Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Nickman

Σελίδες: 123 ... 6
1
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Φεβρουάριος 04, 2014, 10:09:08 μμ »
Αυτό το pdf έχει καμιά πρακτική αξία, είναι βεβαίωση με κάποια ισχύ ή το βλέπουμε μόνοι μας και χαιρόμαστε;

2
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Δεκέμβριος 22, 2013, 11:02:32 μμ »
Η προβολή των αποτελεσμάτων αφορά την 1η και 2η περίοδο πιστοποίησης και όχι την 3η περίοδο που έδωσες εξετάσεις.

3
Έχω οργανική σε μικρό σχολείο με 12 ώρες ακριβώς. Ποια η διαδικασία με την οποία θα συμπληρώσω τις υπόλοιπες 11 ώρες ; Μπορώ να διεκδικήσω λειτουργικό κενό σε άλλο σχολείο στο οποίο να έχω πλήρες ωράριο(23 ώρες) ; Την οργανική την πήρα τον Ιούνιο χωρίς να ήταν πρώτη επιλογή.

4
Το Function Probe είναι όντως πολύ ωραίο και κυκλοφορεί ... σε μορφή portable. Συνήθως το δίνουν σπασμένο οι επιμορφωτές αλλά κυκλοφορεί γενικώς.
Για τις εξετάσεις μια ενδιαφέρουσα ανάρτηση από το Γιάννη το Σαλονικίδη

http://salnk.eduportal.gr/?p=1082

τι σπασμένο ρε παιδιά, κανονικό είναι, εξελληνισμένο από μια αρχαία προμήθεια στο πακέτο της Κίρκης.
Το κατεβάζει ο επιμορφωτής ή το σχολείο από το e-yliko

Ένα χαζο jar αρχείο είναι, άχρηστο για win7, δεν εμφανίζει το ΟΚ όταν πας να κατασκευάσεις κουμπί στην αριθμομηχανή. Μόνο στα win xp δουλεύει. Κρίμα στο πρόγραμμα γιατί είναι καλό.
Μια χαρά δουλεύει και στα win 7 μόνο η αριθμομηχανή είναι το πρόβλημα

5
To Function Probe είναι τελικά πολύ ωραίο!!! Λέω τελικά, γιατί το είχα παρεξηγήσει στην αρχή...έχει πολλές δυνατότητες...αλλά είναι και παντελώς άχρηστο, γιατί ναι μεν το Υπουργείο το αγόρασε, αλλά ο κάθε μαθηματικός που θέλει να δουλέψει πάνω σ΄αυτό δεν μπορεί να το κατεβάσει ελεύθερα. Διαθέσιμη είναι μια trial έκδοση στο διαδίκτυο με δικαίωμα χρήσης 1 μήνα.
Οπότε 2 λύσεις υπάρχουν 1) Το αγοράζεις (εδώ γελάμε)
2) Κάθεσαι με τις ώωωωρες στο εργαστήριο του σχολείου και δουλεύεις εκεί (εδώ γελάμε περισσότερο)

Και μιας και γελάμε, να σας πω κι ένα θέμα που θυμάμαι απ΄τις πολλαπλής επιλογής:

Ποιά κατά τη γνώμη σας είναι η πιο εφικτή μέθοδος ώστε να μπει η ψηφιακή εποχή (ή κάτι τέτοιο) στα σχολεία
1) Να μοιραστεί σε κάθε μαθητή από ένα laptop
2) Να βάλουμε διαδραστικούς πίνακες σε κάθε τάξη
3) Να διαθέτουμε 4-5 ώρες ανά τρίμηνο στις οποίες να κάνουμε στους μαθητές σενάρια απ΄αυτά που υπάρχουν στο υλικό της επιμόρφωσης
4) ....(δεν το θυμάμαι)

Αφού θέλουνε τη γνώμη μας, όλες σωστές δεν πρέπει να θεωρηθούν οι απαντήσεις; λέω τώρα...
Κι επίσης, αν πραγματικά θέλουνε τη γνώμη μας, γιατί ξεκινήσανε και κάνανε το 1) και μετά μας ρωτάνε; για να δούνε αν το εγκρίνουμε; κι αν δεν το εγκρίνουμε, τι θα κάνουν;
Και τέλος, αν έστω και αργά ζητάνε τη γνώμη μας, πάνω στις εξετάσεις τους φάνηκε καλή ώρα να το συζητήσουμε;

Στερέψανε από ερωτήσεις φαίνεται, γι΄αυτό και έπεσε τόσος χελωνόκοσμος!!!

Το Function Probe είναι όντως πολύ ωραίο και κυκλοφορεί ... σε μορφή portable. Συνήθως το δίνουν σπασμένο οι επιμορφωτές αλλά κυκλοφορεί γενικώς.
Για τις εξετάσεις μια ενδιαφέρουσα ανάρτηση από το Γιάννη το Σαλονικίδη

http://salnk.eduportal.gr/?p=1082


6
Σημερινό σενάριο το μήκος τόξου β γυμνασίου με....hellωνόκοσμο.(το μήκος τόξου είναι ..εκτός διδακτέας ύλης στη β γυμνασίου). Πάνω από 7 πολλαπλής με hellωνόκοσμο. Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι. Μάλλον είδαν ότι έκανα φέτος α και γ λυκείου και έβαλαν....hellωνόκοσμο. Τι να πω.
Έχουν κόλλημα με το χελωνόκοσμο επειδή το λογισμικό το δημιούργησε το Πανεπιστήμιο Πάτρας πατώντας πάνω στη LOGO το οποίο όμως  Πανεπιστήμιο Πατρών έχει και την ευθύνη στα ΤΠΕ.
Και μας στις 26/5/13 χελωνόκοσμο μας έβαλαν σε θέμα α γυμνασίου. Δεν εξετάζουν αν έχεις διδάξει σε γυμνάσιο ή λύκειο. Όπου κάτσει η μπίλια. Εγώ δεν έχω κάνει ποτέ σε γυμνάσιο αλλά δεν τους ενδιαφέρει. Το ευνοικό σενάριο θα είναι με Function Probe ή Sketchpad τα οποία είναι αγορασμένα απο το υπουργείο. Το Geogebra που κατά τη γνώμη μου είναι και το καλύτερο γιατι είναι ελεύθερο και αναβαθμίζεται συνεχώς δεν το προτιμούν. Στις ερωτήσεις είχα διαβάσει τις 85 γενικού του Σαλονικίδη και τις 100 του ειδικού μέρους αλλά δεν αρκούν με τίποτα διότι ανανεώθηκε η τράπεζα των ερωτήσεων. Καλά αποτελέσματα σε όλους μας. Οι 4 ώρες και χωρίς λογισμικό δεν φτάνουν για να απαντήσεις τις 32 ερωτήσεις και να κάνεις ένα αξιοπρεπές σενάριο.

7
Αυτή η τράπεζα με τις ερωτήσεις Γενικού και Ειδικού μέρους που έχουν πολλά site έχει αλλάξει ή παραμένει η ίδια; Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος που έδωσε πέρσι εξετάσεις αν οι ερωτήσεις έχουν αλλάξει;

8
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2013
« στις: Φεβρουάριος 01, 2013, 10:44:33 μμ »
Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικό με τα δικαιολογητικά για τη συνυπηρέτηση. Η γυναίκα μου δουλεύει σε ΟΤΑ απο το 1999 μέχρι και σημέρα συνεχώς ως αορίστου χρόνου ΙΔΑΧ. Η βεβαίωση απο το δήμο είναι αρκετή ή χρειάζονται και τα ένσημα ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Αν κάποιος γνωρίζει ας μου απαντήσει, είναι σημαντικό γιατί απο τη δευτεροβάθμια που ανήκω μου είπαν οτι χωρίς τα ένσημα δεν θα μου δώσουν τα μόρια της συνυπηρέτησης. Η εγκύκλιος πάντως αναφέρει τους ΟΤΑ

9
Άδειες / Απ: Άδεια αιμοδοσίας
« στις: Οκτώβριος 11, 2011, 04:56:53 μμ »
Έχω δυο μέρες άδεια αιμοδοσίας. Έχει δικαίωμα ο διευθυντής να μου αρνηθεί την άδεια για την ημερομηνία που θέλω και να μου τη δώσει άλλη φορά;
Αν είναι δυνατόν κάποιος συνάδελφος που γνωρίζει να μου απαντήσει. Ευχαριστώ.

10
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2011, 05:49:13 μμ »
Έβρο, Ροδόπη, Ξάνθη δεν έχει ούτε ένα πρόγραμμα για μαθηματικούς.

11
Σε MS OFFICE παλιοτερο του 2003

12
Τουλάχιστον εγώ για να βγάλω την Άλγεβρα πήρα άπειρες ώρες απο Γυμναστική και Αγγλικά.

13
Πρέπει και μεις με την προσπάθεια και τη δουλειά μας να μην απαξιώνουμε το δημόσιο σχολείο αλλά να το προστατεύουμε.

14
Και βέβαια συμφωνώ μαζί σου και να βρεθεί τρόπος αναπλήρωσης των χαμένων ωρών ώστε να κάνουμε τη δουλειά μας στο βάθος που πρέπει και όχι να τρέχουμε να προλάβουμε το βιβλίο ύλης.

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160776
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 436
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 414
Σύνολο: 425

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.