0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
σας ενοχλεί ότι οι μόνιμοι κάνουν ιδιαίτερα, γιατί αυτοί έχουν βολευτεί και σας παίρνουν και το υπόλοιπο "ψωμί",
Να υποθέσω ότι τα ιδιαίτερα μαθήματα είναι καραμπινάτη παρανομία μόνο για τους καθηγητές του δημοσίου. Αλήθεια αυτοί που κάνουν μάθημα σε φροντιστήρια δεν παρανομούν όταν κάνουν ιδιαίτερα? ή μήπως έχουν όλοι μπλοκ αποδείξεων και τα δηλώνουν στην εφορία; Άσε δε που στα μεγάλα φροντιστήρια αρκετοί κάνουν ιδιαίτερα και σε μαθητές μέσα από το φροντιστήριο, εκεί δεν είναι μαθητές τους? ή μήπως θεωρείτε ότι αυτοί δεν είναι καθηγητές? Αφού και αυτοί που είναι στον ιδιωτικό τομέα επίσης παρανομούν και μάλιστα πολύ περισσότερο από ότι στον δημόσιο, γιατί σας ενοχλούν μόνο αυτοί που είναι στο δημόσιο? Μήπως οι καθηγητές των ιδιωτικών σχολείων δεν κάνουν ιδιαίτερα? αυτοί τι είναι νόμιμοι?
Οι καθηγητες των φροντιστηρίων και οι ιδιωτικοι εκπαιδευκοι (ακομη και οι ωρομισθιοι του ΥπΕΠΘ) όταν κανουν ιδιαιτερα το παραπτωμα τους ειναι η φοροδιαφυγη. Αντιθετα οι μόνιμοι (και οι αναπληρωτες) εκτος απο τη φοροδιαφυγη πραττουν και παράβαση νομου που απαγορευει ρητα τα ιδαιτερα και γι' αυτο ειναι δυνατο να τους επιβληθει πειθαρχικη ποινη. Δεν εχουν τις ιδιες υποχρεωσεις, εκ του νόμου, οι ιδωτες (καθηγητης σε φροντιστηριο, ιδιωτικο σχολεί κλπ) και οι δημοσιοι υπαλληλοι (μόνιμοι οι αναπληρωτες) για τους οποιοιυς εφαρμοζεται ο Υπαλληλικος Κώδικας.
Ξαναλέω ότι δεν μπορείς να εξομοιώνεις το "λάδωμα" σε πολεοδομίες και άλλες υπηρεσίες με το ιδιαίτερο μάθημα. Δεν έχουν καμία σχέση. Ένας καθηγητής ο οποίος δουλεύει σωστά και παράγει έργο στο σχολείο και το απόγευμα κάνει ιδιαίτερα σε άλλη περιοχή από τη δική του ποιον ενοχλεί? εκτός φυσικά από το δημόσιο αφού δεν αποδίδει τον φόρο. Είναι συγκρίσιμο αυτό με τα λαδώματα σε δημόσιες υπηρεσίες? Μην τρελαθούμε. Ο μεν εργάζεται επιπλέον και αμοίβεται για αυτό. Ούτε κλέβει ούτε εκβιάζει κάποιον με χρήματα για την "διεκπεραίωση" κάποιας εργασίας. Να συγκρίνουμε όμοια και όχι ανόμοια πράγματα. Αν θέλεις να συγκρίνεις τα ιδιαίτερα των εκπαιδευτικών να τα συγκρίνεις με την παροχή υπηρεσιών από γιατρούς του δημοσίου. Αυτοί γιατί έχουν ιατρείο? Δηλαδή είναι στο δημόσιο και βγάζουν και λεφτά από τον ιδιωτικό τομέα.
Αγαπητέ jaffar δε νομίζω ότι είναι λίγο πράγμα να σου παίρνουν το ψωμί.
Υπάρχουν μόνιμοι που εκβιάζουν τους μαθητές τους για να έρθουν σ'αυτούς ιδιαίτερο κι όχι φυσικά με 20 ευρώ την ώρα. Ευτυχώς πιστεύω ότι στο σύνολο των διορισμένων αυτοί δεν είναι πάρα πολλοί. Είναι όμως αρκετοί. Αλλά έτσι βολεύεται και το κράτος που δε θέλει φασαρίες και κινητοποιήσεις και φυσικά πάνω απ'όλα δε θέλει να πληρώσει.Παλιότερα τα ιδιαίτερα έφταναν για όλους -γι'αυτό κι όλοι έκαναν τα στραβά μάτια, τώρα όμως δε φτάνουν. Οπότε γιατί σου κάνει εντύπωση;
Και κάτι άλλο, για τους φροντιστές το καταλαβαίνω οκ, αλλά από που και ως που οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί όταν κάνουν ιδιαίτερα δεν διαπράττουν το ίδιο αδίκημα με συτούς του δημοσίου? Εκπαιδευτικοί δεν είναι και αυτοί? σε τάξη δεν μπαίνουν?
δ)[/b] Όσοι κάνουν ιδιαίτερα , δεν το κάνουν μόνο για να επιβιώσουν , αλλά και για να μπορούν να είναι δάσκαλοι.. Όλοι περιμένουν να αλλάξει η χώρα , αλλά μόλις ακούνε ότι πρέπει να δώσουν και κάτι στην παιδεία και τους δασκάλους, ξεσηκώνονται και τους βρίζουν.Δεν νομίζω να υπάρχει άλλη χώρα που να τρέφει τέτοιο μίσος για τους εκπαιδευτικούς της , όλων των βαθμίδων. Σίγουρα φταίνε και οι ίδιοι οι εκπευδευτικοίο για αυτή τους την κατάπτωση , αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
...........................................................................Φέτος, είμαι αναπληρώτρια και από την αρχή της χρονιάς, δεν έκανα το παραμικρό για ιδιαίτερα, καθώς δεν επιτρέπεται. Δεν το κυνήγησα δηλαδή, όπως τις προηγούμενες χρονιές. Αλλά ακόμα σκέφτομαι, αν ερχόταν ένα ιδιαίτερο για 2-3 ώρες την εβδομάδα με πολύ καλή πληρωμή ανά ώρα, τι θα έκανα; Θα υπέκυπτα ή οι ηθικοί φραγμοί μου θα με εμπόδιζαν και θα τους υπεδείκνυα, κάποιον άλλο αδιόριστο συνάδελφο; Θα χρειαζόταν μεγάλο σθένος να αρνηθώ και μπορώ να το ομολογήσω, δεν θα το απέρριπτα.Εσείς τι θα κάνατε; Γιατί αν οι περισσότεροι δεν το δεχόσασταν, τότε χαίρομαι, γιατί τότε θα φαινόταν ότι τελικά οι περισσότεροι έχουν ηθικούς φραγμούς και μόνο λίγοι υποκύπτουν, έτσι για να επιβεβαιώνουν και τον κανόνα,Αυτό, που θέλω να πω, είναι ότι καμιά φορά είμαστε ηθικοί, επειδή ακριβώς δεν υπάρχουν πειρασμοί γύρω μας και δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά. Αν όμως υπήρχαν, πόσοι από εμάς θα μπορούσαν να τους προσπεράσουν;Και πόσο εύκολο θα ήταν να πούμε το μεγάλο ΟΧΙ, που λέει και ο Καβάφης; Το θέμα είναι να υπάρχει σε όλα ένα μέτρο. Αλλά και πάλι θα πει κάποιος: αυτός που κάνει σε ιδιαίτερο 3 ώρες την εβδομάδα είναι ηθικός και αυτός που κάνει δέκα όχι; Είναι δηλαδή ποσοτικό το πρόβλημα;Για μένα το σωστό είναι να μην κάνω τίποτα, που εξευτελίζει εμένα ή εκμεταλλεύεται τους άλλους και να τους προκαλεί. Ο κάθε άνθρωπος έχει το δικό του μέτρο ηθικής και τις δικές του αντιστάσεις. Ποιος θα μου πει δηλαδή ότι ο καθηγήτης, που κάνει ιδιαίτερα μέσα στην τάξη, δεν κάνει τίποτα, ή ότι ο άλλος που δεν κάνει είναι αστέρι; Όλα είναι σχετικά.Δε θα κρίνω κανένα. Άλλωστε, ο αναμάρτητος πρώτος το λίθο βαλέτω.