15
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Ιανουάριος 08, 2022, 10:24:32 μμ »
Επειδή δεν έχω καταλάβει, αν είμαστε εμβολιασμένοι πρέπει από Δευτέρα μα πάμε με αρνητικό self test? Αν θυμάμαι καλά η Νίκη είπε ότι δεν αλλάζει κάτι στην λειτουργία των ΔΙΕΚ. Αναμένεται μεγάλο μπάχαλο πάντως... Είμαστε 3 εβδομάδες πριν τις εξετάσεις, τι θα γίνει αν αρρωστήσει κάποιος εκπαιδευτής; Ήδη είμαστε από αναπλήρωση σε αναπλήρωση λόγω αργιών - τοπικών κι εθνικών - αλλά και τις καθυστέρησης στο άνοιγμα που σε κάποιες περιπτώσεις άγγιξε τις τρεις εβδομάδες. Σε πολλά τμήματα που κάνω μάθημα εγώ (Βόρεια Ελλάδα) έχω στην τάξη πολύ νεαρά άτομα - παιδιά που μόλις τελέιωσαν το Λύκειο - και άτομα άνω των 45 μέχρι και 60, τι θα γίνει αν οι νέοι κολλήσουν τους μεγάλους; Οι μεγάλοι είναι κατά πλειοψηφία εμβολιασμένοι αλλά μέχρι και πριν τις γιορτές, σχεδόν όλοι οι νεότεροι ήταν ανεμβολίαστοι και δεν δέχονταν καμία κουβέντα επ' αυτού. Εννοείται ότι στη τάξη φοράμε μάσκες - οι μισοί κάτω από τη μύτη - αλλά μετά στο διάλλειμα είναι όλοι μαζί έξω για τσιγαράκι και καφέ... Καλά θα περάσουμε!
+++++++++++++++++++++++++++++
όπως τα λες και ακόμα χειρότερα... και πολλοί στα ΔΙΕΚ πετάνε χαρταετό
Ας πάρω , πρώτον , την “άριστη” περίπτωση , Ημών των Εμβολιασμένων , Τριπλά ή σε Αναμονή του Τριπλού....
... Κολλάμε κι Εμείς ... “ηπιότερα” , ΝΑΙ;;;...
Μας έχει ανοίξει άραγε καμιά Εφαρμογή , ως ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ, για (ΔΩΡΕΑΝ... ) σελφ.... ράπιντ.... ΜΗΝ πω τα αξιόπιστα Μοριακά.... Ε;...
Μας Ενημέρωσε Κανένας σχετικά.... Ε;;....
(σύμφωνοι... η Μούρη μου έχει κρατήσει ένα από τα δυο “εορταστικά” σελφ.... να μυτιάσω αύριο Κυριακή , πριν τα μαθήματα της Δευτέρας. ΚΑΙ ΜΕΤΑ;;.... ).
Αφήνω κατά μέρος το Σύμπαν στο οποίο ματαμπάινουμε από Δευτέρα .... Πλήρως Εμβολιασμένοι .... Νοσήσαντες .... Μερικώς Εμβολιασμένοι .... Ανεμβολίαστοι ... ή μάλλον το κάνω “λιγο” Παράδεισο , υποθέτοντας .... μόνο για την οικονομία της κουβέντας ότι κάθε Μέλος , Κάθε Τμήματος ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ εβδομαδιαίως φέρνει ΑΡΝΗΤΙΚΗ Βεβαίωση ΤΕΣΤ... ΝΑΙ ... (ΟΚ , λέμε Τώρα....).
Όσοι Διδάσκουμε στα “Μητροπολιτικά Κέντρα” (Αττική , Σαλόνικα .... ) ή διαβαίνουν από Πόλη σε Πόλη στα “Γεωγραφικά Διαμερίσματα” .... όπως και το Σπουδαστικό μας Ανθρώπινο Υλικό .... κατά βάση μετακινούμαστε με Τιγκαρισμένα Μ.Μ.Μ.
Πάω με Αρνητικό τεστάκιον τη Δευτέρα .... οπότε που και χου μετακινούμαι από Παγκράτι – Αχαρνές (Μ.Μ.Μ.) και την Τρίτη από Παγκράτι – Πειραιά – Αχαρνές (πάλι Μ.Μ.Μ.). Κολλάω .... είμαι Ασυμπτωματικός και το Τεστ Τετάρτης ΔΕΝ έχει Προλάβει να “δείξει” .... ή βγαίνει Ψευδώς ΑΡΝΗΤΙΚΟ.... ΠΟΣΟΥΣ Προλαβαίνω να τους Μεταδόσω Από Τρίτη .... μέχρι Πέμπτη;;;.. Ε;;...
ΖΟΥΜΕ ένα Έγκλημα!...
“Κάποιοι” , επιστρατεύοντας “λογικές” Τζόνσον στην Αρχή της Επιδημίας .... τώρα στο .... αμμμ.... ξανά “τελευταίο μίλι” , Αποφάσισαν να Υποστούμε την “ΑΝΟΣΙΑ ΤΗΣ ΑΓΕΛΗΣ” .... ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΟΥΜΕ και Να Κολλήσουμε κι άλλους ... Ιδίως ΕΜΕΙΣ οι ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ!....
Με “ήπια νόσο- παραλλαγή” .... (λένε).
ΠΟΙΟΣ σας είπε ρε “Άριστοι” ότι ΕΓΩ... ΕΜΕΙΣ ... οι Πλέον “προφυλαγμένοι” και “προσεχτικοί” θέλουμε να Γίνουμε “ΑΓΕΛΗ” , να Νοσήσουμε .... και ακόμη ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ .... ΧΕΙΡΙΣΤΑ .... να αντιληφτούμε ότι Εν Αγνοία ΜΑΣ Μεταδόσαμε σε άλλους;;;....
ΑΜΑ νοσήσουμε “ελαφρά” ή ΒΑΡΕΙΑ ΕΜΕΙΣ .... κι άν το στείλουμε ΒΑΡΕΙΑ σε ΑΛΛΟΥΣ;;;;.....
ΥΓΟΥ 1.
Ο μέσος Όρος των Εισαγωγών στα Νοσοκομεία με ΚΟΒ. , εδώ και ενάμισι Μήνα , είναι τα 36 χρόνια.... Αντιληπτή η Διασπορά στους 18 – 50 .... Δηλαδή η Ηλικίες των Διδασκομένων και Διδασκόντων στα Ι.Ε.Κ.
ΥΓΟΥ 2.
“Κολλάω” , Νοσώ.... Ήπια .... ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ Μεταδίδω σε άλλους.....
ΤΙ Γίνονται τα Μαθήματα και τα Τμήματα και οι Εξετάσεις , οσονούπω;;....
ΤηλεΕκπάιδευση – ΤΗΛΕΕΡΓΑΣΙΑ ... ΤΩΡΑ!.... ΧΤΕΣ!....
Στην οποία θα Υποχρεωθούν οι Διοικούντες “Άριστοι” .... με φορτίο Νοσούντων , σε Μια ;;... Δυο;;; Βδομάδες ..... Με Νοσούντες “ήπια” ή ΒΑΡΕΩΣ αναρίθμητους Σπουδαστές και Εκπαιδευτές .... ακριβώς πάνω στην ΤΕΛΙΚΗ Εξεταστική , με το Εξάμηνο ανελαστικά να λήγει κάπου κοντά στου συμπαθούς Αη Βαλεντίνου ...
Αφτά... και άει στα Δι$$#λα....
ΔΕΝ ΘΕΛΩ να Κολλήσω..... ΔΕΝ Θέλω να Μεταδώσω ΠΟΥΘΕΝΑ , Υποχρεωμένος από τις Άθλιες Τρέχουσες Συνθήκες Μιας Εκπαιδευτικής Δι- ΕΡΓΑΣΙΑΣ που Αγαπώ , Λατρεύω!..
Έτσι;...
ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ!....
Θ._