Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - papagio

Σελίδες: 1
1
Καλησπέρα σε όλους και όλες.
Είναι εφικτή η λήψη αδειών τόσο για εξετάσεις μεταπτυχιακού όσο και για εξετάσεις πτυχίου το ίδιο έτος; Π.χ, αν κάποιος είναι με την α' φάση....να λάβει μέσα στο έτος 14+14=28 μέρες άδεια εξετάσεων;

2
μόλις μου ηρθε μαιλ απο ασπαιτε (εκανα για εππαικ) και γραφει την σειρά επιτυχίας 829 (αποτυχίας βέβαια αφου οι θεσεις ειναι πολύ λιγότερες)

3
foufoutos ετσι καταλαβα και εγω.
Αν κάποιος πήρε μαιλ σημερα απο την ασπαιτε- ασ μας το πει

4
τους πήρα τηλέφωνο και μου ειπαν οτι έχουν σταλεί μαιλ στους επιτυχόντες και ότι η λίστα  θα αναρτηθεί (δεν ξέρει ακριβώς πότε, πάντως σημερα θα γινει αυτό) στο http://aspete.eap.gr/

5
Εφημεριδα ΕΘΝΟΣ σημερα

Κενές θα παραμείνουν 800-1.000 θέσεις δασκάλων (ΠΕ 70), καθώς, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, πολλοί υποψήφιοι που συμμετείχαν στον τελευταίο γραπτό διαγωνισμό των εκπαιδευτικών (Προκήρυξη 10Π/2006), δεν έπιασαν τη βάση - δηλαδή 55 μονάδες στη γραπτή εξέταση και 50 μονάδες στην κάθε θεματική ενότητα.

Αν επαληθευτούν οι εκτιμήσεις των στελεχών του ΑΣΕΠ για τις επιδόσεις των δασκάλων, με βάση την έως τώρα επεξεργασία των δεδομένων, το 38% των διατιθέμενων θέσεων θα παραμείνει κενό ή το 1/3 των συμμετεχόντων δεν θα διαβεί το κατώφλι της σχολικής αίθουσας.

Προκαλώντας σημαντικές δυσλειτουργίες στο σύστημα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης εν όψει της νέας σχολικής περιόδου.

Αποτελέσματα
Την ίδια στιγμή εντείνονται οι πληροφορίες ότι το ΑΣΕΠ ακόμα και σήμερα, εκτός από τον κλάδο των δασκάλων, θα αναρτήσει στην ιστοσελίδα του (www.asep.gr) τα αποτελέσματα για τους κλάδους Φυσικών (ΠΕ 04 01), Χημικών (ΠΕ 04 02), Βιολόγων (ΠΕ 04 04), Γεωλόγων (ΠΕ 04 05) και Οικιακής Οικονομίας (ΠΕ 15).

Στην εκπαιδευτική ειδικότητα των δασκάλων διαγωνίστηκαν 3.257 υποψήφιοι διεκδικώντας 2.580 θέσεις. Η πιθανότητα επιτυχίας, βάσει της αναλογίας μεταξύ συμμετεχόντων και θέσεων, είχε διαμορφωθεί στο «1 προς 1,3».

Μια ιδιαιτέρως ευνοϊκή αναλογία την οποία, όπως φαίνεται, σημαντικό μέρος των υποψήφιων δασκάλων πέταξε στα σκουπίδια μην ακουμπώντας τη βάση.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους», σε χαμηλά επίπεδα κυμάνθηκαν επίσης οι επιδόσεις των υποψηφίων στους κλάδους: Οικιακής Οικονομίας (ΠΕ 15), Καλλιτεχνικών Μαθημάτων (ΠΕ 08), Γερμανικής Γλώσσας (ΠΕ 07), Μαθηματικών (ΠΕ 03), Φυσικής Αγωγής (ΠΕ 11), Οικονομολόγων (ΠΕ 09) και Νομικών-Πολιτικών Επιστημών (ΠΕ 13).

Γι αυτούς τους κλάδους δεν είναι ακόμα εφικτό να διασταυρωθεί με ακρίβεια αν έχουν υποστεί το... Βατερλό των δασκάλων ή αν κινούνται λίγο πάνω από τη βάση.

Θετικές επιδόσεις
Στον αντίποδα, σε ικανοποιητικά σε γενικές γραμμές επίπεδα κυμάνθηκαν, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, οι επιδόσεις των υποψηφίων στους κλάδους Θεολόγων (ΠΕ 01), Φιλολόγων (ΠΕ 02), Αγγλικής Γλώσσας (ΠΕ 06), Γαλλικής Γλώσσας (ΠΕ 05) και Νηπιαγωγών (ΠΕ 60).

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, οι ιδιαίτερα αρνητικές επιδόσεις των δασκάλων προκαλούν έντονους προβληματισμούς στα υψηλόβαθμα κλιμάκια του ΑΣΕΠ.

Σε βαθμό, μάλιστα, που να διατυπώνονται ήδη σκέψεις ακόμα και για νέα μείωση των βάσεων επιτυχίας.

Τα αποτελέσματα όλων των κλάδων αναμένεται να εκδοθούν έως τα τέλη Ιουνίου το αργότερο. Η έκδοσή τους θα γίνεται σταδιακά και ανά κλάδο.

Τελευταία αναμένεται να εκδοθούν τα αποτελέσματα των φιλολόγων, λόγω των πολλών αναβαθμολογήσεων.

Για την επίσπευση των διαδικασιών δεν αποκλείεται το ΑΣΕΠ να αυξήσει τον αριθμό των υπαλλήλων στα τμήματα ελέγχου και επεξεργασίας των γραπτών.

ΟΙ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ
Ποιοι ευνοούνται και ποιοι πέφτουν στα «δύσκολα»

Η γενική αναλογία του γραπτού διαγωνισμού των εκπαιδευτικών κυμαίνεται στο «1:8». Δηλαδή μία θέση διεκδικούν οκτώ υποψήφιοι.

Στον κλάδο των θεολόγων η αναλογία διαμορφώνεται στο «ανταγωνιστικό» 1:32 (η αντίστοιχη αναλογία στους γραπτούς διαγωνισμούς των εκπαιδευτικών το 2004 ήταν 1:28), στους φιλολόγους στο 1:17 (το 2004 ήταν 1:20), ενώ στους μαθηματικούς στο 1:7.

Για τους φυσικούς η αναλογία είναι στο 1:10. Η αντίστοιχη αναλογία το 2004 ήταν στο 1:21. Αντίστοιχα οι χημικοί κινούνται στο 1:10, ενώ κατά τι ηπιότερη -δηλαδή 1:9- είναι η αναλογία των βιολόγων. Σε κλίμακα μέτριας δυσκολίας τοποθετούνται οι γεωλόγοι 1:12. Λίγο πιο κάτω οι πτυχιούχοι Γαλλικής και Αγγλικής Γλώσσας, των οποίων οι κλάδοι διαμορφώνουν κοινή αναλογία στο 1:11.

Η αναλογία των πτυχιούχων Γερμανικής Γλώσσας διαμορφώνεται στο 1:5. Δηλαδή στους πέντε υποψηφίους ο ένας... κερδίζει. Ιδιες ακριβώς συνθήκες -1:5- και για τους πτυχιούχους Καλλιτεχνικών Μαθημάτων.

Στα δύσκολα οι οικονομολόγοι 1:38, οι κοινωνιολόγοι 1:18, οι γυμναστές -με το υπερβολικό 1:83- και οι πτυχιούχοι Νομικών και Πολιτικών Επιστημών 1:25. Οι οικονομολόγοι το 2004 κινήθηκαν στο 1:35, οι κοινωνιολόγοι 1:27, ενώ οι γυμναστές στην προηγούμενη διαδικασία έτυχαν αναλογίας στο 1:48. Στους διαγωνισμούς του 2004 τη χειρότερη αναλογία είχαν οι πτυχιούχοι Νομικών και Πολιτικών Επιστημών.

Στους φετινούς διαγωνισμούς υπέβαλαν αίτηση 71.857 υποψήφιοι και συμμετείχαν 55.353 (ποσοστό 77,03%) για τη διεκδίκηση μίας εκ των 6.888 προσφερόμενων θέσεων.

ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ
Οι διορισμοί θα γίνουν τμηματικά τα έτη 2007-2008 και 2008-2009

Οι διοριστέοι εκπαιδευτικοί θα καλύψουν τα κενά για τα σχολικά έτη 2007-2008 και 2008-2009. Αυτό σημαίνει ότι η στελέχωση των προκηρυσσόμενων θέσεων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα γίνει τμηματικά.

Οι πίνακες διοριστέων θα συνταχθούν κατά βαθμίδα, κλάδο εκπαιδευτικού προσωπικού και κατά ειδικότητα όπου προβλέπεται.

Οι διοριστέοι θα κληθούν με ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας να υποβάλουν δήλωση προτίμησης για διορισμό σε ορισμένη θέση και θα τους δοθούν όλες οι αναγκαίες πληροφορίες για τη διαδικασία διορισμού τους.

Αν υπάρξουν περισσότερες προτιμήσεις για την ίδια θέση, θα τηρηθεί η σειρά της βαθμολογίας των δηλούντων, ενώ οι προς πλήρωση θέσεις θα κατανεμηθούν κατά περιοχή και βαθμίδα εκπαίδευσης καθώς και κατά κλάδο εκπαιδευτικού προσωπικού με απόφαση της υπουργού Παιδείας.

Σημειώνεται ότι οι διοριστέοι των κλάδων ΠΕ 05 Γαλλικής Γλώσσας, ΠΕ 06 Αγγλικής Γλώσσας, ΠΕ 07 Γερμανικής Γλώσσας και ΠΕ 11 Φυσικής Αγωγής θα διατεθούν στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ανάλογα με τις ανάγκες του υπουργείου Παιδείας.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32305
  • Τελευταία: Efiu
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160461
  • Σύνολο θεμάτων: 19219
  • Σε σύνδεση σήμερα: 790
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 776
Σύνολο: 789

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.