0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και μιας και αναφερθηκε χθες το ζητημα του αλγοριθμου, παραθέτω μερικά παραδειγματα από τα οποία βγαινουν συμπερασματα για το αν φερει ο αλγοριθμος την ευθυνη για το πετσόκομμα των κενων ή μηπως δεν είναι,τελικά, αυτός ο κυριος αίτιος των περιορισμένων κενών.Παραδ 1Δδε Χ που υποδιαιρειται σε 2 ομαδες σχολείων (και περισσοτερες να είναι οι ομαδες τα συμπεράσματα που εξαγονται δεν αλλάζουν το σκηνικο). Σε κάθε ομάδα υπάρχουν από 6 σχολεια.1η ομαδα: Σχολειο 1= ελλειμα ΠΕ02 έστω 3 ωρες (-3). Το σχολειο αυτό θα στειλει στο πυσδε ένα πίνακα Α (όπως λεγεται) και στη γραμμη για ωρες ΠΕ02 θα αναφερει το -3. Ομοιως και στα υπόλοιπα σχολειαΣχολειο 2= έστω -4Σχολειο 3= έστω -4Σχολειο 4= έστω -3Σχολειο 5= έστω -1Σχολειο 6= έστω -5Μολις το πυσδε παραλαβει τους εξι πίνακες Α θα δημιουργησει έναν πίνακα Β στον οποίο θα γινετε προσθααφαιρεση των ελλειμμάτων ή πλεονασματων των πινακων Α δηλ για τα 6 παραπανω σχολεια θα εχουμε= -3 -4 -4 -3 -1 -5 = -20. Το -20 θα διαιρεθεί με τον γνωστο αριθμό 20 (είναι ο θεωρητικός Μ.Ο των ωραριων των εκπαιδευτικών) και θα δωσει= -20 : 20= -1 δηλ 1 ελλειμμα φιλολογου2η ομάδα:Σχολειο 1= πλεόνασμα ΠΕ02 έστω 2 ωρες (+2)Σχολειο 2= έστω +1Σχολειο 3= έστω +1Σχολειο 4= έστω +2Σχολειο 5= έστω +3Σχολειο 6= έστω +2Ομοιως με τη διαδικασία της ομαδας 1, θα δημιουργηθεί και δω ένας πίνακας Β = +2 +1 +1 +2 +3 +2 = +11 . Το +11 θα διαιρεθει με το 20 και θα δωσει υπολοιπο μικροτερο του 0.6 που είναι το απαραιτητο υπόλοιπο για να δοθει πλεονασμα 1 εκπαιδευτικου ή πιο απλά για να υπάρχει πλεονασμα ή ελλειμμα θα πρεπει να καταγραφει αντιστοιχα ενας αριθμος +12 ή -12. Επομενως στον πίνακα Β της ομαδας αυτης θα καταγραφει το μηδεν πλεονασματα/ελλειμματα.Στην τελικη φαση της διαδικασιας, το πυσδε, από την προσθαφαιρεση των δυο πινακων Β θα δημιουργησει έναν πινακα Γ (τον οποιο θα στειλει στο υπουργειο) ως εξής: 1 ελλειμμα (από την ομάδα 1) + μηδεν (από την ομάδα 2)= 1 ελλειμμα θα σταλει, τελικά, στο υπουργείοΣτο παραδειγμα αυτο ασφαλως και εκανε κακο (για ευνοητους λογους) στο υπουργειο ο αλγοριθμος (και αντιστροφως έκανε καλό στους αδιοριστους) εφόσον δοθηκε 1 ελλειμμα που αν δεν υπηρχε ο αλγοριθμος (αν δηλ δεν υπήρχαν οι πινακες Β που ουσιαστικα δημιουργουν τον αλγοριθμο) θα ειχαμε στην τελικη καταμετρηση των 12 σχολειων = -20 +11= -9 που σημαινει ότι στη δδε αυτή δε θα καταγραφονταν πότε ελλειμμα.Παραδειγ 21η ομαδα: Σχολειο 1= ελλειμα ΠΕ02 έστω 3 ωρες (-3)Σχολειο 2= έστω -4Σχολειο 3= έστω -4Σχολειο 4= έστω -3Σχολειο 5= έστω -2Σχολειο 6= έστω +5Αθροισμα πινακων Α= -3 -4 -4 -3 -2 +5= -11 ωρες. Επειδη δεν υπάρχει υπόλοιπο -12 δεν καταγραφεται ελλειμμα στον πινακα Β. Αρα πίνακας Β= μηδεν πλεονασματα/ελλειμματα2η ομάδα:Σχολειο 1= ελλειμα ΠΕ02 έστω 3 ωρες (-3)Σχολειο 2= έστω -4Σχολειο 3= έστω -4Σχολειο 4= έστω -3Σχολειο 5= έστω -2Σχολειο 6= έστω +5Ομοιως και στην 2η ομάδα δηλ Αθροισμα πινακων Α= -3 -4 -4 -3 -2 +5= -11 ωρες. Επειδη δεν υπάρχει υπόλοιπο -12 δεν καταγραφεται ελλειμμα στον πινακα Β. Αρα πίνακας Β=μηδεν πλεονασματα/ελλειμματαΤελικος πινακας Γ= 0+0=δε θα σταλουν ελλείμματα ή πλεονάσματα στο υπουργειο.Στην περίπτωση αυτή εκλεψε ο αλγοριθμος, από τους αδιοριστους εκπαιδευτικούς, 1 ελλειμα φιλολογου γιατι αν δεν υπήρχε ο αλγοριθμος (αν δηλ δεν υπήρχαν οι πινακες Β) θα ειχαμε στην τελικη καταμετρηση των 12 σχολειων = -11 -11= -22 που σημαινει ότι στη δδε αυτή θα καταγραφονταν 1 ελλειμμα.Όμως η προσωπικη μου άποψη (και όχι μονο η δική μου) είναι ότι ο αλγόριθμος δεν εκλεψε κανέναν. Το αντίθετο προλαβε την εμφάνιση μιας εντελώς παράδοξης και παντελως δυσλειτουργικής κατάστασης, αφου αν δεν υπήρχε θα δινονταν 1 έλλειμμα για διορισμο και ο συνάδελφος που θα ερχοταν στην δδε αυτή θα έπρεπε να πηγαινει για να καλυψει το ελλειμμα των 22 ωρών σε 6 σχολεια (3 σε κάθε ομάδα που θα απείχαν αρκετά μεταξυ τους αφου ηταν διαφορετικες οι ομαδες σχολειων ).Παραδ 3 (Ένα ακραίο και αρνητικό, για τα συμφεροντα των αδιοριστων εκπαιδευτικών, σενάριο)1η ομαδα: Σχολειο 1= ελλειμα ΠΕ02 έστω -31 ωρες (-31)Σχολειο 2= έστω -20Σχολειο 3= έστω -20Σχολειο 4= έστω -20Σχολειο 5= έστω -20Σχολειο 6= έστω -20Αθροισμα πινακων Α= -131 ωρες . Αν διαιρεθει το -131: 20= -6 ελλείματα και περισσεύουν άλλες 11 ωρες ελλειμμα που θα χαθούν γιατί δεν αρκουν για να δημιουργησουν ελλειμμαΑρα πίνακας Β= 6 ελλειμματαΑν υπάρχουν στη δδε αυτή άλλες 9 ομάδες με ομοια χαρακτηριστικά ( οι μικρες δδε εχουν μεχρι και 10 ομάδες) τότε θα χαθουν από κάθε ομάδα 11 ωρες που σημαινει ότι στις 10 ομάδες θα χαθουν 110 ωρες δηλ 5 ελλειμματα καθηγητων.Όντως στην περίπτωση αυτή ο αλγοριθμος κλεβει. ΟΜΩΣ η οποια δική μου εμπειρια λεει ότι είναι η μειοψηφια των περιπτωσεων το σενάριο 3 . Το συνηθες είναι να δινει φυσιολογικα και δικαια αποτελέσματα ο αλγοριθμος. Τοτε τι φταιει? Το ζητημα δεν είναι αριθμητικο αλλά είναι ζητημα πολιτικης βούλησης. Αυτή η πολιτική βούληση εκφράστηκε όταν είχαμε συγχωνευσεις σχολειων , αυξηση ωραριου καθηγητων, επιμονη στο να δημιουργουνται 27 αρια τμηματα και μάλιστα σε καποιες περιπτωσεις και με προσαυξηση 10% όταν η πλειοψηφια των σχολικων κτιριων δεν μπορει να υποστηρίξει τετοιους αριθμους, αυξηση του αριθμου των προτυπων κ.α . Χωρια ότι υπάρχουν εκατονταδες οργανικες που στην ουσια είναι μονιμως ακάλυπτες αφου τις κατεχουν στελεχη εκπαιδευσης που δεν ξαναγυρνουν ποτέ σε μαχιμη θέση (μηπως θα επρεπε να δινεται μετα από 8ετια για διορισμό μια τετοια θεση?).Το μονο τεχνικο ζήτημα που εμφανιζει ( κατ εμε) ο αλγοριθμος είναι ότι χρησιμοποιεται για τη διαιρεση των ωρων ενας θεωρητικος Μ.Ο των ωραρίων των εκπαιδευτικών που όμως δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, μιας και στις περισσοτερες δδε το εκπαιδευτικο προσωπικο είναι σε χρόνια υπηρεσιας «γερασμένο». Ο πραγματικος Μ.Ο των ωραριών των εκπαιδευτικών κυμαίνεται γυρω στις 18.5 ωρες που σημαινει ένα 10% παραπανω οργανικα κενα.
Όπως πάντα, τα ποστ σου είναι σχολείο για όποιον θέλει να μάθει κάτι. Στο υπόλοιπο δημόσιο η απόσπαση είναι 2+1 έτη. Μετά ή μετάταξη ή στην υπηρεσία σου. Γιατί να μη γίνει το ιδιο και στην εκπαίδευση, να μπει δηλαδή ένα πλαφόν. Αυτές τις μέρες βγαίνουν οι αποσπάσεις. Οποίος ενδιαφέρεται μπορεί να μπει και να δει πόσοι ΠΕ02 θα πάρουν απόσπαση, για να μην του κάνει εντύπωση ο αριθμος των προσλήψεων της Α φάσης σε λίγους μήνες.
Οι αποσπάσεις τι σχέση έχουν με τον αριθμό των κενών των αναπληρωτών αφού αφήνουν ένα κενό και πάνε σε άλλο !σε λειτουργικά κενα γίνονται αλλά αλλάζουν το χάρτη των κενών .πως επηρεάζουν τον αριθμό ;οι νεοδιόριστοι του 2021 πρέπει να υπηρετήσουν δυο χρόνια την οργανική σε δυσπροσιτο για να πάρουν τα δίπλα μόρια ;ή μπορούν να πάρουν απόσπαση μετά το πρώτο έτος και να υπολογίζονται τα μόρια ;
μέχρι αυτη τη στιγμη εχουν αποσπαστει γυρω στους 50-55 πε02 σε διαφορους φορείς και αναμενονται και οι αποσπασεις απο πυσδε σε πυσδε κατα προτεραιοτητα. Περυσι ηταν γυρω στις 100 μονο αυτες και 250 οι αποσπασεις με μορια (αυτες οντως επηρεαζουν κυριως τις περιοχες των κενων). Αν ειναι 150-200 οι φετινες αποσπασεις που επηρεαζουν τα κενα, τοτε μιλαμε για 20-25% των αναπληρωτων της περσινης Α φασης
Περυσι εγώ είχα μετρήσει συνολικά 480 αποσπάσεις σε φορείς...
480 φιλολόγων;;; Μόνο σε φορείς;;;Πολλοί ακούγονται. Είσαι σίγουρος;
Τι να σου πω, νομίζω σωστα τους εβγαλα. Αλλώστε βοηθάει να εξηγήσει πως η πρώτη φάση είχε 780 προσλήψεις μετά από μια χρονιά με 1346 διορισμούς.
Έχεις μετρήσει τις φετινές;Συνήθως δεν διαφέρουν τραγικά μιας και αυτοί που παίρνουν αποσπάσεις σε φορείς είναι στάνταρ άτομα Δεν σε αμφισβητώ, μου φαίνονται όμως πολλές.
Έκανα edit το ποστ, μετρούσα και όσους πήγαν σε πρότυπο/πειραματικό, γιατί ήθελα να καταλάβω πώς είχαμε τόσα πολλές προσλήψεις αναπληρωτών μετά από τόσους διορισμούς.
1) Αυτό τον καιρό βγαίνουν οι αποσπάσεις σε φορείς. Δες τις αποφάσεις που αναρτώνται καθημερινά στο Alfavita. Κάθε τέτοια απόσπαση αφήνει λειτουργικό κένο για προσληψη νέου αναπληρωτή. Δεν μιλάω για αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ2) Αν κατάλαβα σωστά το δεύτερο ερώτημα, ρωτάς αν ενας νεοδιόριστος που έχει πάρει τον πρωτο χρόνο προσωρινή τοποθέτηση και το δεύτερο χρόνο οργανική σε δυσπρόσιτο και παίρνει απόσπαση εντός περιοχής διορισμόυ το δεύτερο χρόνο, ποια μόρια δυσμενών συνθηκών υπολογίζονται; Εκει που υπηρετεί, δηλαδή εκει που θα έχει αποσπαστει.
Ναι,ευχαριστώ! Αποσπάσεις σε φορείς όποτε λογικό να αφήσουν λειτουργικό κενό ! νόμιζα ότι παίρνει τα μόρια από το μέρος που πήρε οργανική και όχι από το μέρος που αποσπάται .και θέλει δυο συνεχόμενα χρόνια υπηρέτησης σε δυσπρόσιτο για να πάρεις τα δίπλα από ότι ξέρω .
Νομίζω και γω πως ναι για να διπλασιαστούν τα μόρια συνθηκών σε ένα δυσπρόσιτο θέλει δυο χρόνια. Αλλά αν πει καποιος που το ξέρει σίγουρα.