Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Μήνυμα ξεκίνησε από: maragel09 στις Ιανουάριος 22, 2011, 10:32:56 πμ

Τίτλος: Παλιές αμαρτίες...
Αποστολή από: maragel09 στις Ιανουάριος 22, 2011, 10:32:56 πμ
Συνάδελφοι, από τη μέρα που δημοσιοποιήθηκε η είδηση της καταδίκης, αντιμετωπίζω μια σειρά προβλημάτων. Όλα τα τυπικά διαδικαστικά ενημέρωσης συνόλου απουσιών τηρήθηκαν από πλευράς μου ως υπεύθυνος τμήματος, και ενώ η διεύθυνση του σχολείου γνώριζε πως υπάρχουν προβληματικές περιπτώσεις μαθητών, αρνήθηκε πως έλαβε γνώση, για να μετατεθούν οι ευθύνες και η δυσαρέσκεια. Μιλάμε για σκόρπιες απουσίες και οι μαθητές έχουν ξεπεράσει το όριο των 50 αδικαιολόγητων. Κάποιος έμπειρος συνάδελφος αν μπορεί να με ενημερώσει για τις ευθύνες υπεύθυνου τμήματος. Είναι επείγον.
Τίτλος: Απ: Παλιές αμαρτίες...
Αποστολή από: kyriakh στις Ιανουάριος 22, 2011, 10:56:26 πμ
Έχεις στειλει ενημερωτικη επιστολη στους γονεις στις 30 απουσιες συνολο και μετα στις 40;Εμεις ετσι κανουμε.Επισης όποιος μαθητης λειπει τον ρωταω την επομενη αν εφερε δικαιολογητικο.Παιδια ειναι ,χρειαζονται παροτρυνση για τις ευθυνες τους.  ;)
Τίτλος: Απ: Παλιές αμαρτίες...
Αποστολή από: maragel09 στις Ιανουάριος 22, 2011, 11:09:44 πμ
Ναι εννοείται! από 25 και πάνω και μετά κάθε 5 πρώτες μέρες του νέου μήνα. Και συνέχεια τους έλεγα να φέρουν δικαιολογητικά..
Τίτλος: Απ: Παλιές αμαρτίες...
Αποστολή από: panos2 στις Ιανουάριος 22, 2011, 11:14:51 πμ
Συνάδελφοι, από τη μέρα που δημοσιοποιήθηκε η είδηση της καταδίκης, αντιμετωπίζω μια σειρά προβλημάτων. Όλα τα τυπικά διαδικαστικά ενημέρωσης συνόλου απουσιών τηρήθηκαν από πλευράς μου ως υπεύθυνος τμήματος, και ενώ η διεύθυνση του σχολείου γνώριζε πως υπάρχουν προβληματικές περιπτώσεις μαθητών, αρνήθηκε πως έλαβε γνώση, για να μετατεθούν οι ευθύνες και η δυσαρέσκεια. Μιλάμε για σκόρπιες απουσίες και οι μαθητές έχουν ξεπεράσει το όριο των 50 αδικαιολόγητων. Κάποιος έμπειρος συνάδελφος αν μπορεί να με ενημερώσει για τις ευθύνες υπεύθυνου τμήματος. Είναι επείγον.

Να πω την αλήθεια μου, δεν ξέρω ποια είναι τα τυπικά διαδικαστικά αν και είμαι σαν αναπληρωτής και υπεύθυνος τμήματος... Μόνο πως οι γονείς πρέπει να ειδοποιηθούν εντός 10ημέρου μετά το τέλος κάθε μήνα για τον αριθμό των απουσιών αν υπερβαίνει κάποιο όριο (25, 30;; ).  Ακόμη ενημερώνω αν δω πως κάποιοι μπορούν να δικαιολογήσουν απουσίες και χάνουν τις προθεσμίες... Απευθύνομαι στους μαθητές, τηλεφωνώ στους γονείς και στέλνω τα ενημερωτικά σημειώματα, αν οι απουσίες τους αυξάνονται σε επικίνδυνο βαθμό.
Άπειρος είμαι δεν ξέρω  ακριβώς τις τυπικές διαδικασίες... Αν εσύ, πάντως, έχεις τηρήσει όλα τα τυπικά είσαι φυσικά καλυμμένος...
Κάποιος πιο έμπειρος ας  μας ενημερώσει με μεγλύτερη ακρίβεια...

ΥΓ. Μια παρατήρηση: Θεωρώ πως υπεύθυνοι τμήματος πρέπει να είναι οι παλαιότεροι και εμπειρότεροι (έχουν και πιο μειωμένο ωράριο) και όχι οι "περαστικοί" αναπληρωτές, που δεν ξέρουν τα παιδιά και μερικές φορές δεν διδάσκουν καν σε ορισμένα τμήματα.  Άλλο κριτήριο θα έπρεπε να είναι ο αριθμός των ωρών που διδάσκουν στο τμήμα... 
Τίτλος: Απ: Παλιές αμαρτίες...
Αποστολή από: dreaming στις Ιανουάριος 22, 2011, 05:16:23 μμ
Εχω κανει υπευθυνη τμηματος αρκετα χρονια.Ο υπευθυνος πρεπει να ενημερωσει το γονεα οταν ο μαθητης εχει 30 απουσιες.Το ενημερωτικο σημειωμα θα πρεπει να πρωτοκοληθει και αντιγραφο του να διατηρηθει στο αρχειο του σχολειου. Στη συνεχεια θα πρεπει να αποστελεται ενημερωτικο 1-5 του μηνος .Στο καινουργιο εντυπο χρειαζεσαι 20 λεπτα τουλαχιστον για καθε ενημερωτικο.Γιατι εισαι υποχρεωμενος να γραψεις αναλυτικα ποσες μεμωνομενες απουσιες υπαρχουν,αν αυτες εγιναν τις πρωτες ωρες,αν εγιναν ενδιαμεσες ή τελευταιες ωρες κ.τ.λ.Προσοχη θελει στις ωριαιες αποβολες αυτες προσμετρουνται μονο αν υπαρχουν και στο ποινολόγιο
Τίτλος: Απ: Παλιές αμαρτίες...
Αποστολή από: soul στις Ιανουάριος 22, 2011, 08:54:05 μμ
Στο δικο μου σχολείο για να είμαστε καλυμένοι , οταν ο μαθητής έχει σοβαρό πρόβλημα απουσιων (εκτος απο τα σημειώματα που στέλνουμε καθε μήνα) καλούμε έναν από τους γονεις του, τον κηδεμόνα να υπογράψει ότι έλαβε γνώση για τις απουσιες του παιδιου του.
Εχει συμβει σε άλλο σχολειο στο παρελθον πατέρας να πει ότι ποτε δεν εφτασε σ' αυτόν το σημείωμα που του έστελνε ο καθηγητης.
Θέλει μεγάλη προσοχή για να μη βρεθούμε μπλεγμένοι!
Τίτλος: Απ: Παλιές αμαρτίες...
Αποστολή από: AlexandeR στις Ιανουάριος 23, 2011, 01:48:56 μμ


ΥΓ. Μια παρατήρηση: Θεωρώ πως υπεύθυνοι τμήματος πρέπει να είναι οι παλαιότεροι και εμπειρότεροι (έχουν και πιο μειωμένο ωράριο) και όχι οι "περαστικοί" αναπληρωτές, που δεν ξέρουν τα παιδιά και μερικές φορές δεν διδάσκουν καν σε ορισμένα τμήματα.  Άλλο κριτήριο θα έπρεπε να είναι ο αριθμός των ωρών που διδάσκουν στο τμήμα...

Δυστυχώς όμως, τις περισσότερες φορές οι "παλαιότεροι και εμπειρότεροι" βαριούνται να αναλάβουν αυτή την εργασία...
Τίτλος: Απ: Παλιές αμαρτίες...
Αποστολή από: soul στις Ιανουάριος 23, 2011, 03:19:50 μμ
AlexandeR, αυτό που λες ισχύει σε πολλές περιπτώσεις!
Ωστόσο συχνά οι παλαιότεροι σε ένα σχολειο αναλαμβάνουν πιο υπεύθυνες εργασίες: οικονομικά, υπερωρίες, ΙΚΑ, πρόγραμμα, εργασία στον έπαφο κτλ.
όποτε λογικό είναι να αναλάβει ένας αναπληρωτής ή ένας πιο καινουργιος στο σχολείο ως υπεύθυνος, που είναι, πιστεψέ με, η πιο εύκολη εργασία (φυσικά δεν υποστηρίζω ότι δεν έχει ευθύνη και ότι δε χρειάζεται χρόνο η συγκεκριμένη εργασία).
Και όλα αυτά τα λέω ούσα υπευθυνη τμήματος 7 χρόνια. :)
Τίτλος: Απ: Παλιές αμαρτίες...
Αποστολή από: panos2 στις Ιανουάριος 23, 2011, 04:41:33 μμ
AlexandeR, αυτό που λες ισχύει σε πολλές περιπτώσεις!
Ωστόσο συχνά οι παλαιότεροι σε ένα σχολειο αναλαμβάνουν πιο υπεύθυνες εργασίες: οικονομικά, υπερωρίες, ΙΚΑ, πρόγραμμα, εργασία στον έπαφο κτλ.
όποτε λογικό είναι να αναλάβει ένας αναπληρωτής ή ένας πιο καινουργιος στο σχολείο ως υπεύθυνος, που είναι, πιστεψέ με, η πιο εύκολη εργασία (φυσικά δεν υποστηρίζω ότι δεν έχει ευθύνη και ότι δε χρειάζεται χρόνο η συγκεκριμένη εργασία).
Και όλα αυτά τα λέω ούσα υπευθυνη τμήματος 7 χρόνια. :)

Στη πράξη έχει εκφυλιστεί ο ρόλος του υπεύθυνου τμήματος και τα καθήκοντά του πολλές φορές κατακερματίζονται. Σύμφωνα όμως με τον κανονισμό οι αρμοδιότητές του  είναι πολύ σημαντικές και θα έπρεπε  να τις αναλαμβάνει ένας μόνιμος συνάδελφος που έχει ενημερωθεί - καταρτιστεί στην κάθε λεπτομέρειά τους.
Αναπληρωτές που πολλές φορές  αναλαμβάνουν υπηρεσία αρκετά αργότερα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς δεν είναι οι πλέον κατάλληλοι. Εγώ, για παράδειγμα, ενημερώθηκα τις τελευταίες ημέρες (στο Internet!), πως πρέπει να στέλνω κάθε μήνα το 1ο  5θήμερο    ενημερωτικό σημείωμα στους γονείς όσων έχουν υπερβεί τις 30 (ή 25 απουσίες ; ) απουσίες.
Έτσι υπήρξα ήδη για μερικές περιπτώσεις παράτυπος, παρόλο που ενημερώνω τακτικά τους μαθητές, αλλά και γονείς στο τηλέφωνο. Βέβαια, ότι και να συμβεί, εγώ θα απολυθώ τον Ιούνιο...   ;D ;D Ίσως γι' αυτό και να επιλέγονται αναπληρωτές...
Πάντως, αν η δουλειά του υπεύθυνου τμήματος ήταν με τις λιγότερες ευθύνες και τον λιγότερο κόπο, σίγουρα θα την επέλεγαν οι παλαιότεροι εκπαιδευτικοί...  ;)
Τίτλος: Απ: Παλιές αμαρτίες...
Αποστολή από: soul στις Ιανουάριος 23, 2011, 06:16:55 μμ
Δε συμφωνώ μαζί σου!
θα έπρεπε να ξέρεις ότι τις εργασίες δεν τις επιλέγει ο καθένας από εμας αλλά τις κατανέμει ο Δ/ντης.
Αν ήταν στο χέρι μας δε θα επιλέγαμε καμια.
Επιπλέον σου είπα ότι έχω κάνει αυτή τη δουλεια 7 χρόνια και τη γνωρίζω παρα πολύ.Φυσικά δε σου λέω ότι είναι ανευθυνη εργασία το να είσαι υπεύθυνος τμήματος αλλά είναι η πιο εύκολη από πολλές άλλες που ίσως δε γνωρίζεις.
Εγώ αν μπορούσα να επιλέξω εργασια σχολειου θα διάλεγα σίγουρα να είμαι υπευθυνη τμήματος παρα να έχω να οικονομικά που κινδυνεύω να γίνει καποιο λάθος και να βάλω και από την τσέπη μου
Όλα αυτά, βέβαια, πάντα με φιλική διάθεση :) :) :)
Τίτλος: Απ: Παλιές αμαρτίες...
Αποστολή από: erietta στις Ιανουάριος 23, 2011, 07:09:07 μμ
Παράθεση
Στο δικο μου σχολείο για να είμαστε καλυμένοι , οταν ο μαθητής έχει σοβαρό πρόβλημα απουσιων (εκτος απο τα σημειώματα που στέλνουμε καθε μήνα) καλούμε έναν από τους γονεις του, τον κηδεμόνα να υπογράψει ότι έλαβε γνώση για τις απουσιες του παιδιου του.
Εχει συμβει σε άλλο σχολειο στο παρελθον πατέρας να πει ότι ποτε δεν εφτασε σ' αυτόν το σημείωμα που του έστελνε ο καθηγητης.
Θέλει μεγάλη προσοχή για να μη βρεθούμε μπλεγμένοι!

      Από τη στιγμή που κάθε επιστολή που στέλνεται στον γονέα παίρνει αριθμό πρωτοκόλλου και καταγράφεται, πώς δεν είμαστε καλυμμένοι; Από κει και μετά είναι θέμα ταχυδρομείου, δεν είναι έτσι; 
Τίτλος: Απ: Παλιές αμαρτίες...
Αποστολή από: soul στις Ιανουάριος 23, 2011, 07:18:10 μμ
Κανονικά έτσι πρέπει να είναι!
Εγώ τώρα σου λέω την οδηγία του δικού μας δ/ντη! Ισως να είναι υπερβολή αυτό που κάνουμε εμεις αλλα...φύλαγε τα ρούχα σου....
Τίτλος: Απ: Παλιές αμαρτίες...
Αποστολή από: panos2 στις Ιανουάριος 23, 2011, 08:09:06 μμ
Δε συμφωνώ μαζί σου!
θα έπρεπε να ξέρεις ότι τις εργασίες δεν τις επιλέγει ο καθένας από εμας αλλά τις κατανέμει ο Δ/ντης.
Αν ήταν στο χέρι μας δε θα επιλέγαμε καμια.
Επιπλέον σου είπα ότι έχω κάνει αυτή τη δουλεια 7 χρόνια και τη γνωρίζω παρα πολύ.Φυσικά δε σου λέω ότι είναι ανευθυνη εργασία το να είσαι υπεύθυνος τμήματος αλλά είναι η πιο εύκολη από πολλές άλλες που ίσως δε γνωρίζεις.
Εγώ αν μπορούσα να επιλέξω εργασια σχολειου θα διάλεγα σίγουρα να είμαι υπευθυνη τμήματος παρα να έχω να οικονομικά που κινδυνεύω να γίνει καποιο λάθος και να βάλω και από την τσέπη μου
Όλα αυτά, βέβαια, πάντα με φιλική διάθεση :) :) :)

Εγώ θα συμφωνήσω μαζί μου...  ;D
Να ρωτήσω κάτι άσχετο με το θέμα; Αυτός που ασχολείται με την μισθοδοσία έχει και μειωμένο ωράριο;
Και γενικά, μπορεί να μου πει κάποιος ποιες εξωδιδακτικές εργασίες σχετίζονται με την μείωση ωραρίου;;

Κατά τα άλλα, εγώ θα προτιμούσα να αναλάβω τα οικονομικά...  :) :)
Τίτλος: Απ: Παλιές αμαρτίες...
Αποστολή από: soul στις Ιανουάριος 23, 2011, 10:37:42 μμ
Δε συμφωνώ μαζί σου!
θα έπρεπε να ξέρεις ότι τις εργασίες δεν τις επιλέγει ο καθένας από εμας αλλά τις κατανέμει ο Δ/ντης.
Αν ήταν στο χέρι μας δε θα επιλέγαμε καμια.
Επιπλέον σου είπα ότι έχω κάνει αυτή τη δουλεια 7 χρόνια και τη γνωρίζω παρα πολύ.Φυσικά δε σου λέω ότι είναι ανευθυνη εργασία το να είσαι υπεύθυνος τμήματος αλλά είναι η πιο εύκολη από πολλές άλλες που ίσως δε γνωρίζεις.
Εγώ αν μπορούσα να επιλέξω εργασια σχολειου θα διάλεγα σίγουρα να είμαι υπευθυνη τμήματος παρα να έχω να οικονομικά που κινδυνεύω να γίνει καποιο λάθος και να βάλω και από την τσέπη μου
Όλα αυτά, βέβαια, πάντα με φιλική διάθεση :) :) :)

Εγώ θα συμφωνήσω μαζί μου...  ;D
Να ρωτήσω κάτι άσχετο με το θέμα; Αυτός που ασχολείται με την μισθοδοσία έχει και μειωμένο ωράριο;
Και γενικά, μπορεί να μου πει κάποιος ποιες εξωδιδακτικές εργασίες σχετίζονται με την μείωση ωραρίου;;

Κατά τα άλλα, εγώ θα προτιμούσα να αναλάβω τα οικονομικά...  :) :)

Αυτός που ασχολείται με τα οικονομικά δεν έχει μειωμένο ωράριο.
Μειωμένο ωράριο έχουν μόνο τα εργαστήρια, από όσο γνωρίζω (υπευθυνος εργαστηρίου στην πληροφορική και στη φυσικοχημεία)
Τίτλος: Απ: Παλιές αμαρτίες...
Αποστολή από: jak_13 στις Ιανουάριος 24, 2011, 01:31:10 πμ
Έτσι υπήρξα ήδη για μερικές περιπτώσεις παράτυπος, παρόλο που ενημερώνω τακτικά τους μαθητές, αλλά και γονείς στο τηλέφωνο. Βέβαια, ότι και να συμβεί, εγώ θα απολυθώ τον Ιούνιο...   ;D ;D Ίσως γι' αυτό και να επιλέγονται αναπληρωτές...

Μόνο αναπληρωτές επιλέγονται να είναι υπεύθυνοι τμημάτων;

Κατά τα άλλα, εγώ θα προτιμούσα να αναλάβω τα οικονομικά...  :) :)

Των αναπληρωτών;
Τίτλος: Απ: Παλιές αμαρτίες...
Αποστολή από: happiness στις Ιανουάριος 24, 2011, 09:49:21 πμ
panos2 καμία εξωδιδακτική εργασία δεν επιφέρει μείωση ωραρίου, εκτός από τους υπεύθυνους εργαστηρίου. Είθισται σε κάποια σχολεία, εφόσον υπάρχει η δυνατότητα να μειωθεί το ωράριο κάποιου, να προτιμούνται αυτοί που παίρνουν πιο δύσκολες ή/και χρονοβόρες εξωδιδακτικές.
Όσο αφορά την κατανομή, είναι προφανές ότι όλες τις εργασίες είναι καλύτερα να τις κάνει κάποιος παλιός, μόνιμος και έμπειρος. Επειδή όμως αυτό δεν γίνεται, και επειδή πρέπει και οι νέοι να αποκτήσουν κάπως εμπειρία, κάποιες θα τις πάρουν και άπειρα άτομα.
Οι εργασίες που σου αναφέρει ο/η soul δεν είναι μόνο ότι έχουν αυξημένη υπευθυνότητα, είναι ότι είναι και πολύπλοκες και είναι σαφώς καλύτερο να τις αναλάβει κάποιος που τις έχει ξανακάνει και θα έχει και συνέχεια στο σχολείο (μόνιμος με οργανική). Η υπευθυνότητα τμήματος από την άλλη δεν είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη, όταν μάθεις την διαδικασία της, έχει απλά πολύ γραφειοκρατεία.
Όταν αναλαμβάνεις μία εξωδιδακτική που δεν έχεις ξανακάνει, κατ' αρχήν πρέπει να το συζητάς με τον διευθυντή σου, να τον ρωτάς για τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν και να του ζητάς να σε βοηθήσει να βρεις τους νόμους και τις εγκυκλίους που αναφέρουν τις ευθύνες/αρμοδιότητες που συνδέονται με την εργασία. Δεν είναι ντροπή  :)
Τίτλος: Απ: Παλιές αμαρτίες...
Αποστολή από: jak_13 στις Ιανουάριος 24, 2011, 10:43:43 πμ
Κανονικά έτσι πρέπει να είναι!
Εγώ τώρα σου λέω την οδηγία του δικού μας δ/ντη! Ισως να είναι υπερβολή αυτό που κάνουμε εμεις αλλα...φύλαγε τα ρούχα σου....

Θεωρώ ότι δεν είναι υπερβολή, γιατί ο σκοπός μας δεν πρέπει να είναι να φύγει ένα χαρτί από το σχολείο αλλά να ενημερωθεί ο γονιός. Αν σκεφτούμε μάλιστα ότι συχνά "τυχαίνει" να παραλαμβάνει την επιστολή ο ίδιος ο μαθητής... ;)
Τίτλος: Απ: Παλιές αμαρτίες...
Αποστολή από: maragel09 στις Ιανουάριος 24, 2011, 02:55:18 μμ
Μάλλον οι μαθητές ήταν αυτοί που παρέλαβαν τις επιστολές, ή οι γονείς ήταν επαναπαυμένοι πως θα δικαιολογηθούν στην πορεία οι απουσίες! Για να είμαι ειλικρινής, ενώ και σε άλλα σχολεία είχα τις απουσίες και πάντα "δύσκολων" τμημάτων (με πολλές και διάσπαρτες), ποτέ δεν μου δόθηκε ως οδηγία πως δε δεχόμαστε δικαιολογητικό πέρα των 10 ημερών από την επιστροφή του μαθητή, καθώς και άλλα "ψιλά" γράμματα (π.χ. πως ο γιατρός δε δικαιολογεί "σπαστές" απουσίες). Και είχαμε την πολυτέλεια να δεχόμαστε δικαιολογητικά μέχρι να συνεδριάσουμε για κλείσιμο τετραμήνου. Πίστευα και 'γω πως είναι πόστο ρουτίνας και να τώρα, ανακοινώθηκε η καταδίκη και δίνω λόγο π.χ. που δεν πήρα τηλέφωνα στα σπίτια (ενώ είχα ρωτήσει το δ/ντη και μου είπε πως με τα γράμματα είμαστε OK...) ή πως δεν έφτασε το γράμμα, χάθηκε και δεν πρωτοκολλήθηκε το δικαιολογητικό και άλλα πολλά και χειρότερα.

Άραγε μόνο εγώ έχω αυτό το πρόβλημα??
Τίτλος: Απ: Παλιές αμαρτίες...
Αποστολή από: panos2 στις Ιανουάριος 24, 2011, 03:16:59 μμ
panos2 καμία εξωδιδακτική εργασία δεν επιφέρει μείωση ωραρίου, εκτός από τους υπεύθυνους εργαστηρίου. Είθισται σε κάποια σχολεία, εφόσον υπάρχει η δυνατότητα να μειωθεί το ωράριο κάποιου, να προτιμούνται αυτοί που παίρνουν πιο δύσκολες ή/και χρονοβόρες εξωδιδακτικές.
Όσο αφορά την κατανομή, είναι προφανές ότι όλες τις εργασίες είναι καλύτερα να τις κάνει κάποιος παλιός, μόνιμος και έμπειρος. Επειδή όμως αυτό δεν γίνεται, και επειδή πρέπει και οι νέοι να αποκτήσουν κάπως εμπειρία, κάποιες θα τις πάρουν και άπειρα άτομα.
Οι εργασίες που σου αναφέρει ο/η soul δεν είναι μόνο ότι έχουν αυξημένη υπευθυνότητα, είναι ότι είναι και πολύπλοκες και είναι σαφώς καλύτερο να τις αναλάβει κάποιος που τις έχει ξανακάνει και θα έχει και συνέχεια στο σχολείο (μόνιμος με οργανική). Η υπευθυνότητα τμήματος από την άλλη δεν είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη, όταν μάθεις την διαδικασία της, έχει απλά πολύ γραφειοκρατεία.
Όταν αναλαμβάνεις μία εξωδιδακτική που δεν έχεις ξανακάνει, κατ' αρχήν πρέπει να το συζητάς με τον διευθυντή σου, να τον ρωτάς για τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν και να του ζητάς να σε βοηθήσει να βρεις τους νόμους και τις εγκυκλίους που αναφέρουν τις ευθύνες/αρμοδιότητες που συνδέονται με την εργασία. Δεν είναι ντροπή  :)

Ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις. Δεν φυγοπονώ σε σχέση με τις εξωδιδακτικές αρμοδιότητες. Συμφωνώ δε και με το σύνολο της τοποθέτησής σου. Η ένστασή μου ήταν για τους αναπληρωτές που αναλαμβάνουν πχ. μετά τον Νοέμβρη και λογικό είναι να πελαγώνουν...

Άλλη μια ερώτηση για να μην παρεξηγήσω συναδέλφους: Από την εμπειρία σας, ποιο ποσοστό περίπου των συναδέλφων εκπαιδευτικών σε Γυμνάσιο ή Λύκειο δεν αναλαμβάνουν καμία εξωδιδακτική αρμοδιότητα για όλη την σχολική χρονιά;
Τίτλος: Απ: Παλιές αμαρτίες...
Αποστολή από: topsy στις Ιανουάριος 24, 2011, 03:51:35 μμ
Στα 15 χρονια διορισμου μου κανενας δεν την γλιτωσε ποτε, εκτος απο αυτους που ειναι τοποθετημενοι σε πανω απο δυο σχολεια και τους πολυτεκους γονεις ή γονεις με παιδια με προβλήματα υγειας που απαλλασσονται απο ειδικη νομοθεσία. Αντίθετα ειναι τοσες οι δουλειες σε ενα σχολειο που τυχαινει να εχεις πανω απο μια εξωδιδακτικες (εγω είχα νεστωρα και πρωτόκολλο ή αλλη χρονια πρακτικό και πρωτόκολλο)
Τίτλος: Απ: Παλιές αμαρτίες...
Αποστολή από: soul στις Ιανουάριος 24, 2011, 03:56:11 μμ
Στα 15 χρονια διορισμου μου κανενας δεν την γλιτωσε ποτε, εκτος απο αυτους που ειναι τοποθετημενοι σε πανω απο δυο σχολεια και τους πολυτεκους γονεις ή γονεις με παιδια με προβλήματα υγειας που απαλλασσονται απο ειδικη νομοθεσία. Αντίθετα ειναι τοσες οι δουλειες σε ενα σχολειο που τυχαινει να εχεις πανω απο μια εξωδιδακτικες (εγω είχα νεστωρα και πρωτόκολλο ή αλλη χρονια πρακτικό και πρωτόκολλο)

συμφωνώ απόλυτα!
Όλοι έχουν τουλάχιστον μια εξωδιδακτική εργασία, ενώ τις πιο πολλές φορές και περισσότερες
Τίτλος: Απ: Παλιές αμαρτίες...
Αποστολή από: panos2 στις Ιανουάριος 24, 2011, 04:01:48 μμ
Στα 15 χρονια διορισμου μου κανενας δεν την γλιτωσε ποτε, εκτος απο αυτους που ειναι τοποθετημενοι σε πανω απο δυο σχολεια και τους πολυτεκους γονεις ή γονεις με παιδια με προβλήματα υγειας που απαλλασσονται απο ειδικη νομοθεσία. Αντίθετα ειναι τοσες οι δουλειες σε ενα σχολειο που τυχαινει να εχεις πανω απο μια εξωδιδακτικες (εγω είχα νεστωρα και πρωτόκολλο ή αλλη χρονια πρακτικό και πρωτόκολλο)

Το πρακτικό μου φαίνεται να έχει και την μεγαλύτερη φασαρία. Ή όχι; Εξαρτάται βέβαια και από τον αριθμό των συνεδριάσεων...
Τίτλος: Απ: Παλιές αμαρτίες...
Αποστολή από: soul στις Ιανουάριος 24, 2011, 07:11:52 μμ
Έχει αρκετό γράψιμο αλλά δεν είναι μια εργασία  στην οποια έχεις άγχος.
τα περισσότερα πρακτικά είναι απλή αντιγραφή παλαιότερων και απλώς αλλάζεις ονοματα του συλλόγου!
Τίτλος: Απ: Παλιές αμαρτίες...
Αποστολή από: happiness στις Ιανουάριος 25, 2011, 09:03:02 πμ
Άλλη μια ερώτηση για να μην παρεξηγήσω συναδέλφους: Από την εμπειρία σας, ποιο ποσοστό περίπου των συναδέλφων εκπαιδευτικών σε Γυμνάσιο ή Λύκειο δεν αναλαμβάνουν καμία εξωδιδακτική αρμοδιότητα για όλη την σχολική χρονιά;
panos2 αυτό εξαρτάται καθαρά από τον αριθμό των εκπαιδευτικών του σχολείου και το μέγεθός του. Στα περισσότερα σχολεία τα πράματα είναι ισορροπημένα και καθένας αναλαμβάνει από μία. Σε άλλα λίγο μικρότερα μπορεί να έχει καθένας ή μερικοί, παραπάνω από μία. Σε μεγάλα σχολεία με μεγάλο σύλλογο (όπως πχ ένα ΤΕΕ) που ήμουν, υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί που δεν κάνουν καμία εξωδιδακτική εργασία. Στην τελευταία περίπτωση είναι που γίνεται και σφαγή συνήθως  ;D