0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
@ΒικηΥπάρχει κάτι σχετικό με την ανάθεση της ιστορίας σε κάποιο σάιτ;
Όταν κάποιος είναι υπεραριθμος μετακινείται και καλύπτει θεση σε άλλο σχολείο. Με την ιστορία συμπληρώνει ωράριο κάποιος που δεν είναι υπεραριθμος, αλλά έχει έλλειμμα ωρών στο σχολείο του.
άκου το εξής σενάριο(το οποίο αύριο θα συζητιέται στην κατανομή): ο κοινωνιολόγος-νομικός, ο οποίος είναι αρχαιότερος στο σχολείο από τον φιλόλογο, προηγείται να συμπληρώσει στο σχολείο του με β αναθεση την ιστορία,ναι ή όχι;;εάν ο φιλόλογος πάρει εκτός των άλλων και 2 ή 4 ή 6 πχ ώρες ιστορία( εξαιρουμένης της γ κατεύθυνσης), και παραμένουν αδιάθετες άλλες φιλολογικές ώρες, μπορούν το Σεπτ , μετά ( ή και πριν ) τις τοποθετήσεις λειτουργικά υπεράριθμων, διάθεσης κλπ, να του πουν άσε τις ιστορίες και πάρε πχ 3η γλώσσα ή ένα δίωρο φιλοσοφία, για να μείνουν οι ιστορίες;; τι λέτε, ποια η γνώμη σας, βάσει και του τι βλέπετε στα σχολεία σας ;;
Καλησπέρα.Σε λύκειο υπάρχουν 2 εκπαιδευτικοί ΠΕ80 ένας με οργανική και ένας με διάθεση. Υπάρχουν 2 τμήματα κατεύθυνση Γ λυκείου και ο πρώτος παίρνει και τα δύο τμήματα οπότε ο εκπαιδευτικός με διάθεση αυτόματα αποκλείεται μια από διόρθωση γραπτών. Υπάρχει κάποια νομοθεσία που να καθορίζει το πώς επιλέγονται τα μαθήματα?