0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γενική συμβουλή: ότι μέθοδο και αν αποφασίσεις να δουλέψεις, όλες έχουν τα + και τα -Το σημαντικό είναι να δουλεύει ο μαθητής/μαθητές σου.Επίσης το μάθημα να κυλάει γοργά με διάφορες δραστηριότητες και εναλλαγή.Καμμιά φορά δεν είναι κακό να συνδυάζεις και παλιούς παραδοσιακούς τρόπους με το λεξιλόγιο ή κάποιες δομικές ασκήσεις.Αρκεί να έχεις εσύ το πλάνο που θέλεις να ακολουθήσεις ξεκάθαρο στο κεφάλι σου και να αναθεωρείς όταν βλέπεις ότι κάπου κολλάει κάτι στην πορεία.Καλή επιτυχία και καλό κουράγιο!
Αν προτιμήσω κάποια σειρά με μεγάλο όσκο ασκήσεων, πχ Panorama όπου η ύλη ατου cahier για κάθε κεφάλαιο ξεπερνά τις 10 σελίδες, πρέπει απαραιτήτως να τη συνδυάσω και με κάποια γραμματική; Αυτό νομίζω ότι παραπάει. Είπαμε να βάζουμε πολλά στους μαθητές για εξάσκηση, αλλά ως ένα σημείο. Γενικά οι γραμματικές είναι "αναγκαίο κακό" ή επαρκεί το βιβλίο του μαθητή αν είναι καλά δομημένο και εύληπτο και ο καθηγητής δίνει εξτρά σημειώσεις;Για φωνητική και ακουστική εξάσκηση, υπάρχει κάποια εκπαιδευτική σειρά στυλ Muzzie, αλλά για εφήβους/ενήλικες; Σκέφτηκα να προτείνω την παρακολούθηση μεταγλωττισμέων anime στα γαλλικά και κάποιων παλιών παιδικών τηλεοπτικών σειρών όπως οι "Ατρόμητοι" (Les Intrépides) με γαλλικούς υπότιτλους.