τις τελευταίες μέρες ακούω από συναδέρφους να μου λένε να μη το βάζω κάτω, γιατί σε τρία χρόνια, ο επόμενος Υπουργός Παιδείας, του ίδιου ή του άλλου κόμματος μπορεί να αναγνωρίσει εκ νέου την προϋπηρεσία! Κι αυτό που μου προκαλεί την περισσότερη αθυμία είναι ότι τα λεγόμενα των συναδέρφων μου έχουν σοβαρές πιθανότητες να πραγματοποιηθούν, γιατί ζω στη χώρα που η κάθε κυβέρνηση, και ο κάθε υπουργός θεωρεί την εκπαίδευση τσιφλίκι του, στην οποία θα αναδείξει τη χαρισματική του προσωπικότητα.
Σας γνωστοποιώ ότι η επιστολή αυτή θα κοινοποιηθεί όπου κριθεί απαραίτητο, με σκοπό τη διόρθωση της αδικίας που επιχειρείτε.
Με αγανάκτηση αστείρευτη,
Γεωργαλά Αντρέα-Ειρήνη

Αυτά λέγαμε το 2009 τα συμπεράσματα δικά σας.....

Αποσυνδεδεμένος SAKIS1971

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 188
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1917 στις: Μάρτιος 15, 2016, 03:26:20 μμ »
1.   Θα απευθυνθώ σε σας κύριε που διαβάζεται αυτό το μήνυμα για να εγκρίνετε την δημοσίευση του . Επειδή δεν σας ξέρω θα σας λέω κύριε Γιάννη.
Τελείωσα το μαθηματικό το 1990. Ήταν παιδικό όνειρο. Πάντα ήμουν καλός στο σχολείο, έστελνα ασκήσεις σε περιοδικά έφτιαχνα γρίφους λογικής συμμετείχα σε διαγωνισμούς κ.τ.λ. Στα χρόνια που ήμουν φοιτητής πήρα τα πρώτα δικά μου χρήματα παραδίδοντας ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές μέχρι β΄ λυκείου. Απερίγραπτη η χαρά όταν την επόμενη χρονιά τα ίδια τα παιδιά με ζήτησαν πάλι με ενθουσιασμό πλέον για τα μαθηματικά της επόμενης τάξης. Κατάλαβα ότι αυτή θα ήταν πάντα η δουλειά μου. Τίποτα δεν με γέμιζε περισσότερο από την ικανοποίηση που έβλεπα στα μάτια ενός μικρού παιδιού γιαυτό το θαυμάσιο οικοδόμημα της λογικής που λέγεται Μαθηματικά. Όταν τελικά πήρα πτυχίο είχα διδάξει συνολικά σε 15 μαθητές 3 από τους οποίους μάλιστα είχαν δώσει με επιτυχία πανελλήνιες εξετάσεις.
Πολεμική Αεροπορία για δύο χρόνια ως μετεωρολόγος και στις εξόδους μου ιδιαίτερα μαθήματα στα παιδιά του Διοικητή, του προσωπάρχη και του προϊσταμένου της μετεωρολογίας της μονάδας. Μετά κύριε Γιάννη μου, επετηρίδα . Θα περιμένεις μου είπαν, αλλά…κάποια στιγμή θα διοριστείς. Μέχρι τότε φροντιστήριο. Ξέρεις κύριε Γιάννη μου, εκεί ο αρχηγός δεν με ρώτησε πόσα master έχω ούτε αν έχει το Dr. μπροστά το όνομα μου. Φιλαράκο Γ΄ Λυκείου κάνεις; Μπορείς να μπεις στην τάξη να σου πετάξουν οι αριστούχοι μαθητές ασκήσεις από φυλλάδια για την επόμενη μέρα και να τις λύσεις live στον πίνακα μπροστά τους; Θα το τολμήσεις; Το τόλμησα κύριε Γιάννη…Άγχος;;;…αυτές ήταν πάντα οι εξετάσεις μου κύριε Γιάννη και όχι το ΑΣΕΠ. Να σε κρίνουν κάθε λεπτό οι ίδιοι οι μαθητές σου. Μαθήματα από το πρωί μέχρι το βράδυ γράφοντας καθημερινά σημειώσεις και φυλλάδια με το όνομα του φροντιστηρίου βέβαια, κι όχι το δικό μου, τα Σαββατοκύριακα επιτηρήσεις διαγωνισμάτων (πάντα δωρεάν) ενημέρωση γονέων γραμματειακή δουλειά στο φροντιστήριο (πάντα δωρεάν) κι όλα αυτά με τιμή ανά ώρα όσο μια μικρή πίτσα μόνο με σάλτσα. Ένσημα ΙΚΑ κύριε Γιάννη μου; Το 1/3 από ότι δούλευα. Τι ; Δώρο Χριστουγέννων ; Α ναι θυμάμαι…στα τελευταία μαθήματα κοντά στις 23/12 μας έδιναν κουραμπιέδες ή μελομακάρονα. Παράλληλα έκανα και ιδιαίτερα. Βέβαια! Κάθε ακριβώς, χτυπούσα τα κουδούνια με την τσαντούλα μου σαν αυτούς που βλέπαμε παλιά στις Ελληνικές ταινίες που πάνε να πάρουν το νοίκι. Ήμουν επίσημα πλέον ο κύριος Παραπαιδείας.
Παντρεύτηκα την Στέλλα το 1997 και κάναμε ένα κοριτσάκι την Αρετή. Φυσικός η Στέλλα με μεταπτυχιακό αλλά, στο τρέξιμο κι αυτή. Θα τα καταφέρουμε λέγαμε, υπομονή θα ρθεί και η σειρά μας να διοριστούμε και να ζήσουμε σαν άνθρωποι.
Επετηρίδα Τέλος. Έναρξη ΑΣΕΠ. Θέλουμε τους καλύτερους! Η Στέλλα ήταν έγκυος κι είχαμε πάρει και δάνειο για το αυτοκίνητο. Ποιος από τους δύο θα σταματούσε τα μαθήματα για να ασχοληθεί με τα του ΑΣΕΠ; Έδωσα ασεπ λοιπόν και κόπηκα στα παιδαγωγικά. Είχα βλέπεις προσωπική άποψη για την συμπεριφορά του μαθητή στην τάξη κι επειδή σε ερώτηση: τι θα έκανα αν με χτυπούσε ένας μαθητής δεν απάντησα το σωστό « βάρα κι άλλο»…κόπηκα. Βλέπεις κύριε Γιάννη μου ήταν η εποχή που άρχισε να επιταχύνει ο μαθητής, δεν είχε γίνει ακόμα πρώτος, όπως τώρα ,που είναι ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ αλλά τότε άρχιζε σιγά σιγά να μας ξεπερνά…
Ωρομίσθιος κύριε Γιάννη μου σε χωριά απρόσιτα … όχι δυσπρόσιτα και να, η ελπίδα πάλι, μόριο μόριο,…Η Στέλλα παράλληλα με 2 παιδιά ιδιαίτερα φροντιστήρια, θηλασμός κρέμμες, παιδίατροι … κι εγώ από το κινητό …πάντα να ρωτώ αν όλα καλά …
Μετά νησί. Όχι στα Ίμια, οχί ,όχι. Τα έβλεπα βέβαια. Όταν είχε καλή ορατότητα ξεχνιόμουν στο βουνό κοιτάζοντας το πέλαγος… Σκεφτόμουν, θα μεγάλωσε η Αρετή, ο μικρός ίσος κάνει αγκού… και εκείνα τα μικρά νησάκια στο βάθος … μπορεί να ήταν και τα Ίμια.
Έγινα Τρίτεκνος. Οι πρώτοι μου μαθητές έχουν πλέον αποφοιτήσει το ίδιο και δύο μαθητές της Στέλλας. Κάποιοι έδωσαν ΑΣΕΠ! Δεν έχω μάθει αν πέρασαν. Δεν με πειράζει όμως, περίπου σε 2 ή 3 χρόνια θα διοριστούμε κι εμείς. Έχουμε εκπαιδευτεί πλέον κύριε Γιάννη μου, κι εγώ κι η Στέλλα να κάνουμε υπομονή. Παρά τις δυσκολίες των 3 παιδιών η Στέλλα κατάφερε να γράψει ένα βιβλίο Φυσικής κι εγώ πλέον μοιράζομαι την αγάπη μου για τα μαθηματικά και με φοιτητές. Βλέπεται κάνω μόνο 230 χιλιόμετρα την ημέρα φέτος γιατί είμαι δίκαια πιο κοντά στο σπίτι μου.
…Να δεις τι σου χω για μετά… Το ξέρεις αυτό το τραγούδι κύριε Γιάννη μου;
ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ : Χωρίς ΑΣΕΠ πως θα ξέρω αν μπορείς κύριε μαθηματικέ- 43 ετών πλέον- αν έχεις τις γνώσεις να διδάξεις στο Γυμνάσιο ή το Λύκειο μαθηματικά; Που είναι τα master σου κύριε; Έχεις κάποια συστατική επιστολή από το Yale, το Harvard ή έστω το M.I.T για να συνεχίσεις να κάνείς ΠΔΣ ή ΣΔΠ ή οτιδήποτε που έχει σχέση με το σχολείο;
Πώς να ξέρω αν έμαθες κύριε μαθηματικέ ότι ο μαθητής είναι πλέον πρώτος, δεύτερος ο επιμορφωτής σου, τρίτος ο αξιολογητής σου τέταρτος ο δια βίου εκπαιδευτής σου …
Η Στέλλα είναι έγκυος. Θα γίνω πολύτεκνος κύριε Γιάννη μου…Θα είμαι λένε το καρκίνωμα της εκπαίδευσης…
Περίπου 20 χρόνια παραδίδω μαθήματα νόμιμα, παράνομα , μαύρα ,άσπρα…πες τα όπως θες.
Να σου πώ κάτι κύριε Γιάννη;
Δεν θέλω πλέον να διοριστώ. Κουράστηκα. Να πάρω τα παιδιά μου θέλω και να φύγω… δεν ξέρω που …Μας γέρασαν, πριν καν μπορέσουμε να ξεκινήσουμε την ζωή μας.
Χάρηκα που με άκουσες…αν έστω και λίγο… με άκουσες.
Ο Ηλίθιος.

Αυτά από την διαβούλευση του 2009 εσείς συνεχίστε να μαλώνετε.................

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160776
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 436
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 366
Σύνολο: 371

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.