0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ιδέες υπάρχουν, θέληση δεν υπάρχει.
Προφανώς και σε ολα τα θέματα , αφού το υπουργείο δεν ενδιαφέρεται απλώς για τίποτα ουσιαστικό . [...] θεωρώ ότι με τα μέσα-σεμινάρια-εμπειρια- ήδη αποκτημένες δεξιοτητες κλπ που υπάρχουν είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να επιβάλλεται επιμόρφωση στην οποία η πρόσβαση είναι θέμα ΤΥΧΗΣ καθαρά και να μη δίνεται δικαίωμα συμμετοχής στην πιστοποίηση. [...] Ας δώσουν το δικαίωμα σε όσους θέλουν να μετρήσουν τις δυνάμεις τους. Τι κοστος έχει; Εκτός αν είναι θέμα άλλης χρηματοδότησης ...
Ναι, δεν θα έπρεπε να γίνεται κλήρωση για την επιμόρφωση/πρόσβαση στις εξετάσεις. Δεν είναι αγαθό για τους λίγους και εκλεκτούς. Παλαιότερα έκαναν και κάτι άλλο χειρότερο. Δεν επέτρεπαν σε όλες τις ειδικότητες να δώσουν για το επίπεδο Α'. Το επέτρεψαν σε όλες μόνο μετά από έντονες διαμαρτυρίες σχετικά με τη μοριοδότηση θέσεων ευθύνης.
Φαίνεται από τη διαμόρφωση του προγράμματος και το αξιολογοτατο σάιτ πόσο αξιοι ειναι για την εν λογω επιμορφωση και πιστοποιηση 🙄🙄🙄
Όταν ξεκίνησε η επιμόρφωση και πιστοποίηση στις ΤΠΕ Α΄ επιπέδου (τότε που έπεφταν 300+300=600 Ευρώ στον καθένα) τα προγράμματα αφορούσαν ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ 04 για τη Βθμια και ΠΕ60/70 για την Αθμια. Φυσικά αυτοί έπαιρναν τότε το 1 μόριο της πιστοποίησης Α επιπέδου. Αργότερα επεκτάθηκε και στις άλλες ειδικότητες πλην των ΠΕ19/20 (ΠΕ 86 σήμερα) γιατί αυτοί ....τα ξέρουν!Φυσικά δεν έπαιρναν ούτε το 1 μόριο στις κρίσεις γιατί έτσι γίνεται και με τους ξενόγλωσσους που δεν παίρνουν μόρια ξένης γλώσσας γιατί αποτελεί προσόν διορισμού. Προφανώς με το πιστοποιητικό Α επιπέδου κάποιος διορίζεται στην εκπαίδευση!Με το διαχωρισμό των επιπέδων σε Β1 και Β2 άλλαξαν σιγά σιγά πολλά πράγματα και σήμερα παίρνουν αντίστοιχα πιστοποιητικά όλες οι ειδικότητες (και τα μόρια βεβαίως βεβαίως).Πρόσεξτε όμως: όλες οι ειδικότητες, όχι όλοι οι εκπαιδευτικοί. Όσοι προλάβουν γιατί δεν έχει θέση για όλους!
Επειδή προφανώς γνωρίζεις καλύτερα (ως επιμορφωτής σχολιάζεις ; ) , για διαφώτισέ μας : 1. στις οδηγίες αναφέρεται " Προκειμένου να θεωρηθεί επιτυχής η συμμετοχή του υποψηφίου στις εξετάσεις και να αποκτήσει την Πιστοποίηση Β1 επιπέδου ΤΠΕ, πρέπει να απαντηθεί σωστά τουλάχιστοντο60%των 42 ερωτημάτων, δηλαδή τουλάχιστον 25 ερωτήσεις." υπάρχει ποσοστό συμμετοχής των "παρουσιάσεων" ή "εφαρμογών" στην απόκτηση πιστοποίησης ; θες να μας πεις; πέρα από την παρουσία και ανταπόκριση (όπως όπως) στην επιμόρφωση, οπότε έχεις συμπληρώσει τις ώρες παρουσίας , παίρνεις βαθμο που συνυπολογίζεται μάς λες ... έχουν κοπεί πολλοί λόγω εργασιών-παρουσιάσεων άραγε; κάποια διευκρίνιση; 2. αμφιβάλλεις ότι ενδεχομένως κάποιοι να εφαρμόζουν στην τάξη και χρόνια ακόμα πολλά από αυτά που λεγονται στην επιμόρφωση; γιατί να μην έχουν το δικαίωμα στην ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ - ξαναλέω - επειδή ίσως ήταν άτυχοι στη κλήρωση; 3. δεν αναφέρομαι στη φιλοσοφία της επιμόρφωσης αλλά στην πιστοποίηση - ξαναματαλέω. προφανώς κάθε επιμορφωση προσφέρει κάτι παραπάνω ή και πολλά ή και σχεδόν τίποτα (είναι ψιλοαγγαρεία - τι σου λέω , ε; ) . η πιστοποίηση γιατί να μην είναι ξεχωριστά, όπως είναι στο Α' επίπεδο ; με αυτά που είδαμε τα χρόνια της τηλεκπαίδευσης είναι ΑΠΙΘΑΝΟ να μπορεί καποιος να ανταποκριθεί στις εξετάσεις ; εντάξει , πετάει ο γάιδαρος. δεν δινουμε πάντως αξία στη δουλειά μας έτσι, φιλικά το γράφω.Διαφωνείς δηλαδή να μπορεί να δίνει κάποιος εξετάσεις κι ας κοπεί βρε αδερφέ ! Πάσο... Αυτή η λογική του παραλόγου είναι και του ΥΠΑΙΘ, βεβαια.
Ναι, βαθμολογούνται κανονικά οι εργασίες. Αν δεν είναι επιτυχής η ολοκλήρωση, δεν έχεις δικαίωμα συμμετοχής στην πιστοποίηση. Άλλος ο βαθμός στις εξετάσεις, αυτόν αφορά αυτά που παραθέτεις. Και αν δεν ολοκληρώσεις τις εφαρμογές στην τάξη στο Β2, δεν μπορείς να συμμετάσχεις στις εξετάσεις.
ΔΕΝ συμμετέχει η παρακολούθηση κατ' ουδένα τρόπο στο Β1 , απλώς δίνει το δικαίωμα συμμετοχής στην πιστοποίηση (συμβατικές υποχρεώσεις) , αυτό θεωρώ οτι πρέπει να αλλάξει στην παρούσα φάση. Το αν πάρεις ή όχι την πιστοποποίηση είναι καθαρά θέμα των εξετάσεων (100% ποσοστο δηλαδή απόδοσης σε αυτές). Ετσι δεν είναι; Εσύ (και άλλοι) πιστεύω ότι καταλαβαίνεις τη διαφορά αυτού που λέω! Ειναι σα να μας λένε ότι πρέπει να κάνεις μαθήματα αγγλικών σε φροντιστήριο κι ας έχεις μάνα Αγγλίδα για να δώσεις για πτυχίο ! Ας δώσουν το δικαίωμα σε όσους θέλουν να μετρήσουν τις δυνάμεις τους. Τι κοστος έχει;
Για το Β1 οι εργασίες όντως δεν ήταν υποχρεωτικές ήταν προαιρετικές, η παρακολούθηση δεν μετρούσε, είχαμε και κάποιες απουσίες, μόνο η εξέταση μετρούσε όπως καταλάβαμε όλοι και εξετάσεις τουλάχιστον η δική μου φουρνιά έδωσε 5 χρόνια αργότερα από τότε που κάναμε τα μαθήματα. Τώρα για το Β2 που λέτε, οι εργασίες πως είναι; είναι κάποιο διδακτικό σενάριο να παρουσιάσεις στην τάξη ή κάποιο ψηφιακό εργαλείο που το εφαρμόζεις στην τάξη και το παρουσιάζεις στα μαθήματα; Eπιπλέον ξέρετε πότε θα ξανανοίξει το Β2 για να κάνουμε αίτηση;