43
Δημοτικό / Απ: καινούρια βιβλία αγγλικών δημοτικού
« στις: Οκτώβριος 13, 2009, 10:11:29 μμ »
Panickos, σαφώς και θα έπρεπε να γίνεται επιμόρφωση και στους ωρομισθίους, η οποία γίνεται μόνο σε αναπληρωτές και νεοδιόριστους, δυστυχώς. Εγώ προσωπικά τον σύμβουλο της περιοχής μου δεν τον έχω δει ποτέ. Η σύμβουλος στα ΠΕΚ ήταν από άλλη περιφέρεια αλλά πάρα πολύ καλή.
Όσο για τον αριθμό 7-8 λέξεις, ήμουν κι εγώ της άποψης ότι είναι λίγες, αλλά έβλεπα ότι και τα παιδιά δεν τα κατάφερναν καλά με περισσότερες στις μικρές τάξεις. Προσωπικά στη Γ' κάνω το Fairyland 2 το οποίο έχει λεξιλόγιο που δεν έχουν συναντήσει στο φροντιστήριο ακόμη, οπότε είναι σχεδόν όλες καινούριες, ακόμη και για τους πιο προχωρημένους μαθητές. Σωστό ή λάθος νομίζω δεν υπάρχει στην προσέγγιση του κάθε εκπαιδευτικού και φυσικά εξαρτάται κι από το επίπεδο των μαθητών το πόσες λέξεις θα δώσεις. Όσο για την αντιγραφή στην Ε', αν κρίνει η συνάδελφος ότι έτσι τα παιδιά μαθαίνουν καλύτερα, τότε καλά κάνει και τους βάζει. Θεωρώ ότι είναι περισσότερο "χάσιμο χρόνου" και για την ίδια αλλά και για τα παιδιά.
Τώρα σχετικά με τον όγκο των φωτοτυπιών, γενικά οι διευθυντές είναι αρκετά φειδωλοί με το χαρτί στα περισσότερα σχολεία και οι σύμβουλοι των δασκάλων τους αποτρέπουν να βγάζουν πολλές φωτοτυπίες. Φυσικά αυτό δεν ισχύει για μας, αλλά όταν σε βλέπουν συνέχεια στο φωτοτυπικό, τους κακοφαίνεται λες και το χαρτί το πληρώνουν αυτοί. Άσε πολλοί "συνάδελφοι" που βγάζουν τις φωτοτυπίες όταν έχουν κενό για να δίνουν την εντύπωση ότι δεν χαλάνε χαρτί ή δεν δίνουν έξτρα δουλειά στα παιδιά. Αλλά τώρα μπαίνω σε λεπτομέρειες που δεν είναι απαραίτητες, απλώς ήθελα να σου δώσω το γενικό κλίμα....!
Kleotsi, πολύ καλό το σύστημά σου ομολογουμένως!
Στη γραμματική σκέφτομαι κι εγώ να τους δίνω κάτι εξτρά, όπως έκανα πέρσι!
Όσο για τον αριθμό 7-8 λέξεις, ήμουν κι εγώ της άποψης ότι είναι λίγες, αλλά έβλεπα ότι και τα παιδιά δεν τα κατάφερναν καλά με περισσότερες στις μικρές τάξεις. Προσωπικά στη Γ' κάνω το Fairyland 2 το οποίο έχει λεξιλόγιο που δεν έχουν συναντήσει στο φροντιστήριο ακόμη, οπότε είναι σχεδόν όλες καινούριες, ακόμη και για τους πιο προχωρημένους μαθητές. Σωστό ή λάθος νομίζω δεν υπάρχει στην προσέγγιση του κάθε εκπαιδευτικού και φυσικά εξαρτάται κι από το επίπεδο των μαθητών το πόσες λέξεις θα δώσεις. Όσο για την αντιγραφή στην Ε', αν κρίνει η συνάδελφος ότι έτσι τα παιδιά μαθαίνουν καλύτερα, τότε καλά κάνει και τους βάζει. Θεωρώ ότι είναι περισσότερο "χάσιμο χρόνου" και για την ίδια αλλά και για τα παιδιά.
Τώρα σχετικά με τον όγκο των φωτοτυπιών, γενικά οι διευθυντές είναι αρκετά φειδωλοί με το χαρτί στα περισσότερα σχολεία και οι σύμβουλοι των δασκάλων τους αποτρέπουν να βγάζουν πολλές φωτοτυπίες. Φυσικά αυτό δεν ισχύει για μας, αλλά όταν σε βλέπουν συνέχεια στο φωτοτυπικό, τους κακοφαίνεται λες και το χαρτί το πληρώνουν αυτοί. Άσε πολλοί "συνάδελφοι" που βγάζουν τις φωτοτυπίες όταν έχουν κενό για να δίνουν την εντύπωση ότι δεν χαλάνε χαρτί ή δεν δίνουν έξτρα δουλειά στα παιδιά. Αλλά τώρα μπαίνω σε λεπτομέρειες που δεν είναι απαραίτητες, απλώς ήθελα να σου δώσω το γενικό κλίμα....!
Kleotsi, πολύ καλό το σύστημά σου ομολογουμένως!
Στη γραμματική σκέφτομαι κι εγώ να τους δίνω κάτι εξτρά, όπως έκανα πέρσι!