Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Oliver

Σελίδες: 123 ... 33
1
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 09, 2024, 01:24:04 μμ »
Μόνο στους ΠΕ04 μπλέκεται η οργανικότητα στις ειδικότητες. Βλέπεις η ενιαία αντιμετώπιση δεν περιορίζεται στις υπεραριθμίες που προβλέπει ο νόμος. Είναι παρούσα σε κάθε φάση οριστικής τοποθέτησης. Κι η λογική είναι αυτή που σου προανάφερα.

Το 12 ώρες Α Ανάθεση μετά την υπεραριθμία γιατί δεν αρκεί για να μην μπλέκουν οι οργανικότητες;

2
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 09, 2024, 01:06:20 μμ »
Η λογική τους είναι να ελαχιστοποιούνται οι συμπληρώσεις σ' άλλα σχολειά. Θεωρούν ότι η κατά το δυνατόν πλήρης εργασία ενός καθηγητή σ' ένα σχολειό συμβάλλει θετικά στην εύρυθμη λειτουργία του σχολειού.

Μόνο για τον ΠΕ04 έχουν αυτή τη λογική; Γιατί σε άλλους κλάδους δε νομίζω να μπαίνει η 2η συνθήκη.

3
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 09, 2024, 12:18:16 μμ »
Εγώ πάντως δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης της 2ης συνθήκης στον ΠΕ04 (συνολικό έλλειμμα στον ΠΕ04 τουλάχιστον -12 ώρες). Δηλαδή ποιο το πρόβλημα αν βγαίνουν π.χ. ένα 12αρι φυσικού και ένα 12άρι χημικού και δεν υπάρχει 12αρι έλλειμμα στο σύνολο του ΠΕ04; Συμπλήρωση ωραρίου μπορεί να γίνει και σε άλλα σχολεία.

4
Τι πάει να πει "εγκρίσεις"; Ποιο το νόημα των διαγνώσεων τότε; Όταν η διάγνωση του ΚΕΔΑΣΥ λέει 24 ώρες παράλληλη στήριξη, δεν εννοεί ούτε 12, ούτε 18, ούτε 21, ούτε 23. Εννοεί 24 ώρες. Και συνήθως εννοεί 24 ώρες στο συγκεκριμένο παιδί, όχι σε 3 παιδιά μέσα στην ίδια τάξη. Με δεδομένα λοιπόν αυτά, ποιες εγκρίσεις απαιτούνται; Να δηλωθούν στο myschool οι διαγνώσεις του κάθε σχολείου και να προσληφθούν οι αντίστοιχοι αναπληρωτές. Τώρα που θίξαμε το θέμα, να ανακληθεί ΧΤΕΣ η επαίσχυντη διάταξη που βάζει τους γονείς να διαλέξουν ανάμεσα σε νοσηλευτή και παράλληλη. Για παράδειγμα είχαμε παιδί στο σχολείο μου που είχε ανάγκη από παράλληλη κι είχε ανάγκη από νοσηλευτή, γιατί ήταν επιληπτικό. Και η νομοθεσία λέει ότι θα του παρασχεθεί μόνο ένα από τα 2 και πρέπει να διαλέξουν οι γονείς ποιο. Προφανώς επέλεξαν τον νοσηλευτή.

Έχεις απόλυτο δίκιο!

5
Το ότι οι διευθύνσεις περιμένουν τον Αύγουστο για να βγάλουν τοποθετήσεις αποσπασμένων αλλά και συμπληρώσεις ωραρίου, δε σημαίνει ότι δε θα μπορούσαν να τις κάνουν από τώρα. Πες ότι 20/5 βγαίνουν οι αποσπάσεις. Τι εμποδίζει τις διευθύνσεις να κάνουν τις τοποθετήσεις; Αν μου πεις για τα τμήματα στη δευτεροβάθμια στα ΕΠΑΛ κι Αύγουστο που γίνονται οι τοποθετήσεις, πάλι άγνωστα είναι. Ένα και το αυτό λοιπόν. Καλό θα ήταν να θεσμοθετηθούν με νόμο τα παρακάτω:

- Αιτήσεις συνταξιοδότησης μέσα Δεκεμβρίου - μέσα Ιανουαρίου.
- Λήξη προθεσμίας ανάκλησης αίτησης συνταξιοδότησης μέσα Φεβρουαρίου.
- Μεταθέσεις αρχές Μαρτίου.
- Αμοιβαίες μεταθέσεις 20-25 Μαρτίου.
- Αιτήσεις αποσπάσεων, αιτήσεις μετατάξεων, δηλώσεις για οριστική τοποθέτηση/βελτίωση θέσης μέχρι 10 Απριλίου.
- Τέλος Απριλίου αποτελέσματα αποσπάσεων, μετατάξεων, οριστικών τοποθετήσεων.
- Αρχές Μαίου τοποθετήσεις αποσπασμένων και λειτουργικά υπεράριθμων. Κατανομή διορισμών. Αιτήσεις για διορισμό.
- Τέλη Μαΐου ανακοίνωση προσλήψεων αναπληρωτών. Ανακοίνωση αποτελεσμάτων διορισμού. Δυνατότητα ορκομωσίας σε οποιαδήποτε διεύθυνση μέχρι τέλη Ιουλίου. Συμπληρωματικοί διορισμοί στις ακάλυπτες θέσεις λόγω μη ανάληψης υπηρεσίας.
- 21 Ιουνίου για Πρωτοβάθμια / 30 Ιουνίου για Δευτεροβάθμια ανάληψη υπηρεσίας εξ αποστάσεως.

- 20 Αυγούστου: Υπεύθυνη δήλωση ανάληψης υπηρεσίας αναπληρωτών. Διορία μέχρι 23 Αυγούστου. 24 Αυγούστου νέα φάση αναπληρωτών στα κενά λόγω μη ανάληψης. Υπεύθυνη δήλωση ανάληψης υπηρεσίας αναπληρωτών. Διορία μέχρι 27 Αυγούστου. 28 Αυγούστου νέα φάση αναπληρωτών στα κενά λόγω μη ανάληψης κοκ μέχρι τις 11/9, μέχρι να καλυφθούν όλα τα κενά. Στα ήδη υπάρχοντα κενά προστίθενται κάθε φορά και τα έκτακτα που προκύπτουν λόγω αδειών. Φάσεις αναπληρωτών καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς ανά 10 μέρες.

Κι άλλα μπορούν να γίνουν, αλλά αυτά είναι τα βασικά.

Οι εγκρίσεις των παράλληλων στηρίξεων πότε;

6
Αν ανατρέξεις σε προηγούμενα μηνύματα του Patreas (π.χ. εδώ), θα δεις πως υπάρχει μια τάση μείωσης των πιστώσεων του κρατικού προϋπολογισμού για τις προσλήψεις αναπληρωτών (ενώ αντιθέτως το ΕΣΠΑ, τώρα ειδικά με το νέο πακέτο, έχει πάρει τα πάνω του).

Οπότε αφού οι διορισμοί γίνονται από τον κρατικό προϋπολογισμό όπως πολύ σωστά γράφεις (αλλά οι κυβερνώντες δεν θέλουν να καταναλώνεται μεγάλο μέρος του για την εκπαίδευση), δεν θα ήταν λογικό να κοιτάνε πρωτίστως να καλύψουν όλες εκείνες τις θέσεις που αν έμεναν κενές θα απαιτούσαν πρόσθετα κονδύλια από αυτή την πηγή χρηματοδότησης;

Δεν καταλαβαίνω σε τι ωφελεί τον κρατικό προϋπολογισμό το να δώσεις Χ πιστώσεις κρατικού προϋπολογισμού για διορισμούς σε σχέση με το να δώσεις Χ πιστώσεις κρατικού προϋπολογισμού για αναπληρωτές.

7
Αληθώς Ανέστη και ευχαριστούμε για τις επισημάνσεις! Εδώ που φτάσαμε θα πω πως καλοδεχούμενο είναι και το 4ΧΧΧ, ειδικά αν το ψηφίο των εκατοντάδων δεν είναι 0 (που λογικά 0 θα είναι αν το αίτημα του ΥΠΑΙΘΑ ήταν ακριβώς όσο και ο αριθμός των αποχωρήσεων του Μάρτη).

Όσο για την κατανομή, μπορεί σίγουρα να είναι αποτέλεσμα πολιτικών επιλογών, αλλά πιστεύω πως όλο και κάποιες σκέψεις θα υπάρχουν στο υπουργείο αναφορικά με τις γενικές κατευθύνσεις αυτής. Να περιμένουμε μια αυστηρά λογιστική προσέγγιση (π.χ. κάλυψη του 100% της δευτεροβάθμιας γενικής λόγω περιορισμένων πιστώσεων κρατικού προϋπολογισμού για την πρόσληψη αναπληρωτών) ή οι αριθμοί εναπόκεινται αποκλειστικά στις προθέσεις αυτών των ελάχιστων ατόμων της ηγεσίας που αναφέρεις;

Από πού  προκύπτουν οι περιορισμένες πιστώσεις κρατικού προϋπολογισμού για την πρόσληψη αναπληρωτών Βθμιας Γενικής; Επίσης και οι διορισμοί από κρατικό προϋπολογισμό δε γίνονται;

8
Αληθώς, Patreas!

Έγραψες: "Ειδικά για τις θέσεις επί θητεία υπάρχει και είναι σε ισχύ η διάταξη της παραγράφου 5 του άρθρου 14 του Νόμου 1566/1985, που θα μπορούσε να βοηθήσει (αλλά δεν έχω δει να την αναφέρει κανένας)."

Πώς θα μπορούσε να βοηθήσει η διάταξη αυτή; Από ό,τι ξέρω τα οργανικά κενά μεταθέσεων και διορισμών υπολογίζονται βάσει των εγκυκλίων προσδιορισμού κενών και πλεονασμάτων για τις μεταθέσεις. Σε ποιο σημείο του προσδιορισμού των κενών μπορεί να βοηθήσει η διάταξη που έγραψες;

9
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 06, 2024, 05:42:20 μμ »
g.t. η 2η συνθήκη (ύπαρξη ελλείμματος τουλάχιστον 12 ωρών στο σύνολο του ΠΕ04) που βάζει ο Πειραιάς τόσο για τη ρύθμιση της υπεραριθμίας (https://freeimage.host/i/Jr1dmas) όσο και μετά τη ρύθμιση της υπεραριθμίας (https://freeimage.host/i/Jr5cXpt) ξέρεις από ποια νομοθεσία προκύπτει;

10
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 04, 2024, 06:48:56 μμ »
Οριστική τοποθέτηση λέγεται, άσχετα αν συνηθίζεται να καλείται οργανική, καθώς κι οι διαθεσίτες έχουν οργανική. Όλες οι οργανικές όλων των εκπαιδευτικών ανήκουν στο υπουργείο (περί καρεκλών, ένα προς ένα για κάθε δημόσιο υπάλληλο, πρόκειται). Κι όχι σε σχολείο.

Οπότε η εγκύκλιος Κουλαϊδή αναφέρει τα σχετικά με τους ΠΕ04 κι όχι η του Παπαθεοδώρου όπως νόμιζα. Χρήσιμο. Δώδεκα ώρες σε σχολείο πολύ δύσκολα να προκύψουν (για τους γεωλόγους σχεδόν αδύνατον) οπότε απ' το να γίνονται συνέχεια φάσεις δίνονται μια και καλή οι τοποθετήσεις στους πιότερα ελλειμματικούς ΠΕ04 με την προϋπόθεση αθροιστικού 12ώρου για μια θέση 32ώρου για δυο κτλ. Αν δε γινόταν αυτό θα μέναν οι πιο πολλοί στη διάθεση.

Στο Γυμνάσιο με 4 τμήματα Α Γυμν. και 4 τμήματα Β Γυμν. βγαίνει. Δύσκολο, αλλά βγαίνει. Αυτά που βγαίνουν σπανιότατα είναι χημικού σε Γυμνάσιο και βιολόγου σε ΕΠΑΛ.

11
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 04, 2024, 06:45:15 μμ »
που το ειδες να γινεται αυτο που εχω με κοκκινο?
αυτο που γνωριζω και εχω δει προσωπικα να γινεται σε καποιες δδε ειναι οτι για τη Β φαση δηλ αυτη των βελτιωσεων/οριστ τοποθετησεων ισχυει για τους φυσικους οτι ισχυει για ολες τις ειδικοτητες δηλ απαιτειται για την υπαρξη οργανικου κενου ελλειμμα 20 ωρων και εαν και εφοσον δεν υπαρχει τετοιο ελλειμμα, τοτε απαιτουνται κατ ελαχιστο (και κατ εξαιρεση) 12 ωρες οπως προβλεπεται στη  σελ 4 της 84582/δ2.
Επιπλεον για τη  Β φαση και για το πε04 υπαρχει και η 60818/δ2 (που χρησιμοποιεται μεχρι και σημερα απο πολλα πυσδε)  οπου στο (2) αναφερει το
".. οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ στον
κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα.." και η οποια ουσιαστικα λεει οτι ο φυσικος στη φαση των βελτιωσεων θα τοποθετηθει κατα ειδικοτητα δηλ θα παρει κενο φυσικου και δεν αναφερει αυτο που εγραψες στην παραθεση σου δηλ το
απαιτειται ταυτόχρονα 12 ώρες έλλειμμα στο σύνολο των Φυσικών Επιστημών. και για το οποιο προσωπικα δε γνωριζω καποια σχετικη διαταξη. Εκει που το διαβασες αυτο δε νομιζω να το εγραφαν για τη φαση των βελτιωσεων αλλα σαν συνεχεια της αρσης υπεραριθμιων της Α φασης

που την ειδες γραμμενη αυτη τη 2η συνθηκη? μηπως σε κεινο το εγγραφο της διδε πειραια?

Ναι

12
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 04, 2024, 12:15:25 πμ »
δες μια παλιοτερη σχετικη αναρτηση
https://www.pde.gr/index.php?topic=575.msg1195633#msg1195633
σε σχεση με αυτην θα προσθεσω τα εξης:
Αναφερεται στο συνολο των εσωτερικων οργανικων υπηρεσιακων μεταβολων του πε04 και οχι μονο στις οργανικες οριστικες τοποθετησεις/βελτιωσεις.

Γενικα για καθε οργανικο κενο τοποθετησης/σχολειο οποιασδηποτε ειδικοτητας απαιτουνται  , οπως σου ξαναειπα,  20 ωρες και κατ ελαχιστον 12 συμφωνα με τις 19644/ε2 και 84582/δ2.
Απλα σε σας τους πε04 ισχυουν επιπλεον οι γνωστες διαταξεις περι ενιαιας αντιμετωπισης.

Σε σχεση με την αναρτηση που παρεθεσα διευκρινιζω παρακατω
Σε σχεση με το κοκκινο σημειο θα διευκρινισω οτι ο τελευταιος τοποθετηθεις,που ηταν μια βιολογος με 23 ω,  εχει διαθεσιμες  μονο 8 ωρες διδασκαλιας και πλεοναζε κατα 15, οποτε κριθηκε υπεραριθμη γιατι δεν ειχε κατ ελαχιστον διαθεσιμες 12 ωρες
(οσα εγραψα γινονται ετσι ακριβως στο πυσδε που υπηρετω και στα όμορα, αλλα σιγουρα δε γινονται ακριβως ετσι σε ολα)

Για τις οριστικές τοποθετήσεις/βελτιώσεις θέσης, για να βγει π.χ. κενό τοποθέτησης ΠΕ04.01 πρέπει να υπάρχει έλλειμμα 12 ωρών Φυσικής σε σχολείο και ταυτόχρονα 12 ώρες έλλειμμα στο σύνολο των Φυσικών Επιστημών. Αυτή η 2η συνθήκη (12 ώρες έλλειμμα στο σύνολο των Φυσικών Επιστημών) από πού προκύπτει;

13
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 01, 2024, 09:00:41 μμ »
Αν εννοεις σε ποιο φεκ βασιζεται το
"-12 Σημαίνει οργανικό κενό 12 ωρών" που αναφέρεται στο κειμενο που παρέθεσες, θα σου πω οτι δεν αναφερεται σε καποιο φεκ με την εννοια της ΥΑ, ΠΔ ή νομου, παρα αναφέρεται στην (διαχρονικη..) εγκυκλιο  84582/δ2  σελ 4.
Aν αναφερεσαι στους πινακες του ΠΕ04 ειναι συνδυασμος διαταξεων (και ερμηνειων του καθε πυσδε..)

Ο τρόπος που βγαίνουν τα οργανικά κενά τοποθέτησης στον ΠΕ04 από ποιες διατάξεις προκύπτει;

14
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Απρίλιος 19, 2024, 12:52:38 πμ »
Αρχικα θα πω οτι όσοι απο μας εχουν διδακτικη υπηρεσια σε σχολεια για καποια χρονια, νομιζω οτι θα συμφωνησουν με την αποψη οτι η εκπαιδευτικη νομοθεσια ειναι ανεπαρκης στο να ρυθμισει καιριας σημασιας ζητηματα της εκπαιδευτικης λειτουργιας. Ακουω πολυ συχνα νεους συναδελφους να ρωτουν (και δεν το λεω με αφορμη την απορια που εθεσες) "σε ποιο φεκ λεει το  ταδε".
Κι ομως το πιθανοτερο ειναι να μην το λεει κανενα φεκ, αφου ειναι
γνωστο οτι η πλειοψηφια των ζητηματων λειτουργιας των σχολειων ρυθμιζονται απο εγκυκλιους ή ακομα χειροτερα απο απλά εγγραφα με υπογραφες προισταμενων τμημάτων και οχι απο ΥΑ, ΠΔ και νομους.
Αντιπροσωπευτικο παραδειγμα το ζητημα του πως προσδιοριζεται ενα οργανικο κενο για οργανικη τοποθετηση σε σχολειο και το πως προσδιοριζεται το αντιστοιχο ανα ομαδα σχολειων για τη διενεργεια των μεταθεσεων. Προσωπικα δε νομιζω να υπαρχουν ποιο βασικα ζητηματα απο αυτα οσον αφορα στη διαχειριση του ανθρωπινου δυναμικου και των υπηρεσ μεταβολων αυτου, εφοσον σε αυτα τα δύο στηριζονται μεταθεσεις και διορισμοι. Κι ομως και τα δυο ρυθμιζονται απο δυο εγκυκλιους.
Ειδικοτερα
στο πδ 50/96 (παλι καλα που υπαρχει κι αυτο) αρ 4 λεει
"Για την πραγματοποιηση των μεταθέσεων από περιοχή σε περιοχή καταρτίζονται μέχρι 10 Μαρτίου κάθε σχολικού έτους πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης....
......Το πυσδε λαμβανει υποψη    αα) Τις κενές οργανικές θέσεις που προβλέπεται ότι θα προκύψουν μέχρι 31 Αυγούστου του έτους πραγματοποίησης των μεταθέσεων με την αυτοδίκαια αποχώρηση των εκπαιδευτικών από την υπηρεσία και  ββ) Το ωρολόγιο πρόγραμμα κάθε σχολικής μονάδας.   γγ) Τα τμήματα που προβλέπεται ότι θα λειτουργήσουν κατά το επόμενο σχολικό έτος.   δδ) Τους οργανικά ανήκοντες στις σχολικές μονάδες της δικαιοδοσίας τους εκπαιδευτικούς και  "(εε) Την ομάδα σχολείων στην οποία ανήκει κάθε σχολική μονάδα..."
αρ 15
"...1. Οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (τα κενα που ανακοινωσε η δδε πειραια αναφερονταν σε αυτη τη διαδικασια)  γίνονται ύστερα από αίτηση των ενδιαφερομένων, με βάση τις κενές θέσεις του άρθρου 4 αυτού του Π.Δ. και τις τυχόν δημιουργούμενες κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων..".

Πως υπολογιζονται ομως οι κενες θεσεις του αρ 4 ?

19644/Ε2 ( η πρωτη απο τις 2 βασικες εγκυκλιους των ανωτερω διαδικασιων) σελ 1
"Προκειμένου η υπηρεσία μας να προβεί στην κατάρτιση των πινάκων οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού ανά περιοχή μετάθεσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 του Π.Δ. 50/1996 (ΦΕΚ 45Α’), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, και του άρθρου 7 του Ν.3848/2010 (ΦΕΚ 71Α’).... παρακαλούμε να συμπληρωθούν με ευθύνη σας οι
επισυναπτόμενοι πίνακες Α, Β , Γ κλπ"

σελ 3
"Τα αλγεβρικά αθροίσματα των στηλών 4α και 4β του πίνακα Β΄ θα διαιρεθούν με το είκοσι (20) και το πηλίκο θα γραφεί αντίστοιχα στο 5α ή 5β. Υπόλοιπο ωρών του υποχρεωτικού ωραρίου κάτω του δώδεκα (12) δε λαμβάνεται υπόψη"
Επομενως μεχρι εδω προκυπτει οτι σημειο αναφορας για κενη οργανικη θεση στον πινακα οργανικης συνθεσης της περιοχης μεταθεσης ειναι η διαιρεση με το 20 που αποτελει, οπως εχει αναφερθει ξανα στο φορουμ, τον θεωρητικο Μ,Ο των υποχρεωτικων ωραριων μας.

Οποτε με -20 δινεται το πρωτο κενο ανα σχολειο και αν υπαρχει υπολοιπο ελλειμματος τουλαχ αλλων 12 ωρων (και το οποιο απορρεει απο την 2η βασικη εγκυκλιο δηλ την 84582/δ2) δινεται και 2 κενο δηλ αρκουν αυτες οι 32 ωρες για να δημιουργησουν τα 2 κενα.

(παρεμπιπτοντως εαν στη φαση των βελτιωσεων ανακοινωθει (απο τη δδε) σε ενα σχολειο χ ελλειμμα 31 ωρων, τοτε θα δοθει 1 οργανικο κενο. Ομως υπαρχει περιπτωση να το καταλαβει εκπκος με 18ω ΥΩ και ως εκ τουτου να απομεινει,  για την τελευταια φαση των εναπομεινάντων, ελλειμμα 13 ωρων που θα γεννησουν άλλο ενα μη διαφαινομενο κενο και το οποιο θα μπορεσει να διεκδικηθει μονο απο οσους εκπκους ειχαν υποβαλλει, στη φαση των βελτιωσεων, δηλωση προτιμησης για τουλαχ ενα οποιοδηποτε σχολειο. Αρα δηλωση προτιμησης στη β φαση των βελτιωσεων δεν πρεπει να κανουν μονο οσοι ειναι βεβαιοι οτι τους καλυπτει 100% το σχολειο της οργανικης τους. Αν τους καλυπτει κατα 99%, τοτε αξιζει να καταθεσουν αιτηση και στη φαση των βελτιωσεων αλλα και στη φαση των εναπομειναντων για τη διεκδικηση του  σχολειο που τους καλυπτει στο 100%)

Αυτά όμως που παρέθεσες αναφέρονται στα οργανικά κενά των μεταθέσεων και όχι στα οργανικά κενά τοποθέτησης.

Το μόνο που έχω βρει για τα οργανικά κενά τοποθέτησης είναι το παρακάτω από την εγκύκλιο Αρ.Πρωτ.177284/Ε2/22-10-2018:
Δώδεκα (12) ώρες μαθήματος (κατ ΄ ελάχιστον) συνιστούν οργανικό κενό το οποίο δίνεται σε εκπαιδευτικό που καλύπτει τις ώρες αυτές με Α΄ ανάθεση, ανεξαρτήτως αν υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θα μπορούσαν να συμπληρώσουν το ωράριό τους αναλαμβάνοντας το μάθημα ως Β΄ ανάθεση ή έχοντας δεύτερη ειδικότητα.

Σελίδες: 123 ... 33

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160776
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 436
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 372
Σύνολο: 377

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.