*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 485950 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Για να γινει μοριοδοτηση πρεπει να εχουν ολοι ενα κοινο τυπικο  προσον προσληψης εδω μιλαμε για διαφορετικα τυπικα προσοντα πως θα γινει η μοριοδοτηση στους πινακες που λες ?

στον 3699 για να θεωρηθείς ως εκπαιδευτικός εαε, έχει τα τυπικά προσόντα τα οποία δεν είναι ένα αλλά πολλά, είναι τα ίδια για να μπεις στους πίνακες. Το κοινό που λες εσύ δεν χρειάζεται να είναι το ίδιο για όλους.

Να μοριοδοτηθεί η αναπηρία εφόσον το κλαθε πρόσωπο έχει όντως κάποιο θέμα και όχι να παίρνει ο καθένας που έχει μέσον το χαρτί!!   Γιατί σίγουρα υπάρχουν "μαϊμού" ανάπηροι

τα χαρτιά τα δίνει το ΚΕΠΑ, αν εσύ έχεις στοιχεία ότι κάποιο είναι μαιμού οφείλεις να το καταγγείλεις αλλιώς το μόνο που κάνεις, λέγοντας γενικά και αόριστα ότι υπάρχουν μαϊμού, είναι συκοφαντίες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος popins

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 271
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
στον 3699 για να θεωρηθείς ως εκπαιδευτικός εαε, έχει τα τυπικά προσόντα τα οποία δεν είναι ένα αλλά πολλά, είναι τα ίδια για να μπεις στους πίνακες. Το κοινό που λες εσύ δεν χρειάζεται να είναι το ίδιο για όλους.

τα χαρτιά τα δίνει το ΚΕΠΑ, αν εσύ έχεις στοιχεία ότι κάποιο είναι μαιμού οφείλεις να το καταγγείλεις αλλιώς το μόνο που κάνεις, λέγοντας γενικά και αόριστα ότι υπάρχουν μαϊμού, είναι συκοφαντίες.

 Εκπαιδευτικός που είναι στον πίνακα Α έλεγε πριν κάποια χρόνια ότι με τη βοήθεια γνωστού του που ήταν πολιτικός θα έπαιρνε το χαρτί που θα τον κατέτασσε στον πίνακα Α.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Εκπαιδευτικός που είναι στον πίνακα Α έλεγε πριν κάποια χρόνια ότι με τη βοήθεια γνωστού του που ήταν πολιτικός θα έπαιρνε το χαρτί που θα τον κατέτασσε στον πίνακα Α.

και αυτό είναι το επιχείρημα σου για να μου πεις ότι ?

συνάδελφε προσπαθώ να μην γενικεύω στην ζωή μου και όταν ακούω γενικεύσεις δεν μπορώ παρά να το λέω όπως σου το είπα και εσένα

το ότι μπορεί να υπάρχουν κάποιοι κάπου κάπως δεν λέει τίποτα. Γιατί αν μου λέει κάτι τότε θα πρέπει να βλέπω όλους π.χ. του πίνακα Α με καχυποψία ή οποία αύριο μπορεί να εξελιχθεί σε απέχθεια και μίσος.

Όταν κάποιος σε μια ομάδα είναι παράνομος τότε αυτός είναι παράνομος όχι όλη η ομάδα. Το ΚΕΠΑ δίνει τα χαρτιά. Αν έχουμε απόδειξη για παρανομία την δίνουμε στεγνά. Αυτό είναι το σωστό και όχι να νομίζουμε πράγματα που ακούσαμε από κάποιους και να τα επαναλαμβάνουμε και να δημιουργούμε κλίμα εναντίων ομάδων ανθρώπων.

Κάπως έτσι έχουν χαρακτηριστεί κάποτε οι Εβραίοι και λίαν προσφάτως οι Έλληνες από τους φίλους μας Γερμανούς.

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Πες τα kinegiros.... Εχουν κατηγορηθει ολοι για ολα!!!!! Πλαστα πτυχια, πλαστα μεταπτυχιακα, πλαστα πιστοποιητικα αμεα και πολλα πολλα αλλα. Οτι γνωριζουμε ας το καταγγελουμε και ας αφησουμε τις αερολογιες. Ειδικα οταν αναφερομαστε σε μια τοσο ευαισθητη κοινωνικη ομαδα ας αφησουμε τις γενικευσεις και τη στοχοποιηση κατα μερους.........ποσο μαλλον οταν δουλευουμε στην ειδικη αγωγη .........νομιζω οτι πρεπει να μιλαμε με τη δεουσα προσοχη και ευαισθησια.

Ειμαστε και λιγο εκτος θεματος. Κανενα νεο για τη μοριοδοτηση?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
kinegiros τα τυπικα προσοντα ΕΑΕ στον 3699 ειναι το μεταπτυχιακο , διδακτορικο, κλπ. Πως λες οτι ολα ειναι ιδια και μπορει να γινει  μοριοδοτηση? Θα την ειχαν κανει μεχρι τωρα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
kinegiros τα τυπικα προσοντα ΕΑΕ στον 3699 ειναι το μεταπτυχιακο , διδακτορικο, κλπ. Πως λες οτι ολα ειναι ιδια και μπορει να γινει  μοριοδοτηση? Θα την ειχαν κανει μεχρι τωρα.

ακριβώς, ο νόμος ορίζει ότι δεν είναι 1 το τυπικό προσόν. Είναι πολλά. Εσύ λες ότι μοριοδότηση μπορεί να πάρει κάποιος αν έχει το ίδιο τυπικό προσόν με τον άλλο. Αυτό μπορεί να ισχύει στην γενική που το να είσαι μαθηματικός θέλει πτυχίο μαθηματικού. Ο νόμος όμως ορίζει ότι τυπικό προσόν για να είσαι της ΕΑΕ είναι ή αυτό ή εκείνο ή το παράλλο οπότε καλύπτει το θέμα της μοριοδότησης που λες.

Και την μοριοδότηση δεν την είχαν κάνει γιατί έβαζαν τις προτάξεις με τον ίδιο νόμο. Από την στιγμή που δεν θα υπάρχει πρόταξη όλοι ανήκουν καθαρά στο ίδιο καζάνι της ΕΑΕ και εκεί μπορούν να μετρήσουν τα μόρια τους. Όπως και στην γενική.


Αποσυνδεδεμένος δηιάνειρα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1141
    • Προφίλ
Η παιδαγωγική επάρκεια ,το να εισαι γονέας παιδιού με ειδικές ανάγκες και να εισαι τρίτεκνος δε θα δίνει καθόλου μόρια; Και το να εισαι πολύτεκνος θα δίνει 4; Είστε σίγουροι για αυτη την μοριοδότηση;

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
kinegiros αυτη ειναι η επισημη νομοθετημενη παγκοσμιως διαβαθμιση των προσοντων και των πτυχιων. Απο εκει και περα ο καθενας μπορει να ζηταει οτι τον συμφερει αλλα η υπερβαση του νομου ειναι κατι πολυ δυσκολο.

Τα οκτώ επίπεδα προσόντων είναι τα εξής:

Επίπεδο 1

Απολυτήριο Δημοτικού.

Επίπεδο 2

 Απολυτήριο Γυμνασίου.

Επίπεδο 3

-Πτυχίο Επαγγελματικής Ειδικότητας Επιπέδου 3 ΣΕΚ.

-Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Κατάρτισης Επιπέδου 1 ΙΕΚ.

Επίπεδο 4

-Πτυχίο ΕΠΑΣ

-Πτυχίο Επαγγελματικής Ειδικότητας Επιπέδου 3 ΕΠΑΛ.

-Απολυτήριο Επαγγελματικού Λυκείου ΕΠΑΛ.

-Απολυτήριο (Γενικού) Λυκείου.

Επίπεδο 5

-Πτυχίο Επαγγελματικής Ειδικότητας Επιπέδου 4 ΕΠΑΛ.

-Δίπλωμα Επαγγελματικής Ειδικότητας Επιπέδου 4 ΙΕΚ.

-Δίπλωμα/Πτυχίο Ανωτέρας Σχολής

Επίπεδο 6 (Bachelor Degree)

-Πτυχίο Πανεπιστημίου

-Πτυχίο ΤΕΙ.

Επίπεδο 7 (Master's Degree)

-Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης

Επίπεδο 8 (Doctorate)

-Διδακτορικό Δίπλωμα

 

protothema.gr
Tags:
τίτλοι σπουδών
0
inShare

    Εκτυπώσιμη μορφήΕκτυπώσιμη μορφή
    Send by emailSend by email


Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CF%81%CE%AF%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%AF%CF%83%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%8C%CE%BD%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%80%CF%8E%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%83%CF%83%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CE%AF%CF%84%CE%BB%CE%BF%CE%B9-%CF%83%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%B4%CF%8E%CE%BD#ixzz2xiqametJ
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

Αποσυνδεδεμένος irida pap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 99
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Βρε Ιριδα αυτά που μας αποκαλύπτεις κατά καιρούς είναι πολύ διαφορετικά - κάποιοι μας κάνουν πλάκα λέω εγώ.
Ναι εχεις δικιο καλη μου Sikat. Δες τη νεα μοριοδοτηση τωρα.

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Πρώτον οι δάσκαλοι ειδικής την έχουν δει και νομίζουν είναι θεοί. Με λίγα λόγια έχουν φτάσει σε σημείο να αρνούνται επιμορφώσεις, μεταπτυχιακά και όλα τα άλλα τα οποία ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ. Εννοείται ότι αυτό δεν θα τους βγει σε καλό, μιας και προκαλούν.

Δεύτερον είναι παράνομο στην δευτεροβάθμια να ισχύσουν τα ίδια. Καταλάβετε κάτι όλοι εσείς οι δάσκαλοι, στην δευτεροβάθμια ο άλλος έχει ένα πτυχίου χημικού και 0 κατάρτιση τόσο στα παιδαγωγικά όσο και στην ειδική. Δεν γίνεται να ισχυρίζονται κάποιοι ότι μια προυπηρεσία 10 ετών ενός χημικού χωρίς κανένα προσόν στην ειδική ότι τον έχει κανεί καλό. Ο χημικός πήρε τη προυπηρεσία λόγω σεμιναρίου, αν ακταργήσει την πρόταξη σεμιναρίων και μεταπτυχιακών στην ειδική, οδηγούμαστε σε πολύ επικινδύνες καταστάσεις όπου άτομα χωρίς καμία θεωρητική κατάρτιση αναλαμβάνουν ευθύνες παιδιών.

Αυτός που έχει θεωρητική κατάριση έχει και ευθύνη στη δουλειά του και μπορείς να τον διώξεις αν κάτι πάει λάθος, τον άλλο πως θα τον διώξεις;; Πως θα αποφανθεί ένα δικαστήριο έαν ένας μαθητής έπαθε κακό στην τάξη από λάθος τεχνικές ενός χημικού, όταν αυτός δεν είχε καν κατάρτιση στο αντικείμενο, καν μαστερ;;; Τι θα περι τότε το υπουργείο, α ξέρεις μοριοδοτούσα αυτά τα προσόντα, αλλά ο χημικός είχε τεράστια προυπηρεσία χωρίς καν να έχει τα ουσιαστικά πρροόντα;;; Δηλαδή έβλαψε και άλλους μαθητές τόσα χρόνια;;;

Δεν γίνεται να μοριοδοτείς στην δευτεροβάθμια τα βασικά προσόντα κατάρτισης στην ειδική αγωγή, είναι μιλάμε τελείως τρελό αυτό !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΥΤΟ


Δηλαδή είπαμε, η επιτροπή ας σκεφτεί ότι άλλα μέτρα και άλλα σταθμά ισχύουν στην δευτεροβάθμια. Δεν γίνεται να τα βάζεις όλα σε ένα τσουβάλι, επειδή έχεις κτίσει ένα παιδαγωγικό ειδικής στο βόλο. είδες ότι έκανες μαμακία μετά από χρόνια, μιας και πουθενά στο κόσμο δεν υπάρχει τέτοιο τμήμα και προσπαθείς να μπαλώσεις τα σπασμένα και να μαζέψεις τα ασυμάζευτα.

Δεν πρέπει να μπαίνουν άσχετοι στην ειδική δευτεροβάθμιας επεΙδή οι δάσκαλοι του Βόλου και Μακεδονίας διαμαρτύονται καλώς ή κακώς. Είναι τρελό αυτό. Ένας άνθρωπος εκεί μέσα να τους πει τι έκτρωμα ετοιμάζουν για την δευτεροβάθμια δεν υπάρχει;
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 02, 2014, 03:08:18 μμ από foibos81 »

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Συγνωμη foibos δεν καταλαβα, τελικα κατα τη γνωμη σου στη δευτεροβαθμια ποιοι ειναι σχετικοι; αυτοι μονο με εμπειρια η αυτοι των μεταπτυχιακων κλπ.? Εισαι λιγο θυμωμενος και με μπερδεψες.......

Γενικα τωρα νομιζω οτι μπερδευουμε τις προυποθεσεις για ενταξη (πιστευω οτι δεν θα αλλαξουν) και τα προσοντα που θα μοριοδοτουνται για την καταταξη στον 1 πινακα πλεον.

Τελος προσωπικα πιστευω οτι θα λαβουν υποψη τον παραγοντα παιδαγωγικη καταρτιση (για μη καθηγητικες σχολες), νομικα ειναι η προυποθεση για να θεωρηθεις εκπαιδευτικος (βλεπε τεχνικες ειδικοτητες κλπ) (κοινη λογικη και οχι επειδη με βολευει). Μαλιστα καπου διαβασα σχετικη γνωμοδοτηση,  λογω καταγγελιων απο συνηγορο του πολιτη κλπ. Δε θυμαμαι λεπτομεριες αλλα ουσιαστικα θεωρουσε λαθος τη μη προταξη λογω παιδαγωγικης καταρτισης οπως συμβαινει στους πινακες γενικης αγωγης

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Σχετικα με το λινκ για τη μοριοδοτηση που παραθεσα παραπανω, ειναι διαρροες στον τυπο οπως αναφερει το αρθρο, δεν ειναι η επισημη τελικη μοριοδοτηση. Ακουσατε κατι για το ποτε να περιμενουμε το νομοσχεδιο;

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
http://www.paideia-ergasia.gr/13166/%CE%BF%CF%87%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BC%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%80/


Μετά απ'αυτό το ξέρασμα που διάβασα μπορώ να πω και επισήμως πως οι Βόλου-Μακεδονίας χάνουν τα δίκια τους με τον τρόπο που εκθέτουν τις απόψεις τους και με τα παράλογα επιχειρήματά τους!!! Επίσης δεν χάφτω πως θέλουν πραγματικά ΑΣΕΠ....απλά το λένε για ξεκάρφωμα!! Το μόνο που θέλουν είναι να μη χάσουν την αποκλειστικότητα που είχαν τόσα χρόνια να δουλεύουν πρώτοι απ'όλους και άκοπα με το καλημέρα του πτυχίου...ξαφνικά αυτό το προνόμιο άρχισε να απειλείται απ'τους ΠΕ70.50 λόγω μεταπτυχιακών και έχουν πάθει την πλάκα τους!!!
Απλά και σταράτα...αυτή είναι η μόνη αλήθεια κι όλα τ'άλλα είναι κορδελάκια και μπορώ να φέρω χιλιάδες αντεπιχειρήματα στα επιχειρήματά τους περί ισότητας και αντιστοίχισης με τη γενική εκπαίδευση!!
Κατ'αρχήν αυτό που ζητάν...να ισχύουν δηλαδή όσα ισχύουν και στη γενική εκπαίδευση είναι εκ θεμελίων λάθος και παράλογο γιατί απλούστατα στην Ειδική Αγωγή λείπει κάτι πολύ βασικό που έχει η Γενική....ο ΑΣΕΠ!!! Και γι αυτό η πρόταξη των μεταπτυχιακών-διδακτορικών δεν είναι καθόλου παράλογη!! Επίσης στη γενική εκπαίδευση το ένα μόριο για κάθε μονάδα πάνω απ'τη βάση (στο βαθμό πτυχίου) προστίθεται στο βαθμό του ΑΣΕΠ....και όχι έτσι απλά στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών...!! Δεύτερο φάλτσο!! Επίσης σε ποια πολιτισμένη χώρα ακούστηκε να δίνει το διδακτορικό 6 μόρια και η πολυτεκνία 4;;;;!!!!!!! Είμαστε ΝΟΥΜΕΡΑ!!! Τη μια μέρα το ΣΤΕ βγάζει αντισυνταγματικές τις ευνοικές ρυθμίσεις για τους πολύτεκνους και την άλλη η πολυτεκνία ξεπερνάει τα μεταπτυχιακά!!! Ο ι επιλογές ζωής δηλαδή του καθενός (γιατί τα παιδιά είναι επιλογή και όχι αναπηρία για να μοριοδοτείται τόσο γενναιόδωρα) θα γίνει εισιτήριο για τις τάξεις της Ειδικής Αγωγής...ενώ το μεταπτυχιακό είναι υποδεέστερο κριτήριο....!!!!  ??? ??? ??? ??? ??? ???
Και επικαλούνται αυτά οι ΠΕ61 και ΠΕ71 και θέλουν να τους πάρει στα σοβαρά η εκπαιδευτική κοινότητα....!!!!
Τη μια στιγμή (με βάση το άρθρο πάντα) λένε πως καταπατάται η ισότητα όταν μπαίνουν στις τάξεις ειδικής αγωγής  άλλοι με μεταπτυχιακό και άλλοι μόνο με σεμινάριο και την άλλη προτείνουν σαν κριτήριο σοβαρό την πολυτεκνία....!!!! Το καραγκιοζλίκι το ίδιο...δεν έχω ξαναδεί πιο συμφεροντολογικές προτάσεις από κανέναν κλάδο...τολμω να τις συγκρίνω με το θράσος των ΟΑΕΔΙΤΩΝ (οι παλιότεροι ξέρουν για τι μιλάω)

Θέλουν να πούνε κάτι και χάνονται στο δρόμο μέσα στα μονοπάτια του παραλόγου!!! Φάσκουν και αντιφάσκουν προκλητικότατα!
Ας διεκδικήσουν πρωτίστως ΑΣΕΠ αν έχουν πραγματικά τη θέληση και τα κότσια για ΑΣΕΠ και αφού γίνει ΑΣΕΠ...μετά ΝΑΙ...να γίνει ένας πίνακας ολόιδιος με της γενικής εκπαίδευσης....!!! Χωρίς ΑΣΕΠ  πώς μιλάνε για αντιστοίχηση πινάκων;;;!!! Προφανώς επειδή δεν έχουν ιδέα τι εστί ΑΣΕΠ και όπως είναι γνωστό..η άγνοια είναι ευτυχία!! Επίσης είναι πολύ εύκολο να το παίζεις τίμιος και πως θέλεις αξιοκρατία μέσω ΑΣΕΠ τη στιγμή που ξέρεις πως στη χώρα είναι πάρα πολύ απίθανο σ'αυτή τη χρονική συγκυρία να διεξαχθεί ο οποιοσδήποτε ΑΣΕΠ!! Μ'αυτή τη σιγουριά το παίζω κι εγώ Ρομπέν των Δασών πολύ εύκολα!
Το μόνο που θέλουν συνεπώς να επιτύχουν είναι απλούστατα να καπελώσουν αυτούς που ηλιθιωδώς θεωρούν πως τους απειλούν....και δυστυχώς είναι ολοφάνερες οι προθέσεις τους...μόνο που η μοναχοφαγία είναι απ'τα πιο αηδιαστικά κατ'εμέ ελαττώματα των ανθρώπων!!
Ζητώ συγγνώμη για το έντονο ύφος μου...αλλά δεν μπόρεσα να συγκρατήσω την οργή μου και να υποτιμήσω τη νοημοσύνη μου όπως θα θέλαν αυτοί!!!

ΥΓ: Και το πιο αστείο...εμείς καθόμαστε και μαλώνουμε σαν κοκόρια χωρίς να βλέπουμε ότι τίποτα δε γίνεται για διασφάλιση ισότητας και ισονομίας και δικαιοσύνης εν γένει...αλλά για να βολευτεί απλά ένας κλάδος καλύτερα!! Και το κατάφεραν πολύ καλά...να μας βάλουν να χάψουμε τα περί ισότητας τη στιγμή που αλλού παίζεται το παιχνίδι!!

ΥΓ2: Συμμερίζομαι απόλυτα την ταλαιπώρια 12ετίας χωρίς διορισμό...αλλά αυτό δεν παλεύεται με το να τραβάς το χαλί κάτω απ'τα πόδια του άλλου και να "ντύνεις" αυτή την πράξη σου με επιχειρήματα νομιμότητας....!! Αυτό είναι ντροπή και μάλιστα τώρα που δε μιλάμε πλέον για διορισμούς, αλλά μόνο για πίνακες αναπληρωτών και που όλοι είναι στην ίδια μοίρα...
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 03, 2014, 09:56:42 πμ από ΛΩΡΑ »
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160666
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 862
Σύνολο: 865

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.148 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.