*

Αποστολέας Θέμα: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15  (Αναγνώστηκε 406009 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1246 στις: Νοέμβριος 25, 2014, 08:12:49 πμ »
Προσωπικά έχοντας δουλέψει επί 15 χρόνια σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα δε νιώθω την ανάγκη για προετοιμασία στην ύλη του γυμνασίου. Πλέον στα μαθήματά μου διαβάζω μόνο για Β και Γ λυκείου. Αλλά εκεί ίσως διαβάζω και περισσότερο από τον μαθητή.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:51:18 »

Αποσυνδεδεμένος F.

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 604
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1247 στις: Νοέμβριος 25, 2014, 03:52:59 μμ »
Οταν εχεις παιδι που ειναι νοητικα κατω του επιπεδου των συνομηλικων του απο 3 χρονια μεχρι και 10 και πρεπει στην ββαθμια να διδαχτει οσο γινεται παρομοια πραγματα με εκεινα των συνομηλικων του ισως χρειαζεται αλλου ειδους προετοιμασια οπως πχ εκανα παλαιοτερα σε ενα παιδι στο οποιο εγραφα ολη τα θεωρητικα της ταξης του σαν ιστορια παραμυθιου καθως αδυνατουσε να καταλαβει εστω και τα βασικα μονο απο το βιβλιο. Προφανως στα θετικα μαθηματα θα εχει λιγοτερο γραψιμο και διαβασμα αλλα και παλι ξερω ατομα που παρατουσαν τους πινακες και τα χαρτια και μαθαιναν φυσικη και μαθηματικα στα παιδια με αναπαραστασεις και αληθινα αντικειμενα οσο μπορουσαν, γιατι οι τυποι και οι αριθμοι δεν ειχαν κανενα νοημα γι αυτα..παντα μιλαω για παιδια γυμνασιου λυκειου. Αλλα οπως παντα παιζει ρολο το ειδοςτου προβληματος του παιδιου που θα σου τυχει.

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1248 στις: Νοέμβριος 25, 2014, 08:26:20 μμ »
Μετά από εμπειρία 3 ετών στο πρόγραμμα της παράλληλης με όλα τα συνακόλουθα προβλήματα (μη αποδοχή εκπαιδευτικών γενικής παιδείας, έλλειψη συνεργασίας γονέων, κάκιστοι διευθυντάδες, προστριβές για καθήκοντα και διαφωνίες για τα παρουσιολόγια, μοίρασμα ωρών σε 3-4 σχολεία), απορώ που ασχολείστε με τα χρήματα κ τα μόριά των αναβαθμισμένων ξέροντας πόσο κακοπερνούν και φθείρονται καθημερινά. Δεν αξίζει τον κόπο αυτό το πρόγραμμα. Το θέμα της ανεργίας κατανοητό αλλά η συναισθηματική υγεία σημαντικότερο.


++++++++++++++++++++++++=

Συμφωνώ με τα 1000!!! Εμένα η περσινή μου εμπειρία που ήταν έτσι ακριβώς όπως την περιγράφεις με οδήγησε στο να στρίψω εντελώς και να εκμεταλλευτώ το γεγονός πως ζω Αθήνα και βρήκα δουλειά στην ειδική αγωγή στον ιδιωτικό τομέα...δύσκολη μεν,αλλά αναγνωρίζεται ο κόπος μου και θα είναι εκεί και τον Ιούλιο και τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο του '15 και πάει λέγοντας ανευ σοβαρού απροόπτου...
Αυτό που είπες ήταν μεγάλη αλήθεια...μεγάααλη ψυχική φθορά για το τίποτα η παράλληλη...και πέρσι πέρναμε και 650 ευρώ λόγω του επιδόματος μεταπτυχιακού και πάλι έφτυνα τον κόρφο μου....μόνο τέλη Μαϊου ησύχασα όταν άρχισαν οι εξετάσεις...!!  :( :(  ??? ???  ::) ::)
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος Caterpillar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1249 στις: Νοέμβριος 25, 2014, 08:29:28 μμ »
http://youtu.be/zlE6zdtaFRs

Το Τ.Ε.Ε. Ειδικής Αγωγής Β’ Βαθμίδας Ανατολικής Θεσσαλονίκης στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας ΑμεΑ, παρουσιάζει τη θεατρική παράσταση:
«Ρωμαίος και Ιουλιέτα … Σαλονικιώτικα»
Τρίτη, 2 Δεκεμβρίου, 7:00 μ.μ.
Πολιτιστικό Κέντρο “Αλέξανδρος”
Εθνικής Αμύνης 1, Θεσσαλονίκη

Είσοδος Ελεύθερη

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:51:18 »

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1250 στις: Νοέμβριος 25, 2014, 08:36:36 μμ »
Δεν είναι και το πιο ενδιαφέρον πράγμα αλλά σίγουρα τα χρήματα είναι πλεόν καλά γι αυτό που κανουμε. Δε χρειάζεται προετοιμασία στο σπίτι, δε περνάς απουσίες, δε μιλάς με γονείς παρά μόνο των 2 παιδιών που έχεις, αν έχεις καλό διευθυντή δε πας σε εκδρομές ή τις μέρες που λείπει ο πιτσιρικάς κ.α. Τώρα αν κάποιος χαλιέται τόσο πολύ ψυχολογικά από όλο αυτό και προτιμάει να μένει άνεργος στο σπίτι του, πάσο.

Ξεχνάς πως κάθε χρόνο δεν τυχαίνουν τα ίδια περιστατικά....κι εγώ την πρώτη χρονιά ήμουν ζάχαρη...τη δεύτερη όμως μου έτυχε το πιο δύσκολο περιστατικό στη διεύθυνση...ΔΕΠΠΥ στα κόκκινα με επιπλέον διατατραχή διαγωγής. Απ'την άλλη και το σχολείο του έκανε πόλεμο. 2 φορές ήρθε σύσσωμο το ΚΕΔΔΥ στο σχολείο να μιλήσει στους καθηγητές...και από δω μπήκαν από κει βγήκαν!
Και αυτά μπορεί να σου τύχουν και κάθε χρονιά!

Επίσης το να λες πως όποιος δεν πάει να δουλέψει ας κάτσει σπίτι του άνεργος...είναι η στάση αυτού που δεν θέλει να δουλέψει πραγματικά (όπως απαιτεί ο ιδιωτικός τομέας) και που θέλει να την βγάζει στον αφρό με τις συνθήκες που περιέγραψες δηλ. καθόλου προετοιμασία στο σπίτι , κοπάνες όταν είναι εκδρομή και δεν πάει ο μαθητής κ.τ.λ...
Πέρα απ'το αναπληρωτιλίκι φίλε υπάρχουν και οι πραγματικές δουλειές που μπορείς να βρεις, αρκεί να προσφέρονται στον τόπο που ζεις (δύσκολο για την επαρχία το παραδέχομαι) και να θες να δουλέψεις.
Με 2 λόγια...η εναλλακτικη λύση δεν είναι η ανεργία!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 25, 2014, 11:53:13 πμ από newseditor »
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος F.

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 604
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1251 στις: Νοέμβριος 25, 2014, 09:07:50 μμ »
Θα μου επιτρεψεις να πω οτι το αναπληρωτηλικι οπως το αποκαλεις ειναι πραγματικοτατη δουλεια, τα εχεις περασει κι εσυ και οπως ειπες ειδες ποσο δυσκολα ειναι. Οι κοπανες που λες δεν γινονται συστηματικα και βασικα δεν γινονται. Οσα χρονια εργαζομαι και στον ιδιωτικο και στο δημοσιο δουλευα κανονικα τις ωρες μου και "εκανα κοπανα" μονο οταν μου επετρεπε ο διευθυντης οπως φανταζομαι κι εσενα αν εχεις καποιο προισταμενο και σου πει να μην ερθεις σε μια γιορτη η μια παρελαση δεν θα πατησεις ποδι να πας σωνει και ντε... Ειδικα οταν το σχολειο βρισκεται 1 ωρα+ δρομο απο το σπιτι σου. Οι περισσοτεροι που συνομιλω ειτε σε ενταξη ειτε σε παραλληλη προετοιμαζονται καθημερινα για την επομενη μερα. Δεν ειναι οτι δεν εχω γνωρισει καποιους που εχουν την σταση που περιεγραψες παραπανω, αλλα η περισσοτεροι ενδιαφερονται πραγματικα. Φιλικη επισημανση καθως η λεξη αναπληρωτιλικι χτυπησε ασχημα σε μενα τουλαχιστον που εχω εργαστει και σε ιδιωτικο και σε δημοσιο και μειωμενου και πληρους αλλα και ωρομισθια...αγαπαω τη δουλεια μου ας ειμαι και ..... αναπληρωτρια. :P

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1252 στις: Νοέμβριος 25, 2014, 09:10:02 μμ »
Δεν είναι και το πιο ενδιαφέρον πράγμα αλλά σίγουρα τα χρήματα είναι πλεόν καλά γι αυτό που κανουμε. Δε χρειάζεται προετοιμασία στο σπίτι, δε περνάς απουσίες, δε μιλάς με γονείς παρά μόνο των 2 παιδιών που έχεις, αν έχεις καλό διευθυντή δε πας σε εκδρομές ή τις μέρες που λείπει ο πιτσιρικάς κ.α. Τώρα αν κάποιος χαλιέται τόσο πολύ ψυχολογικά από όλο αυτό και προτιμάει να μένει άνεργος στο σπίτι του, πάσο.

Aν δεν είναι το πιο ενδιαφέρον πράγμα, μπορείτε να παραιτηθείτε. Ξέρετε υπάρχουν άλλοι εκπαιδευτικοί που την ειδική αγωγή ή όπως αλλιώς θέλετε να την πείτε την θέλουν πραγματικά. Το γεγονός ότι κάτι δεν είναι ενδιαφέρον είναι διότι δεν προσπαθεί κάποιος, με νέες μεθόδους κτλ να φτάσει έναν μαθητή από το 0 στο 0,5 ή ακόμα και πιο πάνω ανάλογα με την περίπτωση. Άρα εφόσον δεν θέλετε να προσπαθείτε, επίσης καλό είναι να παραιτηθείτε, μιας και για αυτό πληρώνεστε. Με λίγα λόγια εσείς οι ίδιοι προτάσσετε πλεον επιτακτικά την αξιολόγηση, μήπως και μπορέσει το τοπίο να ξεκαθαρίσει με αυτούς που κάνουν πραγματικά έργο και αυτούς που τα απλά κάθονται!!!

Εννοείται ότι δεν ισχύει αυτό σε όλα τα σχολεία ειδικής, μιας και υπάρχει μεγάλη ποικιλία περιπτώσεων. Υπάρχουν ειδικά που έχουν πολύ δύσκολες περιπτώσεις, άλλα που έχουν μια ποικιλία περιπτώσεων κτλ κτλ. Ο κάθε μαθητής άλλωστε είναι πάντα διαφορετικός από τον άλλο και για αυτό πληρώνεται ο εκπαιδευτικός ώστε να έχει ενδιαφέρον για κάθε περίπτωση !!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1253 στις: Νοέμβριος 25, 2014, 09:32:21 μμ »
Θα μου επιτρεψεις να πω οτι το αναπληρωτηλικι οπως το αποκαλεις ειναι πραγματικοτατη δουλεια, τα εχεις περασει κι εσυ και οπως ειπες ειδες ποσο δυσκολα ειναι. Οι κοπανες που λες δεν γινονται συστηματικα και βασικα δεν γινονται. Οσα χρονια εργαζομαι και στον ιδιωτικο και στο δημοσιο δουλευα κανονικα τις ωρες μου και "εκανα κοπανα" μονο οταν μου επετρεπε ο διευθυντης οπως φανταζομαι κι εσενα αν εχεις καποιο προισταμενο και σου πει να μην ερθεις σε μια γιορτη η μια παρελαση δεν θα πατησεις ποδι να πας σωνει και ντε... Ειδικα οταν το σχολειο βρισκεται 1 ωρα+ δρομο απο το σπιτι σου. Οι περισσοτεροι που συνομιλω ειτε σε ενταξη ειτε σε παραλληλη προετοιμαζονται καθημερινα για την επομενη μερα. Δεν ειναι οτι δεν εχω γνωρισει καποιους που εχουν την σταση που περιεγραψες παραπανω, αλλα η περισσοτεροι ενδιαφερονται πραγματικα. Φιλικη επισημανση καθως η λεξη αναπληρωτιλικι χτυπησε ασχημα σε μενα τουλαχιστον που εχω εργαστει και σε ιδιωτικο και σε δημοσιο και μειωμενου και πληρους αλλα και ωρομισθια...αγαπαω τη δουλεια μου ας ειμαι και ..... αναπληρωτρια. :P

Όπα, όπα....τα ίδια λέμε! Μην μπερδεύεσαι...
Και τη λέξη αναπληρωτιλίκι και το ότι δεν είναι πραγματική δουλειά το είπα γιατί πραγματικά πιστεύω πως μια δουλειά που υποβιβάζει τόσοτο άτομο που θέλει να δουλέψει αφήνοντας το άνεργο κάθε 7-8 μήνες και χωρίς κανένα εχέγγυο για συνέχιση της δουλειάς...ε, ναι, εγώ δεν την θεωρώ πραγματική δουλειά! Την θεωρώ απλά υποβιβασμό μας!
Και κάτι άλλο που με πείραξε εμένα πραγματικά και ήταν το τελειωτικό χτρύπημα, ήταν το ότι παρόλο το δύσκολο περιστατικό που είχα, τα πήγα αρκετά καλά με το παιδί και ο σύμβπουλος ειδικής μου έδωσε πολλές φορές τα εύσημα!
Αυτό όμως δεν θα είχε καμία σημασία για το κράτος και για τη συνέχιση της δουλειάς μου και προσφοράς μου....για του λόγου το αληθές....εν μία νυκτί άλλαξε ο νόμος και πήγαμε και όλοι πιο πίσω στον πίσω! Πού έπιασαν τόπο λοιπόν οι προσπάθειές μου; Ποιος τις αναγνώρισε και τι αντίκρισμα είχαν; ΚΑΝΕΝΑ!

Επίσης δεν μίλησα εγώ για κοπάνες f...αν προσέξεις αυτά είναι λόγια του μηνύματος που παρέθεσα του προηγούμενου συνομιλητή....μη με χρεώνεις λοιπόν μ'αυτό...
Την αγαπάω κι εγώ πολύ αυτή τη δουλειά (το αναπληρωτιλίκι  :P), απλά βαρέθηκα και σιχάθηκα να υποβιβάζονται οι κόποι μου και οι προσπάθειές μου και να μην έχω καμιά πρόοδο αλλά αντιθέτως να έχω και πισωγυρίσματα!
Ναι...απ'αυτή την άποψη λοιπόν η δουλειά μας στο σχολείο καταντάει "αναπληρωτιλίκι" 'οσο άσχημο κι αν ακούγεται...

ΥΓ: Εκεί που μου γύρισε εντελώς....ήταν όταν πέρσι το Πάσχα πήγα στο Λονδίνο σε μια φίλη που δούλευε σε ειδικό σχολείο ως βοηθητικό προσωπικό (αρχικά αυτό το πόστο της δώσαν) και τον Φεβρουάριο (εν μέσω της σχολικής χρονιάς) λόγω της καλής δουλειάς που έκανε και του ζήλου που έδειχνε ο διευθυντής την προήγαγε σε εκπαιδευτικό προσωπικό και της έδωσε ώρες διδασκαλίας και φυσικά τον Μάιο της ανανέωσε (μέσω interview βέβαια...στην Αγγλία τίποτα δεν γίνεται χωρίς interview και αξιολόγηση του έργου σου) τη δουλειά της για φέτος.....
Η φίλη μου λοιπόν (καλά να είναι η κοπέλα και κάθε πρόοδο της εύχομαι) προχώρησε στον χώρο επειδή είναι καλή και επειδή αναγνωρίστηκαν οι κόποι της....και επίσης πρέπει να συνεχίζει να  το αποδεικνύει συνεχώς αυτό....όχι όπως εδώ που είναι η κατάσταση οικτρή και η ειδική αγωγή απαρτίζεται πολλάκις από άτομα ακατάλληλα και κρέμεται από ΕΣΠΑ και αηδίες!!
Με 2 λόγια είσαι καλός αποδεδειγμένα και αξιολογημένα;;; Προχωράς! Εδώ.....ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι!!

ΥΓ2: Επίσης η φίλη μου έκανε διακοπές χαλαρή ξέροντας πως την περιμένει η δουλειά της τον Σεπτέμβριο...όχι γιατί είναι μόνιμη, αλλά γιατί είναι καλή και συνεχίζει να δουλεύει.....!! Συγκρίνετε και βγάλτε συμπεράσματα! Αυτό που προσφέρεται σ'εμάς μέσω της αναπλήρωσης λοιπόν.....είναι ένας υποβιβασμός και μια ξεφτίλα κατά τη γνώμη μου...
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 25, 2014, 09:36:32 μμ από ΛΩΡΑ »
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1254 στις: Νοέμβριος 25, 2014, 10:08:04 μμ »
Ξεχνάς πως κάθε χρόνο δεν τυχαίνουν τα ίδια περιστατικά....κι εγώ την πρώτη χρονιά ήμουν ζάχαρη...τη δεύτερη όμως μου έτυχε το πιο δύσκολο περιστατικό στην Α Αθηνών....ΔΕΠΠΥ στα κόκκινα με επιπλέον διατατραχή διαγωγής που χρειαζόταν φαρμακευτική αγωγή και οι γονείς δεν καταλάβαιναν...απ'την άλλη και το σχολείο του έκανε πόλεμο. 2 φορές ήρθε σύσσωμο το ΚΕΔΔΥ στο σχολείο να μιλήσει στους καθηγητές...και από δω μπήκαν από κει βγήκαν!
 Όποτε έθετα ερώτημα στις ημερίδες που είχαμε και έλεγα ποιο περιστατικό είχα (γιατί με ρωτούσαν) μου λέγαν με τρόμο και θαυμασμό ταυτόχρονα.."Αααα.....εσύ έχεις τον τάδε;" Ήταν πασίγνωστο το παιδί σ'όλη την Α Αθηνών...!!
Και αυτά μπορεί να σου τύχουν και κάθε χρονιά!

Επίσης το να λες πως όποιος δεν πάει να δουλέψει ας κάτσει σπίτι του άνεργος...είναι η στάση αυτού που δεν θέλει να δουλέψει πραγματικά (όπως απαιτεί ο ιδιωτικός τομέας) και που θέλει να την βγάζει στον αφρό με τις συνθήκες που περιέγραψες δηλ. καθόλου προετοιμασία στο σπίτι , κοπάνες όταν είναι εκδρομή και δεν πάει ο μαθητής κ.τ.λ...
Πέρα απ'το αναπληρωτιλίκι φίλε υπάρχουν και οι πραγματικές δουλειές που μπορείς να βρεις, αρκεί να προσφέρονται στον τόπο που ζεις (δύσκολο για την επαρχία το παραδέχομαι) και να θες να δουλέψεις.
Με 2 λόγια...η εναλλακτικη λύση δεν είναι η ανεργία!
Γι αυτό αστο...είσαι άκυρος και καλό είναι να μην περνάμε τέτοια μηνύματα παθητικότητας στο φόρουμ!
Δε νομίζω να σε χαρακτήρισα. Μάλλον δεν άντεξες και τα παράτησες, τι να κάνουμε κάποιοι αντέχουν λίγο παραπάνω. Δε πρόκειται ποτέ να στραφώ ξανά στον ιδιωτικό τομέα (έχω δουλέψει 4 χρόνια σε ιδιωτικό, και αρκετά χρόνια  σε φροντιστήριο) κι αυτό γιατί ακριβώς εκεί είναι που δεν εκτιμάται η δουλειά σου με τους άθλιους μισθούς και ωράρια.
Aν δεν είναι το πιο ενδιαφέρον πράγμα, μπορείτε να παραιτηθείτε. Ξέρετε υπάρχουν άλλοι εκπαιδευτικοί που την ειδική αγωγή ή όπως αλλιώς θέλετε να την πείτε την θέλουν πραγματικά. Το γεγονός ότι κάτι δεν είναι ενδιαφέρον είναι διότι δεν προσπαθεί κάποιος, με νέες μεθόδους κτλ να φτάσει έναν μαθητή από το 0 στο 0,5 ή ακόμα και πιο πάνω ανάλογα με την περίπτωση. Άρα εφόσον δεν θέλετε να προσπαθείτε, επίσης καλό είναι να παραιτηθείτε, μιας και για αυτό πληρώνεστε. Με λίγα λόγια εσείς οι ίδιοι προτάσσετε πλεον επιτακτικά την αξιολόγηση, μήπως και μπορέσει το τοπίο να ξεκαθαρίσει με αυτούς που κάνουν πραγματικά έργο και αυτούς που τα απλά κάθονται!!!

Εννοείται ότι δεν ισχύει αυτό σε όλα τα σχολεία ειδικής, μιας και υπάρχει μεγάλη ποικιλία περιπτώσεων. Υπάρχουν ειδικά που έχουν πολύ δύσκολες περιπτώσεις, άλλα που έχουν μια ποικιλία περιπτώσεων κτλ κτλ. Ο κάθε μαθητής άλλωστε είναι πάντα διαφορετικός από τον άλλο και για αυτό πληρώνεται ο εκπαιδευτικός ώστε να έχει ενδιαφέρον για κάθε περίπτωση !!!
Άλλος ένας ρομαντικός της εκπαίδευσης. Όχι δε θα παραιτηθώ φίλε μου για να κάνω τη χάρη σε εσένα και σε οποινδήποτε άλλο. Έχω κάνει αγώνα για να μπω στη δημόσια εκπαίδευση και αυτός ο αγώνας τώρα αποδίδει. Μου αρέσει πολύ η δουλειά μου αλλά όπως και να το κάνουμε έχω κάνει και πιο ενδιάφέροντα πράγματα στην εκπαίδευση. Να σας θυμίσω επίσης ότι στην παράλληλη δε μπορείς να ξεφύγεις ιδιαίτερα από αυτά που διδάσκει ο καθηγητής και να κάνεις τα δικά σου. Προσπαθείς να βοηθήσεις τον μαθητή να ακολουθήσει τους ρυθμούς της τάξης και δε χαράζεις τη δική σου πορεία.

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1255 στις: Νοέμβριος 25, 2014, 10:38:43 μμ »
Physike........τι ακριβώς δεν άντεξα; Την Ειδική Αγωγή σε πόστο αναπληρώτριας;; Και έτσι επειδή δεν την άντεξα...είπα να πάω σε κάτι ακόμη πιο απαιτητικό...στην Ειδική Αγωγή στον ιδιωτικό τομέα!! Μια και είμαι λολή και είπα να πάω κάπου που κρίνεσαι άμεσα κάθε λεπτό!!
Αυτό που δεν άντεξα (και που δεν πήρες χαμπάρι τι είπα.... ???) ειναι το να τα δίνεις όλα μέσα σε δύσκολες συνθήκες και να σε εμπαίζουν με την απειλη της ανεργίας κάθε 7-8 μήνες! Προτίμησα λοιπόν να πάω στα δύσκολα (γιατί τα αντέχω και το είδε αυτό ο εργοδότης που με προτίμησε από καμιά 35αρια ΠΕ70 που απευθυνθηκαν σ'αυτόν) αλλά να έχει και συνέχεια η δουλειά μου!

Εσύ λοιπόν απ'αυτό που είπα........κατάλαβες πως δεν άντεξα και τα παράτησα!!
Ευγε για τα επίπεδα κατανόησης που κατέχεις....και καλή αναμονή για δουλειά!!

ΥΓ: Ο κάποιος ειρωνικός μου τόνος δεν απευθύνεται σε όλους, αλλά σε άτομα που δεν μπορούν να κατανοήσουν και αμολούν άκυρα πράγματα! Κατανοώ πλήρως πόσο άσχημη και δύσκολη είναι αυτή η αναμονή και δεν την εύχομαι σε κανέναν....ο λόγος που έγραψα όσα έγραψα για το "αναπληρωτιλίκι" (που κατανοώ γιατί ακούστηκε άσχημα αν και εξήγησα γιατί το αποκάλεσα έτσι) ήταν για να απαντήσω σε αποφθέγματα τύπου "όποιος δεν θέλει τη δουλειά ας κάτσει άνεργος"
ΌΧΙ...δεν είναι έτσι τα πράγματα! όποιος θέλει να μην υποβιβάζει κι ο ίδιος τον εαυτό του (εκτός απ'το Υπουργείο που μας το κάνει ασύστολα) και εφόσον ζει ΄και σε κάποια περιοχή που υπάρχουν και 5 δουλειές στην Ειδική Αγωγή (δεν μιλάω για ιδιαίτερα....τα κανα κι εγώ και δεν τα θέλω κι εγώ καθόλου για πολλούς λόγους) μπορεί να απεθυνθεί και αλλού πριν τον τρελάνει το Υπουργείο!

Το μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή δεν μας κάνει ικανούς να δουλέψουμε μόνο σαν αναπληρωτές, αλλά υποτίθεται και αλλού στην ειδική αγωγή...αυτό πίστεψε με physike δεν είναι παραίτηση, αλλά ακριβώς το αντίθετο και θέλει και κότσια!
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1256 στις: Νοέμβριος 25, 2014, 10:47:24 μμ »
Και εφόσον είναι τόσο καλό το Υπουργείο Παιδείας σε αντίθεση με τον ιδιωτικό τομέα γιατί έχουν γεμίσει 90 σελίδες στο τόπικ γεμάτες αγωνία, φόβο, αμφιβολία και αναθέματα;

Επειδή το Υπουργείο είναι εξασφάλιση;  ??? Οπουδήποτε δεν έχουμε συνέχεια (και εμπερικλείω και τα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια σ'αυτό....δεν το αρνούμαι physike πως κι εκεί είναι άθλια) δεν έχουμε μέλλον ούτε ηρεμία!

Ελπίζω να έγινα κατανοητή...
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1257 στις: Νοέμβριος 25, 2014, 10:48:27 μμ »
Physike........τι ακριβώς δεν άντεξα; Την Ειδική Αγωγή σε πόστο αναπληρώτριας;; Και έτσι επειδή δεν την άντεξα...είπα να πάω σε κάτι ακόμη πιο απαιτητικό...στην Ειδική Αγωγή στον ιδιωτικό τομέα!! Μια και είμαι λολή και είπα να πάω κάπου που κρίνεσαι άμεσα κάθε λεπτό!!
Αυτό που δεν άντεξα (και που δεν πήρες χαμπάρι τι είπα.... ???) ειναι το να τα δίνεις όλα μέσα σε δύσκολες συνθήκες και να σε εμπαίζουν με την απειλη της ανεργίας κάθε 7-8 μήνες! Προτίμησα λοιπόν να πάω στα δύσκολα (γιατί τα αντέχω και το είδε αυτό ο εργοδότης που με προτίμησε από καμιά 35αρια ΠΕ70 που απευθυνθηκαν σ'αυτόν) αλλά να έχει και συνέχεια η δουλειά μου!

Εσύ λοιπόν απ'αυτό που είπα........κατάλαβες πως δεν άντεξα και τα παράτησα!!
Ευγε για τα επίπεδα κατανόησης που κατέχεις....και καλή αναμονή για δουλειά!!

ΥΓ: Ο κάποιος ειρωνικός μου τόνος δεν απευθύνεται σε όλους, αλλά σε άτομα που δεν μπορούν να κατανοήσουν και αμολούν άκυρα πράγματα! Κατανοώ πλήρως πόσο άσχημη και δύσκολη είναι αυτή η αναμονή και δεν την εύχομαι σε κανέναν....ο λόγος που έγραψα όσα έγραψα για το "αναπληρωτιλίκι" (που κατανοώ γιατί ακούστηκε άσχημα αν και εξήγησα γιατί το αποκάλεσα έτσι) ήταν για να απαντήσω σε αποφθέγματα τύπου "όποιος δεν θέλει τη δουλειά ας κάτσει άνεργος"
ΌΧΙ...δεν είναι έτσι τα πράγματα! όποιος θέλει να μην υποβιβάζει κι ο ίδιος τον εαυτό του (εκτός απ'το Υπουργείο που μας το κάνει ασύστολα) και εφόσον ζει ΄και σε κάποια περιοχή που υπάρχουν και 5 δουλειές στην Ειδική Αγωγή (δεν μιλάω για ιδιαίτερα....τα κανα κι εγώ και δεν τα θέλω κι εγώ καθόλου για πολλούς λόγους) μπορεί να απεθυνθεί και αλλού πριν τον τρελάνει το Υπουργείο!

Το μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή δεν μας κάνει ικανούς να δουλέψουμε μόνο σαν αναπληρωτές, αλλά υποτίθεται και αλλού στην ειδική αγωγή...αυτό πίστεψε με physike δεν είναι παραίτηση, αλλά ακριβώς το αντίθετο και θέλει και κότσια!
Κοίταξε επειδή δε μπορώ να ξέρω τους ακριβείς λόγους που σε έκαναν να αλλάξεις ρότα, αν ποτέ δούλεψες ως αναπληρωτρια, και επειδη δε με ενδιαφέρει και να τους μάθω δε συνεχίζω άλλο τη κουβέντα μαζί σου. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τη δουλειά μου στην ΕΑ απλά προτιμώ να έχω τάξη από το να κάνω παράλληλη. Όπως και να χει τη βρίσκω βαρετή, είναι η άποψή μου, δεν αλλάζει και σε όποιον αρέσει.

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1258 στις: Νοέμβριος 25, 2014, 10:54:19 μμ »
Κοίταξε επειδή δε μπορώ να ξέρω τους ακριβείς λόγους που σε έκαναν να αλλάξεις ρότα, αν ποτέ δούλεψες ως αναπληρωτρια, και επειδη δε με ενδιαφέρει και να τους μάθω δε συνεχίζω άλλο τη κουβέντα μαζί σου. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τη δουλειά μου στην ΕΑ απλά προτιμώ να έχω τάξη από το να κάνω παράλληλη. Όπως και να χει τη βρίσκω βαρετή, είναι η άποψή μου, δεν αλλάζει και σε όποιον αρέσει.

Αυτό με βρίσκει κι εμένα σύμφωνη........η παράλληλη δεν είναι ωραίο πόστο σε σχέση με ειδικό σχολείο ή την κανονική τάξη για ένα σωρό λόγους που μπορώ να παραθέσω κι εγώ,αλλά ψιλοβαριέμαι τώρα...πολλές φορές πέρσι βιώνοντας την παράλληλη στήριξη έτσι όπως εφαρμόζεται στην Ελλάδα είπα μακάρι να ήμουν σε κανονική τάξη, χωρίς να σημαίνει πως δεν αγαπώ την ΕΑ. Και μάλιστα σε ένα τελευταίο ερωτηματολόγιο που συμπλήρωσα τον Ιούνιο στην ερώτηση "τι θα προτιμούσατε του χρόνου, Ε.Α ή γενική εκπαίδευση" απάντησα γενική εκπαίδευση.
Η δική μου ένσταση είναι στο ότι αντιποδας του Υπουργείου είναι η ανεργία.
Επίσης για να αγαπας μια δουλειά πρέπει και να την έχεις...όχι να την έχεις περιοδικά ή και αμφίβολα. Και δεν το λέω μόνο για σένα, αλλά και για μένα που βίωνα αυτό το "σταμάτα-ξεκίνα" ή "θα δούμε αν θα ξαναξεκινήσεις" για να το πω καλύτερα..........
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1259 στις: Νοέμβριος 25, 2014, 11:58:38 μμ »
Παράθεση
Κοίταξε επειδή δε μπορώ να ξέρω τους ακριβείς λόγους που σε έκαναν να αλλάξεις ρότα, αν ποτέ δούλεψες ως αναπληρωτρια, και επειδη δε με ενδιαφέρει και να τους μάθω δε συνεχίζω άλλο τη κουβέντα μαζί σου. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τη δουλειά μου στην ΕΑ απλά προτιμώ να έχω τάξη από το να κάνω παράλληλη. Όπως και να χει τη βρίσκω βαρετή, είναι η άποψή μου, δεν αλλάζει και σε όποιον αρέσει.

physikos εφόσον τη βρίσκεις βαρετή γιατί δεν προσπαθείς να αλλάξεις το κλίμα στη τάξη;; δεν καταλαβαίνω δηλαδή περιμένεις τα πάντα έτοιμα από τους άλλους και να σου δώσουν τη σούπερ γουάου δουλειά για να μην βαριέσαι;

Δυστυχώς αυτό δεν υπάρχει. Το 'οτι βαριόμαστε κάτι εμείς οι ίδιοι το προκαλούμε ειδικά σε δουλειές. Η ρουτίνα και η βαρεμάρα ειναι το χαρακτηριστικό πως να το πω του δημοσίου υπαλλήλου, της ελλάδας γενικότερα.

Ε κάνε λοιπόν τα πράγματα καλύτερα, κινητοποιείσου και αλλαξέ τα. Ακόμα και μια αλλαγή μέσα στη τάξη αν κάνεις μπορεί να είναι προς όφελος όλων και να μην βαριέσαι ούτε εσύ ούτε οι μαθητές σου.

Είναι απορίας άξιο πάντως: πως γίνεται δυο 'άνθρωποι που ειναι σε ένα χώρο (μια τάξη) και κάνουν συνδιδασκαλία, να λέει ο ένας ότι το βαριέται και ότι δεν βαριέται όταν είναι μόνος του. Αυτό λέει πολλά. Έλλειψη συνεννόησης και φαντασίας.

Κάντε πάρτι, ντυθείτε κλόουν, κάντε κανένα σεμινάριο γελωτοθεραπείας να μπει λίγο το γέλιο στη ζωή σας, ανεβάστε τα παιδιά, γίνετε παιδιά και εσείς, βρειτε τα με το συναδελφο σας (είστε υποχρεωμένοι να τα βρείτε, με λίγα λόγια ασκείστε τις δεξιότητες της επικοινωνίας), γίνετε πιο κοινωνικοί, εφαρμοστε βιωματικές μεθόδους μάθησης και άλλες παιδαγωγικές τεχνικές που ΜΑΛΛΟΝ Η ΒΑΡΕΜΑΡΑ ΤΙΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΑΔΡΑΝΕΙΣ !!!!!, μαλ...τε και λίγο με τους μαθητές και  μετά ελάτε να μου πείτε αν βαριέστε.

Η πολύ δασκαλοκεντρική προσύλωση σκοτώνει και το χιουμορ, την εργασιακή απόλαυση και τη δημιουργικότητα μην σου πω μεχρι και ψυχολογικά θα σου προκαλέσει...

Ακου εκει βαριεμαι στη συνδιδασκαλια και στη τάξη.... κατα τα αλλα λεγόμαστε εκπαιδευτικοί...
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 26, 2014, 12:08:53 πμ από foibos81 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32297
  • Τελευταία: tt777
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160141
  • Σύνολο θεμάτων: 19215
  • Σε σύνδεση σήμερα: 689
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 532
Σύνολο: 537

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.124 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.