0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ήδη έχουν γραφεί σε άλλα θέματα εντυπώσεις από τους διαμορφωμένους νέους πίνακες με το νόμο Γαβρόγλου. Με μία γρήγορη ανάγνωση σε αρκετές ειδικότητες όσο αφορά την κατάταξη και τα χαρακτηριστικά (προϋπηρεσία, προσόντα, ηλικία κλπ) των εκπαιδευτικών σε θέσεις προσλήψεων και πιθανόν διορισμών παρατηρώ ότι υπάρχουν κοινά χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα αναφέρω την καλή θέση όσων έχουν διδακτορικά (εντυπωσιακό το πλήθος τους) πίσω από αυτούς που έχουν πολύ μεγάλη προϋπηρεσία. Με τον τίτλο του θέματος προσδοκώ να καταγράψουμε κυρίως τάσεις για το μέλλον (επόμενη προκήρυξη) και να γίνουν προβλέψεις για την βιωσιμότητά του νόμου αυτού (διατήρηση ή αλλαγές ή αντικατάστασή του). Ίσως να προκύψουν και συμπεράσματα τα οποία θα μας βοηθήσουν στις αποφάσεις και τος επιλογές μας στην πορεία.Θα παρακαλούσα όλους και όλες να σεβαστούν τους άλλους/ες στην συζήτηση αυτή και να αποφύγουν τις κλαδικές αντιπαλότητες. Ας αποφευχθούν οι συνήθεις αντιπαλότητες με τους/τις γνωστούς στα άλλα θέματα. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να μένουμε στο θέμα και να σεβόμαστε τον/την συνομιλητή/τρια και τους άλλους κλάδους και ειδικότητες.Προσωπικά θα επανέλθω με τεκμηριωμένα στοιχεία μετά από μία καλύτερη μελέτη των πινάκων.
Ε, μόλις μαζέψει μπόλικος κόσμος κοντά στα 160-200 μόρια και αρχίσουν και γίνονται πρακτικά αδύνατα τα πράγματα για όσους έχουν κάτω από 100, θα αρχίσουν να σκάνε φωνές από νέους πτυχιούχους που θα ουρλιάζουν "Και εμείς καμιά απολύτως ελπίδα για διορισμό; Ακόμα και με 10 στο πτυχίο, δύο ξένες γλώσσες, διδακτορικό και δύο μεταπτυχιακά και πάλι είμαστε 10-20-30-40 μόρια πίσω από τον τελευταίο. Που βρίσκετε την δικαιοσύνη σε αυτό; Δεν θα προσληφθούμε ποτέ;"Ε κάπου εκεί θα έρθει ένας νέος υπουργός και θα πει: "Διαγωνισμός ΑΣΕΠ"Εκεί θα έχει πολύ γέλιο. Θα έρχεται αυτός που το παίζει μάγκας σήμερα, ότι έχει διδακτορικό και μεταπτυχιακά και άρα είναι, με βάση τα τυπικά προσόντα, αυτός που αξίζει την πρόσληψη και θα γράφει τα ίδια που γράφουν αυτοί που χάσανε την θέση τους τώρα."Εγώ που πήρα μεταπτυχιακά και διδακτορικά και έτρεχα σε όλη την Ελλάδα, όπου με στέλνανε, εγώ που μόλις κατάφερα να αρχίσω να ζω με μια κάποια σταθερότητα, στα 40 μου θα πρέπει να παίξω κορώνα γράμματα την ζωή μου σε ένα διαγώνισμα; Που μπορεί να είμαι και άρρωστος εκείνη την μέρα;"Και θα εισπράττει την πληρωμένη όσο και απαξιωτική απάντηση "Με τόσα τυπικά προσόντα και άρρωστος θα μπορείς να γράψεις άριστα. Οπότε τι κλαίγεσαι; Εκτός και αν τα πτυχία τα αγόρασες, δεν τα μάτωσες".Αυτό είναι τόσο σίγουρο όσο το να προβλέψει κάποιος ότι αύριο θα ξημερώσει Σάββατο. Αλλά εντάξει, αργεί ακόμα αυτή η εποχή, 10 χρονάκια ίσως, οπότε δεν περιμένω θετική αντίδραση σε αυτό που γράφω εδώ. Αργούμε ακόμα.
Και θα εισπράττει την πληρωμένη όσο και απαξιωτική απάντηση "Με τόσα τυπικά προσόντα και άρρωστος θα μπορείς να γράψεις άριστα. Οπότε τι κλαίγεσαι; Εκτός και αν τα πτυχία τα αγόρασες, δεν τα μάτωσες".
Συμφωνώ μαζι σου! Ενα απλο ανακάτεμα της τράπουλας είναι για να μαλώνουμε μεταξύ μας! Για εμενα θα πρέπει να γίνεται οτι και στην επιλογή για σχολές δικαστών. Γραπτός διαγωνισμός απο μηδενική βάση και να γνωρίζουμε απο πριν για πόσες θέσεις μιλάμε! Ειναι ο μόνος διαγωνισμός ΑΣΕΠ που δεν λεει επίσημα με ΦΕΚ θα προσλάβω 10500 απο τους οποίους 5000 ΠΕ70 2000 ΠΕ02 κλπ κλπ απαράδεκτο!
Καμία σύγκριση δεν μπορεί να γίνει με τους δικαστές. Μιλάμε για 100-150 θέσεις. Η εκπαίδευση είναι ιδιαίτερη περίπτωση. Απλά σου αναφέρω ότι αφορά όλα τα πτυχία και ότι χρησιμοποιεί τη δεξαμενή που προκύπτει για να πάρει και χιλιάδες συμβασιούχους. Έχουν αναφερθεί πολλές φορές οι λόγοι που δεν ευνοούν γραπτό διαγωνισμό στις διαμορφωμένες συνθήκες.
ο μόνος λόγος που σχολιάζω (μπορούσα και με πμ) πέρα από το γεγονός ότι το γράφεις ωραία και λογικά, είναι το θεϊκό 1+1 = α+ΦΠΑ χαχαχαχαχα, αλλά ρε αδερφέ, πού έχει ΦΠΑ 57% ; δεν το έχω δει αλλού ως ιδέα, ωραίο πάντως...
Οπότε θεωρεις το υπάρχων συστημα καλυτερο απο τον γραπτό; Με τον γραπτο δίνεις την ιδια ευκαιρια και σε αυτον με 10χρονια προυπηρεσια και σε αυτον με κανενα χρονο, και σε αυτον με πτυχιο και σε αυτον με διδακτορικο και σε αυτον που ειναι αγαμος και σε αυτον που εχει 6παιδια. Ποιο θα ηταν το ιδανικότερο σύστημα δλδ;
Δεν υπάρχει ιδανικό σύστημα. Τα συστήματα προσαρμόζονται στις συνθήκες της εποχής. Έτσι καταργήθηκε και η επετηρίδα κάποτε. Τη δεδομένη στιγμή νομίζω ότι ικανοποιεί τις ανάγκες της εποχής. Σε 10 χρόνια μπορεί να γυρίσουμε στον γραπτό ή στην επετηρίδα. Ποιος ξέρει? Το πρόβλημα είναι ότι είμαστε πολλοί, πολλοί εργάζονται με σύμβαση και προσλαμβάνονται από ενιαίο πίνακα. Η απόφαση του ΣτΕ ήταν καθοριστική.
δεν ξέρουμε τι θα πει το ΣτΕ αν το μοριοδοτικο του Γαβρόγλου έτσι όπως είναι δομημένο ειναι το καλυτερο κι όχι το να δινει ποσόστωση σε νέους δηλαδη 50% των θέσεων σε έχοντες προϋπηρεσια-εργασ. εμπειρια και 50 σε μη έχοντες και ανάλογα σε ειδικές κατηγοριεσ και τριτεκνους κλπ έτσι στους μοριοδοτικους δινει ευκαιρίες στους νέους σε άλλους ασεπ