*

Αποστολέας Θέμα: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.  (Αναγνώστηκε 62851 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #28 στις: Δεκέμβριος 13, 2007, 12:42:31 μμ »

  Ξαναλέω ότι δεν μπορείς να εξομοιώνεις το "λάδωμα" σε πολεοδομίες και άλλες υπηρεσίες με το ιδιαίτερο μάθημα. Δεν έχουν καμία σχέση. Ένας καθηγητής ο οποίος δουλεύει σωστά και παράγει έργο στο σχολείο και το απόγευμα κάνει ιδιαίτερα σε άλλη περιοχή από τη δική του ποιον ενοχλεί? εκτός φυσικά από το δημόσιο αφού δεν αποδίδει τον φόρο. Είναι συγκρίσιμο αυτό με τα λαδώματα σε δημόσιες υπηρεσίες? Μην τρελαθούμε. Ο μεν εργάζεται επιπλέον και αμοίβεται για αυτό. Ούτε κλέβει ούτε εκβιάζει κάποιον με χρήματα για την "διεκπεραίωση" κάποιας εργασίας.
    Να συγκρίνουμε όμοια και όχι ανόμοια πράγματα. Αν θέλεις να συγκρίνεις τα ιδιαίτερα των εκπαιδευτικών να τα συγκρίνεις με την παροχή υπηρεσιών από γιατρούς του δημοσίου. Αυτοί γιατί έχουν ιατρείο? Δηλαδή είναι στο δημόσιο και βγάζουν και λεφτά από τον ιδιωτικό τομέα.

"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:49:56 »

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #29 στις: Δεκέμβριος 13, 2007, 12:45:21 μμ »
σας ενοχλεί ότι οι μόνιμοι κάνουν ιδιαίτερα, γιατί αυτοί έχουν βολευτεί και σας παίρνουν και το υπόλοιπο "ψωμί",

Αγαπητέ jaffar δε νομίζω ότι είναι λίγο πράγμα να σου παίρνουν το ψωμί. Γιατί εδώ, οι περισσότεροι, μιλάμε για ψωμί κι όχι για παντεσπάνι.
Ο μισθός του διορισμένου είναι μικρός, πράγματι, κανείς δε λέει τίποτα αν κανει κάποιος μόνιμος δύο-τρία ιδιαίτερα. Άλλο όμως δύο κι άλλο εικοσιδύο. Υπάρχουν μόνιμοι που έχουν χτίσει σπίτια και για τα εγγόνια τους. Υπάρχουν μόνιμοι που εκβιάζουν τους μαθητές τους για να έρθουν σ'αυτούς ιδιαίτερο κι όχι φυσικά με 20 ευρώ την ώρα.
Ευτυχώς πιστεύω ότι στο σύνολο των διορισμένων αυτοί δεν είναι πάρα πολλοί. Είναι όμως αρκετοί. Πώς ζουν δηλαδή οι διορισμένοι σε άλλους τομείς του δημόσιου τομέα, στις τράπεζες κ.α που παίρνουν ακόμα λιγότερα και δεν έχουν τη δυνατότητα να κάνουν ιδιαίτερα; Να βγείτε στους δρόμους και να διεκδικήσετε χρήματα και μεις πρώτοι θα σας στηρίξουμε. Αλλά έτσι βολεύεται και το κράτος που δε θέλει φασαρίες και κινητοποιήσεις και φυσικά πάνω απ'όλα δε θέλει να πληρώσει.
Παλιότερα τα ιδιαίτερα έφταναν για όλους -γι'αυτό κι όλοι έκαναν τα στραβά μάτια, τώρα όμως δε φτάνουν. Οπότε γιατί σου κάνει εντύπωση;
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος inspector

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • -
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #30 στις: Δεκέμβριος 13, 2007, 01:49:03 μμ »
Να υποθέσω ότι τα ιδιαίτερα μαθήματα είναι καραμπινάτη παρανομία μόνο για τους καθηγητές του δημοσίου. Αλήθεια αυτοί που κάνουν μάθημα σε φροντιστήρια δεν παρανομούν όταν κάνουν ιδιαίτερα? ή μήπως έχουν όλοι μπλοκ αποδείξεων και τα δηλώνουν στην εφορία; Άσε δε που στα μεγάλα φροντιστήρια αρκετοί κάνουν ιδιαίτερα και σε μαθητές μέσα από το φροντιστήριο, εκεί δεν είναι μαθητές τους? ή μήπως θεωρείτε ότι αυτοί δεν είναι καθηγητές?
 Αφού και αυτοί που είναι στον ιδιωτικό τομέα επίσης παρανομούν και μάλιστα πολύ περισσότερο από ότι στον δημόσιο, γιατί σας ενοχλούν μόνο αυτοί που είναι στο δημόσιο? Μήπως οι καθηγητές των ιδιωτικών σχολείων δεν κάνουν ιδιαίτερα? αυτοί τι είναι νόμιμοι?
Οι καθηγητες των φροντιστηρίων και οι ιδιωτικοι εκπαιδευκοι (ακομη και οι ωρομισθιοι του ΥπΕΠΘ) όταν κανουν ιδιαιτερα το παραπτωμα τους ειναι η φοροδιαφυγη. Αντιθετα οι μόνιμοι (και οι αναπληρωτες) εκτος απο τη φοροδιαφυγη πραττουν και παράβαση νομου που απαγορευει ρητα τα ιδαιτερα και γι' αυτο ειναι δυνατο να τους επιβληθει πειθαρχικη ποινη. Δεν εχουν τις ιδιες υποχρεωσεις, εκ του νόμου, οι ιδωτες (καθηγητης σε φροντιστηριο, ιδιωτικο σχολεί κλπ) και οι δημοσιοι υπαλληλοι (μόνιμοι οι αναπληρωτες) για τους οποιοιυς εφαρμοζεται ο Υπαλληλικος Κώδικας.

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #31 στις: Δεκέμβριος 13, 2007, 01:56:45 μμ »

Ναι, χαίρω πολύ, αυτό είναι γνωστό, αλλά εμείς μιλάμε για την ούσια και όχι για αυτό που λέει ο νόμος. Για παράδειγμα για τον νόμο είτε κάνεις ιδιαίτερο σε κάποιον από άλλη περιοχή είτε κάνεις ιδιαίτερο σε μαθητή σου με συναλλαγή βαθμών (που δεν μπορεί να αποδειχτεί φυσικά) είναι το ίδιο. Ηθικά όμως είναι το ίδιο? Οι δυο αυτοί άνθρωποι πράττουν το ίδιο αδίκημα?

Και κάτι άλλο, για τους φροντιστές το καταλαβαίνω οκ, αλλά από που και ως που οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί όταν κάνουν ιδιαίτερα δεν διαπράττουν το ίδιο αδίκημα με συτούς του δημοσίου? Εκπαιδευτικοί δεν είναι και αυτοί? σε τάξη δεν μπαίνουν?

Οι καθηγητες των φροντιστηρίων και οι ιδιωτικοι εκπαιδευκοι (ακομη και οι ωρομισθιοι του ΥπΕΠΘ) όταν κανουν ιδιαιτερα το παραπτωμα τους ειναι η φοροδιαφυγη. Αντιθετα οι μόνιμοι (και οι αναπληρωτες) εκτος απο τη φοροδιαφυγη πραττουν και παράβαση νομου που απαγορευει ρητα τα ιδαιτερα και γι' αυτο ειναι δυνατο να τους επιβληθει πειθαρχικη ποινη. Δεν εχουν τις ιδιες υποχρεωσεις, εκ του νόμου, οι ιδωτες (καθηγητης σε φροντιστηριο, ιδιωτικο σχολεί κλπ) και οι δημοσιοι υπαλληλοι (μόνιμοι οι αναπληρωτες) για τους οποιοιυς εφαρμοζεται ο Υπαλληλικος Κώδικας.
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:49:56 »

Αποσυνδεδεμένος inspector

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • -
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #32 στις: Δεκέμβριος 13, 2007, 01:57:16 μμ »
Ξαναλέω ότι δεν μπορείς να εξομοιώνεις το "λάδωμα" σε πολεοδομίες και άλλες υπηρεσίες με το ιδιαίτερο μάθημα. Δεν έχουν καμία σχέση. Ένας καθηγητής ο οποίος δουλεύει σωστά και παράγει έργο στο σχολείο και το απόγευμα κάνει ιδιαίτερα σε άλλη περιοχή από τη δική του ποιον ενοχλεί? εκτός φυσικά από το δημόσιο αφού δεν αποδίδει τον φόρο. Είναι συγκρίσιμο αυτό με τα λαδώματα σε δημόσιες υπηρεσίες? Μην τρελαθούμε. Ο μεν εργάζεται επιπλέον και αμοίβεται για αυτό. Ούτε κλέβει ούτε εκβιάζει κάποιον με χρήματα για την "διεκπεραίωση" κάποιας εργασίας.
 Να συγκρίνουμε όμοια και όχι ανόμοια πράγματα. Αν θέλεις να συγκρίνεις τα ιδιαίτερα των εκπαιδευτικών να τα συγκρίνεις με την παροχή υπηρεσιών από γιατρούς του δημοσίου. Αυτοί γιατί έχουν ιατρείο? Δηλαδή είναι στο δημόσιο και βγάζουν και λεφτά από τον ιδιωτικό τομέα.
Με τη λογικη αυτη θα πιστευες ότι ενας δικαστης που δικηγορει εστω σε αλλη περιοχη απο τη δικη του θα εκδικασει την υποθεση σου με αυξημένες εγγυησεις διαφάνειας;
Θα πιστευες οτι ενας εφοριακος που εχει ταυτοχρονα και λογιστικο γραφείο θα εδειχνε την ίδια ανοχη στον πελατη του και στους υπολοιπους φορολογουμενους;
Η΄ πως μπορεις να διασφαλισεις οτι ενας μονιμος θα κανει ιδιαιτερα μονο σε μαθητες εκτος σχολειου;
Συνηθως (αν όχι παντα) ενας νόμος εχει καποια λογικη η οποία δεν ειναι πάντα ευδιακριτη

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #33 στις: Δεκέμβριος 13, 2007, 02:02:35 μμ »
Δε νομίζω ότι το παρακάτω είναι επιχείρημα. Ο μαθητής θα προτιμήσει αυτόν με τα πιο πολλά προσόντα, και λογικό είναι ο καθηγητής του δημοσίου συνήθως να έχει περισσότερα προσόντα για προφανείς λόγους.Το ψωμί αυτό δεν ανήκει σε κανέναν, ο κάθε ένας κάνει ότι μπορεί για να βγάλει κάποια χρήματα εφόσον δεν παραβιάζει κάποιους ηθικούς κανόνες.
Αγαπητέ jaffar δε νομίζω ότι είναι λίγο πράγμα να σου παίρνουν το ψωμί.

Συμφωνώ απόλυτα, αυτοί οι μόνιμοι που προκαλούν θα πρέπει να τιμωρηθούν, πως όμως να γίνει αυτό αφού όποιος κάνει ιδιαίτερα διαπράττει το ίδιο αδίκημα ανεξάρτητα του αν κάνει σε μαθητή του ή όχι ή αν τον "πιέζει" ή δεν ξέρω και εγώ τι.
Νομίζω θα ήταν καλύτερο να σου επέτρεπαν να κάνεις κάποιες ώρες και να κόβεις αποδείξεις κανονικά και οι ελέγχοι να είναι πιο αυστηροί. Επειδή αυτό όμως δε μπορεί να γίνει και έτσι βολεύεται πολύς κόσμος δε μιλάει κανένας και είναι όλοι ευτυχισμένοι
Παράθεση
Υπάρχουν μόνιμοι που εκβιάζουν τους μαθητές τους για να έρθουν σ'αυτούς ιδιαίτερο κι όχι φυσικά με 20 ευρώ την ώρα.
Ευτυχώς πιστεύω ότι στο σύνολο των διορισμένων αυτοί δεν είναι πάρα πολλοί. Είναι όμως αρκετοί.  Αλλά έτσι βολεύεται και το κράτος που δε θέλει φασαρίες και κινητοποιήσεις και φυσικά πάνω απ'όλα δε θέλει να πληρώσει.
Παλιότερα τα ιδιαίτερα έφταναν για όλους -γι'αυτό κι όλοι έκαναν τα στραβά μάτια, τώρα όμως δε φτάνουν. Οπότε γιατί σου κάνει εντύπωση;
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος inspector

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
  • -
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #34 στις: Δεκέμβριος 13, 2007, 02:08:52 μμ »
Και κάτι άλλο, για τους φροντιστές το καταλαβαίνω οκ, αλλά από που και ως που οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί όταν κάνουν ιδιαίτερα δεν διαπράττουν το ίδιο αδίκημα με συτούς του δημοσίου? Εκπαιδευτικοί δεν είναι και αυτοί? σε τάξη δεν μπαίνουν?
Κατα την προσωπικη μου άποψη η λόγικη που απαγορευει την εκ μερους των μονικων διδασκαλία σε φροντιστηρια, ιδιωτικα σχολεια ή την παραδοση ιδιαιτερων μαθηματων είναι ότι μπορει καποιος να λέει στους μαθητες: Εδω στο δημόσιο σχολείο δεν κάνω μάθημα γιατι δεν πληρωνομαι (κατι που το βλεπουν οι μαθητες), αλλα αν ερθετε στο φροντιστηριο, ιδιωτικο σχολειο, ιδιαιτερο τοτε θα μαθετε πραγματικα...
Μπορει να αποκλεισει καποιος οτι το ανωτέρω ειναι ενδεχόμενο; Και αν το καταγγειλει καποιος στο Διευθυντη του σχολειου τι θα γινει; Το πιο πιθανο τιποτα... Ο διευθυντης θα παρει το μερος του εκπαιδευτικου, απο συναδελφικη αλληλεγγυη και λόγ μη υπαρξης αποδειξεων και μπορει να κατηγορησει τον μαθητη οτι τα λεει αυτα επειδη ο καθηγητς δεν του εβαλε καλο βαθμο...
Το ιδιο περιστατικο σε ιδιωτικο σχολειο θα ειχε την ιδια εξελιξη; Δε νομιζω...

Αποσυνδεδεμένος MATH

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #35 στις: Δεκέμβριος 13, 2007, 03:52:35 μμ »
Παιδιά , να μην ξεφύγει το θέμα σε άγονες αντιπαράθέσεις , διότι με αυτον τον τρόπο κανένας δε θα κερδίσει κάτι.Ούτε θα βγει κάποιο νήμα. Το ξαναλέμε:
  α) Δεν πρέπει να γίνονται ιδιαίτερα από καθηγητές (δασκάλους ) του Δημοσίου. Έληξε  ! Αυτό είναι το σωστό και έτσι πρέπει κάποτε να γίνει.Μπορεί , αν θέλει η αυτοδιοίκηση , να παρέμβει στο νόμο , και να απαιτήσει - καν σαν τη ΠΔΣ κλπ- και να οργανώνει νόμιμα μαθήματα .Δε νομίζω όμως ότι αυτό θα αρέσει σε κανένα , κυρίως αυτούς που είναι έξω από το Δημόσιο. Άρα η νομιμοποίηση των ιδιαιτέρων δεν λύνει το πρόβλημα. Εμένα όχι μόνο δε μου αρέσει , αλλά τη θεωρώ πιο επικίνδυνη από τώρα.
β) Η άποψη ότι ''  είμαι στο Δημόσιο , δεν πληρώνομαι καλά και άρα δε δουλεύω ''  είναι η πιο ηλίθια που έχω ακούσει ποτέ.Ο δημόσιος , όπως και κάθε δάσκαλος, όταν μπαίνει στην τάξη , πρέπει να δώσει ψυχή. Αλλιώς δεν κάνει για δάσκαλος. Δηλαδή , αν του δώσεις 5000 ευρώ , θα του κατεβουν ιδέες και όταν παίρνει 1300 ευρώ παθαίνει αμνησία ή τον πονάει ο λαιμός ;
 Ο δάσκαλος τα δίνει όλα όταν είναι στο μάθημα  και όταν είναι έξω προσπαθεί να αγωνιστεί για να βελτιώσει και την οικονομική του κατάσταση και την κατάσταση της παιδείας! Το ότι κανένας δεν τον ακούει και κανείς δε νοιάζεται , δείχνει τη χάλι της εκπαίδευσης και εξηγεί με ενάργεια το πρόβλημα που συζητάμε.
  γ) Όσοι κάνουν μαθήματα είναι κατά βάση καλοί καθηγητές και στην τάξη. Διαφορετικά αυτοκαταργούνται !
δ) Όσοι κάνουν ιδιαίτερα , δεν το κάνουν μόνο για να επιβιώσουν , αλλά και για να μπορούν να είναι δάσκαλοι.Μην έρθει κανένας και μου πει ότι ο σημερινός εκπαιδευτικος που σπουδάζει 2 παιδιά με 1400 ευρώ μπορεί να είναι εκπαιδευτικός μα τη γενική έννοια του όρου. Προχθές αγόρασε από το AMAZON  τρία βιβλία μαθηματικών αξίας 120 ευρώ.Problem solving για μικρά παιδιά και μαθητές του δημοτικού. Κάθε χρόνο δίνω πάνω από 2000 ευρώ για ξενόγλωσσσα βιβλία .(Σας καλώ σπίτι μου και να σας δανίσω όποια θέλετε !) .Αν δεν είχα αυτά τα χρήματα με κάποιο τρόπο , θα τα έπαιρνα. Τώρα , αν μου πείτε γιατι να τα αγοράσω και τι τα θέλω και που θα τα αξιοποιήσω και αν αυτό με βοηθάει να γίνω καλύτερος δάσκαλος , τότε θα συμφωνήσω απόλυτα ότι ο δάσκαλος παίρνει πολλά. Αλλά έτσι θα με αναγκάσετε να σας θυμήσω το γνωστό διάλογο με το σοφιστή και τον πλούσιο πατέρα :
   Πατέρας :
 Πόσα θέλεις να κάνεις μάθημα στο γιο μου ;
  Σοφιστής :
 50 ευρώ την ώρα(... σε νέο νόμισμα)
 Πατέρας :
 Με 50 ευρώ αγοράζω δούλο !
 Σοφιστής :
 Τότε κράτα τα λεφτά σου για να έχεις δύο !

 Φίλοι μου , χωρίς καλά αμοιβόμενο δάσκαλο , δεν θα έχεις ποτέ καλό δάσκαλο !.Σας το ανέλυσα και χθες αλλά και άλλη φορά. Η επένδυση στην παιδεία είναι η καλύτερη , διότι αποφέρει τον καλύτερο τόκο. Αυτή η διαπιστωση , σε αυτή τη διεστραμμένη και διεφθαρμένη χώρα που οι αξίες της κατέπεσαν, δεν γίνεται αντιληπτή. Όλοι περιμένουν να αλλάξει η χώρα , αλλά μόλις ακούνε ότι πρέπει να δώσουν και κάτι στην παιδεία και τους δασκάλους, ξεσηκώνονται και τους βρίζουν.Δεν νομίζω να υπάρχει άλλη χώρα που να τρέφει τέτοιο μίσος για τους εκπαιδευτικούς της , όλων των βαθμίδων. Σίγουρα φταίνε και οι ίδιοι οι εκπευδευτικοίο για αυτή τους την κατάπτωση , αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Μα να θέλουν όλοι να μάθουν γράμματα - μάλλον να πάρουν πτυχία - και απο την άλλη μεριά να μην πιστεύουν στην παιδεία και τους δασκάλους της  , αυτό είναι σχιζοφρενικό.
 Λοιπόν , για να μη σας κουράζω άλλο, κλείνω εδώ.Πρέπει να παλαίψουμε να γίνουμε καλοί δάσκαλοι , χωρίς ιδιαίτερα και δεύτερη δουλειά !
 Μερικοί νομίζουν ότι πρέπει να βρούμε τη δύναμη να κλειστούμε λόγω φτώχειας σε ένα δωμάτιο , να κλείσουμε τα μάτια για το τι γίνεται γύρω μας και την άλλη μέρα να έχουμε δύναμη να πάμε σχολιο με ένα μπαλωμένο παντελόνι ,να φωνάζουμε στην τάξη για δικαιοσύνη , για αξίες , για υπεύθυνους ανθρώπους που σέβονται τον εαυτό τους , το συνάνθρωπο , το περιβάλλον και τον πλανήτη...
 Αλλά , αν δούμε τους μαθητές μας να διπλώνουν στα δύο από τα γέλια και να μας περιγελούν ,  να μη μας κακοφανεί!
 Ένα άλλο δάσκαλο οραματίζομαι για τις νέες γενειές και όχι τον παραπάνω. Ο δάσκαλος γεννά τον πολιτισμό και την ευημερία  και πρώτος πρέπει να απολαμβάνει τα αγαθά που γεννάσι το έργο του. Το αξίζει με το παραπάνω.Δε θέλω να βλέπω ταλαιπωρημένους και εξαθλιωμένους δασκάλους ! Μισώ τα έθνη που καταδικάζουν τους δασκάλους στην αφάνεια και την επετεία. Γιατί την αφάνεια του δασκαλου θα ακολουθήσει και ο δικός τους αφανισμός. Αλλά νόμιζα πως η Ελλάδα αξίζει κάτι παραπάνω !Μήπως ήρθε ο καιρός πια αυτό το έθνος να ζήσει μια ακόμα καταστροφή , πολιτιστική , επιστημονική , οικονομική ; Ίδωμεν!
 Μπάμπης

Αποσυνδεδεμένος Joanne

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #36 στις: Δεκέμβριος 13, 2007, 06:59:42 μμ »
Συνάδελφοι γεια σας!
Είναι πραγματικά λυπηρό, που τρωγόμαστε έτσι μεταξύ μας. Άλλωστε είναι βέβαιο ότι θα υπάρχουν πολλές  και διαφορετικές απόψεις, που όλοι πρέπει να σεβόμαστε, έστω και αν δεν τις αποδεχόμαστε.
Ας καταθέσω και εγώ τη δική μου εμπειρία: Τα δύο προηγούμενα χρόνια έκανα ιδιαίτερα μαθήματα και ναι, έκανα το πρωτοφανές: έκοβα αποδείξεις. Έκανα έναρξη στην εφορία, πλήρωνα ΤΕΒΕ και άρεσε και στους γονείς των μαθητών μου, μολονότι ξαφνιάστηκαν, καθώς κάποιοι ήταν χωρισμένοι και ήθελαν τις αποδείξεις για τα δικαστήρια.
Φέτος, είμαι αναπληρώτρια και από την αρχή της χρονιάς, δεν έκανα το παραμικρό για ιδιαίτερα, καθώς δεν επιτρέπεται. Δεν το κυνήγησα δηλαδή, όπως τις προηγούμενες χρονιές. Αλλά ακόμα σκέφτομαι, αν ερχόταν ένα ιδιαίτερο για 2-3 ώρες την εβδομάδα με πολύ καλή πληρωμή ανά ώρα, τι θα έκανα; Θα υπέκυπτα ή οι ηθικοί φραγμοί μου θα με εμπόδιζαν και θα τους υπεδείκνυα, κάποιον άλλο αδιόριστο συνάδελφο; Θα χρειαζόταν μεγάλο σθένος να αρνηθώ και μπορώ να το ομολογήσω, δεν θα το απέρριπτα.
Εσείς τι θα κάνατε;
Γιατί αν οι περισσότεροι δεν το δεχόσασταν, τότε χαίρομαι, γιατί τότε θα φαινόταν ότι τελικά οι περισσότεροι έχουν ηθικούς φραγμούς και μόνο λίγοι υποκύπτουν, έτσι για να επιβεβαιώνουν και τον κανόνα,
Αυτό, που θέλω να πω, είναι ότι καμιά φορά είμαστε ηθικοί, επειδή ακριβώς δεν υπάρχουν πειρασμοί γύρω μας και δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά. Αν όμως υπήρχαν, πόσοι από εμάς θα μπορούσαν να τους προσπεράσουν;
Και πόσο εύκολο θα ήταν να πούμε το μεγάλο ΟΧΙ, που λέει και ο Καβάφης;
Το θέμα είναι να υπάρχει σε όλα ένα μέτρο. Αλλά και πάλι θα πει κάποιος: αυτός που κάνει σε ιδιαίτερο 3 ώρες την εβδομάδα είναι ηθικός και αυτός που κάνει δέκα όχι; Είναι δηλαδή ποσοτικό το πρόβλημα;
Για μένα το σωστό είναι να μην κάνω τίποτα, που εξευτελίζει εμένα ή εκμεταλλεύεται τους άλλους και να τους προκαλεί.
Ο κάθε άνθρωπος έχει το δικό του μέτρο ηθικής και τις δικές του αντιστάσεις. Ποιος θα μου πει δηλαδή ότι ο καθηγήτης, που κάνει ιδιαίτερα μέσα στην τάξη, δεν κάνει τίποτα, ή ότι ο άλλος που δεν κάνει είναι αστέρι; Όλα είναι σχετικά.
Δε θα κρίνω κανένα. Άλλωστε, ο αναμάρτητος πρώτος το λίθο βαλέτω.

Τα καλά κόποις κτώνται.

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #37 στις: Δεκέμβριος 13, 2007, 09:45:20 μμ »
δ)[/b] Όσοι κάνουν ιδιαίτερα , δεν το κάνουν μόνο για να επιβιώσουν , αλλά και για να μπορούν να είναι δάσκαλοι..

 Όλοι περιμένουν να αλλάξει η χώρα , αλλά μόλις ακούνε ότι πρέπει να δώσουν και κάτι στην παιδεία και τους δασκάλους, ξεσηκώνονται και τους βρίζουν.Δεν νομίζω να υπάρχει άλλη χώρα που να τρέφει τέτοιο μίσος για τους εκπαιδευτικούς της , όλων των βαθμίδων. Σίγουρα φταίνε και οι ίδιοι οι εκπευδευτικοίο για αυτή τους την κατάπτωση , αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

να σε ρωτησω κατι; ο εκπαιδευτικος που απο την ωρα που θα σχολασει απο το σχολειο και μεχρι τις 10 το βραδυ κανει ιδιαιτερα ποτε θα κανει την πρετοιμασια για την ερχομενη μερα(ασκησεις, διαγωνισματα κτλ)ωστε να ειναι σωστος δασκαλος;ολοι ξερουμε ποση ωρα και ποσος κοπος χρειαζεται για κατι τετοιο....

εχεις αναρωτηθει γιατι τετοια απαξιωση για τον κλαδο μας;πολυ θα ηθελα να το συζητησουμε σε αλλο topic...εγω πιστευω οτι δεν φταινε ΚΑΙ οι εκπαιδευτικοι αλλα ΜΟΝΟ οι εκπαιδευτικοι...

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #38 στις: Δεκέμβριος 13, 2007, 10:19:36 μμ »
Συνάδελφοι, οι διαξιφισμοί σε τέτοιου είδους συζητήσεις είναι αναμενόμενοι. Μέσα σ'όλη αυτή την ένταση , το θετικό είναι ότι μπορεί κάποιος να είναι ειλικρινής χωρίς να φοβάται τις επιπτώσεις. Δεν εχω βρεθεί σε ανάλογη θέση με τους μόνιμους και δεν ξέρω στη θέση τους πως θα αντιδρούσα. Πιστεύω όμως ότι υπάρχει άλλη μία παράμετρος, πέραν του πενιχρού μισθού, η οποία ελαφρύνει η θέση τους.
'Ενας εκπαιδευτικός με μεράκι δε μπορεί να λειτουργήσει απόλυτα ελεύθερα πίσω από τα κάγκελα και τους τοίχους του σχολικού κτηρίου. Απ' τη μια ο πολύ περιορισμένος χρόνος, απ' την άλλη ο μεγάλος αριθμός μαθητών διαφορετικού επιπέδου σε κάθε τάξη συν το άγχος να βγει η ύλη συν τόσα άλλα.. Εν τέλει, ως εκπαιδευτικός, είναι πολύ δύσκολο να τα καταφέρει να τα δώσει όλα μέσα στη σχολική τάξη.
Τα ιδιαίτερα είναι ένας τρόπος ν' αναρριχηθεί κι ο ίδιος ψηλότερα, να εμβαθύνει στην επιστήμη του, να επικοινωνήσει πιο άμεσα με μαθητές.
Σύμφωνοι , είναι παράνομο να παίρνει χρήματα...απόλυτα αποδεκτό! Έχω ακούσει όμως από μόνιμους να λένε (και δε λένε ψέματα) πως τα ιδιαίτερα τους αναζωογονούν, δεν τους αφήνουν να κατακάτσουν και να σκουριάσουν...Σίγουρα αυτό δεν τους απαλλάσσει από την κατηγορία ότι κάνουν κάτι νομικά και ηθικά επιλήψιμο δεν είναι όμως και αμελητέο ως επιχείρημα.
Από τη δική μου εμπειρία δεκατεσσάρων χρόνων στα ιδιαίτερα χωρίς να κόβω αποδείξεις ..τα επτά πρώτα εργαζόμουν παράλληλα και σε φροντιστήριο (με λίγα λόγια χωμένη μεσα στη παρανομία ), έχω να πω το εξής:
Έχω μετανοιώσει κατά καιρούς για μαθήματα που τα πληρώθηκα ακριβά,δε μετανοιωσα ποτέ, αντίθετα, καμαρώνω για μαθήματα που έχω κάνει τσάμπα. Η γνώση δεν είναι κιλά πατάτες είναι ανεκτίμητο αγαθό και πρέπει να χαρίζεται απλόχερα.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος MATH

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #39 στις: Δεκέμβριος 13, 2007, 10:55:59 μμ »
Το ξανάπαμε !Όλα  τα πράγματα έχουν όρια !
 Ξέρω και συναδέλφους που κάνουν μαθήματα από τις δύο μέχρι τις δέκα , Σάββατα και κυριακές ! Αυτό είναι απληστία ! Αλλά σε λίγο θα πάνε για το μπαλονάκι. Αυτοί εγκληματούν κατά του εαυτού τους !
 Πώς να κάνουν μάθημα την άλλη μέρα ; Δε νομίζω ότι έχουν αντοχή. Αλλά μήπως είδες κανένα από αυτούς να γράφει καμιά σκέψη και σε κανένα forum για να δούμε πώς σκέφτεται ;
 Τώρα , για την οικονομική θέση του δασκάλου έχω ένα δόγμα : Πρέπει να μπορεί να ζει καλά μόνο από το μισθό του. ΠΟλύ καλά θα έλεγα. Ένας υπάλληλος της τράπεζας δεν έχει ανάγκη από τόσα λεφτά , όσα έχει ανάγκη ο δάσκαλος.
 Πώς θα είσαι ένας καλός φιλόλογος για να διδάξεις Αντιγόνη, αν δε δεις και τρεις θεατρικές παραστάσεις το χρόνο ; Θα σου έλεγα δέκα ή όλες , αλλά ας μείνω στις 3. Θέλεις 100 ευρώ τουλάχιστον. Αν είσαι και εκτός πόλης Αθηνών , θέλεις 500. Άρα κανένας δε θα πάει.Να μην παίρνεις και δυο τρία φιλολογικά περιοδικά ; Δε θα πας σε ένα συνέδριο ; Δεν πρέπει να πάς μια φορά στο εξωτερικό για να δεις και αλλιώς τον κόσμο ; Δεν θα πας σε μια συναυλία  ή σε ένα κινηματογράφο; Δεν πρέπει να πας εκεί που συχνάζουν οι μαθητές μια δυο φορές για να έχεις άποψη για το πώς διασκεδάζουν ; Δεν πρέπει να έχεις δίκτυο ; Δεν πρέπει να παίρνεις βιβλία και όλο αυτό το υλικό που κρατάει το δάσκαλο ζωντανό ,  σύγχρονο και ελκυστικό ;
  Αλλά αυτά όλα θέλουν ανθρώπινη αμοιβή της εργασίας σου. Πόσα μπορεί ένας εκπαιδευτικός να κάνει από αυτά που έγραψα παραπάνω ; Ελάχιστα ! Σε κάποια δε φάση της ζωής του δε θα κάνει τίποτα. Θα γίνει λοιπόν ένας σκυφτός και καταρακωμένος υπάλληλος , δε θα βάζει ποτέ το χέρι στην τσέπη να κεράσει ένα καφέ στο συνάδελφο, θα μπαίνει σε βιβλιοπωλείο κάθε 10 χρόνια, θα κυκλοφορεί με το ίδιο βιβλίο που είχα μαθητής και είχε πάνω σημειωμένη τη μετάφραση, θα περπατάει και θα μυρίζει ναφθαλίνη.Αυτός φίλε μου θα είναι σε λίγα χρόνια ο δάσκαλος του Δημόσιου σχολείου. Και πιστεύει κανείς ότι αυτός ο δάσκαλος θα πέσει με τα μούτρα στη μελέτη για να ζωντανέψει το μάθημά του , όταν ο ίδιος θα έχει απομωνοθεί από την ιστορία και το πεδίο που αυτή γράφεται ;
 Αν η απάντηση είναι ΝΑΙ , τότε κακώς στενοχωριέμαι και χάνω το χρόνο μου , γράφοντας ανοησίες στα fora . Όμως η απάντηση είναι όχι . Το ξέρω πολύ καλά. Ο καρμίρης δάσκαλος δε θα είναι ποτέ δάσκαλος. Και αυτό ακόμα που θα υπάρχει μέσα του δε θα μπορεί να το μεταδώσει. Δεν θα τον πιστεύει κενένας . Οι μαθητές και οι γονείς θα τον περιφρονούν.
  Να το θυμάστε : ο εκπαιδευτικός στην Ελλάδα θα φτάσει στο έσχατο στάδιο  της υποβάθμισης. Από κάθε άποψη. Ακόμα μπορέι λίγο και στέκειται , διότι αποταμίευσε κάτι σε άλλες δεκαετίες. Και οι νέοι συνάδελφοι έχουν ακόμα κάτι από τους γονείς τους και τους βλέπεις με ένα αυτοκινητάκι. Κάθε χρόνο έρχονται σχολείο νέα παιδιά με τον ΑΣΕΠ ή με τους πίνακες και τα λέμε: δεν τους φτάνουν τα λεφτά ούτε για ...τσιγάρα.
 Αλλά αυτά τα ξέρετε και  από τους φίλους σας.Να μην ανοίγομαι άλλο. Μην κολάτε λοιπόν μερικοί στον ιδιαιτερατζή του Δημοσίου και μόνο. Είναι και αυτός θύμα της ίδιας της κατάστασης της παιδείας και αποτέλεσμα της ανεπαρκούς μόρφωσης που απεκόμισε ως μαθητής . Είναι αναμφίβολα μια τραγική ,  μισητή και αξιοθρήνητη μορφή που μαρτυράει μια γενικότερη πραγματικότητα :ότι η εκπαίδευση νοσεί βαθειά , όπως και όλη η ελληνική κοινωνία.Σκοτώστε τον , κρεμάστε τον αν θέλετε , αλλά το φαινόμενο είναι σαν τη λερναία ύδρα. Θα βγάλει πιο πολλά κεφάλια. Η λύση είναι μία: να κατεδαφιστεί όλο το οικοδόμημα της παιδείας , σε όλες τις βαθμίδες και να χτιστεί ένα νέο με ορίζοντα το μέλλον και όχι το παρελθόν  όπως είναι τώρα. Υπάρχουν άνθρωποι που ξέρουν τον  τρόπο . Αν δελήσουν ξέρουν τη μέθοδο. Αλλά μήπως εξυπηρετεί καλύτερα τα αστικά στρώματα αυτή η κατασταση;Ποιος θα δώσει 30-40 ευρώ για το ιδιαίτερο ; Μα αυτός που έχει. Άρα ποιος να σπουδάσει ; Φυσικά το παιδί των ανώτερων στραμμάτων.Ήδη σήμερα τα ΑΕΙ έχουν ποσοστά φοιτητών από τα υψηλά οικονομικά στρώματα που είναι εντυπωσιακό.
 Να σας πω και αυτό και να κλείσω : Μια χρονιά διορθώναμε γραπτά από την  Αττική. Αρσακεια, Γείτονας,Κολλέγια, Βαρβάκεια , Ανάβρυτα κλπ. Λοιπόν συνάδελφοι , πιο πολλά γραπτά παίρναν 17 - 20 παρά 10 - 14 ! Αυτό στα μαθηματικά.Η γυναίκα μου που διόρθωνε γλώσσα, έμεινε άφωνη. Δεν το περίμενε. Γραπτά που σε καθήλωναν. Μάθαινες από αυτά , τόσο καλογραμμένα ήταν.
 Από τότε το κατάλαβα καλά. Τζάμπα παιδεύομα να κάνω μάθημα στους μαθητές ενός επαρχιακού σχολείου. Ο αγώνας είναι τελείως άνισος.
 Κάπως έτσι θα γίνει και με τους δασκάλους .Η οικονομική εξαθλίωση θα φέρει και την πνευματική τους αυτοκτονία. Και μεις θα συζητάμε αν είναι ηθικό να κάνει ο δημόσιος δάσκαλος μάθημα, λες και υπάρχει κανένας που λέει ότι είναι.Κάνουν οι πλούσιοι ιδιαίτερα στα παιδιά τους , τους βλέπουν και οι μικροαστοί που θέλουν με ένα πτυχίο να γίνουν και αυτοί μεγάλη τάξη και πέφτουν στο ιδιαίτερο. Πληρώνουν λοιπόν  και αφού πληρώνουν κάποιοι θα τους τα πάρουν. Αν είναι φροντιστές , ή ιδιαιτεράκηδες του δημοσίου ή άλλοι , δε δίνω  δεκάρα, ούτε με νοιάζει. Να μην πάει κανένας γονιός σε διορισμένο. Να βγει ο υπουργός και το αναγγείλλει: '' γονείς μη στέλνετε τα παιδιά σας ιδιαίτερο  σε καθηγητές του σχολείου σας και σε διορισμένους''. το κάνει ; ΟΧΙ ! Αν καταλάβετε το γιατί , τότε θα έχουμε συμφωνήσει όλοι σε κάτι : πως όλοι κοροΙδεύουν τους υπόλοιπους , όλοι είναι ευχαριστημένοι και όλοι βολεύονται με την κατάσταση. Και κυρίως αυτοί που ψευτογκρινιάζουν είναι οι πιο βολεμένοι και οι πιο ακατάλληλοι να κάνουν  ή να δεχτούν την παραμικρή αλλαγή .
 Φεύγω - κουράστηκα.Απ'ότι θα καταλάβατε από τα τόσα που σας αραδιάζω , μάλλον δεν κάνω πολλά ιδιαίτερα.Για αυτό οι φίλοι με αποκαλούν  ..βλάκα!Επειδή φέτος έδιωξα πάνω από 10 μαθητές ( παιδιά γιατρών , μηχανικών κλπ).Επειδή προσπάθησα να περισώσω κάτι από την ...χαμένη αξιοπρέπεια.Αλλά είναι ένα λάθος που θα το τραβήξω μέχρι τα άκρα:Σε δυο - τρία χρόνια , αν ζω ακόμα , να τα παρατήσω τελείως. Υπάρχουν τόσοι συνάδελφοι που με χαρά θα ακολουθήσουν το λάθος μου , χωρίς από αυτό  να έχουν  μάθει απολύτως τίποτα.Διότι κάθε άνθρωπος θέλει να κάνει το δικό του λάθος για να μάθει!
 Μπάμπης        

Αποσυνδεδεμένος MATH

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #40 στις: Δεκέμβριος 13, 2007, 11:27:54 μμ »
...........................................................................
Φέτος, είμαι αναπληρώτρια και από την αρχή της χρονιάς, δεν έκανα το παραμικρό για ιδιαίτερα, καθώς δεν επιτρέπεται. Δεν το κυνήγησα δηλαδή, όπως τις προηγούμενες χρονιές. Αλλά ακόμα σκέφτομαι, αν ερχόταν ένα ιδιαίτερο για 2-3 ώρες την εβδομάδα με πολύ καλή πληρωμή ανά ώρα, τι θα έκανα; Θα υπέκυπτα ή οι ηθικοί φραγμοί μου θα με εμπόδιζαν και θα τους υπεδείκνυα, κάποιον άλλο αδιόριστο συνάδελφο; Θα χρειαζόταν μεγάλο σθένος να αρνηθώ και μπορώ να το ομολογήσω, δεν θα το απέρριπτα.
Εσείς τι θα κάνατε;
Γιατί αν οι περισσότεροι δεν το δεχόσασταν, τότε χαίρομαι, γιατί τότε θα φαινόταν ότι τελικά οι περισσότεροι έχουν ηθικούς φραγμούς και μόνο λίγοι υποκύπτουν, έτσι για να επιβεβαιώνουν και τον κανόνα,
Αυτό, που θέλω να πω, είναι ότι καμιά φορά είμαστε ηθικοί, επειδή ακριβώς δεν υπάρχουν πειρασμοί γύρω μας και δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά. Αν όμως υπήρχαν, πόσοι από εμάς θα μπορούσαν να τους προσπεράσουν;
Και πόσο εύκολο θα ήταν να πούμε το μεγάλο ΟΧΙ, που λέει και ο Καβάφης;
Το θέμα είναι να υπάρχει σε όλα ένα μέτρο. Αλλά και πάλι θα πει κάποιος: αυτός που κάνει σε ιδιαίτερο 3 ώρες την εβδομάδα είναι ηθικός και αυτός που κάνει δέκα όχι; Είναι δηλαδή ποσοτικό το πρόβλημα;
Για μένα το σωστό είναι να μην κάνω τίποτα, που εξευτελίζει εμένα ή εκμεταλλεύεται τους άλλους και να τους προκαλεί.
Ο κάθε άνθρωπος έχει το δικό του μέτρο ηθικής και τις δικές του αντιστάσεις. Ποιος θα μου πει δηλαδή ότι ο καθηγήτης, που κάνει ιδιαίτερα μέσα στην τάξη, δεν κάνει τίποτα, ή ότι ο άλλος που δεν κάνει είναι αστέρι; Όλα είναι σχετικά.
Δε θα κρίνω κανένα. Άλλωστε, ο αναμάρτητος πρώτος το λίθο βαλέτω.


Αγαπητή φίλη ,
  να κάνεις αυτό που λέει η συνείδησή σου.Προσωπικά δεν αποδέχτηκα ποτέ μάθημα από παιδιά του σχολείου μου. Ούτε καν από απόφοιτους !Δε μετάνοιωσα ποτέ. Αλλά να το ξεκαθαρίσουμε :  είναι άλλο  να πάρεις παιδί συναδέλφου σου που δεν το έχεις κάν στο ίδιο σχολείο με σένα και άλλο να πάρεις παιδί εργάτη με 50 ευρώ που ξέρεις  ότι δουλεύει τρεις βάρδιες για να σε πληρώσει. Αν  ο κόσμος σιχάθηκε το δημόσιο δάσκαλο , δεν το έκανε  επειδή έκανε ένα μαθημα σε ένα γνωστό του -  διότι σε τελευταία ανάλυση είναι καλός δάσκαλος και το αξίζει -  αλλά επειδή μετέτρεψε σε εμπόρευμα τη διδασκαλία και τον εαυτό του, άλλοτε εκβιάζοντας  έμμεσα ή άμεσα μαθητές , άλλοτε περιφρονώντας το σχολείο του  κάνοντας κλίκες με άλλους συναδέλφους  πασάροντας μαθητές και άλλοτε εξωντώνοντας οικονομικά γονείς που τα δίναν όλα  για όλα για να βγάλουν έναν γιατρό στην οικογένεια.
 Όλα έχουν ένα μέτρο.Μακάρι να μπορείς να ζήσεις χωρίς μαθήματα. Όχι γιατί είναι ηθικά μεμπτό - αυτό είναι αστείο και ανοησία - αλλά γιατί με τα μαθήματα θα στερήσεις από τον εαυτό σου την πολύτιμη ώρα για να ξεκουραστείς , να σκεφτείς , να ερωτευτείς , να ακούσεις ένα τραγούδι , να πας μια βόλτα στο δασάκι , να κάνεις όνειρα και ό,τι άλλο θέλεις.
 Και όταν έγραψα χθες ότι ''ντρέπομαι που κάνω μαθήματα'' , δεν είναι γιατί είναι ανήθικο ή παράνομο ή φοροδιαφεύγω(εδώ ξεπουλιέται η χώρα και αυτό το ψηφίζει το 85 % του ελληνικού λαού !) , αλλά γιατί διαπράττω ύβριν κατά του εαυτού μου , στερώντας τον από αυτά που σου έγραψα παραπάνω.Θα ήθελα να μάθω ακόμα δυο ξένες γλώσσες , να μάθω χορό , να συνεχίσω να μαθαίνω το ωραίο μπουζουκάκι και να κάνω μια κομπανία με δυο τρεις φίλους να λέμε τα ρεμπέτικά μας , να γραφώ σε μια σχολή ακόμα ή να κανω ένα μεταπτυχιακό στη μαθηματική  λογική  , να μεταφράσω από τη γερμανική ένα έργο του Καραθεοδωρή και του Hilbert και τόσα άλλα που ο χρόνος δε μου φτάνει εξαιτίας των μαθημάτων.
 ............................................................................
'' Διότι ... πράγματα πολλά είχα να κάνω έξω.
Αλλά δεν άκουσα ποτέ ήχο κτιστών ή κρότον.
 Ανεπαισθήτως μ'έκλεισαν από τον κόσμον  έξω ''

                                                                  Κ. Καβάφης

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« Απάντηση #41 στις: Δεκέμβριος 13, 2007, 11:44:39 μμ »
Δε θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο στο συγκεκριμενο θεμα απ'οτι συμφωνω με το συναδελφο MATH.
Τι να προσθεσει κανεις?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32305
  • Τελευταία: Efiu
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160468
  • Σύνολο θεμάτων: 19219
  • Σε σύνδεση σήμερα: 837
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 519
Σύνολο: 531

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.