*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 484995 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος smile02.50

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Όχι κάτι πολύ συγκεκριμένο, αλλά ότι δεν ξέρει αν θα ισχύσουν όλα αυτά για τη Β'ΘΜΙΑ....
Συμφωνώ απόλυτα μ'αυτο που λες foibo81...κι εγώ αυτόν ακριβώς τον προβληματισμό του έθεσα....και φυσικά αυτό που έλεγα μήνες τώρα πως όλο αυτό κινήθηκε από τα μικροσυμφέροντα μιας ομάδας (ΠΕ71 και ΠΕ61) φάνηκε πασιφανέστατα απ'την ανακοίνωση που τους κατατάσσει πρώτους άσχετα με το αν κάποιος δάσκαλος έχει πολλά προσόντα και προϋπηρεσία και μεταπτυχιακό...αναγκαστικά θα ακολουθεί....και κάποιοι χαίρονται επειδή σ'αυτή τη χώρα ικανοποιούνται ακόμη μικροσυμφέροντα ομάδων (και χαίρονται γιατί πρόσκαιρα τους βολεύει) και όχι τα προσόντα και ο κόπος...
Δεν πειράζει...τουλάχιστον όταν έχεις προσόντα και αξία δεν χάνεσαι όταν το Υπουργείο μας αποφασίσει μια μέρα (κατά τη γνώμη μου δεν αργεί αυτή η μέρα) να περικόψει κι άλλο τις προσλήψεις...όποιος έχει προσόντα βρίσκει και στον ιδιωτικό τομέα...όπου τα σεμινάρια και οι τριτεκνίες και τα καραγκιοζλίκια του Υπουργείου δεν φτουράνε...από προσωπική εμπειρία το καταθέτω αυτό!!
Αναφέρεσαι σε μικροσυμφέροντα ομάδων. Σε ποια ομάδα ακριβώς αναφέρεσαι; Στους απόφοιτους τόσων χρόνων από το 4ετές τμήμα ειδικής αγωγής του Βόλου;;; Που τόσα χρόνια σπουδάζουν σε ένα πανεπιστημιακό τμήμα αποκλειστικά εξειδικευμένο στο χώρο της ειδικής αγωγής; Και σε ποια μικροσυμφέροντα;;; Στο ότι διεκδικούν όπως όλοι μας, την εξασφάλιση της εργασιακής τους κατάστασης;;; Τουλάχιστον, όλες οι υπόλοιπες καθηγητικές σχολές είχαν, έχουν και θα έχουν έναν αριθμό -τον όποιο αριθμό- οργανικών θέσεων. Πού ακούστηκε να κρατούνται σ'αυτή την ομηρία δάσκαλοι και νηπιαγωγοί ειδικής αγωγής και να εργάζονται σε μια δουλειά που δεν έχει οργανικές θέσεις;;;Οι δάσκαλοι της γενικής δηλαδή όταν διορίζονταν μαζικά -και καλά έκαναν- όταν άνοιξαν τα ολοήμερα;;; Ομάδα με μικροσυμφέροντα ήταν κι αυτοί;;; Δεν αντιλέγω ότι μπορεί και πρέπει ο καθένας από εμάς να προσπαθεί για όλο και περισσότερα προσόντα, αλλά όχι να τα ΄΄βαφτίζει΄΄ κριτήρια διορισμού/αναπλήρωσης... Αν δηλαδή ένας δάσκαλος κάνει μεταπτυχιακό στη φιλολογία (δεν μ'ενδιαφέρει ούτε η διάρκειά του ούτε η χώρα προέλευσής του), πρέπει να διεκδικεί το ίδιο με ένα φιλόλογο;;;
ΥΓ. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν είμαι ούτε δασκάλα ούτε νηπιαγωγός ΕΑΕ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Ένα ΕΣΠΑ τελειώνει ένα άλλο αρχίζει

ΕΣΠΑ 2014-2020


στο κομμάτι εκπαίδευση έχει σημεία που έχουν κάποια σχέση με ε.α.ε.

Παράθεση
3.3.2.1. Εκπαίδευση και δια βίου ΅άθηση

Στον το΅έα της εκπαίδευσης προωθούνται για την επό΅ενη προγρα΅΅ατική

περίοδο τρεις στρατηγικοί Στόχοι :

• Βελτίωση της ποιότητας, της αποτελεσ΅ατικότητας και του ανοιχτού

χαρακτήρα της τριτοβάθ΅ιας εκπαίδευσης.

• Βελτίωση της πρόσβασης στη δια βίου ΅άθηση, αναβάθ΅ιση των

δεξιοτήτων και ικανοτήτων και σύνδεση εκπαίδευσης και κατάρτισης ΅ε

την αγορά εργασίας.

• Αντι΅ετώπιση και ΅είωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου,

αναβάθ΅ιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της ισότι΅ης

πρόσβασης.

Στο πλαίσιο του πρώτου στόχου επιδιώκεται η αύξηση των ποσοστών συ΅΅ετοχής

στην τριτοβάθ΅ια εκπαίδευση και η ενίσχυση του ποσοστού ολοκλήρωσης των

σπουδών ΅ε την υιοθέτηση σαφών και ΅εσοπρόθεσ΅ων στόχων και συγκεκρι΅ένων

στοχευ΅ένων δράσεων για την ενίσχυση της ποιότητας, της αποτελεσ΅ατικότητας

και της ευελιξίας της τριτοβάθ΅ιας εκπαίδευσης, αλλά και για την ενίσχυση της

΅έρι΅νας για τους φοιτητές ΅ε κριτήριο την επίδοσή τους στις σπουδές και την

ατο΅ική ή την οικογενειακή οικονο΅ική τους κατάσταση. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να

διασφαλιστεί η ισότι΅η πρόσβαση και συ΅΅ετοχή στα προγρά΅΅ατα σπουδών όλων

των φοιτητών χωρίς διακρίσεις και να διευκολυνθεί η συ΅΅ετοχή των φοιτητών

που προέρχονται από τα χα΅ηλά εισοδη΅ατικά κλι΅άκια ή/και των λοιπών

υποεκπροσωπού΅ενων ο΅άδων. Επιπλέον, επιδιώκεται η προώθηση υψηλών

προτύπων ποιότητας στη διδασκαλία, που θα χρησι΅οποιεί γνώσεις από την έρευνα

και τις εξελίξεις στις επιχειρη΅ατικές πρακτικές, η ενθάρρυνση της καινοτο΅ίας ως

προς το περιεχό΅ενο και τον σχεδιασ΅ό των προγρα΅΅άτων σπουδών και η

ανάπτυξη των «οριζόντιων δεξιοτήτων» συ΅περιλα΅βανο΅ένης της

επιχειρη΅ατικότητας σε πτυχιακά και ΅εταπτυχιακά προγρά΅΅ατα τριτοβάθ΅ιας

εκπαίδευσης. Στόχος επο΅ένως είναι, η ενίσχυση της σύνδεσης ΅ε την αγορά

εργασίας ΅έσα από την προώθηση ΅ιας πιο ουσιαστικής και αποτελεσ΅ατικής

συνεργασίας των εκπαιδευτικών ιδρυ΅άτων ΅ε τις επιχειρήσεις, την ένταξη της

πρακτικής άσκησης στα προγρά΅΅ατα σπουδών, την ο΅οιογενοποίηση του

16

 

 

κανονιστικού πλαισίου οργάνωσης της πρακτικής άσκησης και τη διασφάλιση της

ποιότητας της. Συ΅πληρω΅ατικά θα καλυφθεί η αναγκαία υλικοτεχνική υποδο΅ή

(εργαστηριακός εξοπλισ΅ός, κτιριακές παρε΅βάσεις κλπ) που απαιτείται για την

υλοποίηση των δράσεων.

Στο πλαίσιο του δεύτερου στόχου επιδιώκεται η αύξηση του ποσοστού συ΅΅ετοχής

στη δια βίου ΅άθηση και η αναβάθ΅ιση των δεξιοτήτων και ικανοτήτων του

ανθρώπινου δυνα΅ικού ΅έσα από ένα σύστη΅α κινήτρων για την προώθηση της

συ΅΅ετοχής των ενηλίκων σε προγρά΅΅ατα δια βίου ΅άθησης και ΅ε την εφαρ΅ογή

ενός εθνικού συστή΅ατος πιστοποίησης προσόντων και πιστοποίησης ΅η τυπικής

εκπαίδευσης και άτυπης ΅άθησης. Παράλληλα, επιδιώκεται η διεύρυνση της

πρόσβασης στη ∆ια Βίου Μάθηση ΅ε την ενίσχυση του δικτύου των Κέντρων ∆ια

Βίου Μάθησης ΅έσω της συ΅΅ετοχής των περιφερειακών και τοπικών κοινοτήτων,

των ιδρυ΅άτων της τριτοβάθ΅ιας εκπαίδευσης, των κοινωνικών εταίρων και των

οργανώσεων κοινωνίας πολιτών. Ειδικότερα, επιδιώκεται να διευρυνθεί η

πρόσβαση στην εκπαίδευση και την κατάρτιση στις ευάλωτες ο΅άδες (ανειδίκευτοι

άνεργοι, άτο΅α που εγκαταλείπουν πρόωρα το σχολείο, εργαζό΅ενοι ΅εγαλύτερης

ηλικίας, ΅ακροχρόνια άνεργοι, ΅ετανάστες και ΅ειονότητες κλπ.), ΅έσα από πιο

αποτελεσ΅ατικές και πιο στοχευ΅ένες δράσεις. Επίσης, επιδιώκεται η ανα΅όρφωση

των προγρα΅΅άτων αρχικής επαγγελ΅ατικής κατάρτισης, έτσι ώστε να

προσαρ΅οστούν στις ανάγκες της αγοράς εργασίας, ιδίως σε το΅είς και έργα

καθοριστικούς για τη ΅ελλοντική ανάπτυξη. Επιπλέον, επιδιώκεται η ενίσχυση της

σύνδεσης των συστη΅άτων εκπαίδευσης και κατάρτισης ΅ε την αγορά εργασίας και

το χώρο των επιχειρήσεων, καθώς και η ενίσχυση της δια βίου συ΅βουλευτικής και

του προσανατολισ΅ού σε όλες τις βαθ΅ίδες εκπαίδευσης και κατάρτισης.

Συ΅πληρω΅ατικά θα καλυφθεί η αναγκαία υλικοτεχνική υποδο΅ή (εξοπλισ΅οί και

κτιριακές παρε΅βάσεις στις δο΅ές παροχής δια βίου ΅άθησης και σύνδεσης της

εκπαίδευσης και κατάρτισης ΅ε την αγορά εργασίας κλπ) που απαιτείται για την

υλοποίηση των δράσεων.

Στο πλαίσιο του τρίτου στόχου επιδιώκεται η υιοθέτηση ΅ια σαφούς και

συστη΅ατικής στρατηγικής για την καταπολέ΅ηση της σχολικής διαρροής και τη

΅είωση του ποσοστού πρόωρης εγκατάλειψης της σχολικής εκπαίδευσης, καθώς

και ο σχεδιασ΅ός κατάλληλα στοχευ΅ένων δράσεων για τις Ευάλωτες Κοινωνικά

Ο΅άδες (Μετανάστες, Ρο΅ά, ΅ονογονεϊκές κ.λπ.) και για συγκεκρι΅ένες

γεωγραφικές περιοχές. Ειδικότερα, επιδιώκεται η ενίσχυση της συ΅΅ετοχής και της

ισότι΅ης πρόσβασης στην προσχολική, την πρωτοβάθ΅ια και δευτεροβάθ΅ια

εκπαίδευση, ΅ε αποτελεσ΅ατικές και στοχευ΅ένες δράσεις προς όφελος των

παιδιών ΅ε αναπηρίες
και των παιδιών από ο΅άδες χα΅ηλού εισοδή΅ατος και

ευάλωτες κοινωνικά ο΅άδες. Προς αυτή την κατεύθυνση, επιδιώκεται η συνέχιση

της λειτουργίας των ολοή΅ερων Γυ΅νασίων, η ενίσχυση των Γυ΅νασίων ∆εύτερης

Ευκαιρίας και η δη΅ιουργία Λυκείων ∆εύτερης Ευκαιρίας. Επίσης, επιδιώκεται η

βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσ΅ατικότητας στην εκπαίδευση, ΅έσω της

αναθεώρησης των προγρα΅΅άτων σπουδών, της ένταξης των νέων τεχνολογιών

στην εκπαίδευση
, της υλοποίησης προγρα΅΅άτων ενισχυτικής διδασκαλίας και της

παροχής οργανω΅ένης ψυχο-κοινωνικής ενδοσχολικής υποστήριξης και

υποστήριξης επαγγελ΅ατικού προσανατολισ΅ού. Συ΅πληρω΅ατικά θα καλυφθεί η

αναγκαία υλικοτεχνική υποδο΅ή (εργαστηριακός εξοπλισ΅ός σχολείων, κτιριακές

παρε΅βάσεις στις δο΅ές όλων των εκπαιδευτικών βαθ΅ίδων, εξοπλισ΅οί

πληροφορικής κλπ.) που απαιτείται για την υλοποίηση των δράσεων.

όσα έκανα bold έχουν σχέση με ε.α.ε. (τα ΤΠΕ υπήρχαν και φέτος και το άλλο με την στήριξη θυμίζει ΕΔΕΑΥ)

βέβαια λέει και ένα κουφό "επιδιώκεται η συνέχιση της λειτουργίας των ολοή΅ερων Γυ΅νασίων" όταν δεν υπάρχουν....
όλα είναι ρευστά

α και το ερώτημα είναι πότε θα φτιαχτεί όλο αυτό

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@kinegeiros
Για του χρόνου πάντως δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη! Και αν ραγίσει το γυαλί.................!

Αποσυνδεδεμένος margarita111

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
"Γραψτε: Διδακτορικα 6 μορια.
              Μεταπτυχιακα 3.
              Δευτερο μεταπτυχιακο στην ΕΑ. 1,5.
             Σεμιναριο 1.
             Προυπηρεσια 0,1 / μηνα.
             Βαθμος πτυχιου 1 μοριο για καθε μοναδα πανω απο τη βαση.
             Τριτεκνια 4."

Irida pap, τι εννοείς "Δεύτερο μεταπτυχιακό στην ΕΑ"; Ειδική Αγωγή ή Επιστήμες της Αγωγής;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Excuse me! Του χρόνου δεν θα υπάρχουν καν κονδύλια ΕΣΠΑ για προσλήψεις στην ειδική αγωγή. Για ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής ούτε λόγος!!!
Τα όποια κενά θα καλύπτονται από τους υπάρχοντες μόνιμους (παρωδία).
Θα γυρίσουμε στην ειδική αγωγή της δεκαετίας του 80.
Γι αυτό μην τρώγεστε!
http://seepea-stella.blogspot.gr/2014/03/blog-post_16.html

Μα γι αυτό ακριβώς μίλησα για περικοπές πιστώσεων...και γι αυτό όποιος περιμένει να σωθεί από μια αλλαγή στον νόμο και την αναπλήρωση στην εποχή μας είναι για κλάμματα....
Και ναι...ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΙΚΡΟΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ!!! Το γεγονός ότι δεν διορίζονταν τόσα χρόνια οι ΠΕ71 και ΠΕ61 είναι απ΄τις μεγαλύτερες αδικίες...αυτό όμως δεν δίνει το δικαίωμα σ'αυτούς ούτε σε κανέναν που τους προμοτάρει να καπελώνουν τόσα μεταπτυχιακά....
Έχει ειπωθεί πολλές φορές εδώ μέσα πως το ότι υπάρχει σχολή 4ετούς φοτήσεως στην Ειδική Αγωγή στην Ελλάδα δεν είναι πρωτοπορία,αλλά ανάποδος χρόνος όπως έλεγε η γιαγιά μου γιατί η Ειδική Αγωγή παγκοσμίως είναι Ειδίκευση και όχι πτυχίο...!!
Έχω ξαναγράψει επίσης πως μεταπτυχιακά όπως του Π.Τ.Δ.Ε (με 700 ώρες πρακτική) και με μεγαλύτερη εμβάθυνση και λεπτομέρεια από το προπτυχιακό, μπορούν να θεωρηθούν αν όχι ανώτερα,αλλά τουλάχιστον ισάξια οποιασδήποτε 4ετούς φοιτήσεως σχολής...η χρονική διάρκεια δεν είναι από μόνη της εχέγγυο για μια εμπεριστατωμένη γνώση και εμβάθυνση!!
Εξάλλου το ότι τους προτάσσει με το στανιό ο νόμος και δεν περιορίζεται ο νόμος μόνο στο να δίνει μοριοδότηση στα προσόντα βγάζει μάτι για τις προθέσεις...!!
ΥΓ: Σε πολλά μεταπτυχιακά (όπως και σ'αυτό που έχω κάνει)  κάνουν guest εμφάνιση ή και πιο μόνιμη καθηγητές του Βόλου και του Μακεδονίας....γι αυτό ας μην κοροιδευόμαστε άλλο με τις μονομανίες περί "φωστήρων" στην Ειδική Αγωγή!!  ::)
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
@kinegeiros
Για του χρόνου πάντως δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη! Και αν ραγίσει το γυαλί.................!

με το νέο έσπα δεν έχουν δημιουργηθεί ακόμα οι πράξεις

αν γίνουν τότε θα υπάρχει πρόβλεψη,

πάντως υπάρχει και η περίπτωση να έχουν παράταση τα φετινα προγράμματα μέχρι το τέλος του χρόνου
και μετά να συνεχίσει με τις νέες πιστώσεις

αν δεν τρέξει ΕΣΠΑ δεν θα υπάρχει τίποτα του χρόνου στην εκπαίδευση, οπότε χαλαρά.


πάντως η διεκδίκηση των 61 71 είναι αποτέλεσμα της άδικης πρόταξης που είχαν οι απλοί δάσκαλοι με μεταπτυχιακό εαε. Κατά την γνώμη μου θα έπρεπε να έχουν κοινή αφετηρία δηλαδή να μην προηγείται κάποιος του άλλου, αλλά τώρα πάμε στο άλλο άκρο. Σε κάθε περίπτωση είναι μια αδικημένη ομάδα που δεν μπορούσε να διοριστεί (μόνιμα) ούτε στις καλές εποχές. Οπότε δεν βρίσκω παράλογη την πρόταξη τους στην α/θμια.

Στην Β/μια λογικά θα πάμε σε μοριοδότηση, άλλοι πάνω άλλοι κάτω όπως κάθε φορά.
Ελπίζω να το πάνε σε δημόσια διαβούλευση και να μην πάει απευθείας σε ψήφιση.

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Έχει ειπωθεί πολλές φορές εδώ μέσα πως το ότι υπάρχει σχολή 4ετούς φοτήσεως στην Ειδική Αγωγή στην Ελλάδα δεν είναι πρωτοπορία,αλλά ανάποδος χρόνος όπως έλεγε η γιαγιά μου γιατί η Ειδική Αγωγή παγκοσμίως είναι Ειδίκευση και όχι πτυχίο...!!

Στην Αγγλία πάντως δεν έχω ακούσει ν' αναγνωρίζεται βασικό πτυχίο στην Ειδική Αγωγή για απόκτηση QTS. Όλες οι καινοτομίες στην Ελλάδα γίνονται.
Οι απόφοιτοί των τμημάτων ειδικής αγωγής σίγουρα είναι αδικημένοι. Ωστόσο, θεωρώ πως το τμήμα πρέπει να καταργηθεί. Επιστημονικά δεν στέκει.
Αφού όμως υπάρχουν απόφοιτοι, πρέπει να οριστούν κάποιες θέσεις γι αυτούς σε Ειδικά Σχολεία για να δουλεύουν (έστω αναπληρωτές-με κωδικό 71, 61).
Οι παράλληλες στηρίξεις και τα ΤΕ πρέπει να διεκδικούνται αποκλειστικά από δασκάλους με ειδίκευση στην εαε.
Οπότε πρέπει να δημιουργηθούν ξεχωριστοί πίνακες και θέσεις.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Στην Αγγλία πάντως δεν έχω ακούσει ν' αναγνωρίζεται βασικό πτυχίο στην Ειδική Αγωγή για απόκτηση QTS. Όλες οι καινοτομίες στην Ελλάδα γίνονται.
Οι απόφοιτοί των τμημάτων ειδικής αγωγής σίγουρα είναι αδικημένοι. Ωστόσο, θεωρώ πως το τμήμα πρέπει να καταργηθεί. Επιστημονικά δεν στέκει.
Αφού όμως υπάρχουν απόφοιτοι, πρέπει να οριστούν κάποιες θέσεις γι αυτούς σε Ειδικά Σχολεία για να δουλεύουν (έστω αναπληρωτές-με κωδικό 71, 61).
Οι παράλληλες στηρίξεις και τα ΤΕ πρέπει να διεκδικούνται αποκλειστικά από δασκάλους με ειδίκευση στην εαε.
Οπότε πρέπει να δημιουργηθούν ξεχωριστοί πίνακες και θέσεις.

Αναγνωρίζεται κανονικοτατα (το αναγνώρισε φίλη), δίνει QTS για εργασία σε ειδική και γενική αγωγή, σε όλες τις ηλικίες, οπώς ακριβώς αναγνωρίστηκε και το δικό μου ("κανονική" νηπιαγωγός, με μεταπτυχιακό στην ΕΑ).
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος irida pap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 99
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
"Γραψτε: Διδακτορικα 6 μορια.
              Μεταπτυχιακα 3.
              Δευτερο μεταπτυχιακο στην ΕΑ. 1,5.
             Σεμιναριο 1.
             Προυπηρεσια 0,1 / μηνα.
             Βαθμος πτυχιου 1 μοριο για καθε μοναδα πανω απο τη βαση.
             Τριτεκνια 4."

Irida pap, τι εννοείς "Δεύτερο μεταπτυχιακό στην ΕΑ"; Ειδική Αγωγή ή Επιστήμες της Αγωγής;
Eπιστημες της αγωγης. Επισης ο ΑΣΕΠ γενικης δε μετραει.
Τελος κατι που ξεχασα πριν, ο πινακας Α ενσωματωνεται με στον Β και οι του Α παιρνουν 2 μορια.

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Αναγνωρίζεται κανονικοτατα (το αναγνώρισε φίλη), δίνει QTS για εργασία σε ειδική και γενική αγωγή, σε όλες τις ηλικίες, οπώς ακριβώς αναγνωρίστηκε και το δικό μου ("κανονική" νηπιαγωγός, με μεταπτυχιακό στην ΕΑ).

Σε δική μου γνωστή πάντως δεν αναγνωρίστηκε. Και γι αυτό δε βόλεψε να κάνει το μεταπτυχιακό της  στην Αγγλία. Πριν 3 χρόνια αυτό. Και στο δικό μας forum είχε γίνει μία ανάλογη συζήτηση.
http://www.pde.gr/index.php?topic=26196.msg574950#msg574950
 Ίσως βέβαια η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική, ίσως εξαρτάται αν είσαι Σκωτία ή Αγγλία.
Έχω χάσει επαφή με την κοπέλα και δε γνωρίζω περαιτέρω εξελίξεις. Είχε στεναχωρηθεί αρκετά πάντως τότε.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Σε δική μου γνωστή πάντως δεν αναγνωρίστηκε. Και γι αυτό δε βόλεψε να κάνει το μεταπτυχιακό της  στην Αγγλία. Πριν 3 χρόνια αυτό. Και στο δικό μας forum είχε γίνει μία ανάλογη συζήτηση.
http://www.pde.gr/index.php?topic=26196.msg574950#msg574950
 Ίσως βέβαια η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική, ίσως εξαρτάται αν είσαι Σκωτία ή Αγγλία.
Έχω χάσει επαφή με την κοπέλα και δε γνωρίζω περαιτέρω εξελίξεις. Είχε στεναχωρηθεί αρκετά πάντως τότε.

Ίσως παίζει ρόλο η προϋπηρεσία.... Η φίλη μου έχει κοντά 10 χρόνια που δουλεύει, αλλά επειδή κάθε χρόνο είναι και πιο κάτω στον πίνακα, άρχισε να φοβάται.. Έτσι, έκανε αίτηση για qts και το πήρε αμέσως.

Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Ίσως παίζει ρόλο η προϋπηρεσία....

Πολύ πιθανό!

Αποσυνδεδεμένος melpo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 471
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συνάδελφοι όσον αναφορά τον πίνακα ΕΕΠ έχει κάποιος πληροφορίες τι αλλαγές θα επέλθουν με το νέο νομοσχέδιο?? ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος irida pap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 99
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Να διορθωσω στα προηγουμενα που εγραψα οτι η τριτεκνια δε δινει μορια αλλα τα 4 μορια ειναι για τους πολυτεκνους.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159971
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 752
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 655
Σύνολο: 657

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.128 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.