0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/299706_anabathmisi-meiomenoy-orarioy-793-ekpaideytikon-se-plires-ola-ta-onomataΟι αναβαθμίσεις
Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν τους παίρνουν πλήρες κατευθείαν.
Ενδεικτικά στην Κρήτη τα λειτουργικά κενά στη Γενική και Ειδική Αγωγή έφταναν τα 700 με 290 χθεσινές προσλήψεις! Στο Νότιο Αιγαίο τα λειτουργικά κενά στη Γενική και Ειδική Αγωγή ξεπερνούσαν τα 550 με 416 χθεσινές προσλήψεις και στο Βόρειο Αιγαίο ξεπερνούσαν τα 250 με 168 χθεσινές προσλήψεις! Στα Ιόνια Νησιά και την Ήπειρο πλησιάζουν τα 200 και οι χθεσινές προσλήψεις ήταν 141 και 57 αντίστοιχα! Στην Αττική και την Κεντρική Μακεδονία τα λειτουργικά κενά στη Γενική και Ειδική Αγωγή ξεπερνούσαν τα 600 και οι χθεσινές προσλήψεις ήταν 485 και 255 αντίστοιχα!
Και υπολόγισε πόσοι από 15 ώρες πάνε στις 21-23:Χρύσωμα του χαπιού στους αναπληρωτές 2019-2020ΑΣ είμαστε επιφυλακτικοί ότι κάποιο λάκο έχει η φάβα. Τόσες πολλές προσλήψεις , μαζί με τις αναβαθμίσεις, ιδίως στις "Κεντρικές" Περιφέρειες, ΔΕ θα υπάρχουν θέσεις να τοποθετηθούν. Συνυπολογίζοντας την ανύπαρκτη ουσιαστικά β' φάση αποσπάσεων ΔΕ μπορεί να είναι τυχαίο.Ξέρω-ξέρω: ΔΕΝ υπάρχει χρόνος να εισακουσθούν όλα αυτά.ΜΗΝ είστε τόσο χαρούμενοι οι αναπληρωτές: Προσπαθούν να σας προσκαλ€σουν για "Μούγκα στη στρούγκα".ΟΚ: Η ΟΛΜΕ ζήταγε εδώ και χρόνια "κάλυψη των κενών", αλλά φέτος έγινε με υπερβολικό βαθμό. Πού θα τοποθετηθούν όλοι αυτοί (μαζί με τις αναβαθμίσεις, ιδίως στις "κεντρικές" περιφέρειες) ;ΚΑΙ μάλιστα όταν η προοπτική μόνιμων διορισμών, ακόμα και στην Ειδική, είναι δυσοίωνη.ΟΚ: Χαίρονται όσοι προσλήφθηκαν, ιδίως για πρώτη φορά.ΑΣ δείτε το μέλλον.Κάτι ετοιμάζουν, και τα λ€φτά των ΕΣΠΑ δεν θα διαρκούν για πάντα.Εκτός αν με αυτό τον τρόπο (πάρα πολλές προσλήψεις) το πάει "κάπου" η Commission:Κομισιόν: «Σχεδόν απεριόριστη η ελευθερία των εκπαιδευτικών στο σχολείο»Στον «πάτο» οι δαπάνες για την εκπαίδευση στην Ελλάδα | Ελκυστικό το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, αλλά χωρίς κίνητρα λέει η ΚομισιόνΣιγουρότατα ΜΑΣ ετοιμάζουν κάτι.
Οπότε η λύση είναι μία οπως προέτρεψε και το μέλος cbk, μαζική άρνηση ανάληψης υπηρεσίας! Εεεεεεερχεται!
Δυστυχώς ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ παγκοσμίως κ διαχρονικά, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ, η αιτιοκρατία τους (εξήγησή κ πρόβλεψή τους) σε micro επίπεδο γίνεται με την "διαφορική λογική", όπως η σταγόνα (μόριο νερού, αν θες) σε ένα ποτάμι ακολουθεί τοπικά κ χρονικά την "άμεση" (κάποιοι την αποκαλούν "λογική") λύση:Τί πρέπει να "κάνω" την αμέσως επόμενη χρονική στιγμή; (Φυσικός "Νόμος");α) Να κατρακυλήσω μαζί με τις άλλες "σταγόνες" νερού στο ποτάμι προς τα κάτω;ήβ) Να υπερβώ το πεδίο μες στο οποίο βρίσκομαι και να κινηθώ προς τα "πάνω", αναζητώντας άλλο "ρυάκι" που οδηγεί "αλλού" {ΚΑΙ ΠΩΣ; Πού θα βρω την απαραίτητη ταχύτητα (κινητική ενέργεια) για αυτό το β) ;Προφανώς όταν οι "σταγόνες" βρεθούν στη θάλασσα (ή στη λίμνη) και λιμνάσουν ή άγονται κ φέρονται από τα κύματα, θα είναι αργά για το ΑΝ πιο πριν θα έπρεπε να κάνουν το β) [ΚΑΙ εν αμφιβόλω του "που" θα οδηγούσε: ΠΟΥ? ].Θάλασσα (ή λίμνη) του νεοφιλελευθερισμού ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΙΣ>.Ατομοκεντρική προσέγγιση και στα κοινωνικά φαινόμενα.Υ.Γ.: Μια "βιώσιμη" λύση θα ήταν να σκεφτεί ο καθένας/-μια μας:α) "Πώς/Τί θα είμαι μετά από 2 χρόνια;"ΚΑΙ να επανέλθει τότε κατά πόσο έπεσε μέσα, ανατροφοδοτώντας τις επόμενες δράσεις/αποφάσεις του.β) "Πώς/Τί θα είμαι μετά από 5 χρόνια;"ΚΑΙ να επανέλθει τότε κατά πόσο έπεσε μέσα, ανατροφοδοτώντας τις επόμενες δράσεις/αποφάσεις του.γ) "Πώς/Τί θα είμαι μετά από 10 χρόνια;"ΚΑΙ να επανέλθει τότε κατά πόσο έπεσε μέσα, ανατροφοδοτώντας τις επόμενες δράσεις/αποφάσεις του.ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ , ΙΣΩΣ, να άλλαζε κάτι σε αυτές τις Καταστάσεις που βιώνουμε, έστω και μετά από 10 χρόνια (2030),ΚΑΙ ίσως και στις Ιδιότητές μας.
Άρνηση ανάληψης υπηρεσίας τώρα από όλους!
Ειναι φανερό πλέον ότι στους αναπληρωτές κάνουν κουμάντο οι δάσκαλοι εις βαρος των υπολοίπων...
Δεν το πιστεύω ότι η α/θμια έχει ικανοτερους συνδικαλιστες και δουλεύουν οι εκπαιδευτικοι της. Τουλάχιστον δεν είναι μόνο αυτό. Είναι πολιτικές επιλογες εδώ και πολλά χρόνια.