0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε επικοινωνία με τον διευθυντή, ενημερώθηκα ότι τα μαθήματα (ΠΕ02) έχουν ήδη μοιραστεί και θα πάρω ό,τι απέμεινε (8 διδακτικά αντικείμενα, από τα οποία δεν έχω ξαναδιδάξει κανένα, 7 από το λύκειο κι 1 από το γυμνάσιο). Ζήτησα ανακατανομή (είτε ολική είτε τροποποίηση) μαθημάτων εξηγώντας ότι ο φόρτος εργασίας θα είναι ακραίος και άρα η προετοιμασία ανεπαρκής, αλλά ο διευθυντής δεν το δέχτηκε.
Με την ίδια λογική, εξάλλου, θα μπορούσε ένας σύλλογος να αποφασίσει να αφήσει τα ζόρικα μαθήματα/περισσότερα αντικείμενα για τον αναπληρωτή και να τον υποχρεώσει να πάρει ό,τι περισσεύει.
Η συνάδερφος δεν είναι αναπληρωτής, αλλά μόνιμη. Την αντιμετωπίζουν όμως ως ξένο σώμα και της φέρονται αφ' υψηλού. Ο ίδιος ο διευθυντής καλύπτει τους παλιούς. Οπότε δύσκολα τα πράγματα... Περιθώριο συνεννόησης με τους συναδέρφους να υποθέσω ότι δεν υπάρχει; Δηλαδή να τους πεις αυτά που είπες και στον διευθυντή; Ή πρόκειται για μια κλίκα; Συγγνώμη που γράφω έτσι ωμά, αλλά έτσι μου φαίνονται. Αν ξέρεις ότι ο σύμβουλος είναι συνεργάσιμος, πες του ότι θα απευθυνθείς και σε αυτόν. Άλλωστε θα αξιολογηθείς και από αυτόν....
Δλδ τι θα πει στον σύμβουλο; Δεν θέλω να κάνω το τάδε μάθημα γιατί μου φαίνεται δύσκολο;Να μιλάμε με σοβαρά επιχειρήματα!Επίσης είναι παιδαγωγικά σωστό να αλλάζουν οι μαθητές καθηγητή σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα;Τέλος για ποια κλίκα μιλάς; Κλίκα θα ήταν αν όταν χώριζαν μαθήματα ήταν εκεί η συνάδελφος και την κάνανε στην άκρη αλλά όταν αυτοί χώριζαν μαθήματα δεν γνώριζαν καν αν θα τους έρθει κάποιος και πότε θα τους έρθει
Serraios, σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου,αλλά από πού συνάγεις ότι "δεν θέλω να κάνω το τάδε μάθημα γιατί μου φαίνεται δύσκολο"; Αυτό που έγραψα ήταν πολύ διαφορετικό και αφορούσε τη δίκαιη κατανομή μαθημάτων και τον υπερβολικό φόρτο εργασίας. Και ναι, δεν είναι παιδαγωγικά σωστό να αλλάζουν οι μαθητές καθηγητή σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά είναι μάλλον προτιμότερο από το να έχουν έναν καθηγητή εξουθενωμένο που θα πασχίζει να είναι αποτελεσματικός και δεν θα τα καταφέρνει, όχι από τεμπελιά, αλλά επειδή θα του έχει ανατεθεί κάτι που εκ των πραγμάτων είναι ανέφικτο, δηλαδή 8 διαφορετικά, άγνωστα αντικείμενα - που περιλαμβάνουν "κατεύθυνση" κι έχουν, σχεδόν όλα, τράπεζα θεμάτων. Τέλος, η συνάδελφος που μίλησε για κλίκα εννοούσε, προφανώς, ότι οι "παλιοί" γνωρίζονται και συχνά αλληλοϋποστηρίζονται και άρα είναι πιθανό να το κάνουν σε βάρος κάποιου νεόφερτου.
Όπως θα γνωρίζεις όμως τις αναθέσεις μαθημάτων δεν τις κάνει ο Διευθυντής ούτε οι συνάδελφοι μεταξύ τους αλλά ο Σύλλογος Διδασκόντων. Στον Σύλλογο μπορείς να μην υπογράψεις την απόφαση και να γράψεις αναλυτικά τις ενστάσεις σου, μετά μπορείς να κοινοποιήσεις την απόφαση στην ΔΔΕ που ανήκεις στον σύμβουλο παιδαγωγικής ευθύνης και στον σύμβουλο των Φιλολόγων. Φυσικά μπορούν να πιέσουν άλλα όχι να επιβάλουν. Από την άλλη και εσένα μπορούν από το σχολειό σου να σε πιέσουν με διαφορετικά μέσα π.χ. πρόγραμμα, εφημερίες, ανάθεση πολλών εργασιών κλπ κλπ δλδ θέλω να πω ότι θα πρέπει να ξέρεις ότι η δράση ίσως φέρει και αντίδραση. Τελειώνοντας ο λόγος που πραγματικά με κάνει να σχολιάζω και με βγάζει απο τα ρούχα μου (και δεν είναι προσωπικό) είναι πως πριν καν μιλήσεις με τους συνάδελφους σου, που μπορεί να μην έχουν κανένα θέμα με το αλλάξουν αντικείμενα, εσύ σκέφτεσαι τι να κάνεις για να τους επιβάλεις κάτι άλλο. Οχι ότι θεωρώ πιο τιμίους ή πιο συναδελφικους τους συνάδελφους σου που άφησαν τα πιο σκληρά αντικείμενα για εσένα.