*

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 123 ... 10
1
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Τελευταίο μήνυμα από trust no one στις Σήμερα στις 03:03:28 μμ »
Δε διαφωνώ ότι οι διορισμοί είναι κάτι το σημαντικό, αλλά μην παραβλέπουμε όλα τα άλλα που έκαναν στη θητεία τους ρε παιδιά μόνο και μόνο επειδή διόρισαν. Όταν το κάνετε αυτό, πρώτον υποτιμάτε τον εαυτό σας και δεύτερον φαίνεται λες και πιστεύετε ότι οι διορισμοί της Κεραμέως ήταν χάρη.

Υ.Γ. Αυτή η λογική του να επαίρουμε/ψηφίζουμε κάποιον γιατί κάνει 1 (ολογράφως ένα) πράγμα που μας βολεύει/συμφωνούμε μαζί του και να αγνοούμε τα άλλα 213435454234 καταστροφικά για μας και την υπόλοιπη κοινωνία είναι που μας έχει φέρει στο σημερινό χάλι.
2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Τελευταίο μήνυμα από Sissy_LA στις Σήμερα στις 02:55:56 μμ »
3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Τελευταίο μήνυμα από dimsoulis στις Σήμερα στις 02:16:33 μμ »
Ας λάβουμε υπόψη και το γεγονός ότι δεν πιέζεται από τους δημοσιογράφους που του παίρνουν συνέντευξη...
4
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Τελευταίο μήνυμα από vagg99 στις Σήμερα στις 02:04:30 μμ »
Κραζαμε κάποτε την Κεραμεως... Ενώ έβγαινε κάθε μέρα στα κανάλια και έλεγε συνέχεια ότι "θα γίνουν διορισμοί φέτος..  σύντομα θα έχουμε ανακοινωσεις"...

Τώρα φάτε τον Πασόκο που δε βγαίνει ποτέ στην τηλεόραση και τη μία φορά  που θα βγει,  δε λέει τίποτα για διορισμούς.
5
Γυμνάσιο / Απ: Διδακτέα-Εξεταστέα ύλη μαθημάτων Γυμνασίου
« Τελευταίο μήνυμα από ppil στις Σήμερα στις 01:46:22 μμ »
Τα δυο βιβλία της Βιολογίας του Γυμνασίου περιέχουν εικόνες με λεζάντες που είναι ολόκληρο μάθημα, πολύ πιο δύσκολο και με πάρα πολλές λεπτομέρειες και που σε καμία περίπτωση δεν υπάρχουν στο κυρίως κείμενο. Είναι ολοφάνερο πως υπάρχουν για μια σφαιρική, καλύτερη κατανόηση του κειμένου και για το κάτι παραπάνω σε όσους ενδιαφέρονται. Είναι φυσικό να αναφέρονται στο μάθημα και να δίνονται εξηγήσεις στις πληροφορίες. Οι αναλυτικές οδηγίες ζητούν οι μαθητές να έχουν κατανοήσει τα βασικά σε κάθε μάθημα και αυτά είναι πολύ περισσότερα από αυτά.
Σε μας έγινε τεράστιο ζήτημα φέτος σε διαγώνισμα, που στηρίχθηκε στις πληροφορίες των εικόνων και ήταν σε πολλές ενότητες. Το κρατήσαμε σε ήπιους τόνους με τα χίλια ζόρια. Ο καθηγητής όμως θέλει να βάλει πάλι όλες αυτές τις πληροφορίες στην εξεταστική (αναγνωρίζει πως δεν είναι στο σώμα του κειμένου και είναι πολλές)...Καταλαβαίνεις τι θα γίνει...
6
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Τελευταίο μήνυμα από tonasotger στις Σήμερα στις 01:38:47 μμ »
το "διορισμοι θα γινουν στην ωρα τους", που μονο αυτο ακουσαμε μεχρι στιγμης, δε λεει απολυτως τιποτα. και ποια ειναι αυτη η στιγμη? φετος, του χρονου, ποτε? δεν ειπαμε να μας ανακοινωσει αριθμο, αν δεν εχει αποφασιστει ακομα. ας πει οτι θα γινουν ομως!
7
Γυμνάσιο / Απ: Διδακτέα-Εξεταστέα ύλη μαθημάτων Γυμνασίου
« Τελευταίο μήνυμα από Έσπερος στις Σήμερα στις 01:29:58 μμ »
Χωρίς να είμαι γνωστης του θέματος, έχω ακούσει πολλές φορές παράπονα στο σχολείο μου από γονείς σχετικά με λεζάντες εικόνων στη Βιολογια, για πολλούς διαφορετικούς καθηγητές. Εικάζω ότι το βιβλίο είναι γραμμένο με τέτοιον τρόπο ώστε οι λεζάντες να περιέχουν αναγκαίες πληροφορίες και ότι λόγω της μικρής ύλης ενός εξεταζόμενου μονοωρου μαθήματος (το οποίο είναι οξύμωρο), είναι κι ένας τρόπος να εμπλουτιστεί η ύλη. Σε εμάς τα παράπονα ήταν για το αν είχε διευκρινιστεί ότι έπρεπε να διαβάσουν τις λεζάντες (σε διαγωνίσματα, δεν έχει γίνει σε εξέταση), που τελικά αποδεικνυόταν ότι ο καθηγητής το είχε πει, τα μισά παιδιά τον είχαν αγνοήσει και μετά έβρισκαν τη δικαιολογία ότι τα θέματα ήταν εκτός ύλης.
8
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Τελευταίο μήνυμα από tonasotger στις Σήμερα στις 01:16:08 μμ »
Η αληθεια ειναι οτι αφου ουτε χθες ουτε σημερα δεν αναφερθηκε σε διορισμους, εγω εχω αρχισει να ανησυχω. γιατι απο το στομα του και επισημως δεν ακουσαμε τιποτα σχετικα με αυτους. τουλαχιστον η κεραμεως το 2021 κ το 2022  (εξαιρω την περσινη χρονια που ηταν ιδιαιτερη λογω εθνικων εκλογων) , διαμηνυε σε διαφορες εκπομπες στην τηλεοραση οτι διορισμοι θα γινουν. εδω δεν εχουμε τιποτα επισημο μεχρι στιγμης (και εχουμε και ευρωεκλογες. εστω αυτες). αρα καλα λεει ο ΠΑΣΑΔ.
9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Τελευταίο μήνυμα από neossos στις Σήμερα στις 01:00:43 μμ »
Σήμερα ο υπουργός πήγε στο Σκάι....απο το πρωί στέλναμε μέιλ που δεν παραδόθηκαν ποτέ...παιρναμε τηλ το οποίο δεν σήκωσε ποτέ κανένας..
Εν τέλει είπε μόνο για το ψηφιακό φροντιστήριο....και δεν έκανε ΚΑΜΙΑ αναφορά περί διορισμών....!!!!

Ε πως είπε και τι ειπώθηκε στη συνάντηση με τον Πάπα, ενώ έπλεξε και το εγκώμιο της Διαμαντοπούλου, το έργο της οποίας συνεχίζει μετά το ξήλωμα κάθε ψηφιακής καινοτομίας το 2015 από τον ΣΥΡΙΖΑ (ναι αυτό ακριβώς είπε, δείτε τη συνέντευξη).

Να μην πέσουμε από τα σύννεφα λοιπόν αν τα επόμενα βήματα στη θητεία του είναι οι μαζικές συγχωνεύσεις (τότε είχαμε οικονομική κρίση, σήμερα δημογραφική) και η επαναφορά του γραπτού. Τουλάχιστον δεν θα μείνουμε με φωτοτυπίες και dvd όπως τότε, αλλά πλέον θα έχουμε ψηφιακούς καθηγητές σε όλα τα μαθήματα!
10
Γυμνάσιο / Απ: Διδακτέα-Εξεταστέα ύλη μαθημάτων Γυμνασίου
« Τελευταίο μήνυμα από ppil στις Σήμερα στις 11:34:13 πμ »
Αυτό θα έμοιαζε λογικό (αν και η ύλη και οι οδηγίες της δεν μπορεί να είναι θέμα του κάθε καθηγητή αφού υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες από το υπουργείο για το τι διδάσκεται σε κάθε ενότητα. Δεν βρήκα κάποια αναφορά όμως σε αυτές του Γυμνασίου).
Σε κάθε περίπτωση, τίθεται το εξής εύλογο ερώτημα: Πώς μπορεί οι εικόνες και οι λεζάντες στη Βιολογία του Γυμνασίου να λέμε πως είναι εντός ύλης, όταν για τη Βιολογία του Λυκείου (που είναι και πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα!) υπάρχει η εξής οδηγία:
" Επισημάνσεις
Στην εξεταστέα ύλη δεν περιλαμβάνονται:
α) Τα ένθετα - παραθέματα, οι πίνακες, τα μικρά ένθετα κείμενα σε πλαίσιο και οι προτάσεις για συνθετικές δημιουργικές εργασίες των μαθητών/μαθητριών.
β) Οι χημικοί τύποι, οι οποίοι συνοδεύουν το κείμενο και συμβάλλουν στην κατανόησή του, σε καμία όμως περίπτωση δεν απαιτείται η απομνημόνευσή τους.
γ) Οι εικόνες και οι λεζάντες που τις συνοδεύουν ως αναπόσπαστο μέρος τους. Δύνανται, ωστόσο, να χρησιμοποιηθούν στην επεξήγηση δομών, λειτουργιών και διαδικασιών που ήδη αναφέρονται στο κείμενο των σχολικών βιβλίων.
δ) Οι Εργαστηριακοί Οδηγοί που συνοδεύουν τα σχολικά βιβλία."


βλέπε εδώ, τελευταία σελίδα:

https://ekfe.dra.sch.gr/wp-content/uploads/2023/09/%CE%95%CE%9E%CE%95-113280-2023-%CE%9F%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%92%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%97%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%AE%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%95%CF%83%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%8D-%CE%93%CE%95%CE%9B.pdf
Σελίδες: 123 ... 10

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160682
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 414
Σύνολο: 432

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.