*

Αποστολέας Θέμα: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15  (Αναγνώστηκε 406051 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος baxalakis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 498
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1386 στις: Ιούνιος 21, 2015, 10:52:15 μμ »
Ρε συναδελφοι για σταθειτε Τα μορια των .50 σε περιπτωση μονιμου διορισμου μετρανε κανονικα Αν καποιος επιλεξει να εργαστει με βασει τα ειδικα και εξειδικευμενα προσοντα του στην ειδικη αγωγη γιατι αυτα να μετρανε και στην γενικη Αφου στοχος του ειναι η ειδικη Ως μονιμος μετα ας επιλεξει οτι θελει Δεν του στερει κανεις το δικαιωμα διορισμου ουτε του διαγραφει την προυπηρεσια Αλλα δεν μπορει να παιζει σε διπλο ταμπλω Εδω πριν μερικα χρονια επελεγε και που να δουλεψει μια και τον καλουσαν και στην ειδικη και στην γενικη Ε οχι πια ελεος

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:18:57 »

Αποσυνδεδεμένος pelargos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
  • Ακόμα ελπίζω!!!!!!!!!!!!
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1387 στις: Ιούνιος 21, 2015, 11:20:03 μμ »
Πες τα χρυσόστομε!!!!μάλλον στόχος τους δεν είναι η ειδική, στόχος τους είναι η μονιμότητα με κάθε τρόπο, όπως συνέβη με πολλούς άλλους στο παρελθόν.

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1388 στις: Ιούνιος 22, 2015, 12:09:09 πμ »
Να ρωτησω και εγω κατι; γιατι ειναι κακο να εχεις εμπειρια και στις δυο δομες;;;;;; αν εχεις ασεπ και καλη θεση και στους δυο πινακες γιατι οχι; αφου με τον ενα η τον αλλο τροπο η προτπηρεσια μετρα για διορισμο. Αν θελεις να χωρισεις ουσιαστικα πρεπει να υπαρχουν διαφορετικες οργανικες και να διοριζει απο τον οικειο πινακα αλλιως δεν εχει νοημα ο διαχωρισμος.

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1389 στις: Ιούνιος 22, 2015, 12:29:25 πμ »
Ρε συναδελφοι για σταθειτε Τα μορια των .50 σε περιπτωση μονιμου διορισμου μετρανε κανονικα Αν καποιος επιλεξει να εργαστει με βασει τα ειδικα και εξειδικευμενα προσοντα του στην ειδικη αγωγη γιατι αυτα να μετρανε και στην γενικη Αφου στοχος του ειναι η ειδικη Ως μονιμος μετα ας επιλεξει οτι θελει Δεν του στερει κανεις το δικαιωμα διορισμου ουτε του διαγραφει την προυπηρεσια Αλλα δεν μπορει να παιζει σε διπλο ταμπλω Εδω πριν μερικα χρονια επελεγε και που να δουλεψει μια και τον καλουσαν και στην ειδικη και στην γενικη Ε οχι πια ελεος
ποιος σου ειπε οτι στόχος είναι η ειδική;;; τάμα δεν έκανε κανείς.
έχουμε τα προσόντα για γενική και εξτρα προσόντα για ειδική. απέκτησε και εσύ αν θέλεις. από ποτε η απόκτηση πρόσθετων προσόντων μας αποκλείει από το ήδη κεκτημένο;;;;;;;;;;;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:18:57 »

Αποσυνδεδεμένος penny*

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1390 στις: Ιούνιος 22, 2015, 09:27:38 μμ »
Και για να μην κοροιδευόμαστε μεταξύ μας διορισμούς στην ειδική δε θα κάνει...εδώ δεν έχει να διορίσει σε λύκεια με πανελλήνιες κλπ. Άρα της ειδικής είναι καταδικασμένοι να γυρνάνε από σχολείο σε σχολείο. Αναδρομικά θα είναι τεράστια αδικία να ισχύσει αφού υπάρχουν άτομα που από επιλογή, σύμφωνα με το σύστημα που έδινε μόρια και στους 2 πίνακες, δούλεψαν στην ειδική. Πιστεύω και όσοι κατηγορούν της ειδικής αν μπορούσαν να είναι στη θέση τους το ίδιο θα έκαναν. Δε μπορώ να φανταστώ ότι για να βολευτεί ο καθένας καταπατάει τον συνάδελφό του που είτε το θέλει είτε όχι έχει εμπειρία στα σχολεία.

peris_PE19

  • Επισκέπτης
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1391 στις: Ιούνιος 22, 2015, 09:40:55 μμ »
Λοιπόν, είμαι καθηγητής ΠΕ19 εργάζομαι χρόνια στην πρωτοβάθμια στην γενική αγωγή. Στην τάξη μου είχα πολλά παιδιά που τα στείλανε δασκάλες για παράλληλη. Στο μάθημα μου τις περισσότερες περιπτώσεις τα παιδιά έρχονταν στο εργαστήριο χωρίς την δασκάλα και ασχολούμουν μαζί τους και με τα άλλα 24 παράλληλα. Θέλω να μου εξηγήσει κάποιος γιατί να μην αναγνωρίζονται τα μόρια που έχω μαζέψει στην γενική αγωγή και στην ειδική ενώ να συμβαίνει το αντίθετο.




Αποσυνδεδεμένος marilou1981

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Να πιστεύεις...
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1392 στις: Ιούνιος 22, 2015, 09:43:04 μμ »
Πρέπει επιτέλους να διαχωριστούν οι 2 κλάδοι. Άλλο η γενική και άλλο η ειδική. Το δίπορτο πρέπει να αρθεί.Ας γίνουν δυο ξεχωριστοί πίνακες διορισμών και ας προσλάβει το υπουργείο με ποσόστωση. Απο τη γενική να προσλαμβάνονται στα γενικά σχολεία και απο την ειδική σε ειδικά και τμήματα ένταξης. Πιστεύω οτι ειναι το πιο δίκαιο απο όλα. Αλλά μόρια μοριοδοτούνται στην ειδική αγωγή και άλλα στη γενική. Δεν μπορεί να εξαιρέσει τα προσόντα της ειδικής ( σεμινάρια, μεταπτυχιακά, διδακτορικά) και μόνο με πτυχίο να μπαίνεις στο πίνακα της ειδικής.

Αποσυνδεδεμένος penny*

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1393 στις: Ιούνιος 22, 2015, 09:49:29 μμ »
Πρέπει επιτέλους να διαχωριστούν οι 2 κλάδοι. Άλλο η γενική και άλλο η ειδική. Το δίπορτο πρέπει να αρθεί.Ας γίνουν δυο ξεχωριστοί πίνακες διορισμών και ας προσλάβει το υπουργείο με ποσόστωση. Απο τη γενική να προσλαμβάνονται στα γενικά σχολεία και απο την ειδική σε ειδικά και τμήματα ένταξης. Πιστεύω οτι ειναι το πιο δίκαιο απο όλα. Αλλά μόρια μοριοδοτούνται στην ειδική αγωγή και άλλα στη γενική. Δεν μπορεί να εξαιρέσει τα προσόντα της ειδικής ( σεμινάρια, μεταπτυχιακά, διδακτορικά) και μόνο με πτυχίο να μπαίνεις στο πίνακα της ειδικής.
Με αυτή τη λογική να διαχωριστούν και τα ΣΔΕ και τα ΕΠΑΛ και τα εκκλησιαστικά Λύκεια που τόσα χρόνια μεταπηδάνε από εκεί στη γενική....γιατί δεν αντιδράει κανείς σε αυτά;;; αλλά μόνο στην ειδική;

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1394 στις: Ιούνιος 22, 2015, 10:03:32 μμ »
Πρέπει επιτέλους να διαχωριστούν οι 2 κλάδοι. Άλλο η γενική και άλλο η ειδική. Το δίπορτο πρέπει να αρθεί.Ας γίνουν δυο ξεχωριστοί πίνακες διορισμών και ας προσλάβει το υπουργείο με ποσόστωση. Απο τη γενική να προσλαμβάνονται στα γενικά σχολεία και απο την ειδική σε ειδικά και τμήματα ένταξης. Πιστεύω οτι ειναι το πιο δίκαιο απο όλα. Αλλά μόρια μοριοδοτούνται στην ειδική αγωγή και άλλα στη γενική. Δεν μπορεί να εξαιρέσει τα προσόντα της ειδικής ( σεμινάρια, μεταπτυχιακά, διδακτορικά) και μόνο με πτυχίο να μπαίνεις στο πίνακα της ειδικής.
Το όνειρό σου δεν πρόκειται ποτέ να γίνει πραγματικότητα. Ο διαχωρισμός θα γίνει μόνο για τους πίνακες αναπληρωτών. Στους διορισμούς θα είμαστε παρεϊτσα  ;). Ο λόγος; Δε διαθέτουμε βασικό πτυχίο στην Ε.Α. Πώς θα μας διορίσουν εκεί; Επίσης τα τμήματα ένταξης και οι παράλληλες δε δίνουν οργανικές, φέτος είναι, του χρόνου δεν είναι. Για να μιλήσω για την ειδικότητά μου τους φυσικούς αυτή τη στιγμή πανελλαδικά πρέπει να υπάρχουν 5 οργανικές όλες κι όλες, σε ειδικά γυμνάσια. Αν 5 μόνιμοι αποφασίσουν να κάνουν μετάταξη στην Ε.Α. και τις καπαρώσουν θα περιμένουμε να πάρουν σύνταξη;; οεοοο;;;  ;D

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1395 στις: Ιούνιος 22, 2015, 11:32:39 μμ »
Πρέπει επιτέλους να διαχωριστούν οι 2 κλάδοι. Άλλο η γενική και άλλο η ειδική. Το δίπορτο πρέπει να αρθεί.Ας γίνουν δυο ξεχωριστοί πίνακες διορισμών και ας προσλάβει το υπουργείο με ποσόστωση. Απο τη γενική να προσλαμβάνονται στα γενικά σχολεία και απο την ειδική σε ειδικά και τμήματα ένταξης. Πιστεύω οτι ειναι το πιο δίκαιο απο όλα. Αλλά μόρια μοριοδοτούνται στην ειδική αγωγή και άλλα στη γενική. Δεν μπορεί να εξαιρέσει τα προσόντα της ειδικής ( σεμινάρια, μεταπτυχιακά, διδακτορικά) και μόνο με πτυχίο να μπαίνεις στο πίνακα της ειδικής.
επαναλαμβάνω από ποτε η απόκτηση πρόσθετων προσόντων μου αποκλείει το ήδη κεκτημένο;;;;;;;;;;;;
εξτρα προσόντα έχω για την ειδική δεν σπουδασα αυτο για να με αποκλείσει κάποιος. δηλαδη αν εσύ παρεις διδακτορικό πρέπει να σε αποκλείσουμε απο την 2ο βαθμια και να σε στείλουμε στην ουρά για την γβαθμια;;;;

Αποσυνδεδεμένος penny*

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1396 στις: Ιούνιος 23, 2015, 12:46:33 πμ »
επαναλαμβάνω από ποτε η απόκτηση πρόσθετων προσόντων μου αποκλείει το ήδη κεκτημένο;;;;;;;;;;;;
εξτρα προσόντα έχω για την ειδική δεν σπουδασα αυτο για να με αποκλείσει κάποιος. δηλαδη αν εσύ παρεις διδακτορικό πρέπει να σε αποκλείσουμε απο την 2ο βαθμια και να σε στείλουμε στην ουρά για την γβαθμια;;;;
Συμφωνώ απόλυτα! Όλοι έχουμε το ίδιο βασικό πτυχίο! Άρα γιατί να αποκλειόμαστε από τους πίνακες της γενικής;;;;;;;

peris_PE19

  • Επισκέπτης
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1397 στις: Ιούνιος 23, 2015, 01:08:03 πμ »
Συμφωνώ απόλυτα! Όλοι έχουμε το ίδιο βασικό πτυχίο! Άρα γιατί να αποκλειόμαστε από τους πίνακες της γενικής;;;;;;;
Ποιος σε αποκλείει να κάνεις τα χαρτιά σου για την γενική; Για προϋπηρεσία και πού αποκτήθηκε αναφέρεται το νομοσχέδιο και όχι για το αν μπορεί κάποιος ή όχι να κάνει τα χαρτιά του.

Και γώ έχω προυπηρεσία από γθμια (εξαιτίας αυξημένων προσόντων), θα έπρεπε να ζητώ να μου την αναγνωρίσουν για αναπληρωτή βθμιας;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 23, 2015, 01:12:21 πμ από peris_PE19 »

Αποσυνδεδεμένος marilou1981

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Να πιστεύεις...
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1398 στις: Ιούνιος 23, 2015, 01:39:08 πμ »
Αυτό που αναφέρω δε θα γίνει ποτέ, το ξέρω. Αλλά το φαντάζομαι σαν το πιο δίκαιο. Καιρός ειναι να επιλέξει ο καθένας σε ποιο πίνακα θέλει να ενταχθεί. Ας αφήσουμε τα διπλά και τριπλά στην Ελλάδα και ας προσανατολιστούμε στο ενα. Δηλαδή θέλετε να μου πείτε οτι εγώ με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή πρεπει να εχω την δυνατότητα να εισχωρήσω στον πίνακα της γενικής;; Ή κάποιος με μεταπτυχιςκό στα εφαρμοςμενα μαθηματικά να έχει το δικαίωμα να βριςκετςι στην ειδική; Αλλωςτε η ειδική αγωγή δεν εχει ως προςόν διορισμού το βασικό πτυχίο, μην ξεχνιέστε. Τα προσόντα τα εχω (προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση). Το θεωρώ ανέντιμο προς τους υπόλοιπους που δικαιωματικά ειναι στη γενική αγωγή. Αλλά έτσι ειναι... Μυριστήκαμε διορισμούς και βουρ...Άντε και γιατροί σας εύχομαι...
Επιπροσθετα διορισμοί δε θα γίνουν. Ότι γίνει θα αφορά στους εναπομείναντες επιτυχόντες του ΑΣΕΠ καθώς και δασκάλους και νηπιαγωγούς της ειδικης που κατακτούν συνεχώς (και μπράβο τους!!!)ενώ εμείς κοιμόμαστε...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 23, 2015, 01:51:03 πμ από marilou1981 »

Αποσυνδεδεμένος ευρηκα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 237
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1399 στις: Ιούνιος 23, 2015, 01:23:47 μμ »
Απαίτηση για εξίσωση των κριτηρίων που μοριοδοτούνται, αλλά και των συντελεστών μοριοδότησης για τους δύο πίνακες της Ειδικής και της Γενικής Εκπαίδευσης.

Να εφαρμοστεί και στον πίνακα της Γενικής εκπαίδευσης:
1. μοριοδότηση των Διδακτορικών και Μεταπτυχιακών τίτλων (συναφών με το αντικείμενο του κλάδου, όπως ακριβώς συμβαίνει με τους αντίστοιχους τίτλους εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή) με 6 και 4 μόρια αντίστοιχα. (Μήπως και αυτά συκοφαντούνται ως αγορασμένα;)
2. μοριοδότηση δεύτερου Μεταπτυχιακού στη Σχολική Ψυχολογία (εκτός, αν υποστηρίζει κανείς ότι η Σχολική Ψυχολογία αφορά μόνο την ειδική αγωγή και όλα τα υπόλοιπα δεν είναι σχολεία, αλλά κάτι άλλο).
3. πρόταξη όσων έχουν πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας.
4. μοριοδότηση της προϋπηρεσίας με πολλαπλασιαστή 0,2 μόρια ανά μήνα πραγματικής προϋπηρεσίας (όπως συμβαίνει στην ειδική αγωγή)
5. μοριοδότηση (και όχι ποσόστωση) στις ειδικές κατηγορίες και στα κοινωνικά κριτήρια.
6. μοριοδότηση και του ΑΣΕΠ, ως έχει.

Αναπληρωτές και οι μεν και οι δε. Ίδια δικαιώματα, ίδιες υποχρεώσεις, ίδιες άδειες, ίδια μισθολογικά κλιμάκια, ίδιος εργοδότης, ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης (δευτεροβάθμια)... αλλά γιατί ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ; Ξέρετε, το δόγμα "Δια Βίου Μάθηση" δεν εξαγγέλθηκε μόνο για την Ειδική αγωγή, αλλά δυστυχώς μέχρι τώρα μόνο εκεί εφαρμόστηκε, απαιτώντας ολοένα και περισσότερα προσόντα. Και μη μου λέτε ότι είναι διαφορετικό το βασικό προσόν διορισμού (στη Γενική), που παραμένει το βασικό πτυχίο, διότι ΑΝΘΡΩΠΟΙ αποφάσισαν κάπου, κάπως, κάποτε να είναι έτσι και ΑΝΘΡΩΠΟΙ θα το αλλάξουν. Δεν είναι θεόσταλτοι οι "κανόνες του παιχνιδιού" και άρα, απαράβατοι για τους μεν (της Γενικής), μεταβλητοί όμως για τους δε (της Ειδικής).

Ως προς τι εφαρμόζεται η Αρχή της Ισονομίας και στη Ισοπολιτείας; Έτσι δεν λέγατε για τους διορισμούς 60-40%, ότι καταπατούν αυτή την Αρχή; Έτσι δεν λέγατε για το επίδομα της Ειδικής Αγωγής, το οποίο απαιτήσατε να κοπεί; Έτσι λέμε και εμείς τώρα για την εξίσωση των κριτηρίων μοριοδότησης στους δύο πίνακες με ίδιους μάλιστα συντελεστές βαρύτητας!

Και αυτό θα επιδιώξουμε ΜΕ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟ ΜΕΣΟ!

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ εμείς, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ και εσείς! και μετά, αν θέλετε, θα επιλέξουμε και σε ποιον Τομέα θα εργαστούμε. Ο λόγος λοιπόν στη Δικαιοσύνη, αν θέλουμε επιτέλους να έχουμε ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160209
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 818
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 433
Σύνολο: 452

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.